Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

Gjest FruFleksnes

Ja det er helt klart at det er i "øverste etasje" problemet vårt er. Det blir jo til slutt nesten en tvangshandling det å gå på vekten å ta en ekstra titt eller ikke.

 

Og jeg har problemer med å handle om dagen. Der ligger påske-marsipanen som lyser mot meg.....nesten det beste jeg vet!! Akkurat som om det sitter noen i hodet mitt som sier: kjøp kjøp!! Om du skjønner hva jeg mener?

 

Eller må jeg få si at du er kjempeflink med treningen :(:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Det er mye jobbing som skal til i topp etasjen, merker at jeg har litt problemer med å forstå at jeg har vært flink når jeg har gått ned. Synes lissom jeg ikke fortjener å være glad for det. Men det har hjelpt litt når man får possitive tilbakemeldingen fra folk rundt seg.

 

Forstår det med handlingen synes jeg ofte er borte å titter, men legger det alltid fra meg igjen. Er rart det der. Tenker å at de har satt røyken bak forheng. De skulle ha gjort det med godteri også slik at man ikke så det. Det er jo alltid plassert rett ved kassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget lakesburger på potetsalat som står i sesongboken til GR.

Det var kjempe godt og anderledes middag:) tok litt tid å lage men var verdt bryet. Anbefales å prøve denne.

 

Nå skal jeg snart trene Zumba før første gang det skal bli spennede å se om 15 kg har hjelpt slik at kneet mitt klarer å bli med.

 

Ha en forsatt fin kveld folkens

 

hilsen anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den står på side 81 i sesongboken. Men det er i boken for vinter/vår hvis du er på kurs 1 har du kanskje ikke fått den ennå. Skal se om den ligger på hjemmesiden her eller så kan jeg skrive den opp til deg.

 

Det var virkelig godt, samboeren min lurte på når jeg skulle lage det igjen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du får fine resultater- gratulerer!

Arig å utveksle oppskrifter, det kan jo være til stor inspirasjon hvis man er litt matlei.

 

Jeg lager av og til pitabrød med tilbehør, hvor alle kan vege selv hva de vil ha i.

Strimla salat- gjerne flere sorter, agurk og tomat i skiver, rødløk i skiver , mais, fetaost( for de som vil skeie ut litt) , Strimla kyllingbrystfile, strimla biffkjøtt eller karbonadedeig.

 

Nydelig!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei Anki og tusen takk for oppskriften....høres veldig godt ut, så det skal vi lage en dag vi har litt god tid :)

 

solvik: Fyllte pita er utrolig godt...ble sulten jeg når jeg leste det du skrev,hehe

 

Riktig god helg :)

Klem Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solvik:) takk for det deilig at det endelig går rette veien. De pitabrødene lager du de selv eller kjøper du de i butikken?? det hørtes veldig digg ut

 

Caroline: God helg til deg også. Ja prøvd den retten en dag du har tid den er veldig god, men en annen fiskeoppskrift som er enkel og veldig god er den som heter sydlansk fiskegryte. Fort gjort å lage og veldig god.

 

God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt veiedag i dag og har gått ned 1,3 veldig deilig det etter 300g forrige uke. Så er veldig fornøyd med det. Er ikke så fornøyd med innsatsen selv denne uken føler at det har sluppet opp litt her og der og ikke trenet så mye som jeg pleier. Har hatt noen travle uker. Men nå kommer 2 uker hvor det ikke er så travelt og da skal jeg ta meg sammen og få trenet slik som jeg har gjort.

 

Ha en forsatt god kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei Anki og grattis med minus 1,3 kg denne uken. Det var gledelig å høre....gir god motivasjon til flott innsats i kommende uke. Dette går veien for oss.....:)

 

Gleder meg til veiing imorgen, kjenner jeg har gått ned denne uken. ( Lør måtte jeg ta en sniktitt på vekten, der lyste et "fint tall" mot meg )

 

Klem Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det, føler at jeg er mer motivert til de ukene som kommer nå og prøve å komme meg litt ovenpå igjen:)

 

ja er sikker på at du før til et bra resultat i morra du er bare superflink. Stå på videre, dette går virkelig veien.

 

Har så smått begynnt å tenke at jeg kan gifte meg neste sommer hvis dette forsetter. Har ikke lyst til å stå brud før jeg er fornøyd med vekten. Men det er lenge til ennå så får se hva som skjer. Planen er at det forsatt bare skal gå nedover

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Da har du en gulrot foran deg......klart du blir flott i brudekjole neste sommer!!!! Det er godt frem i tid, med flott innsats klarer du det. Det er kun opp til oss selv, men vi må ville det. Selv regner jeg med jeg jeg klarer å komme under 60 kg til neste sommer. Akkurat nå lever jeg i nuet og tenker ikke på hvor lenge jeg skal holde på. Saken er jo den at vi aldri kan gå tilbake til tidligere kosthold. Ser for meg at jeg må leve slik jeg gjør nå resten av livet, bortsett fra kos i helger og høytider.

 

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig greit ha noe å jobbe etter, bare gleder meg til nå målet. Men jeg gleder meg masse underveis også, er så deilig tenke på at endelig går det riktig vei og det har det gjort en stund og begynner å tro at denne nye livstilen kommer jeg til å takle greit.

Ha en forsatt god dag. Spent på ditt restultat denne uken det er nok kjempe bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig på meg en bukse jeg kjøpte for 2 år siden. Jeg kjøpte den for vekten startet å øke og den var litt trang å tenkte at den passer jeg snart bare går ned noen kilo. Er vel mange som kjenner seg igjen i den hehe

Men i dag fikk jeg på meg den buksen og den var faktisk alt annet en trang. Er nok ikke lenge til resten av buksen passer og nye må kjøpes inn:)

 

Har også baket de knekkebrødene som står i grunnboken de er kjempe gode anbefales til de som ikke har prøvd de.

 

Vil ønske alle sammen en riktig god helg og god påske. Håper alle får en kjempe fin høytid og ikke tar gale valg.

Selv skal jeg stort sett bare jobbe så blir ikke så mange utfordringer på meg.

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Å så gøy.....Det er jo så kjekt å komme i sånne klær som har vært altfor små :) :) Du er sååå flink!!

 

Jeg var på shopping igår, men det var så stress. Hadde tatt på en gammel favoritt-jeans UTEN belte. Måtte bruke en hånd til å holde på buksen, ellers hadde den fallt ned, hehe......ET LUXUSPROBLEM, heeeerlig :)

 

Riktig god påske Anki

Klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kjenner meg igjen med bukser som faller av og det er bare kjempe deilig bare gleder meg til de andre buksene passer:) Er en god følese når man stort sett bare har prøvd den ene buksen etter den andre uten at noen passer og man får igjen den siste knappen og hvis du er så heldig å før den igjen så får du nesten ikke puste hehe

 

Før vi vet ordet av det så må vi handle inn en helt ny garderobe til våre nye lekre kroppen hehe:):)

 

Klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Trange bukser vet jeg alt om.......ødelagt glidelås og knapper som er fallt av også!! Og sikkerhetsnåler som spretter opp og "gnisse-hull" på innsiden av lårene...... og vondt i magen av stramme bukser!!! Aldri mer skal vi ha sånne bukser på oss :) :)

 

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter at jeg passet den ene buksen på fredag har jeg prøvd resten av buksene mine og passer brått 2 bukser til og flere som nærmer seg at jeg får de på. Har et par bukser som er alt for små så gleder meg til jeg passer dem

 

Har hevet 3 par bukser som er alt for store i dag;) gud for en deilig følese.

 

når har jeg brått mange bukser og velge imellom igjen det blir digg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her, men må bare få si at jeg er imponert over resultatet ditt på kurs :) Det høres deilig ut med bukser som passer og som faktisk er blitt for store. Deilig, tenker jeg! Og så synes jeg du er tøff som går på helsestudio....det tør nemlig ikke jeg å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...