Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Hei flinke jenter!

Så gøy å se at dere er har skrevet masse her og har vært veldig flinke i helgen! :)

Jeg har vært en tur i Bergen i helgen, og hatt det kjempefint. Var så hyggelig og besøke "studie-byen" min igjen og se igjen gamle venner. Det ble selvfølgelig litt ekstra når man har en sånn helg, men synes ikke det gikk så aller verst. Hadde tenkt på forhånd å rapportere alt her for å ikke få i meg for mye, så her kommer rapport for hele helgen:

 

Fredag

Frokost: Müsli med mangoyoghurt

Lunsj (koldtbord på kurs): Røkelaks, eggerøre, roastbeef, grønnsaker, druer, bitteliltt brie, 2 brødskiver, 1 glass eplejuice

Mm: 1 porsjon havregrøt med blåbær

Mm: 1 bar med nøtter og tørket frukt

Middag: 6 sushi-biter, 2 glass hvitvin

På byen: Ca 4 glass hvitvin

Nattmat: 1 toast med ost og skinke

 

Lørdag

Frokost: 1,5 grovt rundstykke med gulost + 1 glass eplejuice

Lunsj (på kafè): 1 solsikkerundstykke med pesto, pepperskinke, brie, grønnsaker, 1 cappuccino

Middag: Hjemmelaget lasagne og salat,1 glass rødvin

Snacks: 1 glass rødvin og litt potetgull

 

Søndag

Frokost: 1,5 grovt rundstykke med skinke + 1 glass eplejuice

Lunsj (på kafè): 1 rundstykke med marinert kyllingfilet, 1 kopp te

På chocolaterie: 1 kopp cortado og 2 konfekt-biter (med karamell og havsalt..mmmm! :))

Middag: Indisk vegetarrett med linser og grønnsaker + et lite nanbrød

Kveldsmat: 3 knekkebrød med gulost

Trim: Tur til et av de flotte byfjellene :)

 

Det var den helgen, nå er det bare å stå på videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer også rapport fra i dag:

Frokost: Müsli og vaniljeyoghurt

Lunsj: 3 knekkebrød med løvtynn pepperskinke, soft light og agurk

Mm: Müsli med vaniljeyoghurt og banan

Middag: Løk, hvitløk, stangselleri og squash i dolmio-saus + fullkornspasta

Mm: 1 kopp Option

Kveldsmat: 2 knekkebrød med makrell i tomat, 1 pære

 

Hvordan har det gått med dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

Veldig imponert over den innsatsen din på Bergensturen, Spinny! Veldig bra gjennomført med et såpass lavt snopeinntak :)

 

Jeg har hatt en bra mandag på jobb + ettermiddag og kveld hjemme. Dagene går veldig veldig fort, merker jeg :)

 

Frokost: 2 skiver halvgrovt brød med lettmargarin, spekeskinke og lett-jordbærsyltetøy. 1 glass melk.

Lunsj: 2 skiver halvgrovt med leverpostei og "stabbur-laks". Litt grønt.

Mm: LEttyoghurt, 1 eple, 2 fiberrik

Middag: 1,5 koljekarbonade med potetmos, kokt brokkoli og gulrot.

Dessert: Banan

Kvelds: Allbran med druer, mandler og melk.

Trim: 15 rask gange, + ca 1 time i rolig gange. Skikkelig vårlig ute nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Enig i at Bergenshelgen til Spinny var mer enn godkjent!! Imponerende:D

 

Kort rapport fra min mandag:

Frokost: 1 knekkebrød med lettere norvegia og litt syltetøy

Lunch: Hjemmelaget tomatsuppe, et rundtstykke

Mm: 1 knekkebrød med lettere norvegia og litt syltetøy

Middag: Ca. 2 dl. med soppsuppe, en scones

Kvelds: 1 knekkebrød med lettere norvegia og litt lettmajones

Trening: 45 minutter spinning + 5 min rask gange. 528 kcal forbrent.

 

Jeg har visst en del flere utfordringer denne uken enn først antatt... Blir middag med kollegaer både i dag og på torsdag. Puh...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi alle er veldig flinke om dagen!! :) Dette blir det resultater av. :)

 

Her er min tirsdag:

Frokost: Havregrøt med rosiner, kanel og sukker

Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat

Mm: Müsli med cottage cheese og mangoyoghurt

Middag: 3 brødskiver, 2 stekte egg

Dessert: 1 kopp Option

Kveldsmat: 2 knekkebrød med gulost og 1 appelsin

Trening: Diverse kondisjonstrening = 703 kalorier forbrent :)

 

Har det gått bra med dere i dag?

 

I morgen skal jeg veie meg igjen..skal ha onsdag som fast veiedag fremover.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

Dere to har jo vært superflinke igjen, ser jeg. :)

 

Det er utrolig hektisk for tiden her. Det er ikke lenge igjen før mannen min skal levere hovedoppgave, og da blir det litt mer av det andre på meg, pluss at jeg hjelper ham med å renskrive ting osv. I dag har vi sittet hele kvelden og gått gjennom, fordi han skal sende den til veilederen sin for gjennomlesning. :)

 

Det kan hende det blir en periode nå hvor jeg ikke får rapportert hver dag,men jeg skal prøve å være flink likevel :)

 

Men her er hvertfall dagen min så langt:

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar og lettmargarin og kalkunskinke, 1 glass melk

Lunsj: 2 skiver grovbrød med peanøttsmør og banan.

Mm: Eple, lettyoghurt og 1 fiberrik

Middag: Svinefilet med kokosmelk, chili, ingefær, asiatiske krydder og grønnsaker. Nudler.

Dessert: 1 Starbucks "Seattle Latte" (var ikke SÅ usunn tror jeg, bare 5% sukker, men har helmelk)

Kvelds: Havrefras med valnøtter, mandler, rosiner og melk.

Rakk ikke noe særlig trim i dag :s

Får satse på at det blir litt mer bevegelse i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Spent på å høre hvordan veiingen din gikk i dag, Spinny. Sikker på at resultatene ble bra:-)

Anneli: Håper den travle perioden din går bra og at du snart er tilbake her hos oss!

 

Som antatt gikk min tirsdag så som så:

Frokost: 1 knekkebrød m/lettere norvegia og syltetøy

Lunch: Ferdigsmurt blings med roastbeef og litt potetsalat

Middag: Tapas (liten porsjon)

Drikke: 4-5 halvlitere, ca. 100 gram nachochips

 

I dag har jeg planer om en sunn dag igjen, torsdag blir derimot amputert pga. møter og middag/fest med jobben på kvelden. Det skal ikke være lett altså, men jeg får gjøre det beste ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, ned 1,2 kg!! :) Har ikke veid meg på to uker da, men veldig veldig fornøyd likevel.

 

Anneli: Håper det går fint med hovedoppgaven til mannen din og at du snart er tilbake her! :)

 

Pittelille: Synes du var flink! Liten porsjon tapas er bedre enn stor porsjon tapas. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Wow, kjempebra, Spinny! Gratulerer!! Det føles vel bra, regner jeg med? :)

 

Synes du var flink på middag med jobben, Pittelille. Det blir alltid vanskelig i sånne sammenhenger, men det der taklet du bra :)

 

Jeg har ingen planer om å holde meg unna tråden vår, bare mente at jeg kanskje ikke rekker å skrive rapport hver eneste dag.

 

Heier på oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Det føles herlig :)

Så bra du ikke forlater tråden vår, Anneli :)

 

Her kommer min rapport fra i dag:

Frokost: Müsli, cottage cheese, mangoyoghurt

Lunsj: 3 knekkebrød med løvtynn pepperskinke og agurk

Mm: 1 bringebæryoghurt og 1 Digestive-kjeks

Mm: 1 banan

Middag: 2 fiskekarbonader, potetmos, brokkoli

Kveldsmat: 3 knekkebrød med gulost, 1 kopp Option

 

Hvordan har det gått med dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God morgen dere flinke jenter!

 

1,2 kg på to uker er virkelig bra jobbet, Spinny!!! Håper du er ordentlig fornøyd og stolt av hva du har fått til:D

Anneli: Veldig bra at du tar deg tid til å komme innom. Det er så hyggelig:-)

 

Min onsdag gikk veldig bra, og jeg tok kveld i går med god samvittighet. Kanskje litt lite mat, men jeg følte at jeg burde spare opp til dagen i dag.

Frokost: 1 knekkebrød m/lettere norvegia, syltetøy

Lunch: Hjemmelaget brokkoli og blomkålsuppe, et rundtstykke

Middag: 200 gram fiskekarbonade, et harmburgerbrød, salat, ca. 150 gram poteter, litt lettmajones, ketchup og sennep. Nam!

 

Er veldig fornøyd med aktivitetsnivået mitt i går. Først tok jeg meg en joggetur alene på 40 minutter. Deretter gikk jeg lang tur i relativt raskt tempo med en venninne i halvannen time. Totalt 1238 kcal forbrent:D

 

Veide meg i dag i og med at det blir en liten fest i kveld, og den viste ned 0,6 siden forrige fredag. Kjenner at det gjør veldig godt for både kropp og sjel, og jeg har endelig fått bort de 900-grammene jeg la på meg i ukene med besøk, + 100 gram til. Lovely:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Pittelille!! Du er flink!! :) :)

 

Vi får helgegjester som kommer allerede i kveld, så er bare en kort tur innom før vi skal ordne og vaske litt. Har besøk til søndag, så vet ikke om jeg rekker innom her i helgen, men skal prøve.

 

Her er ihvertfall dagen i dag:

Frokost: Müsli, mangoyoghurt, cottage cheese

Lunsj: Salat (diverse grønnsaker, strimlet skinke, pasta, gulost)

Mm: 1 eple

Mm: 1 banan

"Middag": 2 brødskiver, 2 stekte egg

Kveldsmat (når gjestene kommer): Røkelaks, eggerøre og rundstykker

 

Keep up the good work :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Ajaja, for en dag det ble i går. Skal forsøke å rapportere så nøyaktig som mulig:

Frokost: 1 knekkebrød m/syltetøy

Mm: 1 yoghurt-is (114 kcal)

Lunch: Laks, eggerøre, noen pastaskruer i saus, 3 potetbåter, 1 skive parmaskinke, 1 skive grovt brød.

Dessert: Ca. 30 gr. ost, 3 kjeks, 1/2 skive loff - unngikk kakene;)

Mm: 1 glass blåbærsmoothie

Middag: Kyllingburger m/pommes frites

Dessert: Ostekake (spiste ikke hele stykket)

Drikke: 5-6 halvlitere

Nattmat: 1 stykke grandiosa hjemmelaget

 

Puh, tør ikke tenke på det totale kaloriinntaket, men moro var det i alle fall.

 

Ha en strålende helg med gjester Spinny, håper dere får en kjempefin helg i det nydelige vårværet.

Håper det går bra hos deg også Anneli, ønsker deg en riktig god helg:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

Her var det jammen kommet masse nytt siden jeg var innom tråden sist.

Jeg er innom for å rapportere inntaket fra i går;

 

Frokost: 2 skiver grovbrød med lettmargarin og skinkesteik, samt kaviar. 1 glass melk.

Lunsj: Nesten 1 hel maistrekant med peanøttsmør og mager leverpostei. 1 nokså liten bit med kake (klarte ikke stå imot den fristelsen nei.)

Mm: 1 lettyoghurt og en neve mandler.

Middag: 3 1/2 pannekake med bacon, blåbærsyltetøy og litt lønnesirup. Eplejuice.

Kvelds: 1 eple, 1 liten slurk sitronbrus og en neve blanda nøtter.

 

Jeg er blitt forkjølet *sukk* (da har vi vært det alle tre) - så jeg klarer ikke å være så aktiv. Denne helgen har jeg lagt opp til å få unna en del ting. Håper jeg får gjort mesteparten :)

 

Deilig med vår! Riktig god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så kjedelig at du har blitt forkjøla, Anneli. Det er ikke så mye mer å gjøre enn å ta det med ro og lytte til kroppens signaler, drikk masse veske og vær snill med deg selv. Håper du er tilbake på topp igjen etter bare noen dager:-)

Spinny: Regner med du har en superhyggelig helg med besøk. Vel fortjent:-)

 

Her kommer rapport fra fredag og lørdag:

 

Frokost: 1 knekkebrød m/syltetøy

Lunch: Fiskesuppe m/grovt rundstykke

Mm: 1 pizzastykke grandiosa hjemmelaget + ca. 20 maiskuler (sjokolade)

Middag: 3 små tortillalefser, ca. 200 gram karbonadedeig, kesam, salsa, masse grønt, revet jarlsberg

Dessert: 9 kjeks m/camembert

 

Lørdag ble en generelt aktiv dag til tross for ingen trening med vasking og bæring av møbler og esker i ca. 3,5 time. Inntak:

Frokost: 75 gr. rundtstykke, kalkunpålegg, spesialsalami, krepsehaler i ajoli

Lunch: 75 gr. rundstykke m/lettere fløtemysost. Pepsi max

Mm: Ca. 1/4 tortillalefse m/spekeskinke og philadephiaost

Middag: (Tapas) Totalt ca. 1 tortillalefse m/ spekeskinke og ost, 7 ananasbiter, ca. 1/2dl grønnsaksuppe, 4 fullkornskjeks m/brie, ca. 10 pastaskruer m/mozzarella.

 

Er veldig fonøyd med det begrensede tapas-inntaket, og at jeg holdt meg unna alkohol. Var faktisk sulten da jeg tok kveld i går, og det er sjelden kost på en lørdag;)

 

Litt usikker på hva dagen i dag bringer, men skal straks sjekke timeplanen på Sats.

 

Håper dere har det flott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Selv om terasse, sol og deilig kaffe fristet veeeldig i dag kom jeg meg på en Sykkel55, og har dermed fått svettet ordentlig - samt kommet meg på tre treninger denne uken. Jippi:D Hadde høy intensitet på treningen, og i løpet av 55 minutter var 604 kcal forbrent!! Hadde en kjapp nedkjøring etter det, så det totale kom på 658 kcal. Sitter nå og funderer på hva middagen skal bli. Har heldigvis en del sunne alternativer, så jeg har bestemt meg for å være flink.

 

Det er så nydelig vær i Oslo i dag, litt sol innimellom og 19 grader!! Våren er offisielt kommet - og med det kommer lettere klær og alt det medbringer av tanker og vurderinger;) Føler likevel at vi er godt "forberedte" og at alle tre har vært veldig flinke over en lang periode. For min del håper jeg virkelig at dette kan bli sommeren hvor lette, lyse klær blir en fryd å ha på seg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Så flink du er Pittelille:) Og så inspirerende å lese innlegget hvor du tenker framover mot sommeren. Ja, jeg er enig, jeg tror det samme som deg :) Vi var ute og gikk tur i dag hele familien, hele 19 grader! og det var for første gang på lenge at det gikk an å være ute og rusle i to timer uten å bli kald.

 

Her er min søndag:

Frokost: 2 skiver halvgrovt brød med kaviar, speilegg, lettmargarin og brunost, 1 glass melk.

Lunsj: Havrefras og puffet ris med melk, valnøtter og 1/2 banan

Mm: Sandwich is

Middag: 1,5 hamburger i brød med 1 skive ost, ca 1 dl stekte potetbåter og masse grønnsaker

Kvelds: En neve mandler og 1 eple

Trim: 2 timer tur i svært rolig gange (tempoet til småen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Det høres ut som om dere hadde en kjempefin vårdag i går, Anneli. Håper virkelig været fortsetter slik:-)

 

Mitt inntak i går ble:

Frokost: 75 gr. fullkornsrundstykke m/kalkunpålegg og krepsehaler i ajoli

Mm: Smoothie m/bringebær og vanlijeyoghurt

Mm2: 3/4 Go' Morgen yoghurt

Mm3: 6 Ritz-kjeks

Middag: 150 gr. skinkebiff, brokkoli- og blomkålgrateng, ca. 90 gram pommes frites i ovnen

Kvelds: 2 knekkebrød m/lettere brunost, 1 kopp Option

 

Våknet i dag med en god følelse etter helgen, samt litt støle muskler. En bra start!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

 

Så bra at dere har hatt en fin helg i det deilige været! :) (Bortsett fra at du er forkjølet da, Anneli..det var kjedelig!)

Jeg har også hatt en fin helg med besøk og kost meg ute i det fantastiske været. Har ikke blitt noe trening pga besøk hele helgen, men i morgen er det på med treningstøyet igjen. Skal prøve å oppsummere hele helgen her:

 

Fredag

Frokost: Müsli med vaniljeyoghurt

Lunsj: 2 grove rundstykker med løvtynn pepperskinke

Mm: 1 eple

Mm: 1 banan

Middag (på restaurant): Kveite, potetbåter, god saus, ristede hasselnøtter, urtebakt kål og noen andre grønnsaker.1 glass hvitvin

Dessert: 1/2 stykke ostekake og 1 cappuccino

 

Lørdag

Frokost: 2 grove rundstykker med eggerøre, spekeskinke, brie og druer, 1 glass eplejuice, kaffe

Lunsj: 1 børek med spinat og feta

Middag: Kalkunfilet, bakt potet, waldorfsalat. 3 glass rødvin

Dessert: 1 stykke sjokoladekake

 

Søndag

Frokost: 3 brødskiver, skinkestek, brie, roastbeef, 1 glass eplejuice

Middag: Kalkunfilet, potetbåter, rødvinsaus, brokkoli

Dessert: Fruktsalat

Kveldsmat: 1 bixit-bar

 

Hmm..ikke så aller verst når jeg skrev det opp her. Trodde egentlig jeg hadde spist mer..men har ihvertfall spist altfor få måltider, ihvertfall på søndag. Men nå er det hverdag igjen, gjestene har reist og det er "normale tilstander" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Det var slett ikke verst, Spinny, tatt i betraktning at du hadde besøk hele helga. Synes du har vært flink!:) Så flott at du planlegger å trene i morgen!

 

Det er kjempehektisk her for tiden med oppgaveinnspurt (det påvirker hele familien) men her er rapport fra i dag:

 

Frokost: 2 skiver halvgrovt brød med kaviar, lettmargarin og kalkunkinke, 1 glass melk.

Lunsj: 2 skiver halvgrovt brød med mager kalkunleverpostei og stabbur-laks. litt druer

Mm: Lettyoghurt, banan og ca 15 mandler

Middag: Semulegrøt med margarin, tynt lag sukker. 1 glass eplejuice

Kvelds: 1 fullkornswrap med 1 skive ost, kokt skinke, masse grønt, 1 glass melk og litt valnøtter.

Trim: 20 minutter gange i rolig tempo

 

Takk for omtanken for forkjølelsen min, dere:) Det hjelper! Jeg hoster fremdeles og er hes, men har kommet over det verste tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Wow Spinny! Det var en veldig bra gjennomført helg med besøk:D Imponert!

Anneli: Når er det oppgaven skal inn? Håper det blir roligere dager for dere også snart, men du ser jo ut til å takle det veldig bra. Ingen kjappe, usunne løsninger. Flott:D

 

Min gårsdag ble som følger:

Frokost: 1 knekkebrød m/sylltetøy

Lunch: Salat u/kjøtt. Litt fetaost, 5 oliven, balsamicoeddik, masse grønt

Mm: 1 knekkbrød, 1 banan

Middag: Ca. 170 gr. karbonadedeig, ca. 180 gr. spaghetti, dolmiosaus

Mm: 3 Ritz-kjeks (50 kcal), 2 ts. HaPå(!) Akutt søtsug...

Kvelds: 1 knekkebrød m/lettere brunost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Takk for det, Pittelille, har klart å styre unna de verste utskeielsene frem til nå. (Men nå i helga ble det bl.a. pizza, men da rakk jeg ikke å rapportere her inne.) Men jeg vet at det blir en større utfordring når det nærmer seg innleveringen av hovedoppgaven hans, som er 26. april. Vi har kjøpt inn et par findus ferdigretter, så vi slipper å bruke masse tid på å lage middag. De er sånn tålelig sunne, selv om det ikke er helt GR-mat.

 

Han sitter stort sett hele dagen foran PC-en og er ganske inaktiv. Tror det må tære litt på humøret etter hvert, så da planlegger jeg litt matlige overraskelser av den sunne typen. F.eks. landbrød med parmaskinke, ruccola, pesto, parmesan, pinjekjerner, rødløk, cherrytomat og sukkererter. Det er en skikkelig nam smakskombinasjon.:)

 

Her sitter jeg i senga og er syk, hjemme fra jobb. Min kjære klarte endelig å overtale meg til å ta en sykedag. Jeg har en jobb som krever at jeg er helt til stede, så da er det bedre å bli hjemme og bli skikkelig frisk, enn å hangle i ukesvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ros, jenter. Det motiverer. :)

 

Anneli: Synes du/dere er utrolig flinke til å spise sunt i en stressende tid. Helt enig med Pittelille at det er supert at dere ikke går for enkle, usunne løsninger. Og matlige gode overraskelser av den sorten hørtes fantastisk ut. Sikkert utrolig hyggelig for mannen din at du gjør sånne ting for han i en krevende innspurt med hovedoppgaven. :)

Så kjedelig at du har blitt syk, men helt sikkert veldig lurt at du tar en sykedag (eller flere) og blir ordentlig frisk. Viktig å passe på seg selv. :)

 

Jeg glemte helt å rapportere mandagen her, så den kommer nå.

 

Mandag

Frokost: Havregrøt med rosiner, kanel og sukker

Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat

Mm: Melonyoghurt

På møte: Druer, eplebiter og 3 kjeks

"Middag": 2 stekte egg, 3 brødskiver

Kveldsmat: 2 fiberrik med gulost, 1 eple

 

Tirsdag

Frokost: Müsli og melonyoghurt

Lunsj: 3 knekkebrød med løvtynn pepperskinke, tomat og sukkererter

Mm: Müsli med melonyoghurt

Mm: 1 banan

Middag: Karbonadedeig, dolmio-saus, grønnsaker, fullkornsspaghetti

Kveldsmat: 3 knekkebrød med Snøfrisk rødløk og timian

Trening: 1 times kondisjonstrening = 630 kalorier forbrent

 

Hva er planene for påsken da, jenter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Enig med Spinny altså, du er kjempesnill (og ganske smart;)) som overrasker din kjære med deilig og sunn mat!! Jeg er sikker på at han setter utrolig pris på det. Den landbrødretten hørtes forresten kjempegod ut. Tror jeg må overrasje Kjekkas med den.. *inspirert* :-)

 

Påsken blir rolig for min del. Blir værende her i Oslo siden jeg skal hjem i konfirmasjon bare et par uker etterpå. Satser på deilig vårvær, sol og turer i marka..og litt påskesjokolade innimellom da;) Enn dere?

 

Slik gikk min tirsdag:

Frokost: 1 banan

Lunch: 4 knekkebrød m/ost og syltetøy

Mm: 1 Go' Morgen yoghurt

Middag: Currysuppe og scones (ca. 450 kcal til sammen)

Trening: 55 minutter spinning. Hadde glemt pulsklokken, men hadde ok intensitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Innom sånn aller snarest for å sanke inspirasjon og motivasjon til joggeturen jeg har avtalt å gjøre med meg selv... Fikk akutt ikke-trenings lyst, men må vel bare bite tennene sammen og komme meg avgårde. Puh! Håper dere har en super dag!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...