Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

Gjest Karamella

hei hei

 

Ja da skulle jeg egentlig igang med mars-utfordringen på trim & trening, men fikk utrolig migrene idag og har ligget rett ut. Fremdeles litt etterdønninger, så jeg må ta det igjen i morgen. Ellers fint med kostholdet.

 

God bedring viccy!

 

PS! Hvis dere har bestilt fra PLay.com så pleier det å ta litt tid alså.. jeg har bestilt derfra 3 ganger, og alle gangene fra dagen jeg har fått "pakken er blitt sendt" så har det tatt oppimot 2 uker til jeg har mottatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Idag har jeg spist nok og sunt:-) Har også fått 2,1 trimpoeng, gikk en rask tur i snøen. Jeg merker at nå begynner jeg å bli lei av snø, kulde og masse klær. Det er fantastisk vakkert ute med all snøen, men ser fram til våren. Er ikke noen snøprinsesse..

 

Har bestemt meg for at hvis jeg ikke får en ok nedgang på fredag, så melder jeg meg på et kurs som begynner til uka.

 

Og ja, vi har bestilt fra play.com.. Sto 3-7 dager på leveringstid, og nå har det gått en uke for min del, vrææl. Tålmodighet er en dyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort noe dumt! Gikk på vekta til morran. Skulle bare snikkikke litt, for jeg følte at jeg hadde vært så flink både med mat og trening- også hadde jeg gått opp 200 g.!! Ikke at det er så mye, men hadde jo håpa at jeg hadde gått endel ned....

 

Søren, skulle jo aldri gått på den vekta!!! Nå trur jeg at jeg har lært. Skal kun veie meg på fredager!

 

Målte midja også bare for å se, og hadde gått ned nesten 2 cm. og da blei jeg litt glad igjen :D

 

Man burde kanskje ikke bare fokusere så veldig på vekta hele tida....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

tinaj! Ikke bekymre deg! Kan det være vannvekt ? Har du gått på bomelom?

 

Det teller det alså.. på grammene.. Ikke tenk på det! Du sier at centimeterne har gått ned og det er jo det man merker det på! Det er det som gjør at genseren sitter løsere, at buksene henger i ræva.. Man kan veie 70 kilo med muskler, men man ser kun mindre ut når centimeterne minker! :D

 

Bra jobba det! Opp med humøret og jobbe frem til fredag! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

En hard dag med studier =) Godt å få gjort noe produktivt også!

har bedt om råd her inne på forumet siden jeg har trent nå 2 mnd i strekk og spist bra, men bare har gått ned 2 kilo. Jeg har lurt om det er noe galt... Har fått ei kjempehyggelig dame som skal regne ut for meg hvor mye jeg må spise. Håper dette vil hjelpe! FØler virkelig jeg er flink alså siden jeg trener ca 6 ganger i uken og spiser regelmessig. Jja :D

 

Nå har jeg fått trent 1 time på ellipsen, 550 kalorier. Ble en langkjøring da, og 2.8 trimpoeng, siden jeg hadde migrene igår måtte jeg ta igjen litt idag følte jeg.

 

Nå blir det faktisk lasagnen til middag, men masse masse grønnsaker i og lettost så ikke så ille tror jeg.

 

Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for oppmuntrende ord! Hadde ikke vært på bomelom før jeg veide meg, så da skylder vi på det :D

 

Jeg har virkelig ikke tenkt til å gi opp, altså!! Ikke nå som jeg er så godt i gang!

 

I dag har jeg og en venninne gått en rask tur på 1 1/2 time, og fikk da 3 trimpoeng- Så sier meg fornøyd med det.

 

Åssen er formen hos dere da, viccy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Takker for oppmuntrende ord! Hadde ikke vært på bomelom før jeg veide meg' date=' så da skylder vi på det :D

 

Jeg har virkelig ikke tenkt til å gi opp, altså!! Ikke nå som jeg er så godt i gang!

 

I dag har jeg og en venninne gått en rask tur på 1 1/2 time, og fikk da 3 trimpoeng- Så sier meg fornøyd med det.

 

Åssen er formen hos dere da, viccy?[/quote']

 

Helt riktig - ikke gi opp, men stå på videre :) 3 trimpoeng er jo veldig, veldig bra da :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinaj: har stor forståelse for at det er deprimerende med oppgang på snikveiing. Jeg er en notorisk snikveier, og merker store forskjeller. Hadde en runde her hvor jeg hadde nedgang hele uka, men på fredagen var det 600 gram opp! Skjønte ikke hva som skjedde, men tror det kanskje hadde noe med at jeg spiste veldig salt mat dagen før. Har du nedgang på cm'erne, så er det nedgang på fettet også:-) Tror ikke du skal bekymre deg, men det går litt i rykk og napp (ihvertfall hos meg)

 

Karamella; jeg også er frustrert på grunn av liten vektnedgang. Jeg er ikke like flink som deg til å trene, men synes også det går altfor sakte. I begynnelsen gikk det veldig kjapt, men siden 75 kg har det fryktelig sakte. Tror vi bare må holde ut, prøve å se om vi gjør noe feil og fortsette. Det går ihvertfall ned. Det tok tid å legge på seg alt dette fettet også:-)

 

Idag har vært nok en bra dag med hensyn til spising. Føler at det går lettere nå, og at vi er inne i en god rutine. Idag var det nydelig vær, og jeg gikk til barnehagen i strålende sol:D

 

Og du viccy, hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere tenker på meg, jenter:-)

Er litt bedre her og i morgen skal jeg på jobb:-) Mannen blir hjemme. Jeg får jo ikke trent og det er skikkelig kjipt! Håper jeg får til en runde i morgen. Kosten går det greit med, laks til middag i dag. Heldivis ikke noe godis i huset, det er lurt når man plutselig går hjemme hele dagen.....

 

Jeg svarte deg i den andre tråden Karamella, du må få i deg nok mat:-).

 

Jeg skjønner også veldig godt at det er frustrerende når innsatsen ikke synes på vekten. Håper det løsner for alle etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Har du fått 30 day shred ennå?? :D Jeg er kjempe utålmodig. Bestilte på torsdag og fikk fredag en mail om at den var sendt fra de... venter spent... vil så gjerne i gang med den :)

 

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen!

Er på vei til jobb. Deilig det, men merker at formen ikke er på topp. Håper å trene på vei hjem, men hvis jeg er helt utslitt får det heller vente! Må jo blir skikkelig frisk. Lite forhåpninger til veiingen om 2 dager kjenner jeg... Ikke så rart når jeg ikke har trent en eneste gang siden det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende du får deg en overraskelse på fredag, viccy:-) Synes du er flink som ikke snikveier.. Snikveiingen min viser at alt kan skje på fredag:-) Har ikke gått opp, men det varierer endel hvor mye jeg har gått ned.. Skal ihvertfall ikke spise salt mat imorgen kveld:D

 

Jeg har vært flink og trent litt denne uken, ikke så mye som målet mitt, men har vel rundt 7 trimpoeng til nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Ingenting er som en god positiv fredagsmorgen ; )

 

Mai01, jeg har bomma på det flere ganger, og hatt salt mat på torsdags kveld... Men jeg har lært nå alså =)

 

Idag har jeg trent 1.8 trimpoeng på ellipsen... Det var godt å få det unnagjort! klokken 5 begynner treningskamp Norge - Slovakia så det skal vi se på. Det blir laks og poteter og salat til middag idag. Så blir det Nederland - Usa seinere på kvelden =) Helkveld med fotball ja!

 

Vi snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene, mamma og jeg har vært på kjøpesenter i hele dag. Har blitt endel tullemat, så store forhåpninger til fredagsveiing har jeg ikke.

 

Har heller ikke fått trent noe, men er sliten i beina etter all shoppinga :D

 

I morra skal det bli andre boller!! Da blir det lang gå- tur med to venninner! Skal igrunn bli godt, kjenner jeg :)

 

Deilig å merke at man gleder seg til å trene.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

God dag alle sammen!

 

Hvordan går det med dere, syns det er litt stillere enn vanlig her inne ? ; )

 

Idag har jeg vært på skolen og fikk ikke i meg kaffen før jeg dro, så jeg endte opp med å være veldig trøtt (eller tror jeg bare det?placebo) og vondt i hodet, men nå har jeg fått pimpet i meg 2 store kaffekopper så nå tromrer fingrene som bare det på tastaturet. Siden formen har steget blir det nok trim likevel, men for 2 timer siden tenkte jeg å skippe det.

 

Her er snart tante Rød forhåpentlig på vei ut, fordi vekten min stiger når den er her, og det er jo veiedag i morgen... Har vært veldig veldig flink disse 2 ukene, og må nå spiser mer pga at jeg har spist for lite, noe som er litt vanskelig!?

 

Idag blir det noe god kylling og salat til middag! Og hvilket flott vær det er ! Solen varmet!!

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig sykesøster idag på grunn av at mannen har hatt en enkel operasjon (ikke noe farlig), men han har bare ligget neddopet i senga, så jeg har virkelig kost meg idag:-)

 

Dagen begynte med å gå tur i solskinnet, absolut nydelig. Deretter dro jeg ut og spiste lunsj med noen venniner. Det som er litt skremmende er at jeg ville droppe det på grunn av at det er veiedag imorgen, og at jeg følte jeg hadde så kontroll med maten (og en utelunsj gjør at jeg mister den eksakte kontrollen). Heldigvis fikk mannen banket inn litt fornuft i meg. Jeg kan ikke begynne å være asosial fordi jeg slanker meg, og det er hvert jubelår at vi jentene får til en spontan lunsj sammen. Det ble 600 kcal på ett måltid (grovt regnet her inne), men man må leve ved siden av lærte jeg idag:-)

 

Det ble suppe til middag, så kcal kommer jeg ikke så ille ut.

 

Er FRYKTELIG spent på imorgen, både vekt og cm. Drikker masse vann nå:-)

 

Fremdeles ingen 30 day i posten, grrr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig fin dag i dag :)

 

Vært på lunsj hos en venninne i dag, sammen med to andre venninner! Alle sammen hadde med seg unger, også gikk vi en rask tur på 1 1/2 time med barnevogner! Det blei det 3,4 trimpoeng av ;)

 

Tenkte jeg ville ta en runde med rockeringen ettepå også- noen som vet hva man kan sammenligne det med i forhold til trimpoeng? Jeg har satt det under moderat dansing, men vet ikke om det er riktig....

 

Føler jeg må gjøre et skikkelig skippertak i dag p.g.a veiing i morra! Har ikke helt trua, merker jeg...

 

Karamella: Jeg er også blitt helt avhengig av kaffe! Fungerer lissom ikke ordentlig før jeg har fått i meg et par kopper... Får også vondt i hue, av mangel på koffein.

 

Mai01: god bedring med mannen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til i morgen, jenter. Jeg har ingen anelsen om hva jeg går til...

Denne uken har det blitt mye mindre skriving på meg pga alt som har skjedd med sykdom osv. Men jeg kommer sterkere tilbake! Og mindre skriving betyr ikke mindre fokus på målet:-) spent på å høre fra dere i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

God morgen =)

 

jaja, det ble som jeg trodde. 71.6 idag morges, + 0.3 mer enn forrige uke, men jeg har jo tante rød på besøk så det tar jeg ikke så tungt. Satser på bedre resultat neste uke, men jeg må jo også spise mer slik at vekten henger seg opp, så min motivasjon er fremdeles på topp!

 

Spent på dere andre! Kom igjen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Nå skjer det saker og ting!! Jeg er ned 900 gram til 68,4:D

 

Vet ikke om det er tilfeldig eller ikke, men den siste uken har jeg blitt flinkere til å følge prisippene om måltidsstørrelser og mellommåltider, har fått 8 trimpoeng, tatt omega-3 og drukket mer vann.

 

Nå er ihvertfall jeg veldig motivert til å fortsette med samme opplegg. Det er så deilig å merke på kroppen at ting skjer. Nå får jeg på meg enda en gammel bukse:-) Men det er fremdeles mange som gjenstår før hele garderoben passer!

 

Uke 1: vekt 71,8

Uke 2: vekt 71,2 (-0,6) (totalt 0,6) (11,2 kg igjen)

Uke 3: vekt 70,8 (-0,4) (totalt 1,0) (10,8 kg igjen)

Uke 6: vekt 69,5 (-1,3) (totalt 2,3) (9,5 kg igjen)

Uke 8: vekt 69,3 (-0,2) (totalt 2,5) (9,3 kg igjen)

Uke 9: vekt 68,4 (-0,9) (totalt 3,4) (8,4 kg igjen)

 

Viccy og tinaj; jeg er spent på dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Å Mai, så bra!! Det tenker jeg er motiverende ja! Kjempebra jobbet! bare man er litt flink så gir det resultater =)

 

Nå synes jeg at jeg også kan få litt gode resultater på kjøtt-og fleskekontrollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Hurra!! Nå skjer det saker og ting!! Jeg er ned 900 gram til 68' date='4:D

 

Vet ikke om det er tilfeldig eller ikke, men den siste uken har jeg blitt flinkere til å følge prisippene om måltidsstørrelser og mellommåltider, har fått 8 trimpoeng, tatt omega-3 og drukket mer vann.

 

Nå er ihvertfall jeg veldig motivert til å fortsette med samme opplegg. Det er så deilig å merke på kroppen at ting skjer. Nå får jeg på meg enda en gammel bukse:-) Men det er fremdeles mange som gjenstår før hele garderoben passer!

 

Uke 1: vekt 71,8

Uke 2: vekt 71,2 (-0,6) (totalt 0,6) (11,2 kg igjen)

Uke 3: vekt 70,8 (-0,4) (totalt 1,0) (10,8 kg igjen)

Uke 6: vekt 69,5 (-1,3) (totalt 2,3) (9,5 kg igjen)

Uke 8: vekt 69,3 (-0,2) (totalt 2,5) (9,3 kg igjen)

Uke 9: vekt 68,4 (-0,9) (totalt 3,4) (8,4 kg igjen)

 

Viccy og tinaj; jeg er spent på dere!![/quote']

 

Knallbra!! Du har jo hatt en bra og sunn vektnedgang på disse ukene da ;) Selv om jeg skjønner utålmodigheten din, vi vil jo gjerne ned i vekt bare ved tanken på at vi jobber med saken :)

 

Masse lykke til videre!!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg blei oppriktig glad da jeg gikk på vekta i dag! Hadde ingen forventninger etter snikkikkinga på tirsdag. så en halv kilo ned er jeg veldig fornøyd med denne uka ;)

 

Gratulerer Mai! Deilig når innsatsen vises på vekta- og enda en bukse passer igjen :) Ingenting er så motiverende som det...

 

Karamella: godt å se at du er ved godt mot, sjøl om det viste litt opp på vekta i dag. Det ordner seg til uka skal du se :( Du er jo så flink til å trene for tida, så må du bare passe på å spise nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...