Gå til innhold

min lange vei til et nytt liv :)


Anbefalte innlegg

Tusen takk skal dere ha ♥

 

Ny uke og ny veiing i dag :) Resultatet ble -0,8kg, og jeg er godt fornøyd med det. Totalt da - 26,2kg så langt :D

 

I helga har jeg hatt opprydding i klesskapet mitt, og har pakket bort en hel søppelsekk med for store klær som skal gis til Fretex! Gu' så godt det gjorde, gitt!!!

Tidligere har jeg alltid beholdt de gamle klærne.... bare sånn i tilfelle... Men, det er det jammen slutt på nå! Alt som er for stort skal ut av huset!! De skal IKKE brukes flere ganger, og dermed basta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med flott resultat!!!!

 

Sikkert like lurt å gi bort klærne. Jeg har pakket vekk de av mine som er for store, men har langt til nærmeste Fretexboks og ingen bil, så faren for at de blir liggende leeeeenge er overhengende. Akkja. Får vel ta borettslagets bossrom i bruk i steden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei jenter :D

 

Godt å høre at dere savner meg og lurer på hvordan jeg har det ♥ Det betyr mye for meg ♥

 

Jeg har vært fraværende noen uker og det skyldes rett og slett at jeg gikk på en skikkelig smell da jeg var på hyttetur med gode venninner for noen uker siden ;) Det begynte så godt og jeg hadde full kontroll helt til lørdagskvelden... Plutselig forsvant motivasjonen min som dugg for solen og viljestyrken samme vei. Den kvelden og dagen etter spiste jeg en stor pose chips, en stor pose med smågodt, kake, vafler, sjokolade og mye mer... Og da ble det dessverre rett tilbake til den gamle hverdagen min og jeg har hatt store problemer med å hanke meg inn igjen. Det har blitt mye chips og snop på disse 2,5 ukene.... noe som har resultert i nesten 2,5kg i pluss...

 

 

Men, jeg har ikke gitt opp og har begynt på nytt kurs :) Så fra i dag av det full skjerpings med utfylling av dagbok, veiing av mat og trim igjen! Så langt i dag har jeg fulgt menyen min og har nettopp spist kveldsmat. Tidligere i ettermiddag var jeg ute og gikk en lang tur på 50 min, og ble god og svett. Så da har iallefall denne dagen vært bra! Og i morgen skal være like bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Huff, så kjipt med den sprekken.... Men godt at du er igang igjen allerede nå! Ja, 2,5 kg i pluss er kjipt, men det er bedre å gripe fatt i det etter 2,5 kilo enn etter 5, 10 eller 15..... Du har jo vært SÅ flink frem til nå og vi vet jo så inderlig godt hva du kan, så dette skal gå veldig bra! Uansett er det godt å ha deg tilbake her inne, for du er så flink til å inspirere og motivere oss andre....

 

Lykke til på nytt kurs - jeg heier på deg!!!

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Sååå godt å høre fra deg, eim!! :D Synd med sprekken, men nå gir du alt du har av viljestyrke, så er det ny uke og nye blanke ark!!! Supert at du starter på kurs igjen! Vi her inne vet hva du klarer å få til....du har hatt fantastiske resultater i disse månedene ;)

 

Stoor klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære "eim", jeg kan bare tilslutte meg det som har blitt sagt av de to damene foran meg. Styrken i dette forumet er nettopp å støtte hverandre når det går dårlig og å være svært glad på hverandres vegne når det går bra.

Derfor, vær med selv om resultatene er bedrøvelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og en stor og god klem til dere Krusmynte, FruFleksnes og Good4me ♥♥♥ Det varmer å vite at dere bryr dere om meg og savnet meg mens jeg var borte, støtten fra dere betyr alt ♥

 

Jeg er fit for fight igjen og skal ikke la disse ukene ødelegge for alle kiloene som allerede er borte! Målet mitt er 2-sifret til jul og det SKAL jeg greie ;) Jeg kjenner at motivasjonen min er på vei tilbake igjen og det er godt å kjenne på :D

 

Dagen i dag og har vært bra, så jeg tror jeg er på rett vei igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei eim! Kom tilbake til oss, savner deg masse ;):)

Håper du blir med på vektloggen igjen. Holder på å "rydde litt" på vektlogg-listen.

Har vært mange som ikke sender resultater lengre.

 

God lørdags kveld til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Så bra, eim!!! Du kan ikke gi opp nå, er jo jammen ikke langt igjen til du er under 100 kg og ser tosifret!!!! ;) Tenk så flott da..... Da kan du virkelig være kry, og det blir et helt annet utvalg i klesbutikkene... Kan nevne 100 gode grunner til å glede seg til den dagen. Men alt det vet du jo selv.

 

Klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir på ingen måte opp ;)

 

I dag har jeg vært å kjøpt meg litt nye klær, det trengtes ;) En bukse og 4 nye topper, og jeg passer nå størrelse 48/50 i stedet 56 som før.... herlig!!

 

Har også hatt veiing i går og jeg har gått ned 2,4kg denne uka :D Da har jeg tatt av det som kom på + 200g til. Så jeg er veldig glad for at det går rette veien igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes
Jeg gir på ingen måte opp ;)

 

I dag har jeg vært å kjøpt meg litt nye klær' date=' det trengtes ;) En bukse og 4 nye topper, og jeg passer nå størrelse 48/50 i stedet 56 som før.... herlig!!

 

Har også hatt veiing i går og jeg har gått ned 2,4kg denne uka :D Da har jeg tatt av det som kom på + 200g til. Så jeg er veldig glad for at det går rette veien igjen.[/quote']

Flott resultat......nå er eim tilbake i det gamle sporet igjen!!

Gratulerer med nye klær i mindre størrelser. Det er herlig, og gir en god inspirasjon til å stå på videre.

Selv angrer jeg på at jeg kjøpte litt dyre klær i august, for mye er allerede for stort.

 

Det er så godt å ha deg tilbake, glad for det!! :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hmmm....hva skal jeg si her da.. De siste månedene har ikke vært noe gode, og jeg har nesten gitt opp hele greia :) Men jeg har fortsatt på kurs hele tiden, selv om vekta ikke har gått ned, heller tvert imot...

 

Men, nå kjenner jeg at motivasjonen min er på vei tilbake og jeg kjenner meg roligere innvending, noe som tyder på at kampviljen min ennå er tilstede :) Jeg begynner med blanke ark og nytt kurs i dag ♥ Vekta viser en oppgang på nesten 2 kg, men jeg trodde faktisk det skulle være MYE verre! Så det tar jeg som et tegn at nå skal det gå fremover og nedover fra i dag av :)

 

 

Vekt i dag er 109,0kg. Har som mål å være tosifret når dette kurset er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Huff, ikke kjekt å høre at du har strevd og vært på grensen til å gi opp - jeg håper virkelig at du finner igjen motivasjonen til å fortsette og å nå målene dine. Det fortjener du virkelig, for du er KNALLFLINK! Og de to kiloene forsvinner raskt igjen...

 

Kjekt å se at du ikke har glemt oss - du har vært savnet her inne! Så jeg håper du fortsetter å stikke innom en gang i blant.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...