Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

Gjest FruFleksnes

Det stemmer, mener å ha lest at immunforsvaret blir bedre av et så sunt kosthold. :)

 

Men jeg måtte bare bli syk, solte meg for noen dager siden, da var det nokså skarp vind og jeg hadde på en soltopp for å bli litt brun..... :D

 

Har sååå vondt i halsen, kunne ønske jeg alltid hadde så dårlig matlyst, hehe

 

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar
Gjest xankix

ja er farlig den tiden her når sola kommer kler ofte litt for fort av seg:) men deilig nå går det mot sommer og sol:)

 

Du får "nyte" den dårlige matlysten, og ha god bedring.

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

da har jeg vært på langtur med sykkelen:) ble en tur på over 3 mil fornøyd med den og veldig fornøyd med sykkelen:) Gikk kjempe fint å grille spyd på engangsgrill, mye bedre enn pølser:)

 

anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flink du har vært! 3 mil på sykkel! Oj, oj!

 

Tusen takk for kommentar i dagboka mi :D

 

 

da har jeg vært på langtur med sykkelen:) ble en tur på over 3 mil fornøyd med den og veldig fornøyd med sykkelen:) Gikk kjempe fint å grille spyd på engangsgrill' date=' mye bedre enn pølser:)

 

anki[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

For det første ... Grattis med ny sykkel, du må ha en fantastisk samboer og det er jo superflott!!!!!!:D

men at du har vært på en tremils sykkeltur er jo superopptilkjempefantafennomentalistisk!!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

veldig fornøyd med meg selv:) hadde ikke trodd det for et halvt år siden. Hadde et par stopp på veien og grillet og koset oss.

 

Ja solvik har en kjempe snill samboer som kjøpte sykkel til meg slik at vi kunne sykle turer sammen:) tror kanskje jeg snart blir like bitt av basillen som han er hehe:) Bare gleder meg til neste sykkeltur:) Så deilig å mestre ting man før så på som et stort ork

 

Ned 0.3 kg denne uken, fornøyd med det med tanken på at førsten av uken var jeg dårlig. får håpe på bedre resultat neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Gratulerer med nye 0,3 ned! Samme som meg denne uken - jeg mistenker at 17. mai er en medvirkende årsak.... *ler*

 

3 mil er laaaangt... Og jeg er imponert over at første turen ble så lang! Skulle bare mangle at du ikke stopper og koser deg litt på veien og...

Bruker du forresten pulsklokke og sånt når du trener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mil på sykkel, det står det respekt av :) Høres ut dere hadde det kjempekos, og sånn skal det være. Ikke all trim behøver å være kjempeslitsomt og svett. Bare å være ute og kose seg samtidig som en er i bevegelse, er jo også trening :)

 

Grattis med nedgang denne uka også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

hei krusmynte:)

nei jeg bruker ikke pulsklokke, 3 mil er et godt stykke jeg har spinnet mye på treningsentre i vinter men det er noe helt annet å sykle ute kan nesten ikke sammenlignes. Merker det i kroppen i dag hehe.. men godt å ha litt treningsvondt

 

Hei eim:) ja vi hadde det kjempekoslig med å grille og sykle:) har fått litt farge på kroppen og koset oss ute:) Siden vi stoppet flere ganger og hadde en langstopp med grille så føltes ikke turen så langt selv om det tilsammen ble 2,5 time med sykkling.

 

ha en strålende dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

hm spent på dagens veiing er 3 uker siden jeg har vært på kurs pga helligdagene. Er egentlig litt skremt over hvor fort jeg kom inn i feriemodus den første uken når jeg var på fjellet og har slitt med å bli kvitt den igjen og usunne vaner.

Det eneste jeg har holdt ved like er treningen:) har vært flere turer på min nye sykkel og synes det er kjempe artig.

 

Men i dag er nye uke og nye muligheter. Håper jeg ikke har gått opp noe i allefall. huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei Anki :)

Krysser fingrene for at det går rette veien for deg.

Om du har gått opp, så starter du med blanke ark....spist er spist!!!

 

Lykke til på kurset :(

 

Klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

ja spist er spist, vært så mye i det siste så spist veldig uregelmessig og ikke alltid de sunneste valgene og har heller ikke ført inn det jeg har spist.

Men nå har ting roet seg så nå er det blanke ark og ny start.

har fått trenet like mye som jeg har pleid og det er jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Flinke deg;) Minus 1,4 var gledelig å høre!!!! YES YES!!

 

Begynner å bli mange kilo borte, Anki. Kanskje du skal prøve å ta deg en sykkeltur med noen vedsekker bakpå.... Hjelpe meg så tungt vi bar.

 

Klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Gratulerer Xankix, dette er kjempebra.

Løft hodet for å se målet, dette gir fokus på veien videre.

 

Tenk hvor flott det blir når du kjøper deg den første buksen til målvekta di, da går du i taket, svever over alle bekymringer og er bare happy!

Jeg gleder meg allerede nå til å stå på slalomski til vinteren. Jeg har prøvd, men kom aldri skikkelig i gang pga. at jeg var for tjukk og ubevegelig. Det blir andre karameller kommende vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

Tusen takk alle sammen;) Er veldig fornøyd hadde aldri trodd at jeg skulle klare det, men nå har jeg trua på at jeg skal klare å gå ned en gang for alle.

 

Caroline:) Skulle nesten har gjort det med sykkelen, men jeg var på utdrikkningslag i helgen på tvekamp og der hadde vi på oss sånne sumodraket som veide ca 15 kg. Det var rart å tenke på at alt deg jeg fikk på meg der har jeg mistet og enda mer. Var så tungt å gå med.

 

 

Begoodtome:) ja jeg gleder meg til jeg kan den første buksen. Har forsatt noen bukser i skapet jeg ikke passer. Prøvde sommerklær her og dagen i fjor var alt for trangt men i år er de nesten for store hehe

 

ha en strålende dag allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

nok en tur på sykkelen er unnagjort:) er så deilig å sykle ute og bare nyte solen.

både jeg og samboeren min jobber kvelden i dag og vært ute på en morgentur på ca 15 km for et halvt år siden hadde det vært helt utenkelig.

Hadde nok lagt i senga ennå og sovet vil jeg tror hehe:)

 

Håper denne sommeren gir masse pent vær og mange gode uteaktiviteter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

takk for det:) er så deilig å sykle har fått helt dilla:) Hadde egentlig ikke lyst på sykkel men du kommer så mye lengre og kan sykle så mange steder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sykle er bare såååå deilig! Jeg elsker å sykle og ser frem til jeg kan ta i bruk min egen igjen :) Foreløpig bruker jeg ergometersykkelen min flere ganger i uka, men håper at jeg snart tør å bruke den vanlige sykkelen min igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

ta fram sykkelen og ta deg en tur:) er som du sier veldig deilig:) sykler rundt i min røde hjelm og nye sykkel ser kanskje ikke så smart ut, men artig trim det får jeg med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...