Gå til innhold

Hei alle sammen


Gjest snarttobarnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest Trimmetrynet

Hei hei!

Lenge siden jeg har vært inne her ( som vanlig)..jeg har vekslet så innmari mye på motivasjonen, men har endt opp med at jeg bare må begynne å skrive kalorier igjen her inne for å i det hele tatt komme noen vei. Er så skuffet over meg selv at det allerede er april og jeg ikke har gått ned noe etter graviditeten, faktisk gått opp et par kilo.. Men, det er aldri for sent å begynne på nytt, og det hjelper jo ikke å fortsette i samme spor hvis jeg skal våge meg ut i badedrakt til sommeren.. Så jeg prøver igjen.. Legger meg på ca 1900kcal tror jeg og begynner i dag å skrive, så får vi se. Det er jo faktisk mulig med 4 kg i minus før 17.mai, hvis jeg bare VIL nok!

 

Går du fortsatt ned noe tobarnssmor? Du spurte hva vi bedriver tiden med, og det e rganske mye. Dagene flyr avgårde! Vi har så stort nettverk, så jeg kommer ikke over alle vi skulle ha besøkt hele tiden. Besteforeldre, tanter, kusiner og fettere og masse venninner som er hjemme som vi besøker, så jeg er på besøk eller får besøk flere ganger hver uke. Det som er dumt er at vi ofte bare blir sittende inne og trøkke innpå mat! Men nå vil jeg ut å trille, og så får jeg bare dra med meg de som kommer på besøk tror jeg, kan ikke fortsette sånn!

 

Og hvordan er formen din Crazynorway?

 

Vi snakkes, forhåpentlig når jeg er blitt lettere! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar
Gjest snarttobarnsmor

Her er det nok en gang på stedet hvil, men fortviler ikke da jeg tror det er ett nytt platå:)

 

Blir ofte masse kos å spising med besøk i permisjon, men jeg spør alltid når jeg skal bort med barna eller vi får besøk om de vil være med å trille en tur før vi spiser lunsj, for den maten er ikke til å unngå så da kan vi likesågodt gjøre oss fortjent til den:)

 

Håper du finner motivasjonen igjen snart og kansje komme litt oftere innom, føler meg litt alene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest snarttobarnsmor

Hvordan går det med dere? Lite aktivitet om dagen, her er motivasjonen på topp, jeg er klar for å finne en litt bedre bikiniform enn jeg har nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trimmetrynet

Så bra du "holder koken" her inne tobarnsmamma! Jeg hadde en kjempefin uke hvor jeg gikk ned en kilo, men så kom påska... med masse besøk og helt vilt på sjokolade og haugevis med mat.. i tillegg fikk jeg besøk langt uti denne uken av min søster med sine to små et par netter og da ble det film og iskrem og alskens herligheter..så jeg mistet motivasjonen igjen og tenkte at jeg likesågodt bare kunne gi opp.. huff jeg svinger så. Men så har jeg tenkt at jeg klarte det jo før og jeg beviste jo for meg selv den ene uka at det gikk ganske greit å gå ned en kilo, så jeg prøver igjen! Har nå i hvert fall ikke gått opp siden januar, det er jo en trøst! Så jeg begynner å skrive og telle kalorier igjen i dag, så får jeg ta i et ekstra tak på trimsiden og håpe det kan veie opp for påskens utskeielser! Hvor mange kalorier ligger du på? Jeg lå på ca 2100 sist uke, men var ganske sjesken på godt og litt sulten til tider, tror det var derfor jeg "sprakk". Mannen min tror jeg har for lite kcal i forhold til at jeg ammer og går en times tur nesten daglig. Hva tror du/dere?? Kansje jeg skal legge meg på 2300?? Det er jo bedre å gå saaakte ned og bli der, det er bare det at det e rlitt lite motiverende og jeg har ikke såå god tid før bikinisesongen heller!

 

Så bra at du forstsatt er motivert, det er jo så deilig når man føler seg litt mer fresh!

 

Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Så godt å se noen på tråden vår igjen! Her har jeg hatt ei super slankeuke, kan telle på en hånd sjokoladebitene jeg spiste i helga:D

 

Jeg ligger på 1900 kalorier, ammer masse enda for lillegutt spiser bare en porsjon grøt om dagen enda.. Men det blir selvsagt mer kalorier i helgene med mer god mat;)

 

https://www.vektklubben.no/v3/Calculator/energi

 

Sjekk ut her:)

 

Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Kroppsmål 02.februar:

Overarm:28cm

Bryst:95cm

Midje:77cm

Mage:88cm

Hofta:108cm

Lår:64cm

Legg:37cm

 

Kroppsmål 22.februar:

Overarm:27.5cm

Bryst:93cm

Midje:77cm

Mage:87cm

Hofta:108cm

Lår:64cm

Legg:37cm

 

Kroppsmål 03.mai

Bryst: 87cm

Overarm: 30cm

Midje: 76cm

Mage:87cm

Hofter: 107cm

Lår: 63cm

Legg: 37cm

 

Fornøyd me nedgang på de "rette" stedene, opp på overarm skyldes styrketreninga:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Nok en kg ned, veier nå 82kg, 9kg til målet mitt:D Det er så herlig med motivasjon, har 26!!!!! trimpoeng denne uka og har planer om å få til flere uker framover som denne:D

 

Lengter etter å høre fra dere to, ENSOMT;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest snarttobarnsmor

Hvor er dere to da?:D

 

Her er det nok en kg ned, nærmere 82 enn 81 men det står 81 komma ettellerannet ihvertfall:D HURRA!!!

 

Kroppsmål 02.februar:

Overarm:28cm

Bryst:95cm

Midje:77cm

Mage:88cm

Hofta:108cm

Lår:64cm

Legg:37cm

 

Kroppsmål 18.mai:

Overarm:29cm

Bryst:85cm

Midje:75cm

Mage:86cm

Hofta:106.5cm

Lår:62cm

Legg:37cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

No vart dåkk skremt ja?

Fikk omsider somlet meg til å logge inn her igjen glemmer helle tiden passordet også forsviner tråden fra adresse vinduet og dermed så blir det til at jeg ikke orker. Syns forum det man kan logge inn og bære forbli innloget er så greie.

Formen er nå enda litt slitten på generell basis, men den blir jo bare bedre og bedre.

Spyr i snitt 2 ganger i uken lei nå, men er jo ikke kvalm jeg bare spyr litt.

 

Artig at dere enda er her og skriver så skal jeg prøve og ta meg sammen og i hvertfall komme en gang i månden innom.

Sykmelding håper jeg å unngå slik at jeg får gjort meg ferdig med praksisseN og får 35 vakre studiepoeng med meg etter permisjon.

Skjønner godt du blir ensom tobarnsmor, men fatt mot så hiver jeg meg kanskje på slankingen, mens jeg er i permisjon

 

Vekt oppgang sålangt i svangerskapet 0 kg fra startvekt er i uke 23 og veier nå det jeg gjorde før graviditeten altså 75 kg. Hjelper å ikke ha magevolum til og spise mer enn jeg burde og å spy ofte. I det minste er matlysten litt tilbake slik at jeg føler glede ved å spise, men ikke like stor matglede som når jeg ikke er gravid.

Den treningen jeg kan melde om er at jeg går en halv time til og fra jobb.

Bedre enn ingenting, men kunne vært bedre

Spiralis sparker i varierende grad noen dager trur jeg at jeg venter en hyper unge, mens andre dager er det bare et og annet spark for å si ifra at den er i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Ble skremt jeg, hehe neida:)

 

Så moro at du tar en tur innom, dumt å høre at du fortsatt spyr, men tenk på at det blir mindre jobb med vekta etterpå:D

Håper du kommer innom og oppdaterer oss og joiner en sunn livsstil etter du har født..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest snarttobarnsmor

Hvor er dere? Er innom med godt nytt, ser nå 80 tallet på vekta:D DEILIG!! 7 igjen til målet mitt:)

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Er 1 kilo opp fra startvekt noe som betyr at jeg har lagt på meg et halvkilo i uken de siste 3 ukene. Vet ikke helt om jeg syns noe om det når jeg bare er i uke 25 syns plutselig det går fort opp.

Men hjelper kanskje ikke med sjokomuffins til lunsj selv om jeg først spiste en taco salat og muffinsen bare ble spist fordi det var det eneste jeg ville ha etter at tacosalaten kom i retur og jeg følte noe måtte spises, men alt som kunne inneholde grønt ble sett på som trøbbel grønnsakene på bagutetene i kantina er bestandig så soggy vet ike om de kuttes dagen i forveien eller om kjøleskapet er for kaldt, men ekle er de.

 

Gratulere med å nærme deg drømmevekten. Er her og ser om du har skrevet noe med jevne melomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Syns ikke 1kg fra start er ille i uke 25, husk at i denne perioden er den tiden barnet vokser fort, derfor legger ofte mor på seg raskt;-) kos deg med den browniesn du, det fortjener du når du fortsatt sliter med kvalme og oppkast:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trimmetrynet

Jeg er bare innom for å si hei..må legge meg.. Dere er sååå gode! Begge to! Jeg er feitere enn noen gang, men har selvsagt bestemt meg igjen fr å starte et nytt og bedreliv..

 

Vi har det veldig bra nå, lillegutt er blitt stor -5 mnd! Han er en prins -så blid og deilig og gøyal! Sover som en stein om natta fra 21-0730 så vi har det veldig godt!

 

Stikker innom en annen dag!

 

Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Kroppsmål 18. Mai:

Overarm:29cm

Bryst:85cm

Midje:75cm

Mage:86cm

Hofta:106.5cm

Lår:62cm

Legg:37cm

 

Kroppsmål 13. Juni:

Overarm:29cm

Bryst:85cm

Midje:74cm

Mage:85cm

Hofta:104cm

Lår:61cm

Legg:37cm

 

Bra nedgang på en liten mnd:-D

7kg til målet, happy happy for tiden:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Gratulere. Her vet jeg ikke status da vi var borte i helgen veier meg når jeg står opp på lørdag på vår vekt.

Er greit med fast vekt og fast tid.

Her har spiralis muligens lært seg å sprelle. Siden jeg kjente spark har jeg tenkt at han/ hun må bruke helle kroppen for å treffe så stor overflate., men de siste dagene har jeg kjent litt mer små treff som smått slår til flere plasser på magen samtidig. Kjenner stadig et par tilfeller der jeg trur hele ungen hopper, men nå kjenner jeg også ting som virker mer som spark. Håper i grunn på jente for jeg og samboer blir ikke enig om guttenavn. Hva syns dere om navnene Fenris og Ravn? Vil så gjerne ha litt norøne sjeldne navn dette er de to navna samboer liker personlig liker jeg Loke som han misliker intenst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Kroppsmål 18. Mai:

Overarm:29cm

Bryst:85cm

Midje:75cm

Mage:86cm

Hofta:106.5cm

Lår:62cm

Legg:37cm

 

Kroppsmål 21. juni:

Overarm:29cm

Bryst:84cm

Midje:73cm

Mage:85cm

Hofta:104cm

Lår:60cm

Legg:37cm

 

Nå står vekta stille igjen og cm går nedover, herlig, spist masse godt i helga så det er ikke rart vekta står stille, skal skjerpe meg framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Skriver vel for "døve ører", men det hjelper litt og skrive her allikevel.. Har en litt dårligere periode nå, spiser ikke mye mat, men ganske mye usunn mat som drar kalorimengden min opp, men håper det ikke har utslag på vekta, så veldig mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest snarttobarnsmor

Huffameg for ett matopplegg det er her for tiden! Gått opp en kg eller to tror jeg, men begynner på jobb om noen dager så da blir det mye bedre, rutiner og ikke noen kjøkkenskap å snoke i;)

 

 

Savner, savner, savner respons fra dere damer, var så kjekt den tiden vi alle tre oppdaterte stadig vekk...

 

Crazynorway- jeg er alltid pålogget, selv om jeg ikke er pålogget for å føre inn mat og trening er jeg alltid pålogget på forumet, snodig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trimmetrynet

Hei dere... her kommer jeg igjen.. krypende til korset..feit som en badeball..

Jeg har ikke annet å si en ahhhhhhhhhhh! Dere holder fortsatt koken, og jeg er veldig glad for at dere er her selv om jeg har holdt meg borte! Takk! Jeg er bare SÅ på villspor! Har lagt på meg de siste månedene og har ikke trimmet som jeg pleier. For å være ærlig har det skjedd masse i livet mitt så jeg har vært og er litt deppa. Tror det er derfor jeg ikke klarer å holde motivasjonen og gir opp hver uke selv om jeg bestemmer meg for å starte på nytt.. Tenkte starte på kurs hvis jeg ikke klarte å gå ned de to siste ukene, men kikket inn her nå, og det e rjo så dyyrt! Vet rett og slett ikke om jeg har råd.. Åh, burde klart det på egenhånd jeg som har klart det før.. Ah, har begynt på nytt så mange ganger at jeg ikke vet hvilken ende jeg skulle begynt i nå.. skrive her inne? Bare begynne å registrere trim? Ha godteavtale? Har prøvd alt og ingenting funker.. Deppa-stemningen tar meg igjen og jeg klarer ikke å disiplinere meg..

 

Ok, nok surr fra meg.. hvordan går det med dere? Crazynorway hvor langt er du på vei og hvordan er formen?

 

Tobarnsmor!!? Ikke gi opp!!! For min del! Spis sunt du o store forbilde!!!!!

 

Ja til en sunnere sommer med epler og vann og jordbær og masse grønnsaker og salater..pliiis, motivasjon kom til oss og hjelp oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Så godt å "se" deg igjen:)

 

Håper det som har skjedd i livet ditt ikke er langvarig, blir nesten bekymra for deg!!

 

Motivasjonen min er bedre nå, skal holde meg unna mat etter 17.00 i ferien heretter hvis det ikke er noe spesielt som bursdag osv.. for den snavlinga er ikke til å komme unna, is her, kaffeslabberas på verandaen der, og sånn går nå dagene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...