Gå til innhold

Den siste nedturen


Gjest Ninjastar
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest ElisabethV

Så rå du har vært i påsken !!

Hallo !! 3 dager med utskeiing ? Det er lov ! :)

Blir helt imponert her altså !! :D :D

 

Hærlig med en skikkelig ski/fjell påske.

Det har vi også hatt, og været var faktisk bedre enn ventet :)

Ikke noen lange langrennsturer her, men slalom har det blitt. Og småturer.

Kjenner jeg er klar for å sette inn trenings støtet igjen, det blir bra !

Og jeg må nok bare bite i det sure eplet å tenke ned i vekt igjen... 3 kg har kommet snikende her gitt.... Fort gjort, ALT for fort..... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Kjempemorsomt å se hva du har fått til. Husker signaturen din fra noen år tilbake, den gang jeg sist gang forsøkte å endre livet mitt. Det er så fint å se at noen klarer det, og faktisk holder fokuset over tid. Jeg begynner på kurs igjen onsdag, og har bestemt meg for å gå i dine fotspor. Lykke til som slank:-)

Hei Lisa40, takk for hyggelig hilsen :) Jeg er ikke helt sikker på om det er meg du mener - jeg har "bare" vært aktiv her inne litt over halvannet år. Men det er jo egentlig lenge nok, det.. hehe!

Masse lykke til på kurs, og her inne er det bare å henge seg på hvis du vil. Vi er mange som er i gang med et nådestøt nå før sommeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei folkens!

Da er påskeferien over og hverdagen tilbake - i hvert fall for en stakket stund. Jeg har nå én uke med hjemmetid før jeg (igjen..) blir borte 6 dager, og jeg planlegger å gjøre så mye ut av den neste uken som jeg kan.

 

I går hadde jeg en skikkelig blåmandag (på en tirsdag...), det pøsregnet absolutt hele dagen, jeg var trøtt og sur - og til alt overmål spiste jeg rester av påskemarsipan som noen hadde satt frem her på jobben. Det verste var at jeg ikke helt klarte å stoppe, heller. Makan til trøstesløs dag.

 

Men i dag! I dag er piffen tilbake! Jeg har regnet litt på påsken som helhet, og alt-i-alt har jeg et totalt underskudd på litt over 4000 kcal. Det bør i hvert fall ha berget meg fra oppgang. Håper jeg.

Siste uken før påske var full av fester og opplegg, så siste veiing er ikke mye å måle seg mot. Men jeg håper at jeg til fredag er tilbake til resultatet fra den forrige flinke perioden min, 72.2 kg som jeg veide 23. mars. Det er målet til fredag!

 

I dag er planen 1400 kcal, og dessuten en runde på treningssenteret. Der har jeg ikke vært på over tre uker, så nå er det på tide å komme tilbake i toppform!

 

Så ja Nickii, helt enig - nå skal kiloene av!! Jeg er godt i gang med mitt sunne fokus allerede i dag. Havregrøt med blåbær til frokost, og nå drikker jeg grønn te med tranebær på tredje koppen. Alt gruff skal ut!

 

Vårinnsatsen er i gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jada! Jeg er i gang :D

1350 kcal inntatt, og 4.9 langdryge og vonde trimpoeng ble lagt igjen på treningssenteret.

Det blir totalt et bra underskudd for i dag. Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg skal love at med min form om dagen, var det tunge trimpoeng i går, ja! Og kjenner det i dag, kan man si :P De dagene jeg klarer så mye, er forresten bare når jeg gjør flere ting etter hverandre. Jeg gikk til og fra trening (2-3 km tilsammen), var på en time Corebar og jogget/gikk på tredemølle etterpå, rundt 7 km. Da blir det fort litt tilsammen. Men bare Corebar-timen var under 2 TP, så det monner ikke så mye som det gjorde før.

 

I dag har jeg klart meg bra matmessig, med godt under 1400 kalorier. Men jeg har likevel et par generelle forbedringspunkter på listen min:

- jeg skal spise mer grønnsaker og frukt

- jeg skal drikke mer vann! Vanligvis ikke noe problem, men det har gått litt i stå siden påske. Nå har jeg utstyrt meg med en 0.7 ltr Imsdal-flaske på jobben, og som et første steg bestemt at jeg skal drikke minst én full før lunsj, og én etter.

 

Ingen trim eller mosjon overhodet i dag, da min planlagte gåtur før middag ble torpedert av en misfornøyd/trist/deppa/sur (umulig å vite, egentlig) fjortis som plutselig proklamerte at hun ikke ville bo hos oss lenger, men heller flytte til moren sin. Så fokuset for resten av dagen ble litt annet enn planlagt, for å si det mildt. Men sånn er nå engang livet, det er alltid noe annet som dukker opp og krever oppmerksomhet. Noe å lære seg og takle, det også. Uten å stupe inn i skapene på jakt etter noe som tar oppmerksomheten vekk fra stresset i kroppen...

 

Ellers har jeg en frisk plan om å være superflink og supersunn hele helgen. Jeg skal ikke spise godteri, eller kake, eller lignende. Jeg skal innvilge meg en kaffe latte når jeg er ferdig hos frisøren på lørdag, men ellers skal det være som vanlige hverdager. Jeg må hente det jeg kan før jeg reiser bort neste uke!

Og grunnen til at jeg vet at helgen kommer til å gå bra, er at jeg skal være alene hjemme hele helgen. Ingen til å friste meg med godteri! Ingen til å kreve lørdagskosemiddager!

Ok... Overbevisende?! Tvilsomt. Jeg prøver nå å vinkle dette positivt, for egentlig synes jeg det er drittkjedelig å være alene en hel helg. Jeg var så håpløst singel i så mange år mens alle andre etablerte seg i fleng rundt meg, at jeg egentlig mener jeg har tilbragt nok lørdagskvelder alene foran tv'n. Jammen fint at jeg rakk å finne meg kjæreste da jeg var relativt tynn i forrige runde :P

 

Men tilbake til business: Først er det veiing i morgen tidlig og en aldri så liten status over de siste ukene. Deretter skal veien videre vurderes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Fredag og veiedag

 

Dagens vekt: 72 blank

 

Det er jeg faktisk utrolig godt fornøyd med, alt tatt i betraktning B)

 

Det er hele 200 g ned fra vekten for tre uker siden.

Og 3.8 KILO ned fra vekten for to uker siden, men den ser jeg egentlig bort i fra.

 

Sum i sum har jeg holdt vekten de tre siste ukene. Tydelig at innsatsen i første del av påsken ga resultater!

Nå er det bare å kjøre på fremover, for vekta skal videre ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Og grunnen til at jeg vet at helgen kommer til å gå bra, er at jeg skal være alene hjemme hele helgen. Ingen til å friste meg med godteri! Ingen til å kreve lørdagskosemiddager!

Ok... Overbevisende?! Tvilsomt. Jeg prøver nå å vinkle dette positivt, for egentlig synes jeg det er drittkjedelig å være alene en hel helg. Jeg var så håpløst singel i så mange år mens alle andre etablerte seg i fleng rundt meg, at jeg egentlig mener jeg har tilbragt nok lørdagskvelder alene foran tv'n. Jammen fint at jeg rakk å finne meg kjæreste da jeg var relativt tynn i forrige runde :P

Må flire litt her jeg sitter... Skjønner veldig godt hva du mener med dritt kjedelig med alenelørdagskvelder. Jeg har mange av dem selv, men jeg har jo innsett at det finnes andre ting å kose seg med enn usunne snacks, kaker osv. En kaffe latte som du nevner selv, grønnsaker med kesamdip, lage litt annen, dog sunn, lørdagsmiddag (jeg har gjerne laget pitapizzza etter GR-oppskrift, eller brukt grov tortilla som bunn, lasagne eller annet med litt mer "helgepreg" enn det jeg pleier lage på hverdagene. Alt med salat til, selvsagt...). Grønnsaker med mager kesamdip er en knallgod snack som jeg når jeg tenker meg om egentlig synes er bedre enn f.eks. ostepop fordi det smaker godt samt at samvittigheten ikke blir så dårlig... Hjemmepopet popcorn er godt også, og man kan lage mye gøy med frisk frukt eller bær. Det går også an å kose seg med andre ting - et blad man gjerne ikke tar seg råd til å kjøpe så ofte (jeg er tilhenger av britiske Cosmo f.eks.), jeg er glad i å strikke og av og til unner jeg meg noe litt fancy/dyrere garn enn vanlig til å lage småting til meg selv av - da har jeg jo hendene opptatt gjerne i dagesvis og da blir jeg ikke så opphengt i å spise så mye heller - win-win! :-) Man kan også ta litt egenpleie - har du badekar er badebombene fra Lush fantastisk deilig - tenk å ligge der med det, et glass kosemerkerødvin, favorittmusikken på, gjerne en ansiktsmaske..... Selv synes jeg det er deilig å kunne vandre rundt uten å tenke på hva jeg har eller ikke har på meg - f.eks. til og fra dusjen. Kunne sitte i stuen med f.eks. en musikkDVD og lyden på FULL guffe og synge med med den sangstemmen man har, uten at noen klager! Himmelsk...

Jeg tror det bare gjelder å tenke alternativt hva kos angår. Poenget er at det trenger ikke alltid dreie seg om mat, og det er noe de fleste, også folk uten vektproblemer, trenger å innse.... Men ja - lørdagskvelder hjemme kan bli kjedelig når det er for mange av dem....

 

Anyway - synes du har gjort en god jobb med å holde vekten noen lunde stabil. I enkelte perioder, f.eks. påske eller andre høytider der det er masse greier på gang, er det faktisk kunsten å klare det som er viktig. Så flink pike! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Mmm! Gode tips til helgekos, ja!

Og sukk.. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne å strikke eller hekle... Føler på en måte at jeg ikke er skikkelig voksen før jeg kan noe sånt? Jeg har flere venninner som har tilbudt seg å lære meg, men jeg hadde nok trengt en kveld i uken en stund - og det bor jeg litt for langt unna tilbudene til at det er aktuelt.

Og jeg vet... jeg KAN jo selvfølgelig kjøpe en bok og lære meg selv.. Har tenkt tanken utallige ganger, men aldri fått bakenden i gir ;)

 

Forresten blir jeg ikke alene i helgen likevel - en venninne bestemte seg spontant for å sette igjen unger og mann hjemme og komme på besøk fra i morgen. (Da slapp jeg å gjenoppleve singellivets glade dager likevel :P )

Men - nå som jeg allerede hadde bestemt meg for en superfokushelg, må nok hun bare henge med på lasset. Jeg har gitt beskjed på forhånd om at det blir en "boot camp husmorferie", hehe. Null tull! Hun er heldigvis veldig glad i å trene, så vi får holde oss ute og ikke sitte i sofaen.

Men kesamdipp og hjemmelaget popcorn, det tror jeg at jeg må kjøpe inn i morgen. Har aldri prøvd noen av delene. Min kveldskos består som regel av cottage cheese, ferske bringebær og blåbær (jepp, langreiste og miljøuvennlige, men håper på selvplukk til sommeren!), og toppet med vanilje Ja yoghurt og en dæsj kanel. Det er nam-nam-nam :)

 

For øvrig føles alt så herlig nå. Jeg kjenner virkelig at jeg har fokuset på plass om dagen, og den gode bølgen jeg var på et par uker før påske, den er tilbake. Herlig!

Så. Med fare for å komme med noe som fort kan bli mine "famous last words", så er jeg faktisk så motivert nå at jeg stiller meg inn på å være kjempeflink BÅDE på kurset OG de fire dagene vi skal være i Paris neste uke.

Jepp, jeg sikter høyt B)

 

Nå skal jeg manne meg opp til litt husarbeid, og så står dagens kveldskos for døren: en kopp chai-te med melk og suketter i. Jeg havner på ca 1400 i dag, helt etter planen. Og har gjort unna 4 TP etter jobb. Hurra for fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke bok... Søsteren min lærte seg å strikke via youtube(? i alle fall videoer hun fant på nettet...)

 

Jeg synes det høres veldig bra ut at du nå tenker at du skal være kjempeflink på kurs og i Paris. Det er når man er flink i sånne tilfeller også at man virkelig får resultater. Det som hjelper for meg er å tenke at det kommer jo flere kurs senere, og at når jeg er nede i normalvekt er det mer rom for sånne type utskeielser.

 

Flott start på helgen :)

 

Ha en fin helg videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Nickii har helt rett - du trenger ikke bok. Det er en genial side som hetter Knittinghelp.com, og der har de videoer for alt fra å legge opp masker til sammenmasking og alt i mellom. Vel og merke på engelsk, men likevel. Begynn med noe enkelt - kjøkkenhåndklær i bomullsgarn f.eks - da trenger du bare kunne rett og vrang. Garnstudio har visst noen videoer og....

 

Dip med kesam er helt genialt - jeg bruker de Maarudposene, og dersom den blir litt tjukk tar jeg pittelitt vann eller skummet melk i og rører godt.

 

Venninnebesøk og husmorbootcamp høres veldig kjekt ut - kos deg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Herregud, det betyr at jeg ikke har noen unnskyldning lenger?!:o Burde skjønt at å komme med dårlige unnskyldninger her inne, ville gi en løsning ganske så asap! Hehe! (Det er vel nå jeg ikke skal si så mye om at jeg også har et ønske om å lære meg å spille gitar?!)

Tror faktisk de har en strikkebutikk i byen her... Kanskje jeg får poppe innom og be om en startpakke. Knitting for dummies, eller noe sånt?!

 

Nå er dagens havregrøt med blåbær og bringebær fortært, og jeg er straks på vei til frisøren. Det er langt på overtid, jeg ser ut som en høysåte - så det skal bli herlig å få stelt seg! Nye striper og klipp, det blir bra nå som det er vår og sol!

 

Ønsker dere alle en knall helg og sender litt sol i alle landets retninger. Her er det meldt 10 grader og sol i dag, herlig :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

En fantastisk flink helg er gjennomført. Jeg har ikke spist noe usunt, bortsett fra 5 g mørk sjokolade. Ellers ligget på 1500 kcal hver helgedag, og totalt 11 trimpoeng gjennom helgen. Joggetur, intervalltrening og kondis+styrketime er langt over snittet for en vanlig helg. Jeg er helt ødelagt i dag :P

Jeg klapper meg selv på ryggen, og må beholde denne godfølelsen i uken som kommer. I verste fall blir det ikke en eneste treningsrunde hele uken, og da blir det enda viktigere med fokus på matinntak.

 

Fra i morgen er det to dager på kurs, og planen er moderate mengder mat, sunne valg, ingen dessert til lunsj (tror jeg må sette på skylappene i lunsjbuffeten slik at jeg ikke ser dessertbordet B) ), ikke pausekake, og kun litt dessert til middagen i morgen kveld. Det er sitt-ned-flere-retters-middag, og jeg orker ikke forklare til folk jeg ikke kjenner hvorfor jeg ikke spiser/smaker på desserten. Jeg skal heller ikke drikke noe alkohol - så får de heller tro jeg er gravid... (I wish!)

 

Hvordan jeg skal gjennomføre fire i dager i Paris, er jeg mer usikker på. Jeg har så lyst til å være flink og gjennomføre med stil, men jeg er usikker på om det er mulig når alle døgnets måltider skal spises ute. Og samtidig har jeg ikke lyst til å gi opp før jeg har prøvd, for da går det i hvert fall ikke ;)

Jeg får tenke og pønske litt i løpet av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Herregud, det betyr at jeg ikke har noen unnskyldning lenger?!:o Burde skjønt at å komme med dårlige unnskyldninger her inne, ville gi en løsning ganske så asap! Hehe! (Det er vel nå jeg ikke skal si så mye om at jeg også har et ønske om å lære meg å spille gitar?!)

Vel, det er jo litt enklere med personlig opplæring, da... ;)

 

Så flink du har vært i helgen! Er helt imponert og får jo nesten dårlig samvittighet for kakespisingen min i går. Legg merke til nesten... ;)

 

Jeg og synes det er utrolig vanskelig å gå forbi dessertbuffeter - prøver imidlertid å bare ta frukt fra disse nå etter at jeg gjenopptok min sunnere livsstil. Når det gjelder flereretters så er faktisk "jeg er forsynt" en veldig god unnskyldning å bruke. Av og til blir det rett og slett litt mye med flere retter. Og vinen? Bare å si at du har noen hvite dager siden du skal kose deg i Paris med kjæresten senere i uken. Da tror ikke folk at du er gravid, men blir bare kjempemisunnelig på deg som skal på tur isteden. Forhåpentligvis. ;)

 

Når det gjelder Paris så går jeg ut fra at dere skal være litt turister? Isåfall blir det mye gåing, og da kan man unne seg litt mer. Da jeg var der tok jeg trappene opp (og ned) til nivå 2 i Eiffeltårnet - det var god trening det! Snakk om gangsperr.... Det franske kjøkken er vel ikke det verste, nå har jeg bare vært der en gang og husker ærlig talt ikke så mye av hva jeg spiste, men burde vel være mulig å finne god, relativt sunn mat på restauranter?

 

Uansett - god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Flinkingen !

Bra jobba i helgen ! :)

 

Her jobbes det med å komme iform ( IGJEN... hehe ), og jeg kjenner att det hjelper veldig på motivasjonen til å være flink med treningen.

Du har jammen vært flink å sanke TP i helgen, bøyer meg i støvet ! ;)

Tror jeg må lufte pulsklokken min litt igjen, tror den har støvet litt ned... Kremt...

 

Misunner deg ikke all reisingen/møter/kurs med jobben mtp matinntak.

IKKE lett å holde seg i skinnet !

Jeg har faktisk konkludert for meg selv att jeg ikke tåler 3 retters middager lengre... Jeg blir ALT for mett, og uvell, og det ødelegger kvelden min... Så det er enten forret eller dessert på meg fremover, ( Og da blir det vel dessert kjenner jeg meg selv ! :rolleyes: haha... )

 

HAr du vært i Paris før ?

Det er en fantastisk by for kjærestetur :)

Jeg og mannen min var der for 2 år siden, og vi koste oss slik !

Tennis idiot som jeg er så var vi på French Open, en virkelig opplevelse :) Åh, ja den turen var bare sååå kjekk ! Så gled deg :)

Tror jeg i kjent ånd hadde tatt litt fri fra slanking, men kjenner jeg deg rett så står du på selv på weekendtur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Takk for gode tips, her var det litt å tenke på både for kurs og tur :D "Jeg er forsynt"... haha, den var god, as if, men det er jo lov å juge?!

 

Nå er jeg pakket og klar, og skal hoppe til køys. I dag har jeg vært sulten og fysen, og sånn kan jeg ikke forbli. Det har tatt all min motstandskraft å ikke forsyne meg av nystekte vafler, baguetter, Vestlandslefser og yoghurter - jeg har sittet i heldagsmøte og alt sammen sto fremme hele dagen. Puh :blink:

Jeg håper en god natts søvn vil gjenopprette min motivasjon om å holde stø kurs de neste 6 dagene. All styrke og motstandskraft ønskes velkommen min vei B)

 

Turen er forresten en ren langhelgferie, bare kos og ikke noe jobb. Så ja, det blir sikkert mye turisttrasking, hvis bare kneet til min kjære blir litt bedre. (Tidligere proffutøvere som prøver seg på gamle triks i påskeferien kan ha uheldige utfall i form av vridde knær og andre skader. Mannfolk.... *rister lettere oppgitt på hodet*)

Men i nøden skal jeg vurdere å skvise inn litt mosjon på trimrommet på hotellet. Det sto at hotellet hadde spa- og fitness-avdeling, så den er jeg litt spent på hvor bra er!

 

Ha en fin uke, folkens. Jeg er tilbake mandag, klar for videre vårdyst! Au revoir, mes amis - eller noe sånt??! B)

(....det aller meste av fransken jeg lærte på videregående er forlengst glemt, så jeg håper disse franskmennene snakker bedre engelsk enn sitt rykte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au revoir, mes amis - eller noe sånt??! B)

(....det aller meste av fransken jeg lærte på videregående er forlengst glemt, så jeg håper disse franskmennene snakker bedre engelsk enn sitt rykte...)

Joda, du klarer deg fint i Paris på engelsk ;) Var der for to år siden, og siden jeg lærer meg i snitt 5 franske ord i året nå med 0 som utgangspunkt, så er jeg oppe i et ordforråd som bidrar mer til sympati enn ...ja, forståelse. Det ble engelsk.

 

Hvis du skulle titte innom før du reiser, så vil jeg bare si: BON VOYAGE!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Veeeel. Slanking på kjærestetur i Paris er IKKE en suksess. Who was I kidding?? Haha. Måtte bare innom og bekjenne det nå, for på mandag er det FULLT fokus igjen!

Jeg hadde jo gode intensjoner (og veien til helvete er visst brologt med slike, har jeg hørt:-P ). Men vi ble oppgradert sånn til de grader på det fire-stjerners hotellet vi bor på (fordi de ikke hadde rom til oss første kvelden og derfor ble sendt til et annet, ENDA bedre hotell den første natten), og nå blir vi overlesset med gratis mega frokost-buffet, tilgang til executive lounge hvor alt er inkludert (vin, sterkere saker, snacks, mat, you name it...), blomster og sjokolade på rommet osv osv.

Og jeg som i utgangspunktet fikk en røver-deal via lastminute.com. Dette er ikke min normale flaks, så nå er vi egentlig bare i nytemodus:-D

Men det blir timesvis med gåing (og trapper opp Eiffel-tårnet, check!), og ellers et forsøk på å moderere alt annet vi går forbi. Har så langt bare spist en halv crepe, for eksempel! ( Ironisk "yay"...)

Da har jeg sagt det. Ferdig med det! Håper dere andre er flinke på vår alles vegne:) Mandag er det som sagt fullt kjør igjen! God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Men det blir timesvis med gåing (og trapper opp Eiffel-tårnet, check!), og ellers et forsøk på å moderere alt annet vi går forbi. Har så langt bare spist en halv crepe, for eksempel! ( Ironisk "yay"...)

Flink pike som har klatret i Eiffeltårnet!!! Da jeg gjorde det var beina helt skjelven etterpå, men jeg tror faktisk nedturen tok mer på enn oppturen på en måte. Full av gangsperr ihvertfall, men STOLT! :)

Turen deres høres helt fantastisk ut. Jeg har lyst til å si at drit i alt og bare NYT men det vil vel kanskje være litt sånn politisk ukorrekt her inne?

Uansett, med unntak av at jeg skal spise tomat og mozzarella salat med basilikum (basilikumen min må jo brukes til noe før den dør...) lover jeg å være flink på vegne også på dine vegne hele helgen!

 

Kos deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Tur er tur !!

Synst ikke du skal ha dårlig samvittighet for å skeie ut på en weekendtur :)

Hørest ut som du har hatt det heilt topp !!!

Det luksus hotellet kunne jeg godt tenke meg å ta en visitt til .... ;)

Hva syns du om Paris ?

 

Er såååå stille her inne, så jeg gleder meg stort til att "skravla", som du kaller deg selv..., er tilbake !! :D :D

 

P.S GÅ !! opp eifeltårnet det er bare helt rått ! Bra jobba !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ja! Paris var bare herlig!! Kastanjetrærne i full blomst, grønne trær og parker, nydelige gater og ren kosehelg med kjæresten. Et skikkelig avbrekk fra hektisk hverdag :) (Eh.. og ikke veldig mye slanking, nei....)

 

Planen var fullt fokus fra i dag. Men, med i kofferten hjem snek det seg også en forkjølelse og et slitsomt magevirus, i tillegg til en øm nese og panne etter et ublidt møte med en svingdør på metroen. Så formen i dag er langt under pari. (Jeg føler meg litt som den rufsete, halvribbete hanen Slippe postet et bilde av her for en stund siden, høhø!) Og med fullt trøkk på jobben, er energien nå oppbrukt. Game over for i dag B)

 

Så, jeg hopper nå til køys og lader opp til morgendagen - jeg har bursdag i morgen! Og dagen tilbringes med heldagsmøter i Oslo, så det er best at formen tar seg opp...:P Toget går halv syv... zzzzz...

Jeg har for øvrig ingen store planer om feiring. Paris var kos og feiring mer enn bra nok :)

 

Og alldeles straks er jeg tilbake her for fullt, klar for å krabbe ned til 70. Det skal jeg klare!

 

Ha en toppers uke så lenge, folkens! Nye uker er vi glade i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake!

 

Sist jeg sjekket var slanking ulovlig på kjærestetur i Paris! (som om jeg noen gang har sjekket :P Men det burde være ulovlig i alle fall!) Kjenner jeg blir uvel av tanken på at man skal være i slankemodus når man egentlig bare skal fokusere på å leve livet, nyte, kose seg å ha det bare helt herlig! Hvor ofte er man i Paris liksom??? (Eh... Ja, noen bor jo faktisk der... Men jeg mener... Ja, du skjønner vel hva jeg mener ;))

 

 

Den ribbete hanen ja, huff stakkar! Ser det for meg :lol:

Håper formen blir bedre til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...