Gå til innhold

min lange vei til et nytt liv :)


Anbefalte innlegg

Ned 3,2kg denne uka!!!!!!!!!!!!!! *sinnsykt* Hehe... det er virkelig sinnsykt, men jeg kjenner at masse vann har forsvunnet, så da er i hvertfall kiloet fra sist helg borte + litt til :P Kjempeglad akkurat nå :P

 

Må innrømme at jeg ikke har spist 1900kcal da, som kursleder anbefalte, men holdt meg til den gamle menyen min på 1600.... tror jeg bare holder meg der jeg, når det funker så bra som det gjør :) Ha en strålende dag alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes

YES YES YES!!!!! :)

Gratulerer eim...FOR ET FANTASTISK UKERESULTAT!!!! Ble sååå glad da jeg leste ned 3,2 kg :P

Tenker du svever i dag...og det har du lov til. Ja dette er "sinnsykt", hehe

 

Stoor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Det er jo helt fantastisk!!!! Gratulerer! Vedder på at du går med hodet ekstra høyt hevet og med et stort smil om munnen i dag. Og med god grunn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og nye veiing :P -1,2kg denne uka, og jeg er superfornøyd :) Synes fremdeles at ting går veldig bra. Jeg koser meg med FRImerkene mine i helgen og nyter hver eneste bit! Jeg er litt forundret over at den biten går så utrolig godt.... å gå fra å spise snop hver eneste dag, til å nøye meg med en gang i uka... Ja, det er stort for meg! At jeg faktisk klarer dette er en stor seier!

 

Ha en strålende mandag alle sammen :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Selvinsikt er første veien til noe bedre, sies det.

Når man har forstått dette er forandring i sterkere grad mulig.

 

Du beviser at det virker!

 

Lykke til videre med de neste ukene, står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, kjære dere :)

 

Ny veiing i dag, og jammen ble det ikke minus 1,2kg denne uka også :D Er såååå fornøyd! Ja, det kunne helt sikkert gått mye fortere, men jeg er fornøyd sånn som det går faktisk :) Jeg er ikke sulten og jeg koser meg med FRImerkene mine hver helg. Har heller ikke noe særlig sug etter noe spesielt. Vi spiser stort sett den maten vi har lyst på, jeg bare tilpasser porsjonene i forhold til kalorimengden i maten. Nå lager jeg all middag selv fra bunnen av, så jeg har jo full kontroll på hva den inneholder, det hjelper jo ;) Men har vi lyst på pizza en fredagskveld, ja så lager jeg pizza den kvelden og nyter 2-3 små biter pizza med god samvittighet.

 

Så alt i alt, går dette veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Gratulerer! 1,2 er jo knallbra ukesresultat. Og det høres ut som om du har like stålkontroll som Fleksnes, så du har all mulig grunn til å være stolt over egen innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Heisann!

Så kjekt å se at det går så bra med deg!! Du er såå flink, eim :D

Nærmer seg vel ferie for deg nå?

 

Vi har hatt det varmt og fint i ferien. Tør nesten ikke tenke på hvor tøft det hadde vært å veie 147 kg der nede i solsteiken. Dit du skal er det jo enda varmere....så det er bare fordeler med å gå ned i vekt!!!

 

Stor klem fra

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ♥

 

Jeg har helt glemt å skrive inn denne ukas resultat! Huffameg :D Det gikk bra denne uka også, ned 0,8kg :) Tilsammen er det nå 18,2kg i minus.

 

Nå har jeg bare 1 arbeidsdag igjen, så er det 4 ukers ferie!! Juhuu!! Vi skal 16 dager til Hua Hin i Thailand, og det skal bli godt med litt varmt vær for her vi bor er ikke mye som minner om sommer, gitt! Jeg må allikevel innrømme at jeg gruer meg bittelitt.... for varmen, for blikkene jeg vet kommer og for flyturen. Selv om jeg vet at jeg tar en del mindre plass nå, enn for noen måneder siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Gratulerer med nye 0,8 ned! 18,2 i minus totalt er fantastisk bra, og et resultat du skal være superstolt av.

At du gruer deg til flyturen til Thailand forstår jeg. Det er langt og pleier være trangt selv for småfolk på sånne fly. Du har sikkert fått med deg flysetebeltediskusjonen som jeg har Fru Fleksnes har hatt... *fnis* Men tenk så mye mindre plass du tar nå enn før! Og ikke minst så fantastisk deilig du får det der borte....

 

Og når du er der synes jeg du skal gå med hodet høyt hevet og smile til verden og drite i hva folk eventuelt må tenke og mene. Lettere sagt enn gjort, kanskje, men det er faktisk glanerne som har et problem, ikke du!

 

Men skulle du føle blikkene og skulle det bli behov, så kan du ta denne med i kofferten og ta frem hvis det trengs, for den veier ingen ting:

Du er en flott dame! Du har en super viljestyrke og har allerede har oppnådd fantastiske ting som andre bare kan drømme om og du er på vei mot et enda større mål. Og så er du flink til å hjelpe andre med koselige og motiverende tilbakemeldinger her inne som ihvertfall jeg, og sikkert mange andre setter utrolig stor pris på. Så det så!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei igjen!

Grattis med fint ukeresultat....nærmer seg minus 20 kg nå!!

 

Det med blikk må du bare heve deg over, tror faktisk vi tror at folk glor mer enn de egentlig gjør. Disse "formye-kiloene" våre spiller et lite puss med hodene våres og tærer bort selvtillitten fullstendig!! Det vet jeg alt om, eim!

 

Ønsker deg en flott tur, med masse herlige opplevelser og fine ferieminner!! :D

 

Og sist men ikke minst: Tusen tusen takk for de fine ordene du skrev til meg i dag. Ble veldig glad av å lese det, virkelig!!

 

Sommerklem fra meg

til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...