Gå til innhold

Ny her!


Gjest Mamma91

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Har du også siste veiedag 4.mars? Jeg gruer meg til å være ferdig, men jeg skal LETT ta nytt kurs! :( Og i mellomtida skal jeg kjøre på med samme meny og samme oppskrifter - akkurat som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

sånn føler jeg det å :( å herre gud, kommer jo ordentlig inn i dette nå, men uansett vi får bare fortsette når vi er ferdig på kurset!

 

er litt gøy å se nedgang vær uke da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart å plutselig bli bevisst på hva man spiser! Plutselig tenker jeg mer på hva som er bra for kroppen og hva som ikke er like bra. Merkelig:) Det er utrolig gøy å se nedgang, og jeg syns vi er superflinke!! :) Har hørt om flere som har gått ned den ene uka, og opp uka etter. Er glad det ikke er sånn for meg - at annenhver uke blir en "dårlig" uke, liksom..

 

Det vi lærer oss nå kommer nok til å følge meg i en god del år fremover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Jeg merker jeg er veldig oppblåst men det kommer at at jeg snart skal ha mensen, men det går uansett ned igjen!

 

vet jeg har spist for lite i helgen men jeg har lært med og endre det. er ikke lett å få spist rett når man ikke er hjemme!

 

tenk jeg var på fest på lørdag og holdt meg til 1rusbrus og ikke meg, og et stykke sjokoladekake!

 

så nå er jeg kjempe fornøyd<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var oppblåst i forrige uke, men jeg tror vi konkluderte med at det kom av at jeg spiste mer enn tidligere, siden jeg ikke har fått i meg nok kalorier de første ukene av kurset. Det var godt når det gikk over!:)

 

Herremalla, så flink du er!!! Jeg var ute med et par jenter, og jeg tok 1 lite-øl bare. Er ganske fornøyd med det selv. Og sjokoladekake hørtes forresten himmelsk ut! :(

Også spiste jeg en eventyrsjokolade da, for det må være lov på en lørdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Så flinke vi er :o har nesten mistet lysten på søtsaker jeg!

men kan god dele noe kjempe godt med dere: kutt opp det du liker av frukt og bland inn ekstra lett rømme og la den stå i 20-25min, det må være det beste jeg har smakt og så sunt som det er forhold til sjokolade og chips osv!

 

jeg har gått ned litt over 30cm på kroppen og det er jo et tegn på at jeg må være veldig flink med maten selv om jeg ikk har fått trent som jeg skal!

 

er ikke like oppblåst i dag, men er fremdeles litt oppblåst enda, jeg tror det skylles at jeg spiste litt lite i helgen, det er over hode ikke lett og spise riktig kcal mengde når man ikke er hjemme!

Hvordan gjør dere det med mat når dere er borte hos folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er haypergirl88! 30 cm er virkelig ikke verst. Sliter selv med å få i meg nok mat når jeg er hos andre.. Sliter egentlig generelt med å få i meg nok kalorier har jeg funnet ut. Ligger som regel rett over 1000-tallet, men noen dager er det under også. Veldig redd for å gå på sparebluss.. Så hvis dere har noen tips til enkel, sunn og kaloririk rett/småsnacks så er det bare å skrike ut :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som sliter med å komme opp i kalorier;

- Banan

- Nøtter/Nøttemix

- Yoghurt

- Ananas boks(hermetikk)

- Skive/Knekkebrød med sjokoladepålegg

- Lett melk, istede for skummet/ekstra lett

 

Noen små ting, som egentlig er ganske lett å spise på farten!

 

Lykke til alle sammen, jeg starter selv på kurs imorgen.. Gleder meg, gått ned 0,5 kg denne uken da.. Uten å ha gått på kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kjenner et ekstra sug etter sjokolade eller annet søtt, så spiser jeg et knekkebrød med sjokade med 25%mindre sukker. Den går under kategorien "litt". Så hjelper det veldig. Men det er ikke noe jeg spiser hver dag! :(

 

Takk for tips om frukt og ekstra lett rømme! Det skal jeg teste ut til helga!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig på første kurs dag.. Det var kjempe spennende og motiverende..

Har regnet meg fram til at jeg skal følge meny 2, etter eget ønske.. Jeg klarer rett å slett ikke følge meny 1, det er for lite mat for meg..

Nå har jeg også skrevet ned noen del mål, håper jeg ikke har vært for streng med meg selv.. ca 0,7 kg i uken skal jeg ned, for å klare mitt første del mål..

 

 

 

__________________

Start (8. Februar): 68,6 kg

Nå: 68,6 kg

Ned: 0 kg

Trivselvekt: 55 kg

__________________

Uke 1:

Uke 2:

Uke 3:

Uke 4: (Mål: 65,5 kg)

Uke 5:

Uke 6:

Uke 7:

Uke 8:

__________________

Første del mål: 65,5 kg - (Innen 8.Mars)

Andre del mål: 63 kg - (Innen 16. April, grunnet 2 uker til Lanzarote)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

fikk alltså lov å sende inn kursraport i dag, men en ting jeg lurer på har dere noen gang hatt en uke på kurset der dere har gått litt i vekt og cm pga dere venter mensen eller vært syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jukseveide meg i dag, og jeg så at jeg hadde gått opp litt.. Jeg skal ha mensen om noen dager! Men jeg har hørt at syklusen kan gjøre en forskjell på vekta..

 

Så jeg tror ikke vi skal bekymre oss så veldig for det denne uka, og heller gjøre så godt vi kan videre for ikke at vekta skal gå feil vei flere ganger:)

 

Ha en fin tur i helga, og kos deg med trening!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så og si nettopp komt hjem fra veiing, gikk ikke super bra syns jeg.. følte på meg at jeg ikke hadde gått ned noe særlig og er litt oppblåste..

Men gikk ned 0,1 kg da.. Det er en start, kun 2 kg igjen til første del mål.. Klarer vel det på 3 uker, om jeg er skikkelig flink :D

Noen andre som har hatt veie dag idag ??

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Grattis med nedgang:)

 

jeg er snart ferdig på kur :D

fler som snart er ferdig på kurs?

 

Jeg skal gå et nytt kurs, men det blir ikke før jeg har fått flytta!

men jeg skal begynne å ligge på 1300-1400kcal :)

gleder meg til veiing<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er også snart ferdig!:S Gruer meg til det. Men jeg skal også flytte, og også ta nytt kurs, så må se når jeg får mulighet til å få starta med neste kurs. Jeg skal i allefall fortsette med kosthold og trening som jeg gjør nå, så får vi se=) Jeg tror jeg blir å fortsette på samme menyen, meny 3, litt til i allefall, så kanskje jeg kan forandre på den etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...