Gå til innhold

min lange vei til et nytt liv :)


Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes

Hei og grattis med nedgang. Minus 0,6 er regnet som et gjennomsnitt av det kvinner går ned på kurs pr uke. Håper det hjelper deg å endre meny.

 

Flott du har kost deg i helgen. Sånne jenteturer er virkelig en "vitamininnsprøyting", herlig :D

 

Lykke til med det nye familiemedlemmet, så koselig :)

 

Ønsker deg en flott uke, eim.

 

Klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Gratulerer med enda 0,6 ned! Det har du absolutt grunn til å være fornøyd med. Kanskje en annen meny ikke er så dumt å prøve? Funker det ikke er det bare å gå tilbake igjen. Min erfaring er at kurslederne stort sett vet hva de prater om... :D

 

Ny pus? Så kjekt! Jeg koser meg som pusevakt for familiens 19 år gamle bortskjemte dronning. Jepp - dronning. Hun ruler bokstaveligtalt huset... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med enda 0' date='6 ned! Det har du absolutt grunn til å være fornøyd med. Kanskje en annen meny ikke er så dumt å prøve? Funker det ikke er det bare å gå tilbake igjen. Min erfaring er at kurslederne stort sett vet hva de prater om... :D

 

Ny pus? Så kjekt! Jeg koser meg som pusevakt for familiens 19 år gamle bortskjemte dronning. Jepp - dronning. Hun ruler bokstaveligtalt huset... *ler*[/quote']

 

 

Ja, jeg prøver iallefall noen uker og ser hva som skjer med vekta :)

 

Vi har kjøpt en liten Hellig Birma gutt og venter han hjem om 2 dager :) Vi gleder oss masse!!

 

19 år gammel pus! Det er ganske gammelt, er det ikke?? Herlig å høre at hun har fått så mange og gode år i familien din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og grattis med nedgang. Minus 0' date='6 er regnet som et gjennomsnitt av det kvinner går ned på kurs pr uke. Håper det hjelper deg å endre meny.

 

Flott du har kost deg i helgen. Sånne jenteturer er virkelig en "vitamininnsprøyting", herlig :D

 

Lykke til med det nye familiemedlemmet, så koselig :)

 

Ønsker deg en flott uke, eim.

 

Klem fra Caro[/quote']

 

Takk Caroline :) Jeg prøver iallefall med ny meny ett par uker og ser. Ønsker deg en flott uke også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... sååååå nydelig! Gratulerer!

Jeg elsker katter! har hatt flere vanlige huskatter. Hva er den største forskjellen på å ha en rasekatt og en vanlig huskatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Så nyyyydelig...helt bedårende er han!!! :D Det må være det flotteste kattebilde jeg noen gang har sett......

Tror ikke jeg hadde klart å gå på jobb om jeg hadde et sånt herlig nøste hjemme, hihi

 

Kos dere masse med ham :)

 

Klem fra Caro

 

PS! Takk for at du la ut bildet, veldig koselig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... sååååå nydelig! Gratulerer!

Jeg elsker katter! har hatt flere vanlige huskatter. Hva er den største forskjellen på å ha en rasekatt og en vanlig huskatt?

 

Ja, er han ikke nydelig :) Men forskjellen.... vet egentlig ikke om det er så mye forskjell på en huskatt eller en rasekatt annet enn et spesifikt utseende på rasekattene. En katt er en katt, men det er klart at vi har jo betalt en god del penger for denne, så det gjør det vel litt annerledes... Og så vet vi jo hvem både mora og faren er, slik at det er enklere å vite hvordan kattungene blir i lynnet :)

 

Vi valgte rasekatt mest pga. av utseende og at denne rasen er kjent for å være veldig kosete og sosiale :) De blå øyene er jo bare til å smelte av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nyyyydelig...helt bedårende er han!!! :D Det må være det flotteste kattebilde jeg noen gang har sett......

Tror ikke jeg hadde klart å gå på jobb om jeg hadde et sånt herlig nøste hjemme' date=' hihi

 

Kos dere masse med ham :)

 

Klem fra Caro

 

PS! Takk for at du la ut bildet, veldig koselig.....[/quote']

 

Han er helskjønn og bare verdens mest kosete katt :) Han liker aller best å ligge i fanget og kose! Det er vanskelig å reise i fra han, men det må vi jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Utrolig flott katt! De fantastiske blå øynene.... Skjønner godt at du har problemer med å forlate heimen med en sånn søt liten sak å være hjemme med. Jeg passer hus og katt for foreldrene mine nå. Katten er 19 år gammel, så vi hadde den mens jeg bodde hjemme og gikk på skole, så det føles like mye som min katt. En langhåret svart og hvit ekstremt bortskjemt sak... I dag ble hun SÅ lykkelig da hun oppdaget at jeg var stått opp og kom løpende mot meg med halen i været mens hun "pratet" og malte om hverandre. Ikke lett å gå fra sånt, nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyyyllll!!!;) Hvordan kan jeg GÅ OPP 0,8kg i vekt denne uka??????? Jeg skjønner ingen ting og er rett og slett pottesur og veldig skuffet :) Ok, jeg har vært på hyttetur i helga og har ikke kunnet veie maten min, men såååå galt kan det ikke ha blitt på 3 dager??? Ikke drikker jeg alkohol, ikke har jeg spist noe snop... vel har jeg spist 3 biter hjemmelaget pizza og litt hjemmelaget pastasalat(med lettrømme og Vita lettmajones, fullkornspasta og kylling) men dette synes jeg virkelig ikke skulle kunne gi meg en vektøkning på nesten et kilo.... Jeg er dritsur og har mest lyst til å legge meg under dyna mi og grine :) Snakk om nedtur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ;) kan godt skjønne at du er kjempeskuffet *masse trøst*

 

Kan det være endel vann? El kan det ha noe med hvilken tid i måneden det er?

 

Går helt sikkert bedre neste uke :) Hvis du mener du har gjort alt riktig, har du sikkert det. Du skal se at du bare må fortsette slik du har gjort, så får du betaling for det neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisa28

Skjønner godt at du er skuffet "trøste klem"

 

Men kan jo være som Marina skriver at det er vann, eller den tiden av mnd????

Du kommer nok til og få ett bra resultat til neste uke, bare vent og se, Har du målt cm??? Kan jo være at du har mistet mange cm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Huff og huff, det var leit å høre!!!!! Skjønner godt du er dritsur.....

Det første som slo meg er at du har sikkert fått i deg mye salt på turen. Det merker jeg godt når jeg spiser mat hos andre. Folk bruker vanvittig mye salt i matlagningen. Selv har jeg sluttet å tilsette salt (produsentene har mer enn nok i og jeg får ødemer)

 

Hvis du får problemer med å akseptere + 0,8 kilo som ukeresultat, foreslår jeg at du veier deg på nytt man, tirs eller ons. Sats på fisk til middag, kyllingsalat, skalldyrsalat osv. INGEN tunge kjøttmiddager!!

 

Uansett vil du se resultater neste man, når du kjører det løpet du pleier!!!

Du er superflink eim, tenk på alt du har oppnådd og endret på disse månedene....det er ikke lite :) :)

 

Varme tanker til deg fra Caro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... skjønner at du er skuffet, men dersom du føler at du har gjort det meste riktig, så får du det nok igjen ved neste veiing. Slik er det for de fleste.

En ting er i alle fall sikkert- det kommer nye dager og nye sjanser! Stå på!!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Skjønner godt frustrasjonen din, og du har min sympati og medfølelse. Men som de andre spør - er det den tiden i måneden? Kan du ha mye vann i kroppen? Kan det ha vært mye salt i pizzaen? Har du spist reker? Jeg fikk beskjed av en tidligere kursleder at å spise reker de siste to dagene før veiing ikke alltid var så lurt, fordi det var mye mer salt i enn man egentlig kjenner på smaken... Og et annet teit spørsmål - hvordan er magen (som i du er ikke tilfeldigvis forstoppet eller noe sånt)? Og nei - du trenger ikke svare på alle disse tingene - vet bare at sånt spiller inn hos meg... :-)

 

Følg Fleksnes sitt forslag om mager mat og en midtukeveiing, og ta frem målebåndet dersom du ikke har gjort det enda!

 

Trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha for trøst, alle sammen *klem* Jeg er i litt bedre humør nå... var sliten og trøtt etter hyttetur i helga med veldig lite søvn.... og fikk sjokk da jeg så nesten et kilo i pluss i dag morges! Klar mye spiller inn, som mer salt i maten og det faktum at jeg ikke får gått på do så ofte som jeg gjorde før jeg begynte på kurs. Og kanskje har jeg spist mer enn jeg trodde, siden jeg ikke har fått veid maten ;)

 

Jeg kjenner at jeg er litt hoven i hendene, så det er nok litt vann som samler seg i kroppen også. Men jeg fortsetter som før og regner med at ting bedrer seg i løpet av uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Ønsker deg noen fine sommeruker, eim ;)

Ta smarte valg, selv om det er sommer. Du har vært så flink hele veien og jeg er så glad for å ha dere trofaste som er her måned etter måned.

 

Håper du har fått ordnet med feriepass til din heeerlige Birma-gutt!!! :)

 

God sommer ønskes

fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Caroline :) Jeg skal gå på kurs til jeg reiser og begynner på nytt rett etter vi er hjemme igjen, så jeg håper det iallefall blir stillstand mens vi er i Thailand. Det er en utfordring å få spist så mange måltider(og like kalorifattige) der som jeg gjør hjemme, siden vi spiser på restauranter til alle måltider. Men jeg håper og tror at jeg skal klare meg allikevel disse 2 ukene :)

 

Søsteren min har sagt ja til å passe pusen, så det regner jeg med går fint ;)

 

God sommer til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...