Gå til innhold

min lange vei til et nytt liv :)


Anbefalte innlegg

Minus 3 kilo denne første uka etter ferien, og jeg er selvsagt kjempeglad!! Herlig ;)

Tilsammen er jeg da på -21kg, og har nådd delmål nr. 2 og fått et nytt 10tall i samme slengen :D

 

Det er godt å se at jeg fort kom inn i rutinene igjen, med veieng av mat og ikke minst å bruke dagboka her. Jeg synes det hjelper utrolig mye å skrive ned alt jeg spiser og trimmer :) Så det kommer jeg til å fortsette med så lenge jeg går på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes

Så flott start etter ferien!!!!! :D Grattis eim, flinke deg!! Du har all grunn til å være stolt og glad!

Gledelig å høre. Ønsker deg en flott dag ;)

 

Klem Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Oi! Hvilken fantastisk start på.... holdt på å si høsten, men vil ikke at det skal være høst enda så derfor lar jeg være.... En fantastisk start etter ferien tror jeg vi holder oss til! ;)

Nytt 10-tall og nådd delmål og greier - det er jo virkelig en boost for videre innsats. Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann eim!

Forrige uke hadde du strålende resultat' date=' men sendte ikke info på loggen.

Tok meg den frihet å føre på totalt -21 kg!!!! :)

 

Klem fra meg[/quote']

 

Huff, jeg har glemt ut hele loggen i det siste ... :) Tusen takk for at du følger med på meg ♥ Klem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Tusen takk eim!!

Krusmynte ordnet det hun!! Nå sitter hun på flyet til Tyrkia....håper hun får en flott ferie, men jeg kommer til å savne henne her inne disse 2 ukene, helt klart.

Hun har alltid så kloke svar og godord til alle :):)

 

Håper du har det bra om dagen...at det går din vei :)

 

Klem Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en inspirerende tråd. Du har vært kjempeflink

 

Jeg begynte på greteroede kurs i går, å skal ned 44 kilo i første omgang. Det er en lang vei å gå, men så fantastisk det er å lese om dere som er så flinke å får det til. Det gir meg masse motivasjon til å klare dette :)

 

Hørtes ut som du har hatt en deilig ferie. Vi skal en uke til syden om 14 dager, det blir nok en utfordring matmessig. Men de har jo gode salater og andre gode sunne ting håper jeg :)

 

Ha en fin fin torsdag ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk eim!!

Krusmynte ordnet det hun!! Nå sitter hun på flyet til Tyrkia....håper hun får en flott ferie' date=' men jeg kommer til å savne henne her inne disse 2 ukene, helt klart.

Hun har alltid så kloke svar og godord til alle :(:)

 

Håper du har det bra om dagen...at det går din vei :)

 

Klem Caro[/quote']

 

Takk Caroline ♥ Jeg har det veldig bra, har bare hatt det fryktelig travelt på jobb de siste ukene... Men nå roer det seg litt fremover, så da vil jeg få tid til å være på forumet igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en inspirerende tråd. Du har vært kjempeflink

 

Jeg begynte på greteroede kurs i går' date=' å skal ned 44 kilo i første omgang. Det er en lang vei å gå, men så fantastisk det er å lese om dere som er så flinke å får det til. Det gir meg masse motivasjon til å klare dette :)

 

Hørtes ut som du har hatt en deilig ferie. Vi skal en uke til syden om 14 dager, det blir nok en utfordring matmessig. Men de har jo gode salater og andre gode sunne ting håper jeg :(

 

Ha en fin fin torsdag ♥[/quote']

 

Hei, hei :)

 

Tusen takk skal du ha ♥ Det går ikke så fort med meg, men det er helt greit. Jeg koser meg på veien ned, og da gjør det ikke noe om det tar litt lenger tid. Jeg har valgt å ikke være så streng med maten, jeg bruker alle kosemerkene mine på lørdagene med chips og sjokolade, og nyter hver bit :) Og skal jeg i selskap så tar jeg et lite kakestykke og koser meg med det. Jeg bare tilpasser resten av dagen slik at jeg har noen kalorier å gå på hvis jeg skal ut å spise.

 

Lykke til på kurs!! Du har tatt et viktig valg med å begynne på GR kurs. Og kos deg på ferie!! Det er en utfordring å bare spise på resturanter i utlandet, men styr unna alt som er fristyrstekt og mat med mye ost, så har du gjort en god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)

 

Beklager at jeg ikke har vært innom i det siste, men jeg har hatt det fryktelig travelt de siste ukene på jobb. Har også vært bortreist to helger på rad, på jobb med Gave og Interiørmesse i 5 dager og en helg sammen med gode venninner etterpå :( Så det har ikke blitt tid til så mye pc-surfing i det siste. Men nå roer det seg litt fremover, heldigvis!

 

Jeg har også vært på vekta i dag morges og den viser nå 110kg!!! Det vil si at jeg har tatt av 24kg totalt. Herlig!! Nå begynner også folk å legge merke til at det har blitt mindre av meg, og det er litt stas :) Men nå må jeg løpe, skal være på jobb om en halv time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, turtles og mambo :)

 

 

Veiedag i dag og ned 1,4 denne uka :D Tilsammen blir det da 25,4 i minus :) Jeg er så fornøyd for tida og kjenner at humøret mitt er på topp!! Synes det er deilig med kiloene som forsvinner og jeg kan ta frem mindre str. klær fra kleskapet mitt ;) Og jeg føler meg så lett på foten*hihihi* Skulle nesten tro at jeg bare veide 50kg *ler* Herlig!!

 

Ha en strålende dag, alle sammen ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Fantastisk ukeresultat, eim!! Gratulerer :)

Det er herlig når man får den "lett på foten-følelsen" Skjønner akkurat hva du mener, hihi.

Stå på videre, ikke mange ukene til du når det magiske, tosifrede tallet!!!! ;)

 

Heier masse på deg.......

 

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk flink du er, Eim! Gratulerer med flott resultat, både ukesresultatet og totalen! Forstår godt at du føler deg lett på foten. Du ER lett på foten - over 25 kg lettere enn for bare noen måneder siden!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...