Gå til innhold

nokk er nokk...


Gjest jane76

Anbefalte innlegg

Ja sant det Lisa :( regn plager meg ikke så mye, verre med storm, hehe.

Ganske fornøy men nedgangen ja, men venter liksom på stoppet, bruker å ha det. Trimmingen har mye å si, uten den hadde jeg ikke gått ned så mye, det er jeg sikker på :)

Er halveis i kurset, og fortsetter det så kan jeg klare 10 kg på første kurset, har tenkt å gå rett over på et kurs til, rekker det før jul, og da bør jeg klare målet mitt som er 15 kg til nyåret .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Lite trimming denne uken :( har ikke begynt å dette av lasset, men har blitt så utrulig forkjøla, hoster og helt tett , ble helt våt sist jeg var ute gikk og var kald og våt ganske lenge så det er nokk det som gjorde det... jaja, får ta igjen trimminga. (men får faktisk gansk dårlig sanvittighet når jeg ikke trimmer)

 

Ellers så går det bra med spisinga, hadde litt problem i går kveld, tror det er fordi det er helg og jeg brukte å kjøpe inn masse snop til helga før.

Men klarte meg fint :) hadde spart et eple til kvelden, det hjalp.

Dere får ha en fin helg folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Ellers så går det bra med spisinga' date=' hadde litt problem i går kveld, tror det er fordi det er helg og jeg brukte å kjøpe inn masse snop til helga før.

Men klarte meg fint :) hadde spart et eple til kvelden, det hjalp.

Dere får ha en fin helg folkens :)[/quote']

 

 

Aj, da snakker vi viljestyrke! Så flink er ikke jeg! Koste meg med litt is jeg ja :( Planlagt da, så ok sånn, men helgene er tøffere enn hverdagene for min del.

 

Trimmen tar du igjen når du blir frisk, Jane! Men skjønner det du sier om dårlig samvittighet.

 

God bedring og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Tronderpi :(

helgene er desidert verste tiden, og så nært veiedagen med så det skal ikke så mye til før man ødelegger hele uken med å skeie ut.

Men jeg skal kjøpe meg en pakke med lollipopp å ha liggende for jeg kjenner det blir vanskeligere å kontrollere viljestyrken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nedgang denne uka med, ned 0,7 kg :)

merker forskjell når jeg ikke trimmer ja. Nå blir målet med ned 10 kg på første kurset litt vanskeligere, hadde egentlig ikke trodd jeg skulle klare det men lov å håpe ;)

I morgo blir det trimming, må bare.

Har gått ned 7,5 til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nedgang denne uka med' date=' ned 0,7 kg :)

merker forskjell når jeg ikke trimmer ja. Nå blir målet med ned 10 kg på første kurset litt vanskeligere, hadde egentlig ikke trodd jeg skulle klare det men lov å håpe ;)

I morgo blir det trimming, må bare.

Har gått ned 7,5 til nå.[/quote']

 

Gratulerer så mye Jane :-) Det er deilig når det går riktig vei. Jeg og du har gått ned omtrent det samme så langt. Jeg har redusert vektoppgangen min denne uka med halvparten på ett døgn, så heldigvis var det nok mye vann :-) Lykke til i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lisa :)

ja ser vi ligger ganske likt, det er bare så motiverende når man ser det virker, vi er bare super flinke ;)

Det skal ikke mye til for å samle vann i kroppen, det er det som er litt kjedelig med å ha veging på mandager, skulle hatt veging på fredagene istede , hehe. Men det er vel det som er best så man ikke sprekker hver helg og tror det er lenge til veging.

Lykke til vidre, du kommer garantert til å ha nedgang denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, ble no litt trimming i dag da, 30 min aktiviteter med løping, trening av armer og ben og boksing på wii, ufattelig morsom måte å trimme på, høyt anbefalt, svetten rant ihvertfall.

Ble noen usle 1,6 trimpoeng og 315 kcal. Men bedre enn ingenting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikvegde meg i dag... ingenting ned ;) og da har jeg tilogmed trimma... jaja, det er jo helga igjen da, har gått å venta på stoppen men surt når det skjer.

Det har ihverfall blitt 3 trimpoeng på meg i dag , skal vere fornøyd med det :)

God helg allesammen.. motet er på topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Hei!

 

Flink du er med trimmen Jane! Er sikker på du får betalt for den innsatsen etter hvert! Fortsett den gode trenden, så kommer vekta med den og - garantert ;)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Flink du er med trimmen Jane! Er sikker på du får betalt for den innsatsen etter hvert! Fortsett den gode trenden' date=' så kommer vekta med den og - garantert :(

 

God helg![/quote']

 

Takk for det Tronderpi :D jeg er kjempe fornøyd me resultatet så langt, så dette skal jeg klare.

Skal rett på et nytt kurs når jeg er ferdig, tror ikke jeg klarer det selv ennå.

god helg til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei nedgang i går med, ned 1,6kg. helt utrulig, hadde ikke regnet med så mye, men er kjempe fornøyd :(

Har gått ned 9,1 tilsammen nå, det er 1 uke igjen av kurset så jeg kan klare 10 kg :D

Ble 2 trimpoeng i går, og har blitt 3 fåreløpig i dag, skal ha en tur til senere i dag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei nedgang i går med' date=' ned 1,6kg. helt utrulig, hadde ikke regnet med så mye, men er kjempe fornøyd :(

Har gått ned 9,1 tilsammen nå, det er 1 uke igjen av kurset så jeg kan klare 10 kg :D

Ble 2 trimpoeng i går, og har blitt 3 fåreløpig i dag, skal ha en tur til senere i dag .[/quote']

 

Gratulerer Jane :-) Veldig bra nedgang som jeg tenker du merker :-) Lykke til i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1' date='6 er jo utrolig bra! Godt å få betalt for en god jobb.

 

Jeg heier deg frem mot 10 kg :D[/quote']

 

Tusen takk Tronderpi :) ble veging på formiddagen istede for kveld så kroppen var ikke så full av mat, men jeg tar ikke det så tungt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en lang tur, 3,9 trimpoeng :P

ellers har det gått veldig bra denne uken, har igjen 5,9 kg til julemålet mitt og 0,9 til kursmålet mitt som er ferdig på mandag. Men skal ikke gråte viss jeg ikke klarer det, er superfornøyd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er kjempeflink altså!

Med turgåing og sånt:)

Fortsetter du sånn er det jo ingenting ei veien for å klare julemålet sitt vettu:)

jeg skyter litt mer i blinde og har liksom drøye 10 jeg gjerne skulle hattav før jul... menmen, vi må jo bare prøve? :P

 

 

-Soffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk soffe :P

det er viktig å ha mål, eller så kommer mann ikke langt har jeg funnet ut.

Du er kjempe flink selv, har lest tråden din og er imponert :(

lykke til vidre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...