Gå til innhold

nokk er nokk...


Gjest jane76

Anbefalte innlegg

Da er vi hjemme igjen fra hytte turen, har vært kjempe deilig, gått mange turer på fjellet.

Ble 7,5 TP på fredag, 6,5 TP på lørdag og 2,5 TP på søndag, føles deilig :P

kjenner kroppen min er mye sprekere, jeg klarer mye mere enn før.

Har spist litt mere enn jeg skal men håper det ikke har ødelagt noe, ble litt flere kosemerker enn lov... men men.. skal kose seg litt også, så jeg har ikke dårlig sanvittighet.

Veie dag i morgen, vet ikke korsen det går, har ikke fått tjuv veid mej :P skal se om jeg klarer å la vere å veie meg i morgen tidlig, jeg er litt svak der.

Må ha en flott kveld folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar
Gjest tronderpi1

Ja er det ikke hærlig med dette fjellet?!!! Vi har hatt hjemmehelg, men hele fam'n er samstemte på at neste helg, så er det hytta igjen på oss. Men må jo få gjort litt her hjemme også :P

 

Lykke til med veiing i morgen og ha en god, ny uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja elsker å være på fjellet , blir bare så alt for skjeldent, er litt langt å kjøre dit .

Ble nedgang ja men bare så vidt, ned 0,2 ;) er litt skuffet, har jo trimmet så mye, menmen, sånn er det bare.

Nå er det en ny uke, og nye muligheter , er ved godt mot :)

Ned sålangt 10,4, har igjen 4,6 til julemålet, skal klare det :)

Har fått mange stjerner etter meg, hvordan har det skjedd ? kommer de bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Har fått mange stjerner etter meg' date=' hvordan har det skjedd ? kommer de bare?[/quote']

 

 

Stjernene er et bevis på at noen liker tråden din ;) Jeg gjør iallefall det!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en travel uke dette, mindre trim enn vanlig, ble 4 tp i går og 3 tp i dag, får satse på litt i helga.

Ellers har uken min vært ganske grei, er motivert ennå men har mine dager jeg er lei, men det er vel normalt.

Dere får ha en fortreffelig helg folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiedag og det ble ned 2,3 kg ;) super fornøyd, deilig med en sånn uke, blir motivert igjen med en gang.

Nå har jeg gått ned 12,7 og da står det igjen 2,3 kg til julemålet mitt , det skal jeg klare :) veier 102,4 nå, så jeg legger på 0,2 så er jeg under den magiske grensen til jul .

Må ha en fin uke folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiedag og det ble ned 2' date='3 kg ;) super fornøyd, deilig med en sånn uke, blir motivert igjen med en gang.

Nå har jeg gått ned 12,7 og da står det igjen 2,3 kg til julemålet mitt , det skal jeg klare :) veier 102,4 nå, så jeg legger på 0,2 så er jeg under den magiske grensen til jul .

Må ha en fin uke folkens.[/quote']

 

 

Det er kjempeflott Jane! Forstår godt at dette skaper motivasjon :-) Stå på videre, så er du godt i mål og under den magiske grensen til jul :-) Kanskje før det også slik du står på. Jeg vil ned 4,5 kg til jul, og jeg har også fortsatt et håp om å få det til. Det innebærer mellom ett halvt til ett kilo i uka fremover. Nå er jeg invitert på middag iløpet av uka, men jeg håper det skal gå bra likevel. Ikke så veldig ofte jeg blir invitert ut, så jeg kan ikke si nei til det. Første daten min jeg har sagt ja til på flere år ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lisa og Tronderpi, dere har litt av æren også, hjelper meg mye ;)

 

Ble trimtur i dag , 3 trimpoeng i fineværet, kjempe deilig :)

Blir bursdagselskap her i helga, eldste jenta mi blir 8, off hvor tiden går .

Blir nokk kake men får være forsiktig. Må ha en fin dag folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja' date=' ble nedgang med 0,2 denne uken bare :( bare min egen feil, har vært mange selskap og en kjempe ekkel uke. men nå er det en ny uke og nye muligheter :)[/quote']

 

200 gram er 200 gram, og noen få av dem så blir det en kilo :-) Alt hjelper! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for støtten folkens :) er mye mere gira denne uken kjenner jeg. Er litt pisst på meg selv, vet jeg kan mye bedre så det er bare å stå på fremover.

Ble 3,5 TP i går og 4 TP i dag. Ble lite trimming forige uke så jeg vet det har mye å si.

Som du sa Tirben det er lenge til jul ennå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske gira med trimming for tiden, ble 2,5 tp i går og 4 tp i dag.

Denne uken går overraskende bra, ikke noe søt sug ennå, ble sikkert nokk kaker sist uke :D

Må ha en fantastisk helg folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom hele tråden din nå, og blir virkelig imponert og motivert av å lese det du skriver! Du har vært kjempeflink. Stå på videre og julemålet ditt klarer du lett + noen kg til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Fluffy.. Du er veldig flink til å trene. Det er deilig med en helg uten søtsug :-) Jeg har drukket et par glass rødvin for mye, men er ellers fornøyd med helgen :-) Jeg har klart meg uten de store utskeielsene, og er spent på veiingen i morgen. Du får stå på med treningen, og etterhvert skal jeg prøve å følge i dine fotspor :-) Klarer ikke helt å motivere meg for det enda, men det kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom hele tråden din nå' date=' og blir virkelig imponert og motivert av å lese det du skriver! Du har vært kjempeflink. Stå på videre og julemålet ditt klarer du lett + noen kg til :D[/quote']

 

 

Tusen takk fluffy:) kjekt å vite at jeg kan hjelpe andre her.

Er ganske motiverende å lese om andre her, mange av de som har hjelpt meg :)

Lykke til vidre til deg, og bare kom innom igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Fluffy.. Du er veldig flink til å trene. Det er deilig med en helg uten søtsug :-) Jeg har drukket et par glass rødvin for mye' date=' men er ellers fornøyd med helgen :-) Jeg har klart meg uten de store utskeielsene, og er spent på veiingen i morgen. Du får stå på med treningen, og etterhvert skal jeg prøve å følge i dine fotspor :-) Klarer ikke helt å motivere meg for det enda, men det kommer [/quote']

 

 

Ja det er lov med noen glass vin ,bare kos det. Tror det går ned med deg jeg, du er kjempe flink, og trimmingen kommer . Deilig når det er unnagjort, kjenner jeg har blitt mye sprekere enn før.

Får ikke dratt på kurs å veid meg i morgen men får ta sånn ca på min vekt, det er litt forskjell på vektene våres.

Lykke til i morgen, vi krysser fingrene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det bare sånn ca vekt med meg denne uken, på min ble det 1,2 ned og da står det igjen 0,9 til julemålet :D det skal jeg klare.

Det blir en utskeiing denne uken men får bare være forsiktig og spare kosemerker så går det sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det bare sånn ca vekt med meg denne uken' date=' på min ble det 1,2 ned og da står det igjen 0,9 til julemålet :D det skal jeg klare.

Det blir en utskeiing denne uken men får bare være forsiktig og spare kosemerker så går det sikkert bra.[/quote']

 

Kjemperesultat på deg også :-) Du ligger 0,6 foran meg på vei til julemålet, men det er bare bra å ha litt utfordringer :-) Jeg sparer utskeielsene mine til neste uke, men derifra og ut blir det mye sosialt. Godt at vi er så godt i rute! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens veiing over og det ble 1,6 på to uker, så viss vekta stemte forige uke så ble det 0,4 ned denne uken, stemmer sikkert siden jeg ikke har fått trimmet noe særlig.

Merker vekta går mere ned de ukene jeg trimmer mye. Men er super fornøyd, da står det igjen 0,5 til julemålet + jeg må klare litt ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...