Gå til innhold

nokk er nokk...


Gjest jane76

Anbefalte innlegg

Her har det vært mye sykdom i det siste, hele familien har ligget med spysjuka begge veier. Endelig over men vekta er ganske feil så jeg venter med veiing til neste mandag, blir litt urealistisk, men har klart målet mitt for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Lenge siden jeg har skrevet her inne nå, har vært så mye i det siste så jeg har ikke hatt så mye tid, men jeg har vært på kurs i dag og det ble 2,7 ned på to uker :D kjempe fornøyd med det.

Har gått ned 17,2 kg og er over julemålet mitt. målet mittt nå er egentlig å holde vekta til over jul så er det påan igjen :D

Det er bare så ubeskrivelig å komme ned på tosiffra igjen :D

Må ha en fin uke folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble trimming i dag gitt, 3 trimpoeng. Utrulig deilig å komme seg ut, blir nokk i morgen også :D

Nå er huset ferdigpynta til jul, bare treet igjen, julen er favoritt tiden min, koser meg veldig :D Gubben kommer hjem om 2 dager og da blir han hjemme til over nyttår, skal bli deilig, bare kose oss :D

Må ha en fin dag og uke folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stillestans denne uken, det er det som er målet til nyåret men ble litt overrasket for jeg har spist ganske mye jeg ikke har lov til, pluss jeg har vært på julebord .

Men skal ikke klage :D

Ble 1,4 trimpoeng i går så det har blitt bare 7,4 denne uken, men bedre enn ingenting :D lykke til folkens, må ha fortryllende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du holder koken ser jeg Jane :-) Håper du er tilbake her ganske snart, og det regner jeg med at du er. Takk for at du tenkte på meg. Det tok litt tid før jeg var tilbake, men nå er jeg her :-) Regner med å bli her en stund fremover også. Ser at du har gått ganske grundig fra meg her, men jeg skal nok jobbe for å ta deg igjen :-) Ha en flott romjul og et kjempefint 2010! Vi holder kontakten tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei å hå... har vært borte leeenge nå, men nå er jeg klar til å starte på igjen, skal innrømme jeg har hatt det tungt i det siste, spist masse i jula og gruer meg til å veie meg i morgen. jeg starter på nytt i morgo og veier meg da så tar vi det der ifra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en litt tung start for de fleste av oss gitt...

Men dette klarer vi! Det er hva vi gjør fast som gjør forskjellen, ikke det at vi koser oss litt ekstra en sjelden gang i blandt! :P

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, ble opp noen kilo ja, veier 100,4 :P opp på hundre tallet igjen. men det varer ikke lenge, skal komme meg ned igjen. Har gått opp 2,5 i jula jeg da, er egentlig ikke så gale da når jeg tenker på alt jeg har spist, :P

Da spørs det om jeg klarer dette selv, går ikke på kurs denne gangen, skal se om jeg klarer det og viss ikke må jeg nokk på kurs igjen.

Må ha en ffortreffelig uke folkens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Jeg går heller ikke kurs. Faktisk en del år siden sist nå. Synes det er vanskelig å få tid til det i en rimelig hektisk hverdag. Men vet at jeg helt klart blir motivert av den "gruppe-prestere-følelsen" som kursa gir... :P

 

Godt med "hverdag" igjen nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går heller ikke på kurs denne gangen. Jeg tror jeg venter med kurs til jeg skal begynne på hold vekten kurs.. Eller i alle fall til jeg nærmer meg målet. Livet mitt er såpass hektisk at flere ukentlige forpliktelser bare ville stresse meg. Det er ikke akkurat noen økonomisk opptur om dagen heller, så sånn sett kan det være greitt å vente til neste halvår :-) Vi klarer dette halvåret så lenge vi holder sammen :-) Dersom jeg aldri hadde gått på GR kurs hadde det vært noe annet, da hadde jeg nok prioritert det, men jeg tror jeg har fulgt GR i år etter år etter år... og har opp til flere generasjoner med bøker. Hold vekten bok har jeg imidlertid aldri hatt, så den skal jeg ha med meg :-) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja står vi sammen tronderpi og Lisa så skal vi no klare det like bra her vil jeg tru, men det er noe med det gruppepresset ja og litt flaut å møte på kurs uten å gå ned, det var det flere som gjorde på kurset jeg gikk og ganske mange unskyldninger også. Såg prisene var gått opp med nå, er nye bøker og helt nye kursopplegg.

Lykke til til dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen nedgang denne uken, men det visste jeg egentlig.

Jeg må ta det litt mere seriøst nå neste uke, jeg kan ikke bli verende her, et slit å komme under streken. Men er med godt mot :) dette skal jeg klare....

Må ha en fin uke folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nedgang denne uken på 1,5 ;)

veldig fornøyd siden jeg ikke har trimmet noe, hadde nokk blitt mere da,

merker det er vanskeligere å få trimmet no når jeg har begynt å jobbe igjen og er alene, får ta det igjen når gubben kommer hjem, han er ganske mye borte på jobb.

Dere må ha en flott uke folkens :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...