Gå til innhold

10 siste kiloene sitter som støpt!


Gjest SMM87

Anbefalte innlegg

ned 200 gr denne uken, men har mensen, IGJEN!! :) så er egentlig veldig fornøyd med 200gr ned.. men det som var enda bedre var at jeg har gått inn 2 cm i midjen siden jeg målte sist!! den ligger nå på den magiske grensa 80cm :) mitt mål der er jo bare 5 cm unna..

 

men må fli flinkere med treningen ihjen for er rumpe og lår jeg gjerne vil redusere mest av,, og det ekke så lett lenger viser det seg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar
Gjest cilio123

Nedgang er nedgang vettu SMM87:-). Og 2 cm i midjen er jo kjempebra da! Jeg skal veie meg imorgen kveld, håper på noe nedgang. Har hatt noen utskeielser med litt vin både 16. og 17. mai, og det i tillegg til helgen som også var full av utskeielser, er jeg spent på vekten. Har vært flink å trene iallefall, løp 7,5 km i skogsløype på mandag, det vil jeg tro tar både på rumpe og lår! Noen skikkelig bratte bakker der, og det svir i lår og rumpe, kan anbefales:-).

 

Lørdag reiser jeg til Spania 1 uke, deilig! Men, klart ferie er jo alltid en utfordring sånn vektmessig:-(. Tar med joggeskoene iallefall og satser på løpe/gå turer og svømming.

________________________________________________________________

Høyde 157 cm

Startvekt 08.02.2011, 69,4 kg

Dagens vekt: 64,3 kg

Total vektnedgang 5,1 kg

__________________________________________________ ______________

Delmål: 64 kg til påske

Mål : 57 kg i juni.

Bonus: Alt under 57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Da kan jeg melde om at humøret er på topp her i gården. Endelig et veieresultat jeg kan like. At vekten stoppet på 59.1 kg er virkelig gledelig. Da var kanskje ikke de lange turene så bortkastet likevel, det var bare jeg som glemte å være tålmodig. Mot kommende helg blir det lite trening da jeg skal være med å arrangere et stort selskap. Håper dermed at vekten holder seg stabil til neste gang ved hjelp av balansert kosthold og hverdagsaktivitet.

 

Ah, spania, heldige du Cilio. Deilig å tyvstarte sommeren. Selv glor jeg som besatt på sommerklær for tiden, men skal ikke kjøpe noe før vekta stopper på 58.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cilio123

Så bra blidsomeisol, ned over 1 kg, det må jeg si!:-). Tenker det var deilig å se 5 tallet på vekta. Selv skal jeg veie meg på kurs i kveld, veldig spent på det, med tanke på vin både den ene og andre og tredje dagen her i helgen og starten av uka.. samt en del andre godsaker. Jeg veier meg jo hjemme da, men vet at den viser litt annet en den på kurs, så prøver å forholde meg til den, og det er jo med klær og på kveld så det blir alltid litt mer. Hvis jeg har vært stabil skal jeg være fornøyd med det:-) Ja skal bli deilig med sommer og sol, og en del tøy fra ifjor som nå sitter løst og ledig:-).Fortsetter vi å være flinke og tålmodige, så når vi snart målene våre og lykke til med selskap blidsomeisol:-)

________________________________________________________________

Høyde 157 cm

Startvekt 08.02.2011, 69,4 kg

Dagens vekt: 64,3 kg

Total vektnedgang 5,1 kg

__________________________________________________ ______________

Delmål: 64 kg til påske

Mål : 57 kg i juni.

Bonus: Alt under 57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cilio123

Jeg kan også melde om humør som er på topp folkens. Veiedag igår, ned 1,2 kg:-). Veldig fornøyd med det, jeg som har hatt opptil flere dager med utskeielser. Men jeg trener hardt også da, så klapp på skulderen til meg selv for det.

 

Imorgen stikker jeg til sydligere strøk, med joggeskoene i bagasjen:-).

Ha en super helg alle sammen!

 

Høyde 157 cm

Startvekt 08.02.2011, 69,4 kg

Vekt 10.05.11: 64,3 kg

Vekt 19.05.11: 63,1 kg

Total vektnedgang 6,3 kg

__________________________________________________ ______________

Delmål 1 : 64 kg til påske. Delmål nådd og vel så det 19.05.11:-)

Delmål 2: 60 kg 1. juli

Mål : 57 kg 11 september (sydentur)

Bonus: Alt under 57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med flott nedgang folkens.. dere er kjempe flinke :) jeg har hatt e dårlig uke ang kosthold og trening.. men ny dag imårra.. :D Jeg vurdere å ta 7 nye dager på denne sykehusdietten, men det blir ikke før etter neste uke ihvertfall :) se om jeg kommer meg ned i 64kg til 14 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt tidligere veiedag denne uken, me sikkert like greit, vekten vist opp 400gr, men det var forventet.. har hatt en meget dårlig uke.. men skal begynne på det bedre idag, eneste er at det blir en flaske vin ikveld.. men sånn er det no bare.. :D Mandag 30 mai, begynner jeg på en uke med sykehusdietten igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cilio123

Kjenner jeg får ekstra motivasjon av veknedgang på 1,2 kg:-). Ut på løpetur nå, forsøke å holde meg på beina idag. Skrubbsår i ansikt og på albu og kne etter trynings på torsdag. Litt støl i nakken og øm på halebeinet men satser på det går bra:-). Spania om noen få timer, gleder meg masse:-). SMM87, kjipt med sånne gram opp på vekta, har vært der jeg og:-(. Men er jo bare å ta seg inn igjen så er du på track igjen. Innimellom blir det litt vel mye kos, men that´s life, gjelder vel bare å ha flest av de sunne dagene og kveldene:-). Stå på videre alle sammen og fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Gratulerer Cilio, deilig med slike resultat. Lønn for strevet kan man si. For det er jo et strev, iallefall til man kommer til det punktet at den nye livsstilen er blitt en vane. Jeg føler selv at jeg er i flytsonen nå. Vekten viste 58,2 kg og det betyr ca 7 kg ned siden 8 mars. Er i grunn overrasket over resultatet, og nå lurer jeg på hvor samarbeidsvillig kroppen er til å gå ned ytterligere. Jeg får nå mange komentarer på min nye kropp, og det er selvsagt gledelig. Lårene er merkbart fastere og slankere, magen har krympet og henget over hoftene er kraftig minimert. Men det er akkurat siget over hoftene jeg vil prøve å minke enda mere. Jeg vet det ikke går an å punktslanke seg, og risikerer vel at jeg ikke har pupper igjen istedet men skal prøve likevel.

 

Håper du har det varmt og godt på ferie cilio.

SMM87, hvordan går det med deg. Klarer du å trene når du går på denne dietten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :) du fyker ned i vekt du no, misunnelig :) 58 kilo er jo mitt mål :D sist så trente jeg ikke, men tror jeg skal klare det uansett.. :) er jo masse mat hvis du liker suppen.. Er det noe spesielt du har gjort siden det har løsnet sånn for deg no??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Hei SMM87. Ja, det er deilig når resultatene kommer, men jaggu har tålmodigheten blitt satt på prøve. Jeg har holdt meg til min egenkomponerte kostholdsplan og trent ca 3 ganger pr uke. I tillegg vært uvenn med sofaen og økt hverdagsaktiviteten betraktelig. det har gått sent hos meg også, men akkurat i det jeg skal til å gi opp så kommer det ett rykk. Takk og pris.

 

Jeg har trent intervall og da kjører jeg knallhardt. Har funnet meg en løype med litt jogging og to fete bakker som jeg løper alt jeg klarer ca 10-12 ganger. I starten klarte jeg bare 4, og klarte heller ikke å løpe hele bakken opp. I går var jeg ute å løp denne løypa og klarte å løpe hele tiden, og brukte kortere tid enn før. En seier for meg å merke fremgang på formen. Jeg er jo lettere i kroppen også og det merkes godt. Ellers har jeg i det siste hatt lange økter mere enn før. Dvs sykkeltur med mange bakker ca 1,5 time, eller rask gange i skogen 1,5 - 2 timer. Disse gåturene tærer virkelig på kroppen altså, og anbefales virkelig.

 

Jeg har nok ingen planer om denne suppen, jeg må spise variert ellers så gir jeg opp. For min del er det viktig å fokusere på hva jeg KAN SPISE og ikke hva jeg må holde meg unna. Det finnes et utall kokebøker med mange fine oppskrifter hvor proteininnholdet er høyt og karbohydratinnholdet er lavt, dette uten at man trenger å velge et strengt lavkarbokosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Sykkeltur i dag. Startet med sol og blå himmel, men vel halvveis ble jeg overrasket av regn og hagl. Har aldri syklet så fort i hele mitt liv tror jeg. Skikkelig bra trening he he.

 

Tenkte at siden jeg er med på tråden med mål om å ned ti kilo så må jeg vel stå ved det, og setter meg mål om å nå 55 kg til 1 juli. Håper selvfølgelig at aktiviteten holdes oppe her inne, og vi alle når våre mål. Hadde vel vært koselig med noen nye også siden så mange har falt i fra.

 

cilio, håper du har har hatt det fint i Spania og at joggeskoene ble brukt.

Smm87 hva gjorde du for å gå ned de første 10 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cilio123

Spania var deilig, med sol og varme. Spent på vekten imorgen. Har iallefall ikke gått ned (snik veide igår). Var 1 kg mer enn før avreise, men men. Har kost meg med ekstra vin og god mat. Har syklet masse og har hatt 2 løpeturer på litt over 5 km, så fornøyd med aktivitetsnivået. Blir løpetur idag, så er det bare å justere seg til hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det en ny mandag og jeg har startet en ny frisk uke.. skal ligge meg opp igjen på 1600 kcal å se om det gir litt mer fart i nedgangen. Og no skal rockeringen i bruk igjen!! denne uken skal det rockes min. 10 min hver dag!! målet er å komme lengst mulig ned fram til ferie 15 juli.. og da er målet i ferien og holde vekten stabil suppekuren er foreløpig satt på vent

 

De første kiloene mine da trente jeg ikke i det hele tatt.. da var det bare fokus på kosthold. jeg gikk også på nettkurs.. så no når jeg tok sånn inbody test så hadde jeg jo grådig lite muskel vev.. så no har jeg gått ned masse i fett men også opp i muskler.. så har stått ganske lenge i ro etter januar.. da har jeg gått ned ca 3.5 kilo, på nesten like lang tid i fjor som jeg gikk ned 11kg (uten trening)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Hadde forventet stillstans, men det ble 400g ned. Fornøyd med det. Ble en lang gåtur i går kveld, og snart skal jeg ut å jogge. Er ikke helt supermotivert kjenner jeg, djevelen i øret hvisker skumle ting, men skal nok ut.........skal bare drikke kaffe først. Ordnet meg en deilig middag i dag. Egg, kylling, honningmelon, vårløk, paprika, småtomater og salat. Blir godmett i magen slik at det ikke blir tungt å jogge etterpå.

 

Den ene kiloen blir nok ikke værende lenge Cilio. Du vil nok oppleve ett rykk igjen ved neste gangs veiing. Er alltid lurt å variere matinntak, mengde trening og ulike treningsformer.

 

Deilig med ekstra fridager med forhåpentligvis sol. Ha en fin helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Rapporterer om fin joggetur. Tok i bruk en løype jeg ikke har brukt på lenge og slo min gamle "rekord" med 10 minutter. Nå blir det en deilig kopp te og tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cilio123

Glemt å rppoetere ukens vekt. Det ble det samme som forrige uke

Det er jeg fornøyd med, har tross alt kost meg ganske godt på

ferie:) Bra du kom deg på jogge tur blidsomeisol, det å komme seg ut av døra er det verste noen ganger. Og gratulerer med nedgang:).

Høyde: 157 cm

Startvekt (08.02.11): 69,4

Vekt: (31.05.11) 63,1

 

Total nedgang 6,3 kg

Mål: 57 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk på en liten smell igår!! :D men idag skal jeg tilbake i rute, dermed basta!! er sååå lei av å ikke komme meg videre, jeg bare ligger å vaker på samme vekt hele tiden!! :@ Her må det endringer til, men hvilken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cilio123

SMM87, kjedelig med sånn stillstand over tid. Kjenner til det, og på fridager og i helger er det fort gjort å gå på en smell. Stå på videre, så skjer det plutselig noe. Kanskje det kan være lurt å være pinlig nøyaktig med å føre inn alt du spiser og veie spesielt middagen. Det hjalp iallefall meg til enkel justeringer i en frustrerende periode. Løsningen for meg har i tillegg vært å variere trening, begynt med mest løping i fohold til mest sykling tidligere, det har gitt resultater. Grattis med ny rekord i løypa blidsomeisol:-). YES11, startet på ny suppekur eller og håper du har fortsatt og holde deg under 70 kg, så deilig å nå sånne milepæler synes jeg:-). Selv er det magiske 60 nå innen rekkevidde føler jeg. Blir løpetur etter jobb idag. Ha en strålende solfylt helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir all mat veid og ført inn til punkt å prikke.. :D spesielt middagen.. så det er vel treningen jeg har mer å hente på.. og der skal jeg ikveld.. da blir det kondis og styrke.. :o:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Hello ladies:-)

 

Takk for gratulasjonen Cilio, og jeg må si du er i siget når du opprettholder vekten etter en ukes ferie. Knallbra. På meg ble det intervall i dag, etter en spisehelg. Hytteturer skal nytes og det har jeg gjort til det fulle. Men nå er det full fokus igjen. Kjenner sug etter noe godt etter slike utskeielser. Det slår aldri feil det at når jeg spiser mat med feil type karbohydrater (les sukker) så blir jeg helt gal etter mat. Får liksom aldri mettet meg, merkelig. Samtidig har jeg en mistanke om at kroppen min ikke har avfunnet seg med å veie noe med 57, balanserer på en knivegg her tror jeg.

Blir spennende å se på onsdag.

 

Ønsker dere flotte damer en solfylt og aktiv uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cilio123

Joda, jeg var i siget. Kjenner det er så lett å slappe av litt når jeg har hatt bra vektnedgang en uke. Spent på vekt i kveld, har ikke helt den gode følelsen. Blitt litt ekstra utskeielser denne uken med vin både onsdag, fredag og lørdag:-(. Og 1 treningsøkt mindre enn planlagt, ikke vært på vekten siden før helgen, så blir spennende i kveld. Ble løping igår, ble bare 4,5km men forsøkte å få til litt intervall og dro på det jeg klarte i oppoverbakkene. Det kjennes:-). Er nok riktig det blidsomeisol at kroppen gjerne vil veie litt mer enn du gjør når, du får kjempe imot videre så stabiliserer det seg etterhvert. SMM87, håper det går bra med trening og at du får resultater av det:-). God tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Ja, så lenge var Eva i paradis...... he he. Vekt i dag er 58.4, så her er det bare å stå på. Er ikke spesielt stresset over dette, men gir vel en pekepinn på at det er vanskelig å holde vekten dess lettere man blir. Fortsetter med samme opplegg og gleder meg over sol og sommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cilio123

Ja, det svinger opp og ned gitt. Er som du sier blidsomeisol, bare fortsette samme opplegget så går det nedover tilslutt. Ikke så stresset lenger jeg heller om vekten varierer litt fra uke til uke, og har opplevd at selv på tirsdagen henger helgens eventuelle utskeielser igjen. Var på vekten igjen hjemme onsdag, plutselig 1 kg mindre enn på kurs dagen før, de pleier å vise ganske likt. Men forholder meg til kursvekt og veiedag. vi får kjempe videre. Hadde en tøff løpetur i skogen i går, 7,7 km. Ga det jeg hadde i alle oppoverbakker, og dem er det noen av, varmt var det også. Kjennes i rumpe og lår idag, deilig, he he:-). Yoga idag, godt å få tøyd og strukket kroppen, og den styrketreningen det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært syk i helgen og til nå.. nå begynner formen å komme seg.. mandag viste vekten 66.5 kg, det var opp 100gr.. mandag var kostoldet dårlig, men ellers til nå har kostholdet og vanndrikking vært bra.. :) trening har det ikke vært siden jeg har vært syk, ble en liten trilletur igår.. idag vurderer jeg vekter og pilates og kanskje unne meg en tur i solariumet ;)

 

jeg skal prøve å slutte å fokusere sånn på vekten og heller tenke på kroppsmål :D jeg vil jo bli mindre, altså minke i cm. målet er å bruke 36/38 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...