Gå til innhold

Den siste nedturen


Gjest Ninjastar
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ninjastar

Nei, enig, jeg har heller overhodet ingen planer om å ta ferie fra slankingen i ferien min. Men ettersom jeg har vært litt lettere ustabil i innsatsen de siste ukene, så setter jeg litt kortere delmål nå. Føler meg godt i siget, men tør ikke helt jinxe det B)

Planen min er superfokus frem til ferien - og så skal jeg bli enig med meg selv (og samboer, ikke minst!), hva som er tillatt i ferien. Vi har blant annet tre familiebursdager i løpet av de tre ukene med ferie, og da må det være lov med kake. Bare det ikke blir restekake en hel uke etterpå. Dessuten skal vi på en hytte-til-hytte runde i Rondane, og da tenker jeg at litt tursjokolade må til. Jeg har også hørt rykter om at det gjerne serveres tre-retters på disse hyttene (med vin!!), i så fall er det slikt noe jeg skal unne meg etter en hel dag med gåing.

Men i det store og hele så tenker jeg sunne, vanlige middager, normal måltidsrytme, og kanskje litt ekstra i helgene.

Målet mitt er uansett å ikke gå opp i ferien, og jeg håper det er realistisk med tanke på at dette blir en aktiv ferie med mange fjellturer. Gleder meg :)

 

Selv om jeg også veldig gjerne skulle vært i syden... Her regner det i dag. Igjen. I natt måtte jeg lukke vinduet fordi det regnet så hardt at jeg ikke fikk sove. Veldig herlig sommervær :P

Bikini blir jo spennende å prøve etter så mange år! Men kan ikke skjønne annet enn at det vil gå bra, så flink som du har vært i det siste! Jeg var i syden for tre år siden - da veide jeg vel rundt 85 kg (BMI 30), og selv om jeg langt fra var noen sylfide, så følte jeg meg ikke så ille, utrolig nok. Det var så mange skandinaver der vi var, som var så utrolig tjukke, og som gikk i bikini uansett - at jeg så jo nesten lita ut ved siden av... Lykke til med shoppingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Dagen fullført med 10 i kostholdsscore :)

 

Derimot null trening. Forkjølelsen er langt fra over, og jeg er fortsatt helt pudding og potte tett og varm. Litt surt, for denne uka har jeg vært hjemme hele uka, og planen var full innsats på treningsfronten. Men men, klage hjelper lite. Det er bare å konsentrere seg om å bli bedre.

 

Ellers registrerer jeg med stor glede at jeg for første gang i sommer synes det er lekende lett å holde fokuset. Denne uken har jeg hatt 100 % kontroll. Den beste fire-dagersperioden på over to måneder :D

 

(Kremt...ser glatt bort i fra at forkjølelsen med tap av smak- og luktesans nok har bidratt positivt så i måte:rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Fredag og veiedag

 

Min faste veiedag har ikke akkurat vært veldig fast i det siste, jeg har jo aldri vært hjemme... Men denne uken er jeg hjemme, og da var det ingen vei utenom. Alltid litt nervøs når jeg går på vekta :rolleyes:

 

Etter en seriøs utskeielseshelg i anledning min søsters bursdag, etterfulgt av fire fryktelig flinke dager, viser vekta ned 0.6 fra forrige uke. Om det er de siste dagene som gjør det, eller om det rett og slett er en dehydrert og forkjølet kropp som er årsaken, det aner jeg ikke. Kanskje litt av begge. Uansett grunn, det var veldig deilig å se at vekta går ned nå:)

 

Nå er jeg tilbake på 1. juli-vekt, så nå må jeg pushe videre. Jeg skal ha nedgang i juli som helhet, slik at jeg deretter kan få vekk den kiloen jeg la på meg i juni.

 

God fredag til alle som stikker innom :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Satser på at du har rett, Nickii :D

 

Fredag er i hvert fall gjennomført i bra stil. 1420 kcal er mer enn godkjent på en fredag. Null snop og null tull!

Men hvor bra det ellers har gått, det vet jeg ikke... for i dag har jeg mistet kostholdsscoren. Bu-hu! Ikke annet å vente, det er vel 1 1/2 måned siden jeg avsluttet kurset. Liker veldig godt den oversikten, så til høsten blir det enten gullmedlemskap eller kurs! Håper på hold vekten, men i nøden får jeg vurdere andre alternativer B)

Det mest irriterende var likevel at min meny på 1400 også forsvant og ble erstattet med 1600. Kunne godt ha holdt seg på 1400, synes jeg. Men jeg skjønner jo det egentlig, nå har de jo endelig et produkt å selge i GR.

 

Ellers har det nå gått en full uke uten trening, og jeg begynner å bli lettere grumpy. I hvert fall i følge min samboer... Så det hadde vært helt fantastisk om jeg kunne våknet opp til treningsform i morgen. Jeg krysser fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Nesten i mål jo! - gratulerer ninjastar! Godt å se at du har jobbet deg nedover og at det er bra med deg bortsett fra forkjølelse og en smule utskeielse. Jeg sniker meg tilbake på forumet litt slukøret og med halen mellom beina - fortsatt 10 kg som skal få svi (og nå må det da kunne la seg gjøre???). Satser på at jeg klarer å holde fokus framover!

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nesten i mål jo! - gratulerer ninjastar! Godt å se at du har jobbet deg nedover og at det er bra med deg bortsett fra forkjølelse og en smule utskeielse. Jeg sniker meg tilbake på forumet litt slukøret og med halen mellom beina - fortsatt 10 kg som skal få svi (og nå må det da kunne la seg gjøre???). Satser på at jeg klarer å holde fokus framover!

 

- skrulla :)

 

Jeg lurte på hvor du ble av, skrulle-snuppa :) :) Godt å se deg tilbake, full av guts! Og JAA, klart det lar seg gjøre!! For hver gang vi går på snørra, så lærer vi litt mer til neste runde. Og til slutt kommer vi i mål! Vi må bare klare å løfte blikket og se fremover, uten å gi opp i motbakkene. Ingen grunn til å komme her med halen mellom bena. Jeg tror det er en naturlig del av prosessen å ha noen tilbakefall, slik at vi til slutt er rikelig rustet til å holde vekten rett inn i solnedgangen, hehe. Med eller uten elg...;) Og fokus klarer du å holde - det er bare å bli her og ikke stikke av så lenge av gangen at strutsehodet rekker å bore seg alt for langt ned i sanden. 10 kg får du til, stå på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ukesoppsummering: Inntaksmessig den beste uken siden jeg tok ekspresskurs i mai. 7 flinke dager på rad, jeg er stolt av meg selv akkurat nå!

Helgens utskeielser har begrenset seg til én kaffe latte med H-melk, og et par håndfuller potetgull. Max inntak på én dag 1600 kcal... Hurra for å være tilbake i flytsonen :D

 

Trimmessig så dårlig som det går an å få blitt, null komma null trimpoeng.... En uke uten trening, det er tre måneder siden sist. Dvs forrige gang jeg var syk og bøtte forkjølet.

Men forkjølelsen har satt seg i brystet, og formen har vært laber hele helgen. Så det er ikke treningslysten det står på, det skal gudene vite :P Men til uka... DA håper jeg det tar seg opp :)

 

Mandag i morgen, siste uke på jobb før jeg endelig tar ferie, og masse som skal ordnes før avreise fredag. Men viktigst av alt: Den gode trenden jeg er inne i skal fortsette hele uken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppsummeringen skal du være fornøyd med ja :) Kjempebra!

 

Forkjølelsen sitter i her også. Så ingen trening her heller, har kun gått en rolig tur. Men inntaksmessig har jeg klart meg utrolig fint i helgen. Jeg var ute og spiste i går, spiste bare halve tallerkenen (eh, ikke egentlig tallerkenen, men halvparten av det som var på den). Som du nevnte, så er ikke matlysten på topp som følge av denne forkjølelsen, så det var ikke så vanskelig å stoppe... Men jeg får vel lov å være litt stolt likevel ?!?

 

Herlig å være i flytsonen! Må bare nyte det så lenge det varer og få mest mulig ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Forkjølelse eller ikke - jaaa, det er lov å være stolt når man bare spiser halve tallerkenen! Flinka :) Ikke mange ganger jeg kan skryte av å ha gjort det samme. Men jeg begynner å bli flink til å legge igjen poteter. Det er da noe ;)

 

I dag er formen bittelitt bedre, og det er nesten så jeg vurderer å dra på trening i kveld. Ikke fordi jeg tror jeg får så mye utbytte av det, men mer for å teste hvordan kroppen tar det og for å se om en liten opprøsking i systemet kanskje kan ha noe for seg... Men, jeg må se an dagsformen etter at jeg har spist middag. Er jeg slapp, drar jeg uansett ikke. Da gjør jeg bare vondt verre, og DET har jeg ikke tid til, jeg som har ferie fra fredag og skal tilbringe to uker med å gå fjellturer. Jeg er bare nødt til å bli i form til da, altsåB)

 

Og ja, måtte bare denne flytsonen vare lenge denne gangen... Jeg skal gjøre det jeg kan for å holde den i live lengst mulig!

Delmål 1 er fortsatt fullt kjør frem til fredag - da blir det veiing og en oppsummering av ståa så langt i sommer, og hvor langt unna målet jeg er. Greit å ha en pekepinn om det før tre ukers ferie starter, slik at noe holder meg stramt i ørene gjennom de neste ukene :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Neida, det ble ikke noe trening i dag, heller. 10 dager siden sist... Grmhmp. Men er man syk, så er man syk. Får ikke gjort noe med det, så mye jeg enn skulle ønske!

 

Dagen ellers har gått kjempebra, 1450 sunne kcal og bare velstand herfra på en regntung mandagskveld. Flyt flyt flyyyyt :D

 

Og kun fire dager til ferie. Life is good :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Strålende jobba ninjastar! Like greit å la treninga ligge når formen er laber. Men det er forsmedelig at legemet er skjørt når viljen er sterk :P. Et par små dager til så er du i storform igjen og da kan du ta fjellet med storm! Jeg er litt misunnelig, kjenner jeg. Her har det blitt litt dårlig med fjell i år, men småturer hit og dit har det da blitt. Satser på å gjenerobre skogen de nærmeste ukene (med eller uten elg...helst uten, selv om jeg skulle vært supert å sett en litt nærme, så lenge elgen ikke blir gretten på meg).

 

Akkurat nå er livet litt greiere, det hjalp å skrive av seg bekymringer på egen tråd. Supert forum dette, altså. Her er det bare å sutre i vei når det passer og skryte når det passer :).

 

Ha en fortsatt strålende og sunn uke!

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ta fjellet med storm, ja.... det var det, da! Nå nærmer jeg meg to uker uten trening, og jeg begynner nesten å bli litt stresset. Lurer på om kroppen i det hele tatt vil være i stand til å gjennomføre det ferieopplegget jeg har planlagt. Hytte til hytte-turer, toppturer, sykkelturer, det meste egentlig.

 

Samtidig er det en annen, noe mindre hysterisk stemme inne i hodet mitt som prøver å fortelle meg at all treningen jeg har nedlagt de siste par årene uansett gjør at grunnformen er der, og at dette kommer til å gå heeelt fint...

 

I dag og i morgen kommer til å gå med til pakking og forberedelser. Vi skal for sikkerhets skyld bytte bil i morgen (jada, det var kjempegodt planlagt!), og kjører da rett hjem med ny (brukt) bil, pakker i denne bilen vi ikke vet hvor mye plass det er i, drar på jobb fredag - og reiser så til fjells rett fra jobb. Puh.

 

Innimellom er da altså planen å få til to treningsøkter. For i dag føler jeg e-n-d-e-l-i-g at slappheten har sluppet litt taket. Snufser og harker litt fortsatt, men ikke verre enn at det bør gå! Og ettersom min treningsmotivasjon dessverre er ferskvare av skjøreste sort og sofalatskapen til enhver tid ligger og ulmer innerst inne som en sovende vulkan, MÅ jeg bare opp på hesten igjen nå. Før det rakner helt and all hell breaks loose :P

 

Og ellers, sånn bare for å gjenta meg selv ;), så går det alldeles strålende med maten. Niende dag på rad med bare velstand. Akkurat nå skjønner jeg selvfølgelig ikke hvordan dette ikke kan vare helt til mål :rolleyes: Så da lever jeg videre i den troen så lenge jeg har den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Halleluja. De to planlagte treningsøktene før ferien er herved unnagjort :D Jeg slet meg gjennom en time med Corebar i går, og i dag tok jeg en morgentime med styrke og kondis. Og til tross for litt hosting og harking og en form som ikke akkurat var på topp etter to uker uten så mye som en gåtur, så klarte jeg meg egentlig veldig bra. Jeg er tilbake på hesten!

 

I samme slengen var jeg innom kursleder fra ekspresskurset mitt i vår. Jeg følte jeg trengte en liten reality check før jeg tar tre ukers ferie i morgen.. Sentervekta viste 0.5 kg opp fra siste kurskveld - og tatt i betraktning alt som har skjedd siden, er jeg egentlig utrolig godt fornøyd. Samtidig er det INGEN grunn til å slappe av i ferien, for jeg skal jo litt lenger ned B)

 

Det føles faktisk overraskende godt å være i litt "ordnede former" med en kursleder som tar i mot meg til høsten, enten det blir vanlig kurs eller hold vekten. Det forplikter mer enn en avtale med meg selv, det merker jeg. Hadde ikke trodd det før jeg prøvde. Det er også litt deilig med en kursleder som har sine meninger om meg og når det er på tide med hold vekten, for selv så klarer jeg jo ikke å bli enig med de tre-fire forskjellige stemmene inne i hodet mitt :rolleyes:

 

Så nå gleder jeg meg til en ferie med mye aktivitet og fokus, men likevel passe med kos, og et opplegg som venter meg til høsten.

 

Men først... så skal det jobbes, pakkes, byttes bil, ryddes, vaskes... Innspurten mot ferien er i gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Fredag og veiedag

 

Ned puslete 200 g fra forrige fredag, det var ikke mye å skryte av.

 

Men jeg har sett mye bedre tall på vekta denne uka, jeg har snikveid mange ganger for å følge litt med på hva forkjølelsen gjør med kroppen. Så jeg depper ikke, jeg vet at jeg har vært superflink og at det kommer til å betale seg med bedre resultater om noen dager :) (Selv om jeg selvfølgelig der og da hadde mest lyst til å sparke hele vekta tvers over badet, da...;) )

 

Og så blir det om å gjøre å holde hodet kaldt gjennom helgen, og ikke miste målet ut av siktet. Jeg vet (av egen, dyrekjøpt erfaring..) at den første feriehelgen pleier å bli litt sånn "gi f" for min del. Har jo heeeele ferien på å hente meg inn igjen, må da være lov å skeie ut litt og feire at ferien er i gang!! Lizzom...B) For jeg vet også at med en gang jeg åpner opp for ferieslakk, så er i realiteten ferieslusene åpne helt til jeg er hjemme igjen.

 

Derfor er planen denne gangen å ikke starte ferien med et brak. Jeg har en liste over hvilke anledninger i ferien det skal være ok med kaker og snop, og utenom dette er planen min et relativt hverdagslig kosthold. Og hverdagene mine er jeg dødsgod på, så jeg har trua :D

 

God fredag til dere som fortsatt holder ut her i ferietida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God plan Ninjastar!

 

Jeg var veldig forsiktig de første dagene av ferien. Ikke fullt så forsiktig de to siste. Men det ser ut til å ha gått bra likevel :)

 

Du har gjort en kjempejobb nå i forkant av ferien og holder du deg som best du kan til planen, så er jeg sikker på at du kommer godt ut av det etter ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD FERIE, Ninjastar!!

 

Vi veksler, jeg er nettopp ferdig med 3 herrrrrrlige uker. Nå er hverdagen på plass og det er hverdagskostholdet også! Tenk, før varte en sommerferieutskeielse helt til november eller noe slikt, og da startet jo jula.... :rolleyes:

 

Jeg ønsker deg en super ferie med masse kalorifornuftig kos og hygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jo takk for det, dere - jeg står på videre :)

Ferien er i full gang, jeg er vel innlosjert på fjellet, og fokuset er med! Jeg har hatt to flinke dager, og deretter to dager med besøk hvor det har gått med endel snop. Som forventet! Men fokuset ligger der, og jeg lar ikke alt flyte fritt.

Nå følger noen dager med hytte-til-hytte, og på slike lange turer er det så pyton å gå sulten at det blir nok en del mat på turen. Men jeg forbrenner vel ganske mye, også. Planen er å gå i null!

Og hvis det er ikke lyd fra meg til helgen, så har jeg vel gått meg bort på turen :P Jeg er rimelig spent på hvordan kroppen, og da særlig rygg, knær og akilles, vil takle 8-10 timers gange hver dag. Men jeg krysser fingre for at jeg kommer meg tilbake til sivilisasjonen til slutt :D

 

Og én ting som er sikkert - det er en seier i seg selv bare å legge ut på denne turen. I august for to år siden, da jeg veide nesten hundre, hadde jeg ikke vært fysisk i stand til dette. En aldri så liten drøm som går i oppfyllelse, og da betyr de siste to-tre kiloene jeg jobber med nå, VELDIG lite :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres strålende ut, ninjastar. Det er så herlig å lese at du nå gjør noe som du for 2 år siden ikke kunne forestille deg at du skulle greie. Det er virkelig en seier i seg selv. Det er fascinerende hva kroppene våre faktisk tillater oss. Hvem skulle trodd det :P.

 

kos deg på tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og én ting som er sikkert - det er en seier i seg selv bare å legge ut på denne turen. I august for to år siden, da jeg veide nesten hundre, hadde jeg ikke vært fysisk i stand til dette. En aldri så liten drøm som går i oppfyllelse, og da betyr de siste to-tre kiloene jeg jobber med nå, VELDIG lite :D

 

NETTOPP!!! Jeg tror vi må stoppe opp og pusle på plass det store bildet innimellom, for vi går oss kanskje litt vill i ørsmå enkeltgram i perioder.

 

BRA JOBBA, og kos deg masse til fjells!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Hei!

 

Håper du koser deg masse på fjellvandringen din! Hvilken seier det må være å bare tørre sier nå jeg. Langt igjen til det er meg, men har forsåvidt aldri vært særlig interessert i fjellvandring. Om det skyldes vekt og dårlig form og redsel for å ikke prestere skal forbli usagt..... Spennende å lese om ditt prosjekt nr. 2 forresten. Selv er jeg et år yngre enn deg, singel, og begynner for første gang å kjenne at den biologiske klokken virkelig tikker... Ingen god følelse i det hele tatt når jeg tenker meg om, men hva kan man gjøre - eldre blir vi enten vi vil eller ikke. Age is nothing but a number var det en som sa til meg her om dagen. Vedkommende har rett på mange måter, men når det gjelder akkurat dette har han feil....

 

Selv har jeg hatt to deilige uker i Tyrkia hvor jeg virkelig har kost meg. Har ikke tenkt på kosthold i det hele tatt, har spist både chips og desserter uten dårlig samvittighet, og vekten har likevel oppført seg eksemplarisk! Offisiell veiing foretas først på mandag, da begynner jeg på nytt kurs. Kommer nok inn her og plager litt innimellom, for inne hos meg - både i forumet og tråden min - skjer det jo overhodet ingen ting! Gir ikke mye inspirasjon til egen aktivitet, ihvertfall ikke så lenge jeg rapporterer til kursleder hver uke.

 

Nyt ferien videre!!! Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hallooo folkens! Jeg er tilbake fra hytte-til-hytte turen og er fortsatt i live! Faktisk har det gått over all forventing, tre lange dagsmarsjer, mange høydemetre, og ikke andre plager enn litt såre ben og støle skuldre av ryggsekken. Treningsgrunnlaget fra de to siste årene har nok gjort meg bedre rustet enn jeg turte å tro :)

Sekken veide forresten 10 kilo, og det var tungt nok å gå med. Tenk at da jeg veide 10 kg mer enn i dag, dvs 82, følte jeg meg relativt lett og i god form allerede da. Mens nå var det ganske tungt med de ekstra kiloene... Jeg skal virkelig aldri tilbake dit. Det er greit med noen påminnelser nå og da!

 

Ellers holder jeg vekten, én uke inn i ferien. 72.2 viste vekten da jeg kom tilbake fra tur, det er 200 g opp. Før og etter tur har vi hatt besøk med mye god mat og kos, og jeg har hatt et par dager med høyt inntak. Men jeg har virkelig blitt flink - kanskje så flink at jeg snart kan kalle det automatisert?! - til å styre inn på smal sti etter en eller to løsslupne dager. Jeg kjenner at det går lettere og lettere. Det tar tid å endre vaner, ingen tvil om det. Men så uendelig herlig når man merker at det er mulig :D Gamle meg ville jo spist smågodt i alle feriedagene.

 

Når det gjelder prosjekt nr. 2, så er jo det en egen historie. Jeg var vel omtrent der du er nå, Krusmynte, for litt over tre år siden. Min klokke begynte tikkingen for alvor da jeg fylte 34 og fortsatt var singel. Det var ikke moro i det hele tatt. Livet ble nå engang ikke sånn at det flasket seg for meg før jeg var på god vei mot 40. Så om jeg har begynt for sent, det er selvfølgelig godt mulig. Men på den lyse siden opplevde jeg min aller første positive eggløsningstest den dagen vi startet på fjellturen, så helt fritt for håp er det vel ikke. (Og så kan dere more dere litt med å forestille dere hvor morsomt det ble å skulle følge opp den testen i en overfylt turisthytte med vegger tynne som papir...;) )

 

Planen de neste dagene er et noe lavere inntak enn uken som har gått, flere smale dager enn "brede", fortsatt høy turaktivitet og mer fokus de dagene vi har besøk. Jeg har vært medium flink i uken som har gått, men kan bedre! Så da får jeg vise det, ogsåB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Kommer nok inn her og plager litt innimellom, for inne hos meg - både i forumet og tråden min - skjer det jo overhodet ingen ting! Gir ikke mye inspirasjon til egen aktivitet, ihvertfall ikke så lenge jeg rapporterer til kursleder hver uke.

 

Her er du i hvert fall hjertelig velkommen :D Jeg liker liv og røre og lange betraktninger og diskusjoner! Og jeg er enig, inne på 40-forumet har det blitt utrolig stille etter at gamlegjengen din forsvant. Jeg pleide å lese mye der inne, det var mye inspirasjon å hente! Men når det er stille der inne, så får du heller holde deg her inne.

For egen del synes jeg i hvert fall at det er mye ekstra drahjelp og og inspirasjon å hente når det er mye aktivitet her inne. Jeg klarer meg på egenhånd, har jo gjort det ved tidligere vektnedganger, men det er mye bedre å være flere. Og ikke minst mye morsommere!

 

Lykke til med veiing i morgen! Knallbra at vekta har vært grei med deg på ferie - og at du ellers har hatt det toppers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og så kan dere more dere litt med å forestille dere hvor morsomt det ble å skulle følge opp den testen i en overfylt turisthytte med vegger tynne som papir...;) )

Moahahahahahahahahahaha.... Om du kommer om tre måneder og forteller at du er tre måneder på vei, så blir jeg virkelig imponert!!! :P:P:P

 

Herlig å lese at du lever og at vekta er på stell!!

Keep going strong!

 

:D Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Og så kan dere more dere litt med å forestille dere hvor morsomt det ble å skulle følge opp den testen i en overfylt turisthytte med vegger tynne som papir...;)

Hihi! Man har det da ikke gøyere enn man lager det selv..... ;) Høres ut som om du har hatt en fin tur ellers - bare det å legge ut på den er jo en seier! Og at 10 kg kjentes tungt forstår jeg, samtidig er det jo litt annerledes å bære 10 kg fordelt på kroppen vs. 10 kg på ryggen. Selv om den ekstra belastningen på knær etc forsåvidt blir den samme.

 

Når det gjelder forumet så hører jeg jo egentlig til her inne etter at jeg begynte på'an igjen med kurs i vår. For det er vel ca. 30 kg jeg vil ha vekk nå. Endte bare opp i over 40 kg av gammel vane, var jo der jeg hørte hjemme opprinnelig. Kanskje jeg rett og slett skal flytte? Hmmm....

 

For øvrig har vekten vært så snill at den har stått bom stille! Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...