Gå til innhold

Dagens positive


Gjest Positiva
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Fikk en joggetur i går, herlig, - og mer trim med plenklipping et par timer etterpå! I sol og flott vær! Jeg behøver jo ikke fortelle at det regner i dag, dvs det begynte nettopp..... Og det slutter sikkert snart igjen!! :)

 

Nyt sommeren!!

 

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Det er fredag, solen skinner og temperaturen er ikke så aller verst. Det er bare å nyte det for den som kan.

 

Og helgen kan vi nyte uansett vær, - blir det så dårlig som meldt er det bare å forberede hyggelige inneaktiviteter, tenne mange stearinlys og hygge seg i hverandres selskap, - eller bare sitt eget :).

 

ala :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Vi MÅ ikke slite oss ut til jul. Det er i alle fall ingen som takker oss for det.

 

Det meste av ting fås kjøpt i butikken. Det viktigste er omtanke og tid til hverandre, og å gå julen i møte uten å være utslitt.

En god frukost med litt ekstra på påleggsfatet, den planlagte middagen og noe fra frysen eller no' annet lettvint deretter er mer enn nok. :)

 

Huset trenger heller en vask etter alt julebesøket, og det passer bra med å skulle trimmer bort de få grammene vi har lagt på oss gjennom helligdagene :D. Før jul holder det å ta bort det meste av hybelkaniner og støvet på de sorte/mørke flatene, - støvet syns nesten ikke på de trehvite/lyse:D!!

 

Lykke til!

 

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all snøen som har kommet i Trondheim de siste dagene er det kjempefint å være ute etter at det har blitt mørkt også! Vinteren er min favorittårstid, og det er ingenting som er bedre enn å titte ut en mørk morgen for å oppdage at det snør! Og så har voffsen det fantastisk gøy ute i snøen! HURRA for Kong Vinter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har vi ladet opp hele julen på alle mulige vis; spist, drukket, feriert, noen har vært i syden, jeg har overspist dag etter dag! :mellow:

 

Klar for herlige hverdager med moderat inntak og en porsjon trim innimellom. Det skal jammen bli godt! :D

 

Et godt nytt år ønskes dere alle, - og så slanker vi oss så mye som vi får til.... Vi når målene våre når vi bare vil NOK!

 

ala :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carrieanne

Jeg klarte å la være en stooor pose risboller som lå på benken i dag... spiste heller et sesam knekkebrød med ost :) Hvilket betyr at jeg er FLINK! Det er positivt, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...