Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

Gjest Karamella

Gratulerer tinaj ;)

 

jo takk for det, jeg håper det løsner snart ja! nedgang er velkommen =)

 

Idag har jeg trent 1.5 trimpoeng på ellipsen, og vi har spist saltet kjøtt. Spisekveld her i huset er som regel på fredager så det er greit! Blir nok 1 glass vin ikveld også.. til Law and Order på tv =) Nå har vi nettopp sett 1 episode av serien Being Human, og to episoder av Glee. Glee var ganske artig, handler om et sangkor på en High School, men det er mye humor, og ikke typisk amerikansk ungdomsserie hvis det høres slik ut. Anbefales :)

 

I morgen skal vi på avskjedsfest til noen i familien til samboer som flytter til Australia, så det blir nok et par glass vin og sånt der, og borte store deler av dagen. Skal prøve å få skvist inn en liten tur på ellipsen før vi drar iallefall : )

 

Ha en flott helg jenter, vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Hørtes ut som en koselig fredagskveld :) Her har det gått i nytt på nytt og Skavlan.

 

Har ikke skjeia ut med noe i kveld- men har heller ikke trent noe i dag!

 

I morra skal vi i bursdag til et tantebarn, så er redd det blir litt kake... Men får prøve å ikke ta helt av!

 

Tenkte også å få til en gåtur i morra. Har kjøpt meg en skritt-teller på GR- butikken. Den kom i går, og tenkte å få prøvd den i morra :(

 

 

God hælj til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi Mai!!!! Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! Så fortjent. Nå er det bare å stå på videre:-)

 

Veldig bra resultet tinaj:-) Gratulerer så mye.

 

Jeg kom meg ikke på vekten i går og fikk ikke vært her. Men har veid i dag. Ned 300 gr. Ikke akkurat all verden, men da er det jo lov å håpe på et hopp neste uke. Jeg har helt begynt å "glemme" et mellommåltid mellom lunch og middag. Det må tilbake! I tillegg skal jeg trene masse kommende uke. Venter fortsatt spent på 30 day shred.

 

Jeg brøt mitt prinsipp i går. Dro på shopping og kjøpte en nydelig Odd Molly kjole. Den er i strl 40 og sitter ganske tett, men ikke for stramt. Tenker at den helt sikkert er fin selv når jeg har gått ned litt til.

 

I går fikk jeg høre en utrolig motiverende ting. Ble helt rørt og satt ut!!! Vil ikke legge det ut her fordi jeg er litt redd for å kjent igjen...

 

God helg til dere inspirerende damer:-)

 

klem viccy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du:-) 300 gram er bra det også, særlig etter en uke med sykdom og lite trim. Du har jo hatt en sinnsyk bra nedgang etter at du begynte, jeg hadde vært kjempefornøyd med 300 gram forholdene tatt i betraktning.

 

Tinaj: 500 gram er veldig bra på en uke! Jeg jubler ved 500 gram og oppover:-) I snitt har jeg gått ned 400 gram i uka siden jeg begynte, og jeg synes egentlig det har gått veldig raskt, selv om jeg blir frustrert når jeg står stille. Gratulerer!!

 

Jeg har også vært i byen og kjøpt meg noen kule sko:D Dyre, upraktiske og kommer til å bli fort stygge hvis jeg ikke er veldig forsiktig, men det bare blåste jeg i. Jeg skulle ha de!! Eneste at jeg spurte om hva som ville passe til dem, og ekspeditrisen ramset opp masse forslag som egentlig er i en basisgarderobe anno 2010, men ikke i min.. Så nå skal jeg ta en bytur til uka og kikke litt.. Jeg også har tenkt på å om jeg kjøper litt klær nå, at de vil fungere ved 60 kg, og kommet til ja det kan jeg, ihvertfall overdeler. Jeg tror den Odd Molly kjolen vil sitte bra. Treningstøyet mitt kjøpte jeg ved 80 kg, og det som jeg bevist kjøpte trangt passer veldig fint nå. Noe skal snart gis bort, men det har gjort jobben sin.

 

Igår var jeg på spinning, etterfulgt av en time yoga. Har funnet ut at jeg kjøper dagspass på senteret. Litt dyrere nå, men i løpet av året, vil det nok bli billigere. Deilig!! Brant over 600 kcal.

 

Idag har vi gått tur i sola med ungene, og satt i solveggen etterpå. Det er så nydelig å gå langs vannet for tida. Eldstemann satt på akebrett, så vi fikk gått ordentlig! Fikk en ordentlig lykkefølelse når jeg gikk. Jeg føler meg så heldig; flott mann, to herlige unger, enebolig med fantastisk sjøutsikt, sunn økonomi, besteforeldre som stiller opp på alle kanter, flotte venner, bra fleksibel jobb og er nå godt på vei til en bedre utgave av meg selv. Det er så deilig å kjenne mer energi og tiltakslyst:-)

 

Ha en riktig god helg, jenter.

 

PS! Viccy, jeg ble jo ikke nysgjerrig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Viccy :) Synes 300 gram er veldig bra til og ha hatt en sånn uke! Godt du føler deg motivert for trening igjen til uka :(

 

Har vært i bursdag i dag, og der var det kaker i alle former og fasjonger. Er veldig fornøyd med at jeg bare tok et lite stk. iskake. Spiste heller flere av snittene som blei servert først... Alt i alt har jeg spist for lite kcal i dag, ser jeg når jeg legger det inn.

 

Har hatt meg en liten runde med rockeringen nå, men ellers ikke blitt tid til noe trening i dag heller. Får ta den gåturen i morra i stedet. Deilig når det er så fint vær ;)

 

Er det noen av dere som bruker rockering som vet hva man kan sammenligne det med, iforhold til trimpoeng???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for historien:-) Skjønner at det var motiverende å høre:-)

 

Jeg og mannen har forresten bestemt oss for å delta på grenserittet i august. Vi trenger begge en push for å bli sprekere. Jeg er nok ikke like flink som deg, viccy, til å presse meg selv på trening:-) Mannen kommenterte syrlig tidligere idag at jeg er mer opptatt av å få utstyret i orden til grenserittet, enn å tenke på hvordan jeg burde trene, hmm.. Så jeg trenger å bli stressa over at jeg skal sykle over 8 mil!!

 

Tinaj; har du pulsklokke? Jeg har blitt helt avhengig av den, synes det er så motiverende å se hvor mang kcal jeg bruker, og hva pulsen min er. Den gjør at jeg ikke klarer å lure meg selv:-)

 

Nå har mannen og jeg vært på date på byen, bare vi to, det var altfor lenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hei hei!

 

Ja da er helgen snart over, og jeg ser frem til ny sunn uke! =) Føler meg litt slapp idag pga vin og slikt igår, og ikke har trent siden fredag. Det høres ut som en evighet når jeg sier det på den måten!

 

Mai: greit å ha et mål å jobbe for, og lettere når man er flere sammen om det! =)

 

Nettopp tatt 55 min og 500 kalorier på ellipsen, så nå er jeg klar for middag =)

 

Vi snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde pulsklokke som jeg brukte flittig når jeg trente tidligere. Spesielt ved jogging synes jeg det var veldig motiverende, for jeg så så godt at formen blei bedre og bedre.... :) Den pulsklokka jeg hadde var ikke av det dyreste slaget, så den er i stykker nå. Må nok bare få kjøpt meg en ny ;)

 

I dag starta jeg dagen med å måke verandaen for snø! Holdt vel på godt over en time, og blei både anpusten og svett :( Så var jeg og en venninne ute og gikk tur etterpå. Fikk testa den nye skrittelleren- og det blei nesten 12000 skritt på 1 1/2 time. Så i dag har det blitt MASSE trimpoeng- og 16,7 tilsammen denne uka :D

 

Håper dere andre også har hatt en fin hælj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har vært fantatisk bra:-) Idag har vi også kost oss ute, og vært sammen med venner. Jeg har vært ganske flink, men ikveld gikk jeg på en sprekk. Vi var bedt bort på kaffe og kaker, og de kakene var litt for gode og sto rett foran meg.. Det ble altfor mye, og jeg fikk vel litt sukkersjokk. Ble ordentlig kvalm.

 

Spist er spist, og imorgen er en ny dag:-) Får også skylde på at mensen er på vei merker jeg, grr ;)

 

Ha en ny strålende uke med stor nedgang, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra alle har hatt en fin helg.

 

Jeg har bestemt meg for å ta skikkelig tak og legge inn en spurt fram til påske.

 

Jeg har ikke vært flink nok til å spise ofte og jeg har drukket for lite vann.

 

I dag er det

frokost

frukt

lunch

mellommåltid

middag

kveldsmat

 

Ikke noe unnasluntring! -og masse vann!

 

Ny uke med nye muligheter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engasjementet til å sanke trimpoeng har synket litt, nå er det full rulle de siste 2,5 ukene før påsken begynner:-) Jeg er såå spent på om mer sommerklær passer nå. Det er jo noen kilo siden vi dro til Thailand.. Tør ikke prøve før om 2 uker:-)

 

Nok en grei dag med hensyn til mat, men TRIMMEN, hvor blir den av??? Sitter her i grilldressen og koser meg foran TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Jeg er på vei til å bli demotivert. Prøver ikke å ta fra dere spiriten med mitt dårlige humør alså.

 

Nå er jeg lei av å ikke gå ned noe og være så flink. Snikveide meg idag, og er fremdeles ikke under 71.

Tålmodighet? Den begynner å avta, og jeg begynner nesten å blåse i trimmen nå.

 

Hjelp :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet helt hvordan du føler det:-) Jeg har vært på samme sted, men følg måltidsstrukturen (så ikke blodsukkeret ditt faller), drikk nok vann, spis nok og ha tålmodighet. Det er ingen snarvei til livsstilsendringen. Jeg lover deg at hvis du ikke legger om livsstilen, og får nye sunne vaner, så er du rett opp når du er ferdig slanket. Har erfart det selv flere ganger!! Nå er det nok!

 

Mål deg med målebånd, og skriv ned det du veier og måler en gang i uka, så får du mer oversikt.

 

Ikke gi opp.. Plutselig går det lettere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Karamella - der du er nå er det IKKE lett, men tenk så superfornøyd du blir hvis du holder ut! Selv har jeg flere ganger gått ned i vekt til en terskel, gitt opp og gått opp. Ikke morsomt. Derfor meldte jeg meg på internett Roede kurs nå. En lekker ny skinnjakke henger i skapet mitt og den får jeg ikke bruke før jeg er nådd halveis til målet mitt. Har du en slik gullerot?

Stå på dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe meg en... har noen av dere erfaring? Vil ikke kjøpe en dings som blir liggende i suffen, men kanskje det kan bli en god treningspartner i tilegg til bikkja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Takk for det mai og aqva - dere har selvfølgelig helt rett!

 

Det er bare som du sier, veldig tungt å være her, spesielt når man føler man gjør så mye for at det skal gå bra!

 

Vel, jeg har 2 flotte party-topper som jeg er i min favorittfarge rosa som jeg gleder meg til å kunne ta på meg da jeg når 65. De er såå flotte, og når jeg forestiller meg selv i dem så gleder jeg meg til å komme dit. Så det er nok min gulrot =)

 

Vedr pulsklokke: Jeg har Polar Rs100. Veldig fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamella, du har jo vært så utrolig flink! Hold ut, resultatene kommer! Det er det ingen tvil om så flink som du er til å trene:-)

 

Jeg fikk 30 days shred i går!!!! Så nå blir det trening hver dag fremover!

-spent på hvordan det funker på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Greit du endelig fikk den da Viccy =) play.com er treg i levering, men jeg tror det står noe om det på siden deres også. Altså, billig og ingen porto, men levering tar ofte litt tid. Man kan jo bli gal av å vente på noe =)

 

Har trent 1 time og 10 minutter på ellipsen, 630 kalorier. Digg =)

 

NÅ er det skole resten av dagen! Sambo kommer ikke hjem før klokken 7, det er litt kjedelig synes jeg. Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått 30 day!! Fikk den i posten idag, og begynner imorgen. Er spent på om det gir så gode resultater som de sier, og om jeg klarer å gjennomføre.. Har du begynt, viccy? Tror jeg trenger deg for å ha vijestyrke til å gjennomføre!! Skal du gjøre det hver dag? Jeg tenkte å prøve å gjøre det hver dag til og med fredag 26, så er det pause til ferien er over.

 

Idag har jeg gått en lang tur, brant 500 kcal:-) Nå er fruene og sofaen som gjelder. Maten har gått veldig bra. Eneste at jeg er litt dårlig på å spise frukt, så det er et forbedringspotensiale.

 

Idag så jeg en vennine som jeg ikke har sett på en stund, og hun bare måpet når hun så meg. Det første hun sa var: HVOR mange kilo har du gått ned?? Morsomt!! Merker det på klærna igjen. Muffinstoppen har blitt litt mindre med de buksene som jeg bruker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også bruke den hver dag fram til påsken, mai. Kan vi ikke bli enige om av vi r

apporterer inne hver dag etter at vi har brukt den? Spent på å høre fra deg etter første økt :-). Nå må jeg løpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos en venninne et par dager nå. Hatt det kjempe koselig, men er litt spent på vekta til fredag. For det første har jeg mensen nå, også har det jo blitt litt surrete med maten. Trening har det heller vært dårlig med- sjøl om vi tilsammen har hatt 4 unger å holde styr på. Har ikke sitte mye nedat, kan man si :D

 

Spennende å se hvordan det går med dere som skal starte med 30 days shreden! Prøvde jo å bestille den jeg også, men er tydeligvis ingen god net- handler :D Fikk mail dagen etter, og det var visst blitt noe kluss med noen nr. jeg hadde brukt på kredittkortet mitt. Ikke skjønte jeg hvordan jeg skulle gjøre det riktig heller, så da blei det ikke noe. Får se hvordan det går med dere andre først, så får jeg heller prøve igjen seinere- kjekt med noen prøvekaniner :D

 

Karamella: du må IKKE gi opp nå!!! Er sikker på at det snart kommer til å løsne for deg, og at du kommer til å få lønn for strevet! Er jo ikke noe morsomt når det står stille på vekta! Har du målt deg? Kan jo hende du minker i cm. sjøl om vekta viser det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått trent 30 day idag, sjokk!! Og jeg som ikke har trent styrke de siste 2 ukene fordi jeg har venta på 30 day, snakk om å lure seg selv.. Har ihvertfall en god unnskyldning: syke barn. Jeg har ihvertfall fått gått en lang tur idag, men så ble begge ungene dårlige på hver sin måte. Kvelden har gått med til det.. Er alene hjemme, så først nå har jeg sitti ned. Er sulten og sliten, så jeg kjenner at jeg skal ikke begynne idag.

 

Nå får jeg faktisk bare flere og flere kommentarer:D Det er så deilig! Det er som jeg alltid har sagt, at kiloene er veldig jevnt fordelt på meg, så det tar lang tid før det synes. Virker også på om folk trenger noen kilo på å vurdere om "hun virkelig har gått ned eller ikke".

 

Begynner imorgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hei hei jentene mine

 

Har ikke tittet innom på et par dager, måtte ta en liten pause! Takk for alle kommentarer,det hjelper å lufte det litt med andre. Jeg har kun trent 1 gang denne uken, fikk vondt i kneet etter den lange turen jeg hadde på ellipsen, så ville ikke risikere skade. Jeg prøver å fortsette med godt mot! Jeg ser frem til en helg med ikke for mye skadelig inntak; litt baguette med hvitløkssmør og et par glass vin.

 

Mai:Det er morsomt, og når man får disse kommentarene, selv om man mest gjør dette for seg selv og egen trivsel, så vet man at det er verdt alt sammen =) Og at det funker selvfølgelig! Kroppen din trives!

 

Tinaj:Kjenner ijgen det, jeg føler meg dårlig i hele kroppen hver gang jeg har mensen, så det blir rart med mat og alt av rutine i hverdagen den uken. Derfor prøvde jeg å trene den ihjel da jeg hadde det, siden det hjelper på humøret, og jeg blir mye emosjonell mens det står på :D

 

Jeg har ikke målt meg nei, så jeg har ikke noe å sammenligne med fra da jeg startet heller. Det er litt dumt når jeg tenker meg om. Blir også litt sur siden ifjor vår drev jeg med omtrent det samme (kosthold) uten å trene noe særlig, og gikk ned hver eneste uke uten noe problem. Hvorfor skal det være vanskeligere når jeg trener? Filosoferer litt.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jentegjengen vært en tur på restaurant. Da blei det biffsnadder med pommes frites og cola zero på meg! Kanskje ikke så lurt med tanke på veiinga i morra, men jøss og godt det var :D Så blei det jommen meg en kakao til dessert også.... Ja, ja- Får skjerpe inn igjen i morra....................

 

I morra er det min siste permisjonsdag- så til lørdag begynner jeg på jobb igjen:( Huff, så fort dette året har gått!!! Men det skal bli litt greit å komme ordentlig inn i rutiner igjen også, da :D

 

Åssen går det med dere som skulle begynne med 30 days shreden???

 

Du har vel begynt i dag, Mai01 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...