Gå til innhold

Ny her!


Gjest Mamma91

Anbefalte innlegg

Gjest haypergirl88

Hei alle sammen :) da er jeg tilbake igjen etter lang tid vekk her fra, gleden og sårgen har vært mange så derfor ikke orket å vært her inne sammen med dere.

 

men nå begynner ting og bli bra igjen, jeg har nå blitt fjell jente og har da masser av tur muligheter jeg ikke orker tenke på å bruke enda, siden det tar meg vær dag 15min vær vei til postkassa, en tur jeg skal begynne å gå, med lille valpen her hjemme :)

 

uansett til noe hyggelig for min del, i dag stoppet vekta på 62.7kg og jeg må si meg rimelig fornøyd med den vekta der :)

 

ellers håper jeg dere alle får en fin påske :)

jeg drar foresten på påskeferie i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
Gjest malinh

Du er superflink! Jeg sliter med motivasjonen når jeg er hjemme, men jeg gjør så godt jeg kan. Har vært hjemme i 2 mnd, og har ikke gått opp no særlig, og det betyr jo at jeg kan stabilisere det litt før jeg går ned mer. Og det er jo bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Hvordan går det med dere?

jeg har nå gått ned 9kg til sammen og er stolt av det<3

 

håper alt er bra med dere andre her inne også :)

 

Så morsomt , vi er så og si likt på vekten.. Jeg gikk litt opp igjen sist veiing pga mensen, men jeg lå på 62,2 , er nå på 62,5 .. satser på å være nede på under 62 innen 24. Mai

Her går det kjempe bra :) Med deg da ?

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Går kjempe bra, stråler om dagen jeg :D har blitt sammen med beste kompisen min for 3mnd siden som ikke det er nok fikk jeg på meg olashoorts i dag i str 38 :)

og nå passer jeg inn i 3olabukser, 3 olaskjørt, å som jeg gleder meg til å veie meg igjen<3

 

hvordan ligger du ann med cm målene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest haypergirl88

ser ut som det er veldig stille her nå!

men jeg er nå enda på vei ned, veier meg i morgen! Gruer meg men håper de 10kg er vekk da!

 

hvordan ligger dere andre ann, alt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Blææ, jeg har vært kjempe sløv.. Jeg har ikke pakka opp vekta etter at jeg flytta.. Mista liksom all motivasjon! Og nå er det mulig jeg skal flytte igjen, men da skal jeg flytte til mitt eget sted, og da er det lettere å bestemme hva som havner i kjøleskapet og hva som ikke gjør det. Når en bor hjemme hos foreldrene er det liksom de som handler inn :) Jeg LOVER å bli flinkere! I mårra skal jeg ut å gå tur på fjellet :o

Håper dere har det bra, jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...