Gå til innhold

Dagens positive


Gjest Positiva
 Share

Anbefalte innlegg

Fri i 4 dager, skal kose meg med håndarbeid og den nye symaskinen min.

Glad for å ha klart å komme igang att, og nyter hver minste sunne matbit hver 3. time. Noen gåturer og sit ups må jeg da også få til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komplekser

Jeg har har ikke vært flink til å holde fokus siste tiden, skylder delvis på at jeg ikke ha hatt internet-forbinnelse.

Men nå er jeg på net igjen:)

 

Motivasjonen er ikke på topp, men jeg har begynt å være på forum igjen, det er da positivt! Tegn på at det fortsatt er litt vilje i meg det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nillasnilla

Første dag på jobb etter påsken, og det vil si første dag på våren (føler jeg da)

Det vil også si: Første dag på resten av livet, ny frisk osv.

Men det er også nå lettere å komme seg opp av sofaen etter jobb og UT! Man behøver ikke bare trene inne i et helsestudio, men kan være mer UTE! Deilig!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nillasnilla

Tja... dagens positive... Det negative er at jeg har gått OPP i vekt etter påsken. ;)

MEN: Dagens positive; som resultat av veiingen i dag så gikk jeg løs på kjøleskapet og kastet restene av den gode sjokoladekaken! Rett i søpla!! Skjerpings!! Og det skal gå bra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest Nillasnilla

I dag hadde vi pizza i lunsjen, og jeg rørte den ikke!!!

Spiste mine to brødskiver, og vann. Mens de andre spiste masse pizza og brus!!

 

Da kan jeg gå helgen i møte med et smil, og unne meg en flaske vin i kveld i stedet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Yngstemann på 14, gryntet på nesen da vi skulle ha fisk til middag i dag, men etter å ha spist mors hjemmelagede laksekaker, måtte han innrømme at det faktisk var "helt greit"....hvilket betyr at det var veldig godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...