Gå til innhold

min lange vei til et nytt liv :)


Anbefalte innlegg

Tusen takk Solvik og Krusmynte ♥♥♥ Det er godt å høre at dere savner meg. Jeg har vært her hele tiden og lest det meste, men ikke skrevet så mye selv... Det er tungt å innrømme at ting ikke går så bra... Men nå går det heldigvis mye bedre :)

 

Dagene går veldig greit, og det er bra å kjenne på :) Skal i julebord i kveld, og jeg skal kose meg med litt av det som blir servert, men heller ikke noe mer. Jeg nyter ikke alkohol, så det blir ingen problem heldigvis. Men jeg kommer til å knipe inn på kaloriene i løpet av dagen i dag, slik at jeg har litt mer å gå på i kveld :) Regner med at det går bra. Får bare drikke masse vann hvis jeg blir sulten.

 

Ha en riktig god helg alle sammen ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Hei

Du kan være kjempe stolt over at du har tatt tak i vekten igjen. Alle kan ha nedturer i ny og ne, men så lenge de ikke varer evig og kamplysten kommer tilbake så går det kjempe bra.

 

Jeg har trua på deg, kom igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei eim!!

Ble såå glad av å se innlegget ditt. Du aner ikke hvor mye jeg savner deg her inne!!!! DEG OG XANKIX......

Høres rart ut, men tenker på dere nesten hver dag og har lurt på hvordan det går, om dere er "helt på kjøret" igjen.......

 

"Klassens flinkeste" kan ikke gi seg......Håper at du blir her hver uke i 2011 :)

 

Ønsker deg en herlig julebords-aften :)

 

Stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du kan være kjempe stolt over at du har tatt tak i vekten igjen. Alle kan ha nedturer i ny og ne' date=' men så lenge de ikke varer evig og kamplysten kommer tilbake så går det kjempe bra.

 

Jeg har trua på deg, kom igjen! :)[/quote']

 

Tusen takk skal du ha ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at du er klar for en ny runde!

Ønsker deg en fin julebordskveld' date=' kos deg!

Litt ekstra må være lov en sånn kveld , det tar du igjen!!!!

Ha en fin helg![/quote']

 

Jeg hadde det kjempekos på julebordet!! Jeg spiste hele middagen med både forrett og dessert(var utrolig godt), men ikke annet enn frukt resten av kvelden :) Det gikk kjempebra! Jeg spiste bare lite tidlig på dagen, for å ha litt ekstra kcal til kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eim!!

Ble såå glad av å se innlegget ditt. Du aner ikke hvor mye jeg savner deg her inne!!!! DEG OG XANKIX......

Høres rart ut' date=' men tenker på dere nesten hver dag og har lurt på hvordan det går, om dere er "helt på kjøret" igjen.......

 

"Klassens flinkeste" kan ikke gi seg......Håper at du blir her hver uke i 2011 :)

 

Ønsker deg en herlig julebords-aften :)

 

Stor klem til deg[/quote']

 

 

Tusen takk ♥ Det er godt å høre at jeg var savnet og at du tenkte på meg, det setter jeg stor pris på ♥ Og jeg har tenkt minst like mye på deg! Å lese om deg og dine flotte resultater, er faktisk det som fikk meg tilbake på veien min igjen. Jeg kunne ikke bare gi opp!! Når du klarer å snu hele livet ditt så utrolig som du har gjort, så er det håp for oss andre også :) Tusen takk for all inspirasjon ♥

 

Jeg satser alt på å være her hele 2011 :) Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Eim! Superbra jobbet!!!!

Og synes det er så kjekt å se at du er tilbake i godt, gammelt driv - både for din egen del, og også for vår del ettersom det innebærer at du er tilbake i forumet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

.....for fantastisk ukeresultat!!!! :):) eim er tilbake i det gode, gamle sporet!! :)

Jeg blir så glad når jeg ser du har vært innom her. Vi trenger deg her og du trenger oss!!! Sånn er det med den saken!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...