Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

Sæggebukser er greit på fjortiser, men ikke på oss- så det er bare å få dem vekk:D

 

Har selv også måttet kaste noen og så får man jo sjansen til å shoppe noe nytt-herlig følelse!!!

 

Jeg trener så mye at kroppen har fått en helt annen fasong- Det er vel ikke lenge før vi kan skryte av " sprettrompe og rød neglisje" slik som i reklamen for et eller annet.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Nei sæggebukser er ikke noe for oss hehe, er kjempe deilig å passer klær man ikke har passet på lenge og gleder meg til sommeren for da er det sikkert masse jeg passer igjen og mye som har blitt for stort.

 

Har to mål fant jeg ut i går, har en kjole som jeg ikke passer som jeg vil passe til moren min skal gifte seg i juni. Tror jeg skal klare det og at jeg skal få igjen den minste buksen jeg har før sommeren. Det tror jeg blitt et litt tøffere mål men man skal ha litt å strekke seg etter.

 

Hei eim:) velkommen inn her:) Veldig deilig å gå på kurs og se resultater og det er verdt hver eneste krone. Jeg kommer til å forsette en stund til før jeg er trygg på at dette skal jeg klare selv og det er noe med å holde seg i skinnet når man blir veid hver uke. Kan ikke påstå at jeg synes det alltid er like gøy å gå på treningsentre men der jeg er, er det folk i alle størrelser og varianter så det er veldig greit. Men har fram til de siste ukene bare holdt meg for meg selv og ikke prøvd så mye det sentre har å tilby, men nå tør jeg og har prøvd både yoga og zumba osv. Og nå synes det bare er artig å trene og utfordre kroppen

 

håper alle har hatt en super bra helg

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei eim:) velkommen inn her:) Veldig deilig å gå på kurs og se resultater og det er verdt hver eneste krone. Jeg kommer til å forsette en stund til før jeg er trygg på at dette skal jeg klare selv og det er noe med å holde seg i skinnet når man blir veid hver uke. Kan ikke påstå at jeg synes det alltid er like gøy å gå på treningsentre men der jeg er' date=' er det folk i alle størrelser og varianter så det er veldig greit. Men har fram til de siste ukene bare holdt meg for meg selv og ikke prøvd så mye det sentre har å tilby, men nå tør jeg og har prøvd både yoga og zumba osv. Og nå synes det bare er artig å trene og utfordre kroppen

 

håper alle har hatt en super bra helg

 

klem anki[/quote']

 

Takk for koselig velkomst :) Jeg tenker mer og mer på kurs, så jeg tror jammen jeg skal begynne på internettkurs så raskt som mulig :) Det neste maxikurset her starter ikke før i mai, og så lenge kan jeg ikke vente...

 

Jeg kommer til å starte med trim i det små, turer og litt sykling på trimsykkelen vår. Så får jeg tenke på studio etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eim

 

smart å starte på internett kurs, når det er så lenge til neste kurs starter der du bor.

All mosjon er bedre enn ikke noe. Jeg har trenet siden januar og kommet meg opp til 4 økter i uken og er fornøyd med det. Det er en stor omvending for en stor kropp og starte å røre på seg. Men det er veldig deilig når du har vært flink og trenet:)

 

Det viktigste er at du har tatt et valg om en nytt og bedre liv, det tar tid å snu om på gamle vaner så ikke vær redd om ikke alt skjer de første ukene

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,4 kg i dag veldig fornøyd ned det. 2 kg igjen til 20 kg så håper jeg klarer det til neste gang blir 2 uker nå siden det er påske.

Det skal jeg jobbe hardt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Gratulerer med supert resultat denne uken :) Du er sååå flink og du vet jeg heier på deg.....du er en av de som virkelig motiverer meg. Snart er det 20 kg ned og et nytt ti-kilo nærmer seg. Er ikke i tvil om at du klarer påsken fint :)

GOD PÅSKE ANKI!!

 

Klem Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk eim og fleknes:)

 

ja er 2 ting som nærmerer seg nå og jeg gleder meg, kan virkelig ikke tru at jeg har klart å komme så langt. Men man får så mye inspirasjon her inne og har mange flinke mennesker som heier på deg:)

Det setter jeg så pris på!!!!

 

Denne påsken blir nok ikke som de andre men veldig bra alikevel. Kjøpe påskeegg til samboeren min i går, i steden for godeteri har jeg fylt det med tabasco og ulike chili produkter for det er noe han liker så spent på hva mitt inneholder hehe:) Greit å holde litt på tradisjoner selv om man gjør de om litt hehe

 

ha en strålende dag alle sammen:) nå skal jeg på morgenspinning. Hadde aldri falt meg inn før å stå opp tidlig på en fridag for å spinne, men må si det nye livet liker jeg mye bedre

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt en liten snikveiing her hjemme siden det ikke ble noe veiing på meg i går pga påsken.

Det hadde nesten stått stille viste 300 gram ned. Har vært flink å trenet som vanlig men hadde en skikkelig fest på påskeaften hvor jeg drakk det jeg ville og spiste litt snacks. Egentlig ganske overrasket over hvor "lite" jeg drakk og spiste i forhold til før. Dette er den første festen jeg har tatt siden jeg startet, synes at vekten står stille er en grei konsekvens når det er et bevist valg jeg har tatt.

Men det blir lenge til neste gang jeg har hæla i taket og tenna i tapeten hehe.

Ellers har det blitt en mager påske med mye sunn mat og kos. Min kjære samboere hadde fylt påskeegget mitt med sukkerfrie pastiller og blomster:) har koset meg godt med det hehe.

 

Ellers har jeg gått dilla på skyr med bær, det smaker så godt og gir en følese om at du har spist verdens beste dessert. anbefales.

 

ha en strålende uke alle sammen

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Skyr med bær er godt, men Skyr naturell med en liten skje syltetøy, evt bær og litt flytende søtningsstoff er enda bedre synes jeg! :-)

 

Synes du har vært flink i påsken, jeg. 300 gram ned er jo uansett riktig retning, og jeg tror det er viktig å ha et bevisst forhold til utskeielser for da har man også forklaring hvis vekten ikke går helt den veien man har trodd.

 

Ellers synes jeg du og samboer'n har vært flink med kreativiteten i påskeeggene i år - det må ikke alltid være søtt det som kommer ut av det! (eller spisendes for den del - jeg har vel nevnt her inne et sted at jeg gav vekk egg inneholdende garn og selv fikk jeg blader)

 

En god uke til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Høres virkelig moro ut med den festen ;) Kjekt du har hatt en hyggelig påske....og for et flott påskeegg da!

Gratis med vekt på vei nedover....husk det er stoooor forskjell på 300 gram ned enn opp....

 

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulrer med dine 300 gram:) Alt som er på minussiden tar vi med oss!

 

Alle dager er ikke like og vi er bare mennesker. Og så må vi kunne dele litt livsglede sammen med andre av og til.... stå på videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk alle sammen;)

 

ja ned er ned så er fornøyd med det. Veldig fornøyd med påskeggene våres også jeg er veldig glad i tradisjoner og synes de nye påskeeggene var like bra som de i fjor:)

 

Det neste blir hva jeg skal bytte ut årets første softis med som jeg alltid har tatt på 17 mai uansett vær hehe. Men det er en stund til det ennå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senjapia

Hei.

Takk for at du stakk innom tråden min å hilste på.

Synes du har gjort en kjempejobb til nå, så 300 g er flott det og. Vi skulle vel alle ønske det gikk litt raskere, men jeg tenker som så at dette skal være varig og da må det ta tid.

Ha en riktig fin dag.

Klem Sølvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sølvi:)

 

koslig at du er her inne å hilse på også. ja er greit nok med 300 g ned, blir nok bedre neste uke. Jeg hadde det veldig koslig på påskeaften og det gleder nesten like mye hehe

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

vil ønske alle sammen en strålende helg:) her strålerer solen og det ser ut til å blir en bra vårhelg. Synd jeg skal jobbe hele helgen men får se om ikke jeg rekker meg en gåtur i det fine været:)

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått ned 0.2 gram på 2 uker, kjempe misfornøyd og dårlig humør, gått noe mer ned i cm enn hva jeg pleier.

 

Føler at uken innsats skulle vist mer på vekten men men sånn er det ikke gett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Det er så leit når en ikke får "lønn for strevet"......Følg opplegget nøye denne uken, drikk masse vann og lag noen magre fiskemiddager!!! Da får du garantert se et flott resultat neste uke. Ikke mist motet nå anki, du har vært sååååå flink :D Tenk på hvor mye du har gått ned denne vinteren. Snart 20 kg, det er 2 store potetsekker det :)

 

Stor klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk caroline:)

 

Kjente at jeg ble sikkelig skuffet i går og hadde så lyst til å trøste meg med sjokolade. Rart hvor fort de tankene kommer. Men min kjære samboer fikk snakket meg til fornuft så ble frukt i steden. Gla jeg ikke hadde noe liggende hjemme da for det tror jeg hadde røket med.

 

Men humøret er bedre i dag ny uke og nye muligheter. Måtte le litt for meg selv når du skrev spis fisk. Var det det ble til middag i går og i dag og tenkte jeg skulle ha det en dag til.

mitt mål nå er å komme under 130, der har jeg ikke vært på mange år. trodde jeg skulle ha klart det til i går men men den er ikke så lang unna. MÅ bare forsette videre selv om man har lyst til å gi litt faen innimellom så er det bare meg selv jeg skader.

 

Der fikk jeg ut litt mer frustasjon hehe, nå blir det trening på og det er jo aldri en dum ide.

 

Ha en strålende dag allesammen

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei igjen!Kjempeflott at du klarte å la være å spise sjokolade :) Den skuffelsen ETTER man har sprukket på sjoko er meget verre, enn skuffelsen over å gå lite ned. Det lover jeg deg...har prøvd det før!! Ingenting slår den kjipe følelsen av å ha lurt seg selv. Det er IKKE verd det!!!!!!

 

Sjoko får vente til vi er blitt slanke damer. Da kan vi kose oss litt hver helg, og spiser det KUN for at det er helgekos og bruker det ALDRI mer som trøst.....Sjokolade er ikke trøst, det skal bare brukes i hyggelige anledninger.

 

Skjønner skuffelsen din igår, du vet det går mot et nytt 10 kilo, så ble det ikke som du ønsket. Hvis vi tenker oss om, så spiller det egentlig ikke noen rolle om vi når delmålene våre 2-3 uker senere enn forespeilet. Vi har brukt flere år på å bli rundt 150 kg. Da må kroppen nødvendigvis bruke tid på å bli kvitt kiloene igjen.

 

Morsomt at jeg nevnte fisk, og så har du det allerede på menyen, hehe. En skikkelig fiskeuke har jeg god erfaring med fra før. Da har jeg gjerne brukt lite ost som pålegg den uken, og satset mer på magert kalkunpålegg......det har gitt resultater!!

 

Godt humøret er bedre i dag og jeg heier på deg anki. Gleder meg til du ser 129,9 eller lavere på vekten din :)

 

Bare sånn at du vet det, så er du en av mine viktige støttespillere her inne. Mange nye kommer og går, hører aldri mer fra dem. Du,solvik,Leeplay,Krusmynte og eim betyr uendelig mye for meg, vet ikke om jeg hadde klart meg så bra uten dere :D

 

Klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg er en av de som strever vettet av meg for å få resultater på vekta( går på masse medisin...),men det går nå sakte men sikkert nedover og IKKE oppover ! Og det er en viktig tanke å ha i bakhodet :)

 

Og jeg trener masse så jeg krymper og det bruker jeg som motivasjon når det står stille på vekta, så husk at hvor mye du veier står ikke skrevet på ryggen din, men cm syns!!!!

 

Jeg er stolt over å ha gått inn 23 cm i midjen alene og 28 cm rundt brystet og mange cm ellers også- det merkes og det syns :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen caroline:)

 

ja er glad for at jeg ikke sprakk på sjokolade, men tenker at jeg ikke kan ha ting liggende til evt andre dårlige dager. Men det er jo bare bra på mange måter og slippe å bli fristet.

 

Etter nyttår har jeg spist mye mer fisk enn jeg har gjort ellers i livet tror jeg hehe, vi har fisk minimun 2 ganger i uken og det har vi klart og det er jo god middag. Rart at jeg ikke har spist dette mer

 

Er godt med mange støttespillerer, hadde ikke lyst til å gi noe oppdatering her i går men tanken på å høre oppmuntrene ord og tips til dere vant hehe

Er en sånn herlig gjeng her inne:)

 

Solvik:)

har sett at du har strevd veldig og synes du er kjempe flink og har en utrolig vilje. Du er bare kjempe flink. Bra at cm går inn hadde gått ned mer i cm i går enn jeg har gjort ellers så er jo bra.

Jeg må bare forsette med GR opplegget og trene videre så håper jeg at nesten uke har et mye bedre tall til meg.

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...