Gå til innhold

Ny her!


Gjest Mamma91

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Jeg vil gjerne henge meg på her, trenger folk å snakke med på min alder.. som forstår meg og mine problemer.. jeg og også problem med å komme opp i kcal som står her inne i "dagboken", begynner ikke på kurs før 8.Februar.. men prøver for meg selv å gå ned gjerne 1-2 kg før det, har holdt på nå siden nyttår.. men jeg går ikke noe særlig ned, går ned gjerne0,2 og opp igjen 0,4 og sånn fortsetter det.. men jeg veier meg ofte da, hver dag så og si.. vil bare at vekten skal vise mindre og mindre.. Jeg er 19år, 150 cm "høy" og veier 69 kg.. jeg vil ned til værtfall 55 kg, men først å framst vil jeg ned til 60 kg til påske(som er i midten av april)

noen tips? eller noen gode råd?

Noen som vil forklare litt om grete roede kurs, har aldri gått på det.. men gleder meg, og gruer meg.. Hvordan foregår disse kursene? Å hvilke kurs har dere gått? Jeg skal gå vanlig standard kurs, for det var dessverre fult på 18-25 her i Bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Jeg går nettkurs 18-25år det er akkurat det samme som standarkurs bare det at jeg trenger ikke måte opp på noe kurs! da fåre går kurset over nett med kursleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne også henge meg på!;) Jeg begynte på internettkurs for to uker siden og kunne tenke meg å kommunisere litt med andre som er i samme situasjon som meg, også virka dere veldig hyggelige alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger meny 3, og første uka gikk jeg ned 2,5.. Har totalt gått ned 4,8 etter jeg meldte meg på kurs:) Så blir spennandes å se resultatet til slutt! Hvilken meny har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare dette med meny 2,3 osv? Hvordan finner man ut hvilke meny man er, jeg har ikke gått på noe kurs før.. blir mitt første om 2 uker ! gleder meg, men hadde gjerne trengt å blitt informert litt om hva disse kursene går ut på, altså hva man gjør på ett kurs, hvordan veier man seg.. osv?!

 

-Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å lese om alle sammen. Jeg har vært medlem en stund(ca 1 år) og var flink i fjor,men så datt jeg liksom av lasset...

Jeg går ikke på kurs,men bruker hunden min til trening. Er det noen der ute som ikke går på kurs,men som trener på egenhånd bare?

Jeg veier i dag 63 kilo og ønsker å veie ca 58. Kanskje ikke så mye,men er selv lite fornøyd.. Og dette er tungt til tider.

Hvordan klarer dere å bli motivert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! For de menyene er vel til for å øke forbrenninga? Var i allefall det jeg hørte.. Jeg sliter med å spise nok kcal, jeg skal ha 1900 per dag! Men kunne det gått an at du kunne økt til meny 2 da, eventuelt? For å prøvd en litt større meny, tenkte jeg på. Kan jo være det hjelper og at du går ned mer da?

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

har snakket litt med kurslederen min om det, men ikke fått noe svar enda. jeg følger jo menyen riktig og trener, men syns det er litt rart det der :S

 

for de fleste går ned så mye første uka også kommer jeg med 200gram.

jeg som hadde håpet på 0,5-1kg i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, ikke sant! Da blir man litt skuffa når det ikke går som man ønsker.. Håper du får ordna med kursleder, og at alt ordner seg for deg slik at du når målet ditt:) Skal du ned mye eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Jeg har veie dag på fredager, får se om jeg går ned mer denne uken!

 

gledere meg jeg, ikke lenge til ;)

 

men uansett om jeg ikke har gått ned så mye i vekt har jeg gått ned 14,2cm rundt på kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

jeg fikk beskjed av kurs lederen min at jeg skal følge meny 1..

men jeg får bare være glad for at jeg går ned sakte, er bedre det enn å ned for fort!

om jeg ikke kommer i mål med dette kurset så skal jeg gå et til, for jeg skal gå på kurs til jeg er i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut at jeg skal følge meny 1 også når jeg gikk inn på den siden værtfall.. om jeg forsto det riktig da.. jeg er jo kun i aktivitet på jobb liksom, men det er jo en del da.. Men jeg trener ingenting nå, får se om jeg starter igjen.. føler jeg ikke har tid, men må jo bare få tid til det.. Å bli ferdig med lappen ! HEHE, er treig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haypergirl88: Det er sant at det er bedre å gå ned sakte, for hvis du går sakte ned så går du sakte opp igjen også;) veldig lurt å fortsette med kurs, jeg har også tenkt å fortsette til jeg kommer dit jeg vil:) Jeg har og veiedag på fredag;) OI, det er veldig mange centimeter! Så flink du er!

 

LinnH91: Så bra du fant ut! Skulle du begynne på kurs om litt? Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte å begynne på Roede-metoden! Har trua på at dette kan hjelpe meg dit jeg skal:) Hvor mye skal du ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Tenk at jeg har tatt av 6cm til sammen rundt midjen siden jeg starta på kurs ;) det er mye, snart 10cm vekk fra midjen!

 

jeg gleder meg til jeg er under 80cm :)

nå ligger jeg på 89cm rundt midjen :)

gleder meg sånn til veiing på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er superbra! Dæven! Ja, da blir det spennandes på fredag. Er det som er gøy med å måle også, for hvis vekta stopper opp litt så kan man fortsatt se at centimeterane fortsetter å forsvinne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

helt klart, jeg har nå måtte gå ned i bh str og er kjempe glad ;)

 

så nå håper jeg vekta går ned litt i morgen!

 

det er ikke til å tro i dag prøvde jeg en bukse om jeg går ned litt til i cm passer den :) og den var i str 38 :)

 

jeg tok mål i går og til sammen da hadde jeg gått ned de 6cm, pluss mye rundt kroppen, til og med litt rundt halsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, du er heldig! 38 er den størrelsen jeg satser på, tror jeg.. Gleder meg til jeg passer inn i de gamle buksene igjen, selvom jeg antakeligvis blir å kjøpe helt nye bukser når den tid kommer;) Jeg har gått ned totalt 7,4 cm rundt overalt, men håper på at jeg har gått ned litt mer når jeg måler og veier i mårra. Er så spennandes! Gru-gleder meg til hver fredag:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på kurs 8 februar, har lyst å gå ned 14 kg værtfall, men gjerne 19 ! Får se hva jeg klarer i løpe av ett kurs å ta det litt derfra, tenker å fortsette med ett kurs til værtfall, men jeg skal på ferie i April..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennandes da!;) Jeg tenker også å ta et kurs til, men jeg skal flytte rundt den tida dette kurset er over, så jeg tenkte å vente litt før jeg satte i gang med nytt. :) Jeg skal ned 20 kg til, så vi får heie på hverandre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

det beste med kurs er nok det at man ser framskrittene som skjer med kroppen og det at man blir mer bevist på hva man spiser!

 

jeg må bli flink med mat, hvordan går det med dere og mat kommer dere opp i riktig kcal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...