Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

Så flink du er:-) Jeg er veldig glad på dine vegne, og litt misunnelig..

 

Jeg har ikke fått trent eller spist riktig i dag (kcal tror jeg er grei). Har vært på Ikea og kjøpt ekstra garderobe for å plass til alle klærna som jeg planlegger å kjøpe:-) Kom hjem for en halvtime siden.. Sitter her og angrer på fargen jeg kjøpte, den passet ikke så godt til veggfargen som jeg trodde. Litt dårlig planlegging, ordentlig irritert på meg selv. Men det er uaktuelt å dra tilbake og bytte, selv om jeg er fristet.. Jeg kan ikke være så gal?? Nei, jeg må bare leve med valget og tenke at det kanskje ser bedre ut enn jeg tror når det er oppe. Æsj. Resten er jeg ihvertfall fornøyd med:-) Helga skal brukes til montering og rydding.

 

Krysser fingrene for at neste fredag gir bedre resultat. Jeg bare må få det til, og innlede ferien på topp.

 

Ellers synes jeg det er flott at dere rapporterer, selv med dårlige resultater. Det må jo løsne etterhvert? Det virker som om dere gjør det meste riktig, meg selv inkludert.

 

Har ikke sett Avatar i 3D, men hørt den er veldig bra. Jeg har sett Alice i eventyrland i 3D, og det var veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar
Gjest Karamella

Wow viccy!! Imponerende! :)

 

Igår ble det en rolig kveld med litt småsnacks, tørre kjeks med kylling-curry salat, og litt hvitløkssmør, og 3 små øl, og mange episoder med Dexter og Glee =)

 

Idag må vi ut å kjøpe ny kattedo. Har 2 katter, og 2 doer, men strykebrettet falt over den ene doen og laget hull i taket og ble skikkelig ødelagt, så dere kan tenke dere at det lukter som rooooser i gangen ;P

 

Snakket med pappa idag. Han driver å sykler på trimsykkel, og sier at buksene hans faller av. Har fått noen tips av han til kosthold, så skal prøve det jeg også, se om det hjelper meg på vei!

 

Vi snakkes senere snupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter!

 

Jeg har bryllupsdag i dag og mannen har tydleigvis mange overraskelser på lur. Blir helt sikkert en kaloririk dag. Men det får bare være. Turen går nå til hovedstaden og Oslo Plaza:-).

 

I dag får diett være diett, jeg skal kose meg med min kjære mann!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med bryllupsdagen viccy :)

 

Kos dere på plaza!

 

Har gått på en liten kalorisprekk i dag, gitt :) Var på besøk hos svigerforeldrene mine- og der var det gulrotkake!!! Trur jeg har kommet meg over 20 frimerker denne uka, og det er ikke bra...

 

Veide meg igjen til morran, og var da ned 400 g fra i går!

Begynner og lure litt på den badevekta vår altså. Trur den må være noe rar. Men håper jo at det stemmer :)

 

Har ikke blitt noe trening i dag. Får prøve å gå en tur i morra, så jeg i allefall kommer meg over 7 trimpoeng denne uka.....

 

God lørdagskveld, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du må kose deg, viccy:-) Er spent på hva han fant på.. Viktig å feire litt på brullypsdagen. Vi lå også på Plaza når mannen fridde, masse gode minner:D

 

Tinaj, vekta mi var også ned 400 gram idag. Jeg driver og snikveier meg hver dag, og i perioder blir jeg ikke klok på den vekta. Har tilmed kjøpt ny:-) Prøver å si at det viktigste er at jeg går ned omkrets, ikke kilo.

 

Idag har jeg ikke fått trent, men har vært veldig i aktivitet. Litt sjokolade, men dagen i helhet ser grei ut kalorimessig. Laks til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Ho ho jenter!

 

Hatt en fin helg da? og du Viccy?=) Tenker jeg var koselig.

 

Ble litt mnm igår, og et par glass vin.

Har nettopp gått gjennom 30 day shred, er det bare jeg som ikke klarer armhevinger eller?? Jeg klarer kanskje 3 om jeg er heldig!

Etterpå gikk jeg på ellipsen i 25 min til en episode av sex og singelliv, da er det så morsomt =) Da har jeg trimmet annenhver dag denne uka, så det er greit.

 

Mamma kommer på besøk på onsdag denne uken og blir til søndag, så jeg vet ikke hvor mye aktivitet det blir til da. Vi får se!

 

Vi snakkes i morgen jenter, nå står Fringe på plakaten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he:-) Godt å høre om armhevingene, jeg også klarte bare 2-3 de første gangene. Runde 4 syntes jeg det ble bedre, skal vistnok være den øvelsen det er lettest å trene opp.

 

Har vært nok en dag med sjauing, ingen trening, men greit kosthold. Blir en hektisk uke før ferien, men skal prøve å få trent litt hver dag:-) Hadde som mål å komme ned til 67 til fredag, men det tror jeg ryker.. Får starte med ny giv etter påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en helg!!!!!! Vi har storkost oss:-). Dette er absolutt ikke et inlegg som handler om slanking......

 

Hva har vi gjort?? Drukket champis på toppen av Plaza, spist 5 retter på en av byens beste restauranter, fått ansiktsbehandling, shoppet, drukket mer champis og hatt det helt utrolig!

 

Kost oss masse sammen og mimret og skravlet om alt som har skjedd, alt det gode og alt vi har klart å komme oss gjennom sammen.

 

Og kvelden ble avsluttet med Pascal kake på hotellrommet! (samme som vi hadde i bryllupet)

 

Jeg hadde en liten overraskelse på lur til mannen også:-). Hadde shoppet litt snasent og egentlig litt dirty undertøy. Det var en hit;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så herlig det høres ut:D Mannen din virker fantastisk snill og oppmerksom. Veldig viktig å finne på noe sånt. Man trenger en vitamininnsprøytning i en hektisk hverdag. Gleder meg veldig til høsten når vi skal på første kjærestetur etter vi fikk barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tilbake til hverdagen etter "mini-oppussing" hjemme. Er veldig fornøyd, tror jeg venner meg til fargen på skapene:-) Deilig å få helfigurspeil på soverommet, og masse ekstra garderobeplass. Nå skal det ryddes, kastes og gis bort:D

 

Har kosedag hjemme idag. Eneste mulighet før påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut, Mai! deilig med litt fornyelse:-)

 

Jeg har kastet enda mer klær og nå er det virkelig snart tomt!

 

Jeg klarte og ikke veie meg i dag. Hadde veldig lyst for å se hva helgen egentlig har ført til, men klarte å la være. Det hadde jo uansett bare blitt negativt! Så må bare stå på fram til fredagen så får jeg ta det som det er da.

 

Og ja, det har en veldig bra mann:-). Men nå er det jo en gang slik at det er hverdager det er flest av. Og da hjelper det veldig ned slike "friminutt". Vi skulle egentlig være i Roma i vinter, men måtte avbestille pga sykdom har minstemann. Så dette var et lite plaster på såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

ÅÅÅÅ!!!

 

Jeg må bare få lov til å fortelle at presentasjonen gikk SÅ bra! jeg var kjempenervøs, og hadde tatt en av disse pillene jeg fikk, og følte meg litt roligere. Jeg skalv litt i hendene, og stemmen fikk litt "pust" i seg av og til men GUUUUD!!

 

Læreren sa jeg var best i hele gruppa og sa noe ala : "ER det noen som kan slå Lill`s presentasjon her eller?" Jeg fikk best karakter av alle!!! ååå jeg er så letta og så glad at nå feirer jeg med en sandwich med salami og ost!

 

Snakkeeees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vannvittig bra!! For en adrenalinkick følelse du må ha nå, velfortjent:-) Skjønner at du er helt gira! Nå er kanskje terskelsen for å snakke i forsamlinger lavere neste gang??!

 

Viccy, jeg er bare så imponert over at du klarte å la være å veie deg. Absolutt det riktige å gjøre. Jeg har blitt litt flinkere, men har fremdeles mye å gå på..

 

Ja, hverdagene er det flest av. Og jeg er glad for at vi fungerer så bra i hverdagen sammen. Mannen min er ikke noe flink til å finne på ting for meg, men han blir alltid med hvis jeg foreslår noe. Utenom den dagen han fridde, da overrasket han stort:D. Det er helt greit for meg, jeg er jo en smule kontrollfrik også. Jeg liker dessuten planleggingsfasen bedre enn han:-)

 

Jeg ligger nå på sofaen og er faktisk lei meg for at jeg ikke får ryddet opp i skapene mine. Hadde gledet meg til det, smårar??! Ja!! Jeg har nemlig blitt småsyk i løpet av dagen. Begynte plutselig å kaste opp, hmmm. Påsken kan bare ikke ryke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, nå var vi langt ned på siden!!!!

 

Gratulerer Karamella:-). Så morsomt! Flink du!

 

God bedring, Mai. Håper du ikke blir ordentlig syk. Jeg sitter på jobb og er ordentlig støl etter gårsdagens trening. Deilig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene:-)

 

Formen er mye bedre idag, men tar det med ro, litt småkvalm fremdeles. Minstejenta er forkjøla, har feber og diaré, så jeg skal ihvertfall ikke ut idag. Nå skal jeg straks rydde litt i skapet, og legge vekk vinterklærna til oss voksne!! Deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hoho flinke jenter!

 

Er bare såvidt innom fordi er så innmari mye å gjøre med skolen nå, og i tillegg driver jeg å vasker hele huset siden mamma kommer på besøk i morgen. hun blir frem til søndag, så jeg blir nok ikke så veldig aktiv her inne frem til neste uke!

 

Bear with me! :)

 

Imens; ha noen flotte dager og en fin helg! Ikveld skal jeg slå på stortromma å spise goood gresk mat!

 

Hade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer' a damer? Her var det stille! Jeg er ikke flink til å skrive i uka når det er så mye på jobb, men håper å komme sterkere tilbake. Fikk trent en skikkelig økt i går, men går ikke vært så flink med kostholdet. Spent på hva morgendagen bbringer. Har ingen forhåpninger!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! Har vært veldig opptatt denne uka jeg også.... Jobba endel, også har jeg vært litt sosial med noen venninner :)

 

Har heller ingen forhåpninger til veiinga i morra- tar det litt som det kommer, kjenner jeg! Har ikke gått så aller værst med maten, men ikke blitt så mye trening! Gikk en lang tur på 8 km. med barnevogn på mandag. Veldig mye oppoverbakker. Tok kanskje litt hardt i, for jeg har hatt vondt i kneet etterpå!! Er bedre i dag, så får se om det kan bli noe trening igjen i morra!

 

Åssen er det med dere andre, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har bare vært totalt kaos her de siste 2 dagene. Syke barn, halvsyke voksne, hektisk sosialt program og masse som skulle være i boks før påske.

 

Idag har jeg vært hos legen med begge ungene, og for å komplisere, så har vi 2 forskjellige fastleger i 2 forskjellige byer:D. Ikke spør!! Men vi fikk ihvertfall klarsignal til påskeferie med begge to, så nå er kofferten pakket og liggende stilling inntatt hos oss voksne:-)

 

Jeg har vært flink med maten denne uka, men trening har variert litt. Har vært i masse aktivitet, men ikke trimmet.

 

I begynnelsen av uka var jeg høyt oppe fordi jeg fikk masse komplimenter av folk jeg ikke har sett på lenge. Jeg har fått jekka meg ned etter å ha prøvd sommerklærna. Den forhatte shortsen er med nok en gang!! Hvor tynn var jeg egentlig når jeg kjøpte sommerklær sist???

 

Fikk meg en liten vekker idag. Ei som jobber i min lokale butikk, har jeg sett ese ut det siste året. Hver gang jeg ser henne, så tenker jeg at "du har gått opp". Idag kommenterte jeg det til en annen, som sier at for 3 år siden gikk hun på slankekurs og gikk ned masse. Så første gang jeg så henne, var hun på det tynneste. Nå er hun ordentlig bred, alltid samme klær og jeg ser forfallet i personligheten. Skremmende. Det samme har skjedd meg, men jeg er på vei tilbake til gamle-mai. Jeg skal ikke tilbake til feite-mai.

 

Krysser fingrene for imorgen. Lykke til jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått jenter??

 

Med meg er det bare HURRA HURRA!!! Ned til 67,4, det vil si ned 1,3 kg fra forrige veiing og ned 0,8 kg de siste to ukene. Jeg er kjempefornøyd med 0,8 kg på disse 2 ukene!! Nå er jeg bare supermotivert:D.

 

Jeg merker det også veldig på cm'erne. Lurer på om 30 day kan ha noe med saken? Har trent 7 økter de siste 2 ukene.. Jeg er ned 2,5 cm rundt livet på 2 uker, og det er MYE i forhold til hva jeg pleier på 800 gram. Etter påske skal jeg gjennomføre alle 30 dagene!! Jeg bare skal få på meg sommerklærna når juni kommer.

 

Uke 1: vekt 71,8

Uke 2: vekt 71,2 (-0,6) (totalt 0,6) (11,2 kg igjen)

Uke 3: vekt 70,8 (-0,4) (totalt 1,0) (10,8 kg igjen)

Uke 6: vekt 69,5 (-1,3) (totalt 2,3) (9,5 kg igjen)

Uke 8: vekt 69,3 (-0,2) (totalt 2,5) (9,3 kg igjen)

Uke 9: vekt 68,4 (-0,9) (totalt 3,4) (8,4 kg igjen)

Uke 10: vekt 68,2 (-0,2) (totalt 3,6) (8,2 kg igjen)

Uke 12: vekt 67,4 (-0,8) (totalt 4,4) (7,4 kg igjen)

 

God påske alle sammen! Nå blir det stille fra min kant, nå skal jeg ligge under palmene i en uke med sunne smoothies:D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 600 gr. denne uka, og er veldig fornøyd med det. Håper bare det fortsetter sånn :) På de 4 siste ukene har jeg bare gått ned 1,3 kg. Vet jo at det ikke er bra å ha for rask nedgang, men det får da være måte på....

 

Har planer om å være flink sjøl om det er påske- heller kose seg med sunne alternativ til alt annet som florerer i påska! Trur kanskje jeg skal unne meg litt sjokolade, men bare litt!!

 

Åssen har det gått med dere andre i dag, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hvordan går det med dere Jenter?

 

Jeg har ikke vært her siden før mamma kom. jeg har boikottet trim i det siste, ble så lei av å aldri gå ned noe særlig.. 2kilo på 3 måneder, hva er det da ? Nada!

 

Men , jeg har bestemt meg. Fra og med i morgen blir det gode vaner igjen.. jeg skal ikke på vekta fra nå av. Da blir jeg bare sur!

 

 

Er dere fremdeles her ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du er tilbake Karamella :) Har hatt en litt stressende uke, og har ikke fått vært her noe særlig jeg heller. Lurer litt på om de andre er på påskeferie, for det er så stille her for tida....

 

Jeg har ikke vært noe flink med maten denne uka. Har hatt for få måltider pga. stress og dårlig tid. Heller ikke blitt mye tid til trening. Bare en lang, kjapp gåtur på mandag.

 

Følte meg veldig slank da jeg sto opp til morran, og klarte ikke la være å snikveie. Og jommen var det - 1.4 kg. midre enn om fredag :) Trudde nesten ikke det jeg så!! Lurer derfor på om jeg kan ha spist for mye når jeg har ligge på 1600 kcal om dagen? For de siste dagene har jeg ikke kommet opp i så masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare kjapt innom:-)

 

Gratulerer med nedgang tinaj:-)

 

Hvor var du viccy paa fredag?? Husk at vi skal vaere her i gode og onde dager:-) Haaper alt er bra med deg og dine?

 

Jeg sliter matmessig paa turen. Har det kjempebra, men siden vi er en gruppe, saa klarer jeg ikke aa styre maten. Og naar jeg tror at jeg har bestilt noe sunt, eksempel kyllingsalat med dressing paa siden, saa faar jeg maten dynket i olje.. Har resignert litt. Det har blitt roedvin og is hver dag. Gruer meg til vekta paa loerdag, men det blir bare aa brette opp og fortsette. Det er heldigvis ikke paaske mange ganger i aaret:-)

 

Har faatt kjoept meg litt klaer her nede. Naa foeler jeg at jeg er stoerrelse 40, ikke 44-46 lenger. Skal ned til 36/38, men ting tar tid. Er ihvertfall glad for at noe i butikkene passer.

 

Ha en fortsatt god ferie jenter, saa tar vi det igjen etter ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...