Gå til innhold

Dagens positive


Gjest Positiva
 Share

Anbefalte innlegg

:rolleyes:

Første gang jeg sitter og skriver - inspirert av andres gode evner til å glede seg over de små tingene - de som tilsammen gjør at vi kommer i mål.

 

Jeg var på møte der det ble servert kake til kaffen og lot det være. Jeg kom hjem sent etter overtid til en som hadde unnet seg et glass hvitvin - jeg trengte å drikke vann - to gleder på en gang, unngikk noe jeg ikke skulle og gjorde noe jeg trengte !

 

Herlig. Nå ble det litt gøy igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:

Har holdt meg på matta i 4 dager og har gått enda en skitur med valp som skal lære seg at planker med krølltupp og pinner med plastring på enden biter man ikke på - han holdt seg flott unna. Jeg har flere trimpoeng enn jeg pleier 5 til nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:

Det er fredag og jeg unner meg frimerker og går inn og registrerer likevel :D

 

Fint at noen skriver - jeg synes det er motiverende jeg å høre hva andre gleder seg over - takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest lettsommer

Slenger meg med :)

 

Jeg er glad det går mot vår, og at jeg har begynt å tenke livsstilsendring igjen. Det har vært en litt tung vinter, og jeg har ikke følt meg så bra. Men merker allerede at det begynner å gå bedre bare fordi jeg spiser mer grønnsaker, har begynt å trene igjen og tar kroppen min på alvor :)

 

en annen positiv ting er at det er mars, og vi har god tid til å komme i enda bedre form til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komplekser

Jeg er så glad for at denne tråden eksisterer ennå! :D :D

 

Og for at jeg ser igjen kjente nick fra to år siden....da er det ikke bare meg som må igang på om-igjen-kilo (Ja gleder meg ikke akkurat over at dere er her heller men...misforstå meg rett.) :blink: :blink:

 

Gleder meg iallefall stort over at jeg nå er på rett spor igjen, har hatt 14 dagers sjokoladeavvenning, og starta for alvor på GR nå.

Godt begynt er halvt fullendt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...