Gå til innhold

2,5 kg før påska-hvem blir med?Ny her:)


Gjest vilvilvil

Anbefalte innlegg

Gjest Juwela

Når du får sol på stompen og den blir brun vises jo ikke cellulittene så godt! Men, nå minnet du meg på at jeg kanskje burde ta en runde med litt skrubb for å få fart på blodsirkulasjon. Prøvde den cellulittkremen fra L'oreal som ble best i test, og syns faktisk det ble bedre. Vet det sies at kremer ikke hjelper, men den kostet nesten ingenting så jeg kjøpte en tube - lettlurt og håpefull :)

 

Fikk mail fra Oslo i dag, der snødde det påstod damen, juhu! Her har det vært nydelig vær, men enda for mye snø til å spasere i fjellet. Har en fin liten topp som tar ca 1 time opp og 40 minutt ned, det er hverdagstoppen min ;) Ellers varierer det fra 2 til 5-6 timersturer. Å, nå gleder jeg meg enda mer til snøfritt!

 

Junior jobber på et fruktlager og kommer stadig hjem med godsaker i form av frukt og grønt. I morgen har jeg bestilt jordbær, epler og ananas, skal lage meg jobbfrukt å momse på :)

 

Har du mange eksamener denne våren? Lenge til siste? Dere er vel snart ferdig med all undervisning og kan ha herlige lesedager hjemme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar
Gjest Serena

Ja det hjelper veldig med litt sol på kroppen! Har så mye å gjøre med den dumme oppgaven min som snart skal leveres hvis ikke skulle jeg gjerne ha vært litt mer i sola, fått litt farge til 17 mai og sånn;)

 

Du jeg synes også kremer hjelper, ikke noe veldig, men ser litt bedre ut. Jeg tror de virker, men bare så lenge man bruker de. De strammer opp huden, men det holder ikke lenge hvis man slutter med de. Men jeg gjør ingenting av å smøre meg med krem hver dag, smører meg jo med en vanlig bodylotion uansett. Alt for ei litt strammere rumpe=)

 

Hehe, jeg så det snødde bra ja, heldigvis ikke her, men tror ikke jeg skulle ha reist så langt nordover før jeg hadde fått snø.

 

Hehe, hverdagsturen din er like lang som min ei-gang-i-året-tur;) Flink!

 

Jeg har ingen eksamener bare en masteroppgave som snart skal leveres!=( Så derfor du hører litt lite fra meg for tiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Serena

En uke igjen med oppgave! Føler jeg går opp i vekt for hver dag! Har ikke tid til å lage middag så det blir bare noe lettvint(dvs usunt) og jeg spiser nesten ikke på dagtid. Tror jeg må ha en times løpetur hver dag når jeg er ferdig for å klare å gå ned litt til ferien!

 

Hvordan går det med deg juwela?

Hatt en fin 17.mai? Forhåpentligvis uten snø:D

 

Her er det skikkelig sommer, men godværet kom selvfølgelig på tirsdag, regnet som alltid hele 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Så flink du er, og 1 uke går fort! Kjenner godt igjen det at alt går ned på høykant når man er fordypet i oppgave, jeg kompenserte alle ledige minutt med tygging føltes det ut som :)

 

Hadde en vanvittig fin 17. mai, 24 grader, sol og lå på verandaen i bikini hele dagen. Vi hadde noen utrolig flotte sommerdager her nord, men nå er det back to basic med overskyet og usle 10 - 12 grader. Krysser fingrene og håper værgudene sparer på solen til det blir sommerferie :D

 

Vekten ligger på grammet 58.5, noe som jeg er kjempefornøyd med tatt i betraktning av alt jeg fører i meg. Nå må jeg bare få ut fingeren og komme meg i form med kondisen!

 

Krysser fingrene for at innspurten med oppgaven går lekende lett og at du kan sette inn bikinistøtet - det er enda litt tid igjen til høysesongen for strandliv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Oppgaven er ferdig og bikinistøtet er i gang! :)

 

Det er jo bare det at det jo klart man må feire, så blir vist fet både i dag og i morgen! :) Hehe, men det skal gå bra, skal trene begge dagene for å veie opp for ekstra kcal. Sinnsykt deilig å komme inn i vanlige måltidrutiner igjen. I går laget jeg middag, kan ikke huske sist, har bare gått i pizza etc den siste tiden.

 

Hehe, er bare 3 uker til ferien begynner så jeg må være effektiv framover=)

 

Så bra av deg å holde vekta! Imponert!

 

Har du satt igang med fjellturene dine nå?

 

Jeg har ikke gått noe opp i vekt den siste måneden, men jeg har blitt mye dvaskere. Kunne nok ha trengt noen turer i fjellet jeg og:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Gratulerer, klart du må feire! Etter alt styret du har hatt er det sikkert bra med et par dager bare å kjenne på at det er godt å være ferdig og ikke tenke på verken kalorier, trim el annet :)

 

Vekten viste i morges 58.1, juhu! Tror jeg hadde fått litt sjokk om 57-tallet hadde stått der, men men. Nå er det perfekte forhold for fjellturer, men har ikke kommet meg av gårde enda. Er alltids noe som skal gjøres og tusn ting som dukker opp. Håper at det blir roligere i neste uke :)

 

Dvask ja, ikke snakk, sukk. Jeg har trent litt pilates i det siste, men det er ikke nok. Vurderer seriøst å hive meg på 30 days shred. De fleste sier at om de ikke har gått ned i vekt, så har det i alle fall gjort underverker både for kondisen og oppstramming. Og 25 minutter hver dag burde jeg klare å motivere meg for...

 

Hvor drar du på ferie? og skal du være lenge borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Jeg skal på ferie i USA, så regner ikke med at det blir bare slankekost der akkurat heller;) Men skal være der 3 uker så jeg må prøve å ta litt fornuftige valg!

 

Jeg har gjort den 30 days shred bare sånn inni mellom og jeg ble overrasket over hvor sliten jeg ble. Så at kondisjonen og styrken forbedres og at man strammes opp er jeg ikke i tvil om! Tror det blir en liten sykkeltur på meg i dag i godværet=) Og en stooor salat til middag. Vet ikke om det bare er meg, men jeg får så mye mer lyst på sunn mat når det er varmt, så sola må gjerne bare få lov til å fortsette å steke!

 

Hehe, du nærmer deg jo 57 da! Ikke noe fare for at du går oppover virker det som i all fall og det er jo det viktigste=)

 

Skal du på noe ferie i sommer eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...