Gjest honey Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Fri i 4 dager, skal kose meg med håndarbeid og den nye symaskinen min. Glad for å ha klart å komme igang att, og nyter hver minste sunne matbit hver 3. time. Noen gåturer og sit ups må jeg da også få til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Jeg har har ikke vært flink til å holde fokus siste tiden, skylder delvis på at jeg ikke ha hatt internet-forbinnelse. Men nå er jeg på net igjen:) Motivasjonen er ikke på topp, men jeg har begynt å være på forum igjen, det er da positivt! Tegn på at det fortsatt er litt vilje i meg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nillasnilla Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Første dag på jobb etter påsken, og det vil si første dag på våren (føler jeg da) Det vil også si: Første dag på resten av livet, ny frisk osv. Men det er også nå lettere å komme seg opp av sofaen etter jobb og UT! Man behøver ikke bare trene inne i et helsestudio, men kan være mer UTE! Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nillasnilla Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Tja... dagens positive... Det negative er at jeg har gått OPP i vekt etter påsken. MEN: Dagens positive; som resultat av veiingen i dag så gikk jeg løs på kjøleskapet og kastet restene av den gode sjokoladekaken! Rett i søpla!! Skjerpings!! Og det skal gå bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakri Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 I gang igjen med trening Og stillstand på vekta i forhold til hva den var før påske :) Nå er det hard jobbing fram mot sommeren !! HURRA - da skal nok de 3 -4 kg få bein å gå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Glad for å være tilbake på "Vektklubben" etter halvannen måneds fravær :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Motgang står for fall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Oppdager at jeg ikke spiser mye fett. The fatgrabbers får ikke noe fett å "grabbe" kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 2 dager til jentetur til England :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Har vært hos frisøren i dag :-) Og kun 16 dager til FERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nillasnilla Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 I dag hadde vi pizza i lunsjen, og jeg rørte den ikke!!! Spiste mine to brødskiver, og vann. Mens de andre spiste masse pizza og brus!! Da kan jeg gå helgen i møte med et smil, og unne meg en flaske vin i kveld i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Yngstemann på 14, gryntet på nesen da vi skulle ha fisk til middag i dag, men etter å ha spist mors hjemmelagede laksekaker, måtte han innrømme at det faktisk var "helt greit"....hvilket betyr at det var veldig godt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 2. september og offisiell høstmåned. Jeg har fortsatt sandalene på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Har hatt en god venninneprat i dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Godt å være hjemme igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 bløtkaka smakte godt, men er enda ikke tilgitt;( kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimseberta Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Vimseberta har planlagt måltidene godt i dag så det blir god plass til et kakestykke på klesparty i kveld, og det med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Snart halvveis i foreldremøtekjøret i høst :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ala Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Så flott høstværet er! Herlig! ala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Er glad for at jeg har så kloke barn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 "Det er rart med lykken, først når man kan unnvære den, kommer den" - Olav Bull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimseberta Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Synes det var hyggelig med morgenkaffe hos foreldrene mine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Skal se film med min kjære :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Greide meg fint gjennom helgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Nesten sommer her i dag:) kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå