Gå til innhold

min lange vei til et nytt liv :)


Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle oppmuntringer ♥ Jeg begynner å glede meg til å reise, det hjelper med gode ord fra dere ♥♥♥

 

Det blir stille nå noen uker fra min side, vi blir i Thailand i 16 dager og så reiser vi rett til svigers for å hente pus, og blir der noen dager :) Jeg satser alt på å miste iallefall 1 kilo i ferien, da når jeg mål nr.2 som er -20kg! Håper det går greit :D Nytt GR-kurs starter i uke 31, så det blir full skjerpings i ferien også :D

 

Ønsker dere alle en riktig god sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes

Riktig god tur!!!!! Misunner deg veeeeldig.....jeg vil også til Thailand!

Håper du klarer å koble oss litt ut av hodet ditt når du er på ferie.....jeg klarte det ikke, tenkte på dere alle sammen, så å si hver dag!!

 

Vet du klarer å holde fokus, om det ikke går som du ønsker....ja da fortsetter du der du slapp.

Du er kjempeflink og kommer til å nå dit du vil :D:)

 

klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, hei alle sammen ;)

 

Vi har hatt en flott ferie i Thailand, med 35 grader i lufta og 28 i sjøen ;) Jeg har gått opp 1 kilo siden kurs-slutt, men det er helt ok.

 

Siden vi ikke har laget noe mat selv, har det selvsagt vært utfordringer i ferien. Men jeg har tatt gode valg hver dag, og prøvd å velge de retten som ser magrest ut i menyen. Til frokost har jeg spist mye salat med enten kyllingbryst til, eller eggerøre. Til lunsj har det blitt diverse thailandske retter med kyllling og ris eller nudler til. Til middag har det litt pizza noen få dager, mens resten har vært thailandsk mat eller pasta, alle gangene har jeg valgt kylling. Porsjonene i Thailand er små, og det er supert for meg :)

 

Men selvsagt har det vært ganger jeg ikke kan velge min egen mat, som på flyet. Og vi har vært 2 familier på tur, og jeg har ikke kunnet velge restaurant hver eneste gang... det sier seg selv. Men jeg synes at 1 kilo i pluss etter nesten 3 ukers ferie uten mulighet til å veie porsjoner eller styre matlagingen er helt greit. Nå er det full fokus på kurset og jeg skal bruke dagboken hver eneste dag som før. Jeg ser at den er et fantastisk verktøy for å ha kontroll på kaloriene, så jeg skal bruke den så lenge jeg går på kurs. Jeg veier alltid maten min, det har gjort på de forrige kursen også. Det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Velkommen hjem, har savnet deg her inne!! ;)

Synes det er godt jobbet, med kun 1 kg opp. Flott at du er startet på nytt kurs igjen.

 

Min kursleder har ferie fra 15/7 til 5/9, så jeg er 8 uker uten kurs. Klarer meg fint uten henne og det er gledelig å se at jeg har full kontroll allikevel.

Gleder meg sånn til å få ny bok!!! Er det sommer eller høstbok du har fått nå?? Hvilke tema på mat osv??

 

Vi skal jobbe oss mot gode resultater utover høsten!!! ;)

 

Klem fra

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Så kjekt å ha deg tilbake her hos oss, Eim! Vi har savnet deg, vettu! :-)

 

1 kg opp etter 3 uker slik du beskriver det synes jeg er superbra. Det kiloet forsvinner raskt nå når du kommer tilbake til hverdagen igjen. Du har absolutt grunn til å være fornøyd med egen innsats i ferien synes jeg!

Og sånn rent bortsett fra utfordringene rundt maten håper jeg du har hatt en super og opplevelsesrik ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Caroline og Krusmynte ♥

 

Caroline: den nye høstboka er ikke klar enda, så jeg fikk den samme som jeg fikk sist... den grønne ;) Men jeg fikk en kokebok(Sunn og god hverdag for store og små) i tillegg, siden den nye ikke var klar. Kjipt, for nå har jeg 2 like bøker men, men..... Det er jo ikke bøkene som gjør at jeg går ned i vekt, men hadde gledet meg til ny sesongbok da ;)

 

Veldig kjekt å høre at du klarer deg fint uten kurs også, men det visste vi jo ♥ Javisst skal vi jobbe mot gode resultater utover høsten!

 

Krusmynte: Jeg har savnet alle, jeg også ♥ Selv om vi har hatt en flott ferie, er det allikevel godt å være hjemme igjen :) Jeg regner også med at det kiloet er historie i neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drømmedamen

Hei Eim!

 

Har lest gjennom tråden din nå. Du har virkelig kommet langt allerede!! Du virker strukturert og standhaftig, veier maten og klarer å holde deg til planen på både hytteturer og ellers. Syns det er godt gjort at du klarer å spise bare 2-3 små stykker av en hjemmelaget pizza.. Jeg har ikke turt å lage meg det ennå, kjenner at jeg ikke ville klart å begrense meg!

 

Ser ut til at du ligger godt an til å nå -20 kilo til den fastsatte datoen, det er jo fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Nå har jeg bestemt meg for å vise dere noen bilder. Hjeeelp, litt skummelt er det jo!!!

Problemet er at jeg får ikke til å legge dem inn her. Skal overføre dem fra facebook.

Husker du la inn bilder av kattungen ;)

Kan du forklare hvordan jeg skal gjøre det?? Eller noen andre som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å forklare ;) Bildene du skal vise må ligge på internett et sted, enten i et fotoalbum eller en blogg. Om det går med facebook vet jeg faktisk ikke....

 

Høyreklikk på bildet du vil vise og klikk på "kopier bildenettadresse"

 

Så må du lime denne adressen inn i en html kode: + Linken til bildet ditt skal limes inn mellom klammene, der plusstegnet står men du må ta bort plusstegnet og det skal ikke være mellomrom mellom klammene og bildenettadressen du legger inn ;) Etter at du har klikket "send svar" så skal bildet da ligge i innlegget ditt.

 

Hvis du ikke får det til, så gi meg et pip :) Gleder meg til å se bilder ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Takk eim!

Når jeg høyreklikket på bildet kom ikke "kopier bildenettadresse" opp som et alternativ.

Klikket på kopier, men får ikke lagt de inn her......Mulig jeg er litt treg!!!

Iflg Leeplay er det veldig enkelt å overføre bilder fra facebook!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

Velkommen tilbake fra ferie!! høres ut som du har hatt det supert!!!

Et spørsmål; hvordan får man laget hjerter i teksten som du gjør? Har prøvd både facebook og msn metoden, uten at de funker ;)

 

Lykke til med kursstart også ;)

 

Turtles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake fra ferie!! høres ut som du har hatt det supert!!!

Et spørsmål; hvordan får man laget hjerter i teksten som du gjør? Har prøvd både facebook og msn metoden' date=' uten at de funker ;)

 

Lykke til med kursstart også ;)

 

Turtles[/quote']

 

Takk ♥

 

Enkelt, jeg bruker tasten alt og tallet 3. Hold inn alt på venstre side av space og trykk 3, da skal du få et hjerte når du slipper 3 tallet og alt igjen ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

okei, da prøver jeg..... ehhh nei funker ikke!! Nå skal det sies at jeg er rimelig amøbe når det kommer til data, men jeg tror jeg har gjort som du sa..... hm........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei' date=' da prøver jeg..... ehhh nei funker ikke!! Nå skal det sies at jeg er rimelig amøbe når det kommer til data, men jeg tror jeg har gjort som du sa..... hm........[/quote']

 

Prøv en annen kombinasjon. Trykk ned tasten på venstre side av "Z" den med < på, og trykk 3 tallet. Det funker på noen tastatur, men ikke mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes
Bare hyggelig' date=' Caroline ♥ Takk for at du deler bildene med oss ♥[/quote']

Hei igjen! Kanskje noen tror det er "eim" som er på bildene, hvis de går raskt igjennom siden? (siden innlegget er sendt av deg)

 

Kan du legge til kommentar under de 2 bildene?

 

Caroline sommeren 2009

Caroline august 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Kanskje noen tror det er "eim" som er på bildene' date=' hvis de går raskt igjennom siden? (siden innlegget er sendt av deg)

 

Kan du legge til kommentar under de 2 bildene?

 

Caroline sommeren 2009

Caroline august 2010[/quote']

 

Da har jeg lagt til teksten på bildene ;) Jeg skrev Caroline/FruFleksnes på bildene, er det ok eller vil du bar ha Caroline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...