Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

Gjest lottamor

Kanskje jeg kan slenge meg på her......

 

En venninne av meg har gjennomført hele programmet til 30 day shred.

Hun har bare blitt såå utrolig fin! Hadde ikke sett henne på nesten to måneder men det så virkelig ut som hun hadde trent i en evighet.

 

Jeg var så heldig å få overta treningsvideon hennes, så nå er jeg i gang!

Og dette var gøy:)

Jeg så først igjennom hele level 1 før jeg begynnte. Ble veldig overrasket over hvor enkle øvelsene var. Men det var før jeg selv satte igang da...

Herregud, jeg trodde jeg skulle dø og lurte på hvor dette skulle ende ..og det var under oppvarmingen!

Men jeg klarte å følge med gjennom hele økten. var utrolig sliten og armer og ben dirret av seg selv etterpå.

Nå bare gleder jeg meg til ny økt i morgen tidlig:)

Men en ting jeg vil endre på i morgen er vektene jeg brukte. De er på 3kg hver og det var nok i tyngste laget for meg.

tror heller jeg prøver med to halvlitersflasker med vann i morgen, de veier under en kilo hver og passer nok bedre.

 

Hilsen Lottamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar
Gjest Karamella

Lottamor jo!

 

Hei og velkommen inn =)

 

Gjett hvem som endelig nedgang hos kjøtt-og fleskekontrollen ? JO DET ER MEG! 1 hel kilo ned ! :D Det var jammenmeg på tide!

 

70.3 viser den, og jeg er sjeleglad! Jeg har spist mer (takk lottamor) jeg har faktisk bare trent 2 ganger denne uken (kan dette være en grunn?) og jeg spiste til og med utrolig saltet kjøtt på onsdag. Dette var deilig. Får håpe det fortsetter =)

 

Dere andre: oppdater! =)

 

Nå blir det frokostkaffe og nyheter! Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at det endelig har løsna for deg :D Det var veldig fortjent! Da har kanskje grunnen vært at du har spist for lite?

 

Jeg hadde gått ned 200 g. denne uka, og er egentlig fornøyd med at det var nedgang. Siden jeg har mensen, vært på ovenattingsbesøk hos en venninne og vært ute og kosa meg på restaurant trudde jeg egentlig at jeg hadde gått opp.

 

Er spent på dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Karamella!!! Så utrolig flink:-) Vel fortjent.

 

Jo, får vel oppdatere jeg også. Hadde ikke lyst til å veie i dag og var skikkelig skeptisk. Jeg sto helt stille og det er jeg egentlig fornøyd med. Jobber alt for mye om dagen, sover lite og får ikke trent.

 

Vet jeg sa på mandag at denne uken skulle jeg bli flink igjen, men det har jeg altså ikke vært.

 

Nå er det på tide og ta seg selv i nakken!!!! Kan ikke stoppe opp nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Tinaj: nedgang er nedgang! :D og det er jo deilig at man kan kose seg uten å gå opp i vekt også! Grattis!

 

Viccy: Ja, men du har jo vært så flink og gått ned mye etter at du startet! Så lenge du planlegger kostholdet ditt, og ligger i underskudd av kcals, og ikke har tid til å trene, så kan dette gå rette veien frem til du får mer tid igjen! Ikke ha dårlig samvittighet i allefall, du gjør jo ting riktig :D Gleder meg til du kommer ordentlig igang igjen!

 

Jeg blir så motivert av dere jenter, gleder meg hver dag til å sjekke tråden! =) Tusen takk for all støtte igjennom tunge tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og veiedag. Vekta viste overraskende 200 gram ned:-) Er veldig fornøyd på grunn av omstendighetene!! Bange anelser når jeg steg på vekta idag siden mensen kommer denne helga og 3 måltider igår uten kontroll (spiste lunsj ute hvor jeg bestilte fetere mat enn jeg trodde, mannen bad en kompis på middag så den ble plutselig spritet opp med ekstra snadder, pluss at jeg var på jentekveld med mye snacks og klarte ikke helt å stoppe i tide).

 

Viccy: Stay in there:-) Du er enormt flink, og den store nedgangen kommer helt sikkert til å fortsette når du får hodet over vannet igjen. Begynner du på 30 day idag?

 

Karamella: så bra at du er tilbake med full motivasjon. Tror ikke oppskriften er å slutte å trene, men kanskje å spise regelmessig og mer kcal. Du burde også begynne å måle deg (jeg måler arm, bryste, mage, hofter, lår og legg), det er veldig motiverende å se seg selv krympe.

 

tinaj: så bra. Viktigste er at du er fornøyd selv:-)

 

Da har jeg målt meg, og skal starte IDAG med 30 day. Motiverende å lese det lottamor skrev (velkommen inn forresten). Satser på at det vil gjelde meg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjennomført dag 1!! Veldig morsomt, men samtidig enkelt. Allikevel sitter jeg her og kjenner melkesyra brenner i låret. Jeg må innrømme at jeg tok noen snarveier (Ups, hun sa NO REST, ikke REST:D). Målet imorgen å følge opplegget enda mer. Men jeg brant 200 kcal på en 20 minutters økt med styrke, og det er ikke verst.

 

Jeg håper jeg snart kommer til punktet hvor det er deilig å pushe kroppen min. Vet at det ikke er noen snarveier, men allikevel gjør jeg øvelsene lettere for å slippe unna. Selv om det må gjøre litt vondt for å få effekt. Jeg så lei av å føle meg feit, utrent og kvaspete, og det eneste som hjelper er effektiv trening.

 

Lykke til, viccy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

hehe =)

 

Så bra da! jeg har lest mye om 30 day shred på nettet og er mange gode tilbakemeldinger der.

 

Såå.. jeg måtte laste den ned! Jeg ser på den nå... Er det slik at man kjører level 1 hver dag i 30 dager da eller hvordan gjør man det ?

 

Vet ikke om jeg tester i helgen, men på mandag iaf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottamor

Jeg er så innmari glad for at det endelig har løsnet for deg Karamella:) stå på videre!

 

mai 01 og Viccy: Så gøy at vi er flere som har begynt med 30 day shred! Jeg er akkurat ferdig med treningen for dag 2. Kjente det i armene og lårene i dag morges, men det var bare å bite tennene sammen og gjennomføre.

Det er så utrolig morsomt. og sekvensene er liksom akkurat passe lange. Idet jeg tenker at jeg ikke orker mer så er det liksom bare et par tak igjen så bytter vi til en annen øvelse:)

vektene var mer passe idag, brukte to halvlitere med vann istedet for de tunge vektene jeg hadde igår.

 

Håper du kommer igang du også Karamella. Du trener 10 dager på level 1, 10 dager på level 2 og 10 dager på level 3. VIPS, FERDIG:)

 

Hilsen Lottamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var første økt med 30 day shred over.

 

Jeg tror nok absolutt det kan være effektivt for å bli sterkere. Jeg likte opplegget og synes det var morsomt.

 

Men for meg som er vant til å løpe langt var det ikke akkurat mye cardio å snakke om. Det hjelper i allefall ikke på kondisjonen, men kan jo håpe at det hjelper på fettforbrenningen.

 

Er i allefall i gang:-)

 

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ingen kondisjonsbygger, men for meg som er så svak i utgangspunktet, håper jeg å bli sterkere og bli litt mere tight.

 

Jeg tok meg en halvtimes bikinirunde idag. Må ha en ny en til påske. Det var nedslående å se seg selv i prøverommet. Har fremdeles masse fett å ta av. Men nå får jeg ihvertfall klærna på meg:-) Jeg lurer på egentlig på hvordan jeg så ut for 18,6 kg siden? Jeg er 9 cm tynnere rundt låret idag, og fremdeles er det nok å ta av..

 

God fredagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg har klart å snu ting litt nå. I går var alt etter boken og jeg trente. Jeg VET at det står og faller på treningen. Det er det som gjør at jeg klarer å være flink med maten.

 

Nå skal jeg ha en skikkelig bra uke og setter målet høyt med - 1 kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fullført dag 2:-) Jeg var litt støl idag, men det gikk veldig greit. Merket igår utover dagen at musklene hadde fått jobbet litt, deilig. Tror denne dvd'en er genial for oss utrente.

 

Jeg sjekker også BMI hver fredag, og jeg er fremdeles lett overvektig, men nå nærmer jeg meg normalvekt! Hurra, hurra!! Når jeg startet hadde jeg en BMI på nesten 34, grusomt.

 

Jeg hadde et mål om 65 til påske, det er urealistisk nå, men jeg har justert det til at jeg skal ha gått ned 20 kg før jeg drar på ferie. Da må jeg klare 700 gram i uka. Tøft mål i forhold til hva jeg pleier å gå ned, men jeg skal prøve!! Tenk å ligge på en solseng og vite at denne sommeren er jeg ihvertfall 20 kg lettere enn ifjor.

 

Nå føler jeg at livsstilsendringen har løsnet. Når jeg går tur, så føles det mye lettere. Jeg tar beviste valg om å gå istedenfor å ta bilen fordi jeg har LYST til å gå. Jeg klarer å begrense meg mye mer i dagliglivet når godteri står foran meg. Vi har kokesjokolade i skapet og is i fryseren som er urørt fordi jeg ikke har lyst på eller føler behov for. Jeg har fremdeles en lang vei å gå før jeg kan begynne på hold vekten, men jeg gleder meg over at etter 8 måneder tar jeg riktige valg fordi det er de valgene jeg faktisk har mest lyst til. Jeg tar de ikke fordi jeg vet at jeg burde det.

 

Nå skal jeg prøve å få gått meg en tur med barnevogna i sola (mistenker at det er altfor mye slaps, men skal prøve:-))

 

Hvis det er noe som klarer 1 kg, så er det deg viccy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra, Mai. Deilig å kjenne at man faktisk har fått nye vaner.

Jeg har hatt en bra helg med trening og sunn mat. Dette lover godt for uken som kommer.

 

Jeg måtte inn og sjekke BMI. Ligger på 26 nå, så sikke så langt igjen til normalvekt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Er visst bare meg som er her i helgen;-).

 

Jeg har virkelig tatt meg selv i nakken noen dager og tok en liten snikveiing i dag. Lover veldig godt, så nå er det bare å stå på og vente spent på fredagen!

 

Stå på jenter, dette klarer vi! -og takk for gode ord i en liten down-periode:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg også:-)

 

Det var dette med nye vaner da. Igår morges var jeg så ovenpå!!

 

Vi var bedt i en barnebursdag hvor vi ble igjen siden mange venner av oss var der også. Hmm, plutselig hadde jeg spist pølse, bolle og sjokoladekake. Ja, ja tenkte jeg, nå er det stopp.

 

Vi var bedt bort på kvelden, og vi trodde det bare skulle være oss 2 parene der. Så skjønte vi at vi var bedt til en stor fest hvor alle skulle ta med tapas!! Jeg fikk hivd meg rundt, og laget litt tapas. Det ble en fantastisk bra kveld, men jeg spiste og spiste.. Og spiste litt til.

 

Nå sitter jeg her og veier 1,5 kg mer idag enn igår. Jeg er ikke så spent på fredagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Jeg har løpt langtur og brukt 734 kcal' date=' så 30 days shred:-)

 

Nå skal jeg sløve på sofaen med god samvittighet![/quote']

 

Hva syntes du om 30 days shred??? Jeg venter fortsatt på at min skal dukke opp i postkassen....snart håper jeg..har ventet i over 2 uker jeg nå!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet litt i ett tidligere innlegg.

 

Tror den er bra for styrke. Litt skeptisk i forhold til hvor mye fettforbrenning den gir. Men det er jo alltid bra med mer muskler og på lang sikt brenner jo det mer fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal del både opp- og nedturer, ikke sant??!

 

Idag har ikke vært en bra dag, verken mat eller trim. Det har gått i ett, så for få og store måltider, og ingen trim eller 30 day. Akkurat nå så orker jeg ikke å gjøre noenting, ligger mett og lat på sofaen.

 

Nå er det 13 dager til påskeferien, og jeg skal være flink ALLE dagene. Imorgen begynner jeg med nytt mot:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lasta ned 30 days shred på nett.. Mye billigere a gitt. Var så støl og vondt alle steder på dag 8 jeg så klarte ikke mer på flere dager og så har det vel bare dabba av hehe.. Det er skikkelig intens.. Fy søren hvor spreke damene bak er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg også:-)

 

Det var dette med nye vaner da. Igår morges var jeg så ovenpå!!

 

Vi var bedt i en barnebursdag hvor vi ble igjen siden mange venner av oss var der også. Hmm' date=' plutselig hadde jeg spist pølse, bolle og sjokoladekake. Ja, ja tenkte jeg, nå er det stopp.

 

Vi var bedt bort på kvelden, og vi trodde det bare skulle være oss 2 parene der. Så skjønte vi at vi var bedt til en stor fest hvor alle skulle ta med tapas!! Jeg fikk hivd meg rundt, og laget litt tapas. Det ble en fantastisk bra kveld, men jeg spiste og spiste.. Og spiste litt til.

 

Nå sitter jeg her og veier 1,5 kg mer idag enn igår. Jeg er ikke så spent på fredagen...[/quote']

 

Det er fort gjort å plutselig ha spist litt for mye, alt er jo så godt. Men så lenge man klarer å komme inn i gode vaner att dagen etter er det nok greit å skeie ut en sjelden gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...