Gå til innhold

2,5 kg før påska-hvem blir med?Ny her:)


Gjest vilvilvil

Anbefalte innlegg

Gjest Juwela

Ja, jeg føler meg nesten litt amorøs når jeg skriver snuskelusk her ;)

 

Trener heller ikke på senter, har prøvd og funnet ut at det blir for lite brukt. Før var jeg veldig aktiv, danset swing et par ganger i uken, gikk hver dag. Nå prøver jeg å finne tilbake til sprekheten, men motivasjon er liksom ikke helt på topp. Har en sønn som finner alt av dvd'er jeg ønsker meg, og trener derfor hjemme. Har en godt utvalg i pilates, aerobic (gjesp), coreøvelser, og siste tilskudd er 30 day shred og zumba. Trente faktisk 1 time zumba i går, juhu!

 

Misunner dere som har wii, et høres morsomt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar
Gjest snuskelusk

Oi, du høres jo ut som du har lit av hvert å velge i! Noen spesielle du kan anbefale? Er aerobic videoene kjedelige??? Ja wii fit er kjempe kjekt, men en må trene litt for å kjenne at en har tent synes jeg... iallefall med d fleste øvelsene. F.eks step øvelsene går veldig seint....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Serena og Juwela! :) Ja, det er nå eller aldri føler jeg! Jeg vil ned 10kg Serena. 6kg klarer du!!! ;) Jeg har troen på deg, håper jeg du har selv også. For en kick-start har jeg tenkt å prøve NOKA jeg da! I 6 uker. Jeg jobber mye, og veldig variert dag-skift, kvelds-skift og noen netter, samtidig som jeg er en del på farta, så det er ikke alltid like lett og få laget seg ordentlig middager, lunsj og frokost. Men med NOKA-måltidserstatninger er det enkelt å ta det med overalt. Barene er KJEMPEgode og OVERASKENDE mettende. Ingenting vondt å si så langt. Bortsett fra at jeg fikk noen voldsomme smerter i brystet på corebar-treningen idag. Jeg har trent corebar en rekke ganger, og det var langt fra vanlig "smerter" man får når man blir sliten. Veldig skummelt, og ubeleilig, men jeg velger å tro at det bare var denne ene gangen, at det kommer til å gå mye bedre i morgen! Har vært kjempeflink med kalloriene idag. Spiste en appelsin og drakk en kopp forbrennings-urte-te til frokost, en NOKA-bar til lunsj, og noen druer og en brødskive nå etter jeg kom hjem fra elixia, da var det snart kvelden og en ny dag står for tur i morgen.

 

Håper alle dere krigere (kampen mot kiloene vet dere) har vært flinke idag, at dere har fulgt opp alle eventuelle dietter dere går på og at dere har fått beveget litt på dere allemann! Kjempekoselig forum! Fint å vite at man har noen man kan fortelle litt til også. I vennegjengen min har jeg aldri kunnet sagt hva jeg føler om meg selv og kroppen min, fordi mange av vennindene mine er større enn meg, og da blir det feil ovenfor dem, så det er godt å kunne skrive det ned her.

 

Jeg har også opprettet en blogg. Og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme, det er en fint å kunne skrive når matlysten blir for styr, syntes jeg. Og tenk så gøy å se tilbake på når man har nådd målene sine. Fungerer sikkert for mange andre også. Gå inn på http://www.wordpress.com, det tar få minutter å lage en :(

 

Adressen min er: http://WWW.NOKADIETTEN.WORDPRESS.COM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dog har jeg alltid vært en periode-trener. Hvilket er kjempesynd. Jeg er dum! Til alle dere som har ett trenings-senter i nærheten av dere anbefaler jeg elixia på det varmeste. Det er ikke alltid like lett og trene på egenhånd, men med dem sitt utvalg av gruppetimer (morsomme effektive gruppetimer) så kan de fleste komme i litt bedre form. Og timene går FORT! ;) I forhold til å labbe forover på tredemølla helt alene. Det syntes jeg er tregt. Men det må vel til da! Jeg håper på å gå ned kiloene mine slik at jeg kan løpe maraton i august. Ikke hel eller halv da såklart, bare en etappe! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela
Oi' date=' du høres jo ut som du har lit av hvert å velge i! Noen spesielle du kan anbefale? Er aerobic videoene kjedelige??? Ja wii fit er kjempe kjekt, men en må trene litt for å kjenne at en har tent synes jeg... iallefall med d fleste øvelsene. F.eks step øvelsene går veldig seint....[/quote']

 

I tillegg har jeg rockering, vekter og strikker, så jeg får nok dekket mitt daglige trimbehov hjemme ;) Det finnes sikkert gode aerobicvidoer, men jeg har ikke kommet over noen enda. Hvordan liker du å trene? full fart eller litt rolig? Min favoritt akkurat nå er pilates, veldig gode øvelser og i et passe tempo. Har en som går på rumpe og lår, og den tar virkelig på der den skal ta. Har ikke fått prøvd alle zumbadvd'ene, er litt spente på hvordan de andre er. Kjørte gjennom basicen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Flink du er Tia20, med den innstillingen kommer du nok i mål med kiloen til august ;) Før i verden hadde sentrene klippekort spnn at man kunne droppe innom på de timene man ville, men det er visst ikke mange som har det nå og dermed dropper jeg sentertrening. Kan jo hende ånden kommer over meg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Tia20' date=' med den innstillingen kommer du nok i mål med kiloen til august ;) Før i verden hadde sentrene klippekort spnn at man kunne droppe innom på de timene man ville, men det er visst ikke mange som har det nå og dermed dropper jeg sentertrening. Kan jo hende ånden kommer over meg igjen![/quote']

 

Det hadde faktisk vært en kjempeidè og få tilbake! hehe :) Men med dagens standar på sentrene så koster det nok en del å opprettholde å stadig forbedre dem. Og med alle periode-trenerne overalt (jeg vet jeg ikke er alene! hehe) , så hadde de ikke tjent nok penger. Men det er dyrt! jeg betaler 500 kroner i måneden. Men det går bra :( Blir værre når man tenker på at det er 2000 kroner på 4 måneder og 6000 kroner i året. Men sånn kan man ikke tenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskelusk

Juwela: Vel, jeg liker vel kanskje litt fart!? Men, er ikke i noe spesielt god form, så det kan ikke bli altfor villt, om du skjønner...Gir lett opp da! Har trent litt yoga på wii fit, og det synes eg blir litt kjedelig i lengden. Synes 3o days shred er passe trening. Da er eg svett og god etterpå ;-) Får prøve litt av hvert og se på hva som passer best... eller kanskje det faktisk er greit å ha litt å variere med! men, nå som vi går mot vår (elle GJØR vi no det???) håper eg å heller komme meg ut av huset og gå på turer... Det er det aller beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Har du sett på trimme-kari sine videoer snuskelusk? den er ikke så dum når jeg tenker meg om, kanskje jeg må hente den frem igjen. Den er 3-delt, i sekvenser på 20 minutter. Husker at jeg tok sekvenser etter som formen og orken var tilstede. Det er visst også en uttøyningsdel på den.

 

Vår er akkurat nå et fremmedord her oppe ;) trimmen i dag har bestått av snømåking! men gleder meg til det lir mot snøfritt. Er så heldig å ha en liten fjelltopp rett i nærheten, bruker 1 time opp og 20 minutt ned, super trening og nydelig utsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Og tenk så mye sjokolademus man kan få for 6000 kroner Tia20 ;) Sjokolademus er min store lidenskap og jeg fikk plutselig et akutt anfall av sjokomusabstinens her!

For dere som er flinke å bruke senter er det absolutt verd det, men jeg vet at jeg kommer kun til å bli støttemedlem store deler av året. Da kan jeg heller pese litt på egen hånd og heller bruke de pengene på feks gode joggesko og turklær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskelusk

Nei, den har eg ikke hørt om. kanskje jeg skulle fått fatt i den.... alltid greit med et tips eller to ;-)

Ikke så mye tegn til vår her hos oss heller.... er drittlei alt som heter snø og is!!! Har faktisk begynt å glemme hvordan det så ut rundt her UTEN snø.... Vi får trøste oss med at vi er kommet i mars, og da MÅ det jo snart gå mot bedre tider....

Deilig med en fjelltur. Har et sånt turalternativ eg og :-) men, blir brukt altfor lite....

 

Nei, no er det natt her. I morgen er det en ny dag med nye matutfordringer... og så kommer helgen og da er det lov å kooose seg litt!! Hurra!!!

 

Natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Syns det er greit med norsk tale inni mellom, og trimme-kari er jo en sprudlende treningspartner ;)

 

Vi har omtrent ikke hatt snø her opp i vinter, derimot har det vært kaldt som rakkern. Prøvde meg på fjelltur en dag i -15 grader og vind, etter en halv time snudde jeg. Tror ikke jeg er skapt for arktiske strøk, hehe.

 

I morgen kommer det til å bli tøft, sukk. Fredager er alltid mine spisesåmyesjokomusjegvil dager og vet ikke helt hva jeg skal erstatte det med, får finne på noe lurt i morgen :)

 

sov godt og ha en fin dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Oi skal si det har vært travelt her! Gøy å logge seg på å ha så mye å lese på=)

 

Sony 300: Jeg trener i studio! For MEG er det et must, tror det dreier seg litt om at jeg er har vært svømmer i mange år, og vant til å ha en trener som presser meg hele tiden. Det blir litt det samme for meg å gå på gruppetimer, instruktøren presser meg når jeg begynner å bli sliten(og jeg vil jo gjerne være best i alt, så jeg kan jo ikke sette ned tempo;)). Mens når jeg trener for meg selv, så gir jeg opp med en gang jeg får litt vondt en plass... Beundrer alle som kan trene alene, men jeg har funnet det som passer best for meg=)

 

Tia: Takk for det! Jeg har troen på det selv også, men jeg innser at det kommer til å gå sent. Men ned skal jeg på ett eller anna tidspunkt om jeg ikke rekker det til juni. For et fint mål du har! Hvor lang er en etappe? Jeg har lyst til å lære meg å jogge, begynte på et sånn et lær-å-jogge-program denne uka. Hmmm, tror jeg skal prøve de noka barene, hvor kjøper du de? Jeg bruker Herbalife til frokost hver dag, og har ofte en nutrilettbar liggende i veska sånn i tilfellet sulten skulle melde seg;)

 

Juwela: Forstår deg godt at du heller vil være føre var når det gjelder kiloene, synes det vitner om en fornuftig holdning til vekt, og langt fra hysterisk. All forskning viser jo hvor utrolig lett det er å gå opp i vekt igjen, dersom man ikke passer på. Hvor lenge siden er det siden du var "god og rund"?;)

 

Ha en fin fredag alle sammen!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sony300

Hei alle sammen! :)

 

Merker det at jeg aldri har trent før, er helt ødelagt i bena etter en liten jogge runde i går. Tror jeg kanskje begynte litt for hardt ;)

Jeg tok og googlet litt ang jogging, og kommer over denne "oppskriften":

 

Programmet er hentet fra iForm nr 4/2005.

 

Lær deg å jogge - fra 0 - 5 km på 12 uker.

 

Programmet baserer seg på at man jogger 3 ganger i uka for at dette skal oppnås. Er du i litt bedre form kan man begynne et par uker ute i programmet, men det er lurt å venne kroppen gradvis til joggingen for at sener og ledd skal bli klare for denne nye belastningen.

 

Hver gang man er ute skal man varme opp med 5 minutter gange og 1 minutt løping. Dette gjelder i løpet av hele programmet, så ikke glem disse viktige minuttene.

 

Uke 1

 

Dag1: oppvarmingen + 5 min gange, 1 min løping, 5 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 18 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 5 min gange, 1 min løping, 5 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 18 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 5 min gange, 2 min løping, 4 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 18 minutter.

 

Uke 2

 

Dag1: oppvarmingen + 5 min gange, 2 min løping, 4 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 18 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 5 min gange, 2 min løping, 4 minutt gange, 2 minutt løping. Totalt 19 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 5 min gange, 2 min løping, 4 minutt gange, 2 minutt løping. Totalt 19 minutter.

 

Uke 3

 

Dag1: oppvarmingen + 4 min gange, 3 min løping, 4 minutt gange, 2 minutt løping. Totalt 19 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 4 min gange, 3 min løping, 4 minutt gange, 3 minutt løping. Totalt 20 minutter.

 

Dag1: oppvarmingen + 3 min gange, 4 min løping, 3 minutt gange, 3 minutt løping. Totalt 19 minutter.

 

Uke 4

 

Dag1: oppvarmingen + 5 min gange, 3 min løping, 4 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 19 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 5 min gange, 3 min løping, 4 minutt gange, 2 minutt løping. Totalt 20 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 5 min gange, 3 min løping, 4 minutt gange, 2 minutt løping. Totalt 20 minutter.

 

Uke 5

 

Dag1: oppvarmingen + 3 min gange, 4 min løping, 3 minutt gange, 3 minutt løping. Totalt 19 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 3 min gange, 5 min løping, 3 minutt gange, 4 minutt løping. Totalt 21 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 2 min gange, 8 min løping, 5 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 22 minutter.

 

Uke 6

 

Dag1: oppvarmingen + 3 min gange, 5 min løping, 3 minutt gange, 4 minutt løping. Totalt 21 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 2 min gange, 6 min løping, 2 minutt gange, 5 minutt løping. Totalt 21 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 2 min gange, 10 min løping, 5 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 24 minutter.

 

Uke 7

 

Dag1: oppvarmingen + 2 min gange, 6 min løping, 2 minutt gange, 5 minutt løping. Totalt 21 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 2 min gange, 7 min løping, 2 minutt gange, 6 minutt løping. Totalt 23 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 2 min gange, 12 min løping, 5 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 26 minutter.

 

Uke 8

 

Dag1: oppvarmingen + 3 min gange, 5 min løping, 3 minutt gange, 5 minutt løping. Totalt 22 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 2 min gange, 6 min løping, 2 minutt gange, 6 minutt løping. Totalt 22 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 2 min gange, 10 min løping, 5 minutt gange, 2 minutt løping. Totalt 25 minutter.

 

Uke 9

 

Dag1: oppvarmingen + 2 min gange, 7 min løping, 2 minutt gange, 6 minutt løping. Totalt 23 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 2 min gange, 8 min løping, 2 minutt gange, 7 minutt løping. Totalt 25 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 2 min gange, 14 min løping, 5 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 28 minutter.

 

Uke 10

 

Dag1: oppvarmingen + 2 min gange, 8 min løping, 2 minutt gange, 7 minutt løping. Totalt 25 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 2 min gange, 9 min løping, 2 minutt gange, 8 minutt løping. Totalt 27 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 2 min gange, 16 min løping, 5 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 30 minutter.

 

Uke 11

 

Dag1: oppvarmingen + 2 min gange, 9 min løping, 2 minutt gange, 8 minutt løping. Totalt 27 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 2 min gange, 10 min løping, 2 minutt gange, 9 minutt løping. Totalt 29 minutter.

 

Dag3: oppvarmingen + 2 min gange, 20 min løping, 5 minutt gange, 1 minutt løping. Totalt 34 minutter.

 

Uke 12

 

Dag1: oppvarmingen + 2 min gange, 10 min løping, 2 minutt gange, 10 minutt løping. Totalt 30 minutter.

 

Dag2: oppvarmingen + 2 min gange, 9 min løping, 2 minutt gange, 8 minutt løping. Totalt 27 minutter.

 

Dag3: 5 km eller 30 min løping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sony300

Jeg har ikke begynt på den ennå..

Begynner enten litt senere i dag, eller i morgen :)

Regner med at jeg begynner på uke 3 eller 4 :(

Er ganske vandt med å gå raskt på jobben, så tror uke 1 og 2 blir for enkelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annamarthe

Her har det skjedd masse!! Gleder meg til å lese hele loggen. Her har dagene vært litt travle, men jeg har rukket å føre opp all mat og trene to ganger. Joho!! Nå er det endelig fredag og jeg planlegger litt kos i helgen. Skal ut med venninner i morgen og jeg har spart alle frimerkene til denne kvelden. Da skal jeg kooooose meg med god samvittighet.

 

Kom over en vekt på Elixia i dag og den viste noen dumme tall som jeg valgte å ikke stole på. Hehe:-) I følge den hadde jeg gått opp 1 kg siden jeg startet for snart 14 dager siden!! Gikk rett å kjøpte meg en egen vekt og den viste 0,5 kg ned. Det blir jo ikke helt riktig å veie seg på forskjellige vekter og på ulike tider av døgnet. Nå har jeg endelig min egen vekt og den skal jeg bruke en gang i uken! Kommer dessuten til å bruke målebåndet.

 

Ønsker dere alle en fin fredag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

I dag var det veiedag og jeg jumpet på vekten, den viste 400 gram opp?! gjett om det var noen som var s u r, for jeg har jo vært utrolig flink med maten denne uken. Hang med surleppen i minst et halvt minutt før jeg begynte å tenke meg litt om. Jeg veide meg ikke på mandag da jeg begynte, så det er ikke sikkert jeg var 61,2 kg som jeg trodde. I tillegg kjennes muskulaturen veldig stram og tung ut enda, etter treningen. Trøsten var at målbandet viste -4 cm rundt midjen, det får være plaster på såret!

 

Serena: har holdt meg slank siden i 2001, har vel to ganger på disse årene virkelig måttet ta meg selv i nakken før det bar helt galt av sted. På mitt rundeste var jeg 83,4 kilo, det var da jeg tok til vett og innså at kiloene ikke blir borte av seg selv som jeg trodde den gang ;) Nå har jeg satt meg en sperregrense på hvor mye jeg kan veie før det er justeringer i mat/godteveien igjen. Veier meg jevnlig for å holde et øye med den og det har fungert. Er litt småbekymra for at den øker nå, uten noen særlig grunn. Og nei, jeg nekter å tro det er pga av alderen :(

 

annamarthe: lurt med egen vekt ja, og faste tider å veie seg. Jeg veier meg om morgenen, stoler mest på at vekten min er på sitt riktigste da. Ut over dagen både drikker og spiser man jo forskjellige mengder som vil gjøre ulikt utslag. Glemte at jeg skulle måle flere steder på kroppen, men skal gjøre det - lurt å følge med på det også! Håper du får en strålende hyggelig kveld med jentene :D

 

sony300: velkommen i de utrentes klubb! husk at vi har enormt potensiale for rask og stor fremgang når vi liksom starter på scratch :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimpoeng 4,4 = 885 , spist 753 kalorier. Takk og lov for NOKA, jeg tror jeg kunne levd på NOKA i ett par måneder jeg før jeg blir lei, det smaker riktig så godt. Men det er farlig! Hele familien spiste eplekake igår, gjett om jeg var fristet! Luktet eplekake i hele huset, jeg ble så sinna! uff. Idag spiser dem potetgull og sjokolade. I morgen skal jeg innom å kjøpe meg en MATVEKT, denne kaloritellingen begynner å bli riktig så morsom syntes jeg. Hadde det ikke vært for at jeg vet jeg må registrere det jeg har spist her og på http://www.mylog.no, så hadde jeg helt sikkert sitti å spist sjokolade jeg også, i skrivende øyeblikk. Er ikke internett fantastisk! ;) 2,5 kg før påsken, VI KLARER DET! Noen andre som har trimmet vekk fler kalorier enn hva dem har spist idag? Isåfall er jeg stolt av dere, var på en hel time spinning iste, etterfulgt av 45 minutter styrketrening. Gjett om jeg skal sove godt i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, -4 på målbåndet, da skal du ikke tenke på hva vekten viser engang. Det var KJEMPEbra ;) Vekten på elixia er ikke helt pålitelig med mindre du veier deg på den og PT'en din stiller den på det samme hele tiden. Blås i den! Så flink du er :) Håper jeg også får se -4 på mitt målebånd før eller siden. Da skal jeg være glad :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskelusk

Jaja, så var det veiedag.... Ikke et gram opp og ikke et gram ned!!!! Blir så utrolig skuffa!!! Har surmult i en time nå!! Tenkte en stund at "dette gidder jeg ikke mer" men, kan vel ikke bare gi opp...... Så får komme meg ut å tenke på noe annet :-) Håper dere andre har en bra lørdag.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Takk Tia20, det var litt plaster på såret for de kjipe grammene ;) Men, ny uke, nye muligheter!

 

Syns du var utrolig flink som stod i mot fristelsene. En ting er å stå i mot lysten på ditt og datt, men når man i tillegg blir fristet av lukten er det jo enda verre å stå i mot syns jeg. Og duften av nystekt eplekake er jo bare til å få vann i munnen av, flink jente! Tror forresten jeg skal følge ditt eksempel og bruke Noka som erstatning når sjokolade/godtesuget melder seg, må jo være supert som mellommåltider. Hvor kjøper du det? i butikk? helsekost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela
Jaja' date=' så var det veiedag.... Ikke et gram opp og ikke et gram ned!!!! Blir så utrolig skuffa!!! Har surmult i en time nå!! Tenkte en stund at "dette gidder jeg ikke mer" men, kan vel ikke bare gi opp...... Så får komme meg ut å tenke på noe annet :-) Håper dere andre har en bra lørdag.... ;-)[/quote']

 

Gjett om du har min hele og fulle forståelse snuskelusk, det er over hode ikke moro når man virkelig gjør en innsats og det ikke gir uttelling. Men hva er alternativet liksom, om vi gir opp går vektpila feil vei og det syns jeg er enda verre. Dermed biter jeg tennene sammen, går på med frisk mot og tenker at en gang må det da gå rette veien! Nå er det kampen mellom meg og vekta, og den skal JEG vinne - for jeg er staest ;)

 

Stor trøsteklem, håper dagen din blir bedre herfra og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskelusk

Tusen takk for trøstende ord , Juwela! Hjelper alltid med litt trøst ;-)

Dagen i går gikk oppi mat-tull. Ingen fornuft. Frokost på big-bite, og så var det rett i bursdagsbesøk der vi fikk servert middag. Og det var dagens mat.... plus snop..... Huff og huff, og eg syter over at eg ikke går ned i vekt...... jaja, flere uker siden eg har vært sååå sløv!!

 

Fikk en slankekur (helsekost) av min søster som heter 30 days. Hun tålte den ikke, så da fikk jeg pøve meg :-) På pakken står det "gå ned 1-2 størrelser på 30 dager", så jeg håper, håper..... synes igrunn sånne slankekurer bare er tull og tøys, tror at kiloene du evt. mister kommer like fort på igjen... men, håper det kan gi meg en pangstart og bedre motivasjon.... Kanskje akkurat DENNE kuren virker??? Noen som har prøvd??

 

Håper dere har hatt en supe helg!! :-) Min kom seg etterhvert...... Måtte bare få surmule ferdig først ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Hehe, akkurat slik hadde jeg det på fredags morgen snuskelusk. Var så innstilt på at jeg bare skulle gi pokker og fråtse vilt, heldigvis ble det bare et par små pizzastykker med lettost og uten peperoni. Ellers i helgen har jeg omtrent vært fanatisk flink, ikke rørt snop, ikke en gang slikket bollen når jeg lagde sjokokake til en bursdag og i kveld har jeg vært på cafe og alt jeg drakk var en cola zero. Det snodige er at jeg er blitt vant med å ha dårlig samvittighet på søndager for alt jeg har kjørt i meg i helgen, så av gammel vane har det enda ikke sunket inn at jeg nesten har vært flink ;)

 

Blir spennende å høre hvordan det går med 30 days, jeg har lest og luktet litt på den. Jeg er totalt i mot slankepiller a la de på resept, men det står at disse kun er urtebasert. Vet jo at feks mariatistel stimulerer leveren som igjen kan føre til bedre forbrenning. Leste mange innlegg om folk som påstod at de hadde effekt, og noen som ikke merket forskjell. Det er jo ganske mye du skal unngå når du spiser dem, nesten så man lurer på hva kan man spise. Når begynner du?

 

Helgen har vært fin, godt å høre at din ble bedre og bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...