Gå til innhold

Ny her!


Gjest Mamma91

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

SÅ FLINK! :D Det er gøy når man når delmålene:) Jeg har helt glemt mine, kanskje jeg skal sjekke de opp:p Men i allefall så gikk jeg ned 1,2kg denne uka, noe som var utrolig deilig etter to uker med å ha gått ned 0,1. Så nå er jeg fornøyd igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

å æsj jeg spiste litt chips og sjokolade i går, også spiste jeg sjokolade i dag æsj, men hva så jeg hadde jo alle ekstra merkene igjen så!

 

også ble det 15min går tur i dag :D

 

 

grattis med nedgang, jeg skal gå et nytt kurs etter dette kurset har du tenkt til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit så lenge det ikke skjer hver dag;) Jeg spiste også litt sjokolade og potetgull i går, og i tillegg drakk jeg vin! Så det er jeg ikke helt fornøyd med. Men jeg tenker at nå er det over, og nå kan jeg starte på en ny uke - og droppe sjokolade og vin.:D

 

Jeg har tenkt å ta nytt kurs, men jeg vet ikke helt når, jeg skal flytte i slutten av mars, så lurte på om jeg skulle vente til jeg er ferdig med flytting før jeg starter på nytt. Hva skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Mulig jeg venter til jeg har flytta jeg også, vil liksom komme meg i orden før jeg går et kurs til, for når jeg har flytta, så har jeg jo ikke mat eller noe i kjøleskapet så greit å vente til det er hus, ja du forstår blir bare stress og gå kurs når man ikke får nett med engang osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Oppoverbakker er god trening:) Jeg er også veldig godt i gang, siden 3.januar har jeg gått ned 8 kilo! Så jeg er superfornøyd, men jeg er langt fra målet mitt enda, så det er bare å kjøre på!=) Jeg skal på zumba nå, har du prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde gått opp nå siden jeg var i dåp i helgen og det var utrolig mye god mat..Jeg elsker vårruller og kake :D Tenke ikke så veldig mye over hva jeg spiste, bare koste meg med maten og alt for mye brus, men i dag da jeg gikk på vekten hadde jeg faktisk gått ned en kg :) Ble utrolig glad..Nå er jeg bare 0,5 kg fra mitt største delmål..yay. Må innrømme at jeg er litt stolt av meg selv :) Til sammen har jeg gått ned ca. 6 kg...må skryte litt hahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så bra! :) Jeg har litt trua på at man må ha en dag innimellom hvor man bare spiser akkurat det man vil, og koser seg masse.:) Bare man ikke gir seg selv slike dager hver dag...:D 6 kg er KJEMPEBRA! Og du kan være utrolig stolt over deg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk malinho :)

Ja, hvis man ikke unner seg noe godt en gang i blant får man bare mer og mer lyst på det. Slik er iallfall jeg :D

 

Jeg prøvde Zumba hjemme sammen med en venninne en gang, men det gikk ikke så bra, jeg er ikke så flink hahha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

loona da er du ikke aleine om det, for jeg har lett for å spise for mye godt hvis jeg ikke har en dag i uka jeg kan unne meg noe!

nå er det veldig vandlig med snop på lørdager, men jeg unner meg det på fredager, for da kan jeg spise en god og sunn lørdags middag på lørdag!

 

men nå har jeg snart 2tp så langt denne uken, vet det er lite, målet mitt er 7tp denne uken og jeg er godt i gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, vi er så flinke!!:D Er gøy når man ser resultater og når man er fornøyd med seg selv:)

 

Zumba er utrolig gøy! Etterhvert har jeg lyst til å sertifisere meg som instruktør, men jeg vil trene det litt mer før jeg setter igang med no sånt no;)

 

Til fredagen starter min siste uke på kurs:/ Gruer meg litt, men det skal gå bra..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen !

Jeg er strålende fornøyd idag.. Nettopp komt hjem fra veiing og en 6km's gåtur, jeg har gått ned 0,8 kg denne uken.. Tross at jeg spiste 4 små kakestykker i helgen! Er overlykkelig, føler endelig at dette går rett vei.. Har en del igjen til første del mål, som er om 2 uker (8 mars).. Da skal jeg nemmelig veie 65,5 kg og det er 2,2 kg igjen.. Er nøtt å være super duper flink, har disse 2 ukene jeg har gått på kurs hatt ca 7 trimpoeng.. Er vel gjerne nøtt å øke dette, for å klare enda litt mer!

Noen som har tips?

Jeg går til kurs hver tisdag, det er ca 6 km.. Men går kun til, ikke hjem igjen! Kanskje jeg skulle begynt å gått hjem også.. + jeg prøver å gå 30 min rask gange hver dag, men det er ikke alltid like lett.. Er sliten etter jobb og husarbeid!

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Da har du all grunn til å være fornøyd:) Er viktig å kunne kose seg med litt kake i helgene;) Og til trimpoenga: hvis du ikke orker å gå raskt i en halvtime etter husarbeid og daglige gjøremål så kan du jo kanskje prøve å legge inn en halvtime tidligere på dagen og 15/20min på kvelden? Eller så kan du kjøpe en danseDVD og riste løs på kvelden, det er både gøy og god trening;) Hvis det er seint og mørkt når du skal hjem fra veiing så er det kanskje lurt å ikke gå aleine, men hvis du tør å gå aleine, så er det jo en god treningsøkt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt da! Jeg hater å være syk fordi jeg alltid tror at hvis jeg spiser mer så blir jeg bedre...funker som regel ikke hahaha.

 

Er det noen av dere som har prøvd Tracy Anderson metoden?

 

gratulerer med nedgang :)

 

nå går alt elendig her jeg spiser for lite og trener ikke nok' date=' men vet det kommer av at jeg jeg snart har vært syk i 3 dager[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Huff jeg merker kroppen er slapp, og at jeg burde holdt meg inn i dag, men det gjordet jeg altså ikke, har vært ute og gjort noen ting jeg måtte i dag, pluss at jeg stressa som en gal når jeg var på salg i dag, ente opp med noe små ting jeg egentlig ikke trengte men angrer ikke! også har jeg fått til 15min gå tur i dag :) bedre enn ikke noe da!

 

nå skal jeg snart gjøre litt husarbeid også skal jeg spise kvelds også blir det senge tid på meg, er så trøtt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

veing i morgen:O oi nå er det ikke lenge til kurset er ferdig, og jeg er over hode ikke i mål!

 

men gir meg ikke av den grunn, skal fortsette på egenhånd med samme meny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...