Gå til innhold

Noen som blir med på 20 kg før nyttår?


Gjest Berteline
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror dere er helt kokkosnøtt her altså! 20 kilo? Hvis noen klarer det, skal jeg sende blomster i posten altså! :)

 

Helt enig med Jannemor, 0,5 kilo i uka er greit - 5 kilo til jul. Er det jeg har tenkt å satse på også. Vurderer også å ha en treningsuke - så en hvileuke - så en treningsuke osv. Altså gå ned 1 kilo en uke - så ingenting neste - osv. Så jeg bygger motivasjon den uken liksom. Og sørger for at jeg trener meg på å "holde" vekten uten trening.

 

Mitt totalmål er 20 kilo - startvekt 75 - mål 55. Men er veldig happy når jeg når 60,0 også!

 

Jeg følger ikke kurs eller bøker til GR, men skriver opp alt jeg spiser, bruker å lande under 1000-1200 kalorier, spiser når jeg er sulten og føler ikke behov for mer.

 

Jeg har ett perspektiv på frem til sommeren, begynte i oktober, satser på å være i mål innen 1. juni - så kan jeg kose meg i ny bikini til sommeren :)

 

Vil anbefale dere å ta det litt med ro, hva er det som haster så fælt med å rase av så fort? Tar dere det saktere, vil dere ikke behøve å engang tenke på at dere slanker dere. Det vil gå automatisk.

 

Men lykke til alle samme, inkludert superslankerne her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil ned 10 kg' date=' gjerne før jul.. Går til og fra jobb hver dag, ca 25 min hver vei, har en aktiv jobb og prøver å gå turer i tillegg. Men syns det vanskeligste er å ikke småspise, får ofte lyst på noe godt på kvelden..Noen gode tips?[/quote']

 

Jeg har nå gått ned 6,6 kg, men har 20 kg til å gå ned. Sliter litt med å få trent pga. en operasjon jeg nylig har vært igjennom, så jeg sitter mye rolig, men blir veldig motivert av å lese alles innlegg. Jeg vil gjerne også gå ned mest mulig før jul, men tror 10 kg blir litt urealistisk for meg, men kan jo i første omgang håpe på 5 kg. (blir veldig glad hvis jeg klarer mer!!!)

 

Jeg fyser også ogte på noe godt om kvelden, og har derfor veldig ofte en god grønnsakssuppe stående slik at jeg kan varme meg dette. Jeg bruker ikke posesuppe da jeg syns denne er tragisk, så her kommer oppskriften: 1 pose gulerøtter, 1 selerirot, 1 persillesot, 1 purre, ca. 1/2 kålhode, skjær alt opp i biter og kok dette i 10 minutter i buljongvann.

Dette kan du spise ubegrenset av, og det smaker veldig godt på en våt og mørk høstkveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig inspirert av entusiasmen og pågangsmotet til deg som ville ned 20 kilo før nyttår.

Jeg blir med å heier deg fram!

For meg er det ikke realistisk å klare så mye, men jeg skal satse på å klare 6 kg innen årsskifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig inspirert av entusiasmen og pågangsmotet til deg som ville ned 20 kilo før nyttår.

Jeg blir med å heier deg fram!

For meg er det ikke realistisk å klare så mye, men jeg skal satse på å klare 6 kg innen årsskifte.

 

Stå på!!!!!!

 

hilkall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gullfisken
Jeg skal ned 23' date=' kg og vil gjerne klare det før bursdagen min. Har vært år lovet meg at nå skal jeg klare det men har aldri fullført det. Dette kommer til å bli tungt så lurte på om noen, vil være med på å veie seg sammen med meg. Dele litt om dagen og lignende, og hva vi spiser, trimmer og hvordan det går med vekten:)

 

Vet at dette mye på kort tid, men føler at det er nå eller aldri. Noen andre enn meg som vil pushe grensen?[/quote']

 

Jeg må bare kommentere dette her. Jeg synes ikke du skal ha 20 kg før nyttår som mål, for sannsynligheten for at du lykkes er så liten. Og da er det så lett å gi opp. Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg er en "enten-eller" tenker, og da blir det fort sånn at;Klarer jeg ikke alle kiloene så er det ikke noe vits i det hele tatt, da kan jeg likesågodt lavære. Men det er jo ikke riktig når det kommer til vekt.

Det er 8 uker til, så selv 10 kg blir hardt, men gjennomførbart. Tror du ikke at du vil bli fornøyd med 10 kilo til bursdagen da? Så kan du henge deg på oss. Første etappe til nyttår og andre etappe til vinterferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 9 months later...
  • 9 months later...
Jeg vil ned 10 kg' date=' gjerne før jul.. Går til og fra jobb hver dag, ca 25 min hver vei, har en aktiv jobb og prøver å gå turer i tillegg. Men syns det vanskeligste er å ikke småspise, får ofte lyst på noe godt på kvelden..Noen gode tips?[/quote']

 

 

 

Hei. Jeg er også ofte fysen på noe godt. Spesielt når jeg kjeder meg litt :-)

Jeg bruker å spise litt tørkede aprikoser eller usaltede nøtter. Lager meg gjerne en smoothie av frosne bær, yoghurt, juice og banan (mmmmm).

Ellers er jeg veldig glad i forskjellige frukter. Kjøp rare frukter du ikke har prøvd før. Skjær de opp og ha litt forskjellige frukter på fatet, da er det mye mer spennende. Oppskjærte grønnsaker med en hjemmelaget dip er jo også kjempegodt. Forskjellige bær og litt vaniljekesam er jo nammenam:)

 

Masse god sunn mat som går an å snackse litt på! Kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
Gjest Sjokolademuffin

JA - jeg er med! Ønsker å gå ned små 25 kg, og de 20 må gjerne forsvinne til nyttår! Da skal jeg nemlig ut å se på brudekjole - og kanskje jeg endelig blir gravid!!!

 

Min plan er å spise de der ca 1500 kcal pr dag og sykle på treningssykkelen ca 30 minutter 5 ganger pr uke. (Jeg har kjøpt hele serien med Sex og singelliv, så en episode til hver sykkeltur!)

 

Ellers så er det slutt på det søte liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...