Gå til innhold

Fra drøm til virkelighet


Gjest FruFjer
 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke bra og juble over opp 1,8 kg, men det gjør jeg i dag.. puhhh...

 

Jeg er mega klar for å fortsette i de rutinene jeg hadde før jul, og som jeg har hatt en uke nå etter jul. Deilig å være tilbake til stabile og gode måltider ;)

 

Nå ser jeg fremover og jeg VET at vekten peker riktig vei i 2011 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

Så bra at det ikke var så ille som fryktet! Faktisk var det jo bedre enn "best case"... :-) Det er nok ikke usannsynlig at det var litt mer for en uke siden, men det spiller ingen rolle - det viktigste er at du har klart å hanke deg selv inn igjen. Du skal bare se at de kiloene, hvor sure de enn er, er borte igjen in no time! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen gåtur med min gåvenninne i dag, så da var det rett oppå elipsen før jeg satte meg på kontoret. Tok 20 min i en fart på 15-20 og intervall på programmet. Fornøyd med det, så får vi se om jeg rekker en tur til i dag eller om fakturaskriving tar resten av dagen ;)

 

Men, har nå hvertfall god samvittighet for resten av dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte mål med å gå ned 10 kg på første kurs, men det tullet jeg litt bort på slutten, og i tillegg opp i jula. Så før jeg startet kurs nr 2 så var det under 10 kg i totaltregnskapet som var tatt av, men...

 

Jeg setter desto høyere mål denne gangen, for da må jeg ta igjen det tapte

;) Har derfor satt som mål at innen 14.03.11 skal det være totalt 20 kg minus fra jeg startet i oktober.... Kjenner jeg er litt nervøs for å sette det målet, men samtidig så tror jeg at det er bra og ha noe å strekke seg mot :(

 

Vær snill og puff meg skikkelig hvis dere ser at det går feil vei, jeg er IKKe hårsår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vanlige gåtur på 40 min middels gange er nå unnagjort. Deilig når kroppen føles lett og god etter en slik tur. Hadde lyst til å gå lengre, men grunnet helse til hun jeg går med blir det sjelden over 40 min... litt dumt, men ingen nekter jo meg å ta en ekstra økt på elipsen senere på dagen :)

 

Nå skal jeg sette meg ned for å lage bursdagskort til mine to gutter som fyller 10 år på fredag. De "streiker" hvis de ikke får hjemmelaga kort av oss. De er nesten mer glad for det enn gavene de får... og da kan jeg jo ikke skuffe de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Sant det er deilig å komme seg ut litt? Vi har også gått tur i dag. Det gjør egentlig aller best for hodet. Så herlige gutter du har. Selv har jeg ei som blir 10 i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig gå tur med min kjære i dag, men siden det var kommet endel snø og ingen gangveier var måket, ja så bestemte vi oss for årets føste skitur. Jeg sa at jeg sikkert måtte snu etter ett kvarter. Men hva skjedde? jo jeg klarte EN TIME på ski. Og vi gikk ikke super sakte heller... Jeg er så stolt og glad, det var en deilig følelse. Nå kan jeg slappe godt av og ikke ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke fikk trimmet i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ble litt skuffet siden jeg har gått ned "bare" 0,8 kg på en uke, men forteller meg selv at det er bra på en uke. Vil bare at det skal gå så innmari mye fortere...

 

ja selv om jeg vet at det nok er enklere å holde meg sendere når vekten går sakte men sikkert nedover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja overskriften passer meg i dag. Jeg skulle en liten tur innom G-sport for å kjøpe votter til mine to barn, men de hadde ingen de ønsket. Men hva skjedde? Jo mine tre gutter (to på 10 år og min mann) overtalte meg til hverfall og SE på slalåmutstyr... se og se fru blom :)

 

Etter en time i butikken hadde de "lurt" på meg utstyr for 5000kr. Nå kan jeg ikke skylde på at jeg ikke har utstyr så nå får jeg bare kjøre på... heldigvis er det både gøy og fin trening :)

 

Siden jeg er rimelig redd/skjelven for bakker siden jeg da ikke klarer og svinge skikkelig, ja så har jeg meldt meg på kurs med privattrener til lørdag. Snakk om damen som har kommet i panikkalderen ;)

 

Og som om dette ikke var nok så har jeg brukt opp endel penger på Abigal stormote på Kløfta i dag også. Er 50-70 prosent på ALLE varer. Fikk meg en superflott softshellbukse, som til og med er lang i bena. Gleder meg til å ta den i bruk i alpinbakken på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Du skal stå slalom, jeg skal vise meg offentlig i badedrakt. Dette har vi så godt av, utfordre oss selv litt, få ny innput, tørre å prøve, våge å bli sett. Applaus for deg, synes gutta dine var skikkelig flinke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig tøff er du! Dette er så way ut av min komfortsone du kan komme. Er virkelig imponert! Men det er jo så kjekt å få delta sammen med resten av familien, det er min største motivasjon i dette. I fjor sommer kjøpte borettslaget trampoline og hele sommeren måtte jeg stå å se på fra utsiden fordi det er maks 100 kilo belastning på den. Ikke har jeg sjans å klatre opp i alle mulige stativ osv. Jeg vil være en aktiv mamma som er med på ALT! Og det har virkelig du tatt steget til å gjøre nå. Du er dagens inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk, kjenner jeg trenger all støtte jeg kan få akkurat nå. Det nærmer seg veldig og jeg er litt uggen i magen, men om 14 timer stenger bakken, og da håper jeg at jeg står med et stort smil. Rapport skal komme - uansett pluss eller minus ;)

 

Så tøft av deg og troppe opp i badedrakten. Herlig!

 

Jeg bader i både bikini og badedrakt selv, og det er det en venn som har takken for. Han sa til meg helt plutselig når jeg og noen til snakket om dette med å vise kroppen på strand, svømmehall m.m: tror du virkelig alle er opptatt av deg og hvordan du ser ut? er du så selvsikker?

 

Oiii tenkte jeg, det var jo akkurat det motsatte av det som var sannheten. Jeg hadde verken selvtillitt eller var selvsikker, så etter dette "ga jeg faen". Og etter det har jeg badet og svømt når jeg selv ønsker. DEILIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu, lørdagen gikk som en lek selv om jeg var litt svett i henda ;)

 

Troppet opp i Hurdal Skisenter, og selv om ikke min personlige skiinstruktør skulle komme før kl 14, så bestilte jeg dagskort som alle de andre (jeg var eneste jente/dame).

 

Fikk min kjære til å kjøre sammen med meg i t-krokheisen første turen. Gikk bra, men holdt meg så godt fast at jeg fikk krampe i armen..hehe.. Så var det å komme seg ned igjen da. Synes bakken var såååååå himla bratt. Kunne ikke skjønne at det var familebakke når jeg så nedover, men når jeg kom meg litt nedover og så oppover - ja da var det jo søren ikke bratt i det hele tatt :)

 

Tok sin tid å komme nedover, men kjørte noen turer før skiinstruktøren var klar. Når han kom kl 14, ja da var jeg enda svettere, men klar som ett egg. Etter en time var jeg jo ikke akkurat utlært, men hadde lært mange lure triks som jeg skal trene på videre selv. Det viktigste er at jeg tenker teknikk og ikke prøver å kjøre fort :)

 

Ble 5 timer i bakken, med bare to pauser for litt mat og drikke. Gleder meg alt til neste gang jeg skal ha på meg det nye utstyret mitt.

 

På kvelden ble noen venner med hjem til oss, og siden alle var helt pumpa etter en dag i bakken - ja så ble det Peppes på oss. Jeg spiste nok litt for mange biter med kylling/chashew nøtter pizza, men det er i grunnen eneste utskeielsen jeg har hatt hele uken. Så jeg får tenke at det var mine kosemerker....

 

I morgen er det en ny veiedag, og krysser fingrene for at jeg runder 1 kg ned denne uken. Hadde vært såååå morsomt, men tørr samtidig ikke helt tro at det går.. tiden viser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoheisann hvor glad er ikke jeg, ned 2,5 kg på en uke. Det var oppløftende siden jeg gikk ned bare 0,8 kg forrige uke ;)

 

Har gjort det samme denne uken, men slik kan det jo være noen ganger. Var redd det hadde stoppet opp litt allerede, men neida... deilig!

 

Og, jeg kjøpte meg bukse i str 50 på Abigale til 70% på fredag. Tidligere brukte jeg 54/56. Det var noe av det herligste jeg har gjort på lenge... fikk meg også en softshellbukse som var helt super.... har kanskje skrevet om det tidligere, men er så glad for tiden at nå bare pøser det ut *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg:)

 

har tittet litt i tråden din og må si du er en jente/dame som ikke er redd for å prøve nye ting:)

 

Gratulerer så masse med ukens nedgang og all nedgangen til sammen:)

Stå på videre

Ha en strålende uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...