Gå til innhold

SLANK TIL JUL! Slanekrigen 4 starter i uke 41! Meld deg på!


Samba

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Starter snart opp med slankekrigen 4.

Første veiedag blir tirsdag 11. oktober.

Håper mange blir med!

 

Regler:

 

Konkurransen varer i 10 uker og finalen blir 20. desember.

 

- Veiedag: tirsdag

 

- Vekt registreres i løpet av tirsdag og resultatene kommer i løpet av et par dager.

 

- Ved påmelding rapporterer man om man ønsker å gå ned under 10 kg, 10-20 kg, 20-30 kg, 30-40 kg eller over 40 kg (dette for inndeling i grupper). Jeg tenker ikke på hvor mye man vil ned i løpet av konkurransen, men totalt (ut fra det du veier nå).

 

- Ved veiedag rapporterer man dagens vekt. Vekt 11. oktober blir utgangspunkt for konkurransen.

 

- Resultatet registreres i et excelark og det beregnes %vis nedgang i forhold til startvekt.

 

- Den som har høyest prosentvis nedgang hver uke vinner ukeveiingen, den med laveste %vise nedgang går ut.

 

- I finalen er det %vis nedgang i forhold til startvekt som avgjør.

 

- De som ryker ut i løpet av konkurransen kan fortsette å rapportere vekt, men da på PM. Det blir en egen finale for de i uke 51 basert på totalt vekttap (ingen ukevinner).

 

- Konkurransen består av 2 grupper. I løpet av konkurransen slår vi sammen gruppene.

 

- Fordi vi regner ut prosentvis nedgang uke for uke er det viktig at dere rapporterer så nøyaktig vekt som mulig.

 

- Man må rapportere vekt hver uke, hvis ikke går man ut av konkurransen!

 

- Dersom man ikke har mulighet til å veie seg eller rapportere vekt den aktuelle datoen, kan man enten melde fra om vekt på forhånd (for eksempel dagen før), eller man kan be om walkover. Man kan ha walkover maks to ganger i løpet av konkurransen, og man må gi beskjed senest dagen før den aktuelle veiedagen. Har man hatt walkover er man med som vanlig den neste uken.

 

- Det er mulig å melde seg på i løpet av konkurransen, da det er vektnedgang hver uke som avgjør i løpet av konkurransen. I finalen er det imidlertid startvekt som gjelder, og kommer man inn i konkurransen senere har man et dårligere utgangspunkt.

 

- Den med høyeste %vise vektnedgang i finalen vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Denne gangen vil jeg være med på ordentlig! Sist fallt jeg av lasset fordi det var veiedag lørdag, og jeg ofte var bortreist, men denne gangen skal jeg henge med.

 

Jeg har 35,9 kg. igjen til mitt endelige mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Samba! :) Jeg er med. Har 10 kilo igjen til mitt endelige mål. Tror jeg havner i gruppen for under 10 kilo, men hvis jeg blir alene der kan jeg være i gruppen for 10-20 kilo. :) Har et mål i hodet mitt på 70 kilo, samtidig som jeg vet at sist jeg veide 73 var jeg kjempefornøyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med. Dog kommer jeg til å være så mye borte i løpet av høsten at jeg vet jeg ryker på grunn av det. Vel, jeg blir med så lenge jeg kan, og så får jeg "ryke" og rapportere på PM når jeg har mulighet senere. ...og til slutt vinne "utenfor"-finalen i uke 51. :)

 

Gruppe 10-20 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bli motiverende! Er med i gruppe 20-30 kilo.

Vekt ca 2.9 var 111' date='2

Nå 109,6.

 

Første delmål nå er under 100 til 15.12.

 

PS! Hva som menes med PM?[/quote']

 

Privat melding. Du trykker på "Private meldinger" der som nicket ditt står, så kommer du inn i en innboks. Her kan man skrive til enkeltpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes spennende ut! Kan man være med selv om man ikke har vært med før?

 

Skal ned 20-30 kg.

 

Men jeg skjønte ikke helt... Hvorfor skal vekt 2. september være utgangspunkt for konkurransen?

 

2. september??? Hvorfor i all verden har jeg skrevet det? Aner virkelig ikke hvor det kom fra! Hahaha. Det skulle selvfølgelig være 11. oktober.

 

Klart du kan være med Nicki, alle nye er hjertelig velkommen til å melde seg på. Jeg var med på forrige runde, og gikk ned jevnt og trutt i løpet av konkurransen. Så snart den var over begynte kurven å peke oppover! Så det er bare til å komme i gang med en ny runde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Jeg vil gjerne være med på slankekrigen!!!!!

 

Samba:takk for at du tar jobben med oss som har for mye å bære på.

 

Siden sist har vekta gått litt begge veier men ikke noe store hopp.

 

jeg fyllte år i går så dette passer bra lenge til selskapligheter håper jeg.

 

Skal ned mellom 10-20kg

 

vekt kommer ved 1.veiing.

 

God høstferie .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. september??? Hvorfor i all verden har jeg skrevet det? Aner virkelig ikke hvor det kom fra! Hahaha. Det skulle selvfølgelig være 11. oktober.

 

Klart du kan være med Nicki' date=' alle nye er hjertelig velkommen til å melde seg på. Jeg var med på forrige runde, og gikk ned jevnt og trutt i løpet av konkurransen. Så snart den var over begynte kurven å peke oppover! Så det er bare til å komme i gang med en ny runde ;)[/quote']

 

Flott :-) Gleder meg! Dette blir gøy! Håper bare jeg får vært med noen uker før jeg må ut. Skal i alle fall gi skikkelig innsats :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 20-30 kg....

 

Får vi nærmere instruks på hvordan vi registrerer vekt senere eller? Ikke brukt forumet før jeg...

 

 

;) Lykke til oss alle!

 

Hei Zanda,

 

Det kommer! Lager en ny tråd i dette forumet noen dager før første veiing, der vi alle skriver inn startvekt den aktuelle datoen. Det er også fullt mulig å oppgi vekt på privat melding til meg om noen foretrekker det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AK79, du har meldt deg på ved å skrive her. ;) Samba skal skrive en ny tråd før oppstart med mer info om hvordan du melder inn startvekten din, som skal være fra tirsdag 11. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

Eg vil også gjerne vera med på slankekrigen, men eg skal på Hauglandsenteret i 3 veker, og det er ikkje sikkert eg får til å legga inn vekt dei 3 vekene.. :/

 

Men eg får heller berre melda meg på og håpa at eg klara det:)

 

Eg skal ned plass mellom 20-30 kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AK79' date=' du har meldt deg på ved å skrive her. ;) Samba skal skrive en ny tråd før oppstart med mer info om hvordan du melder inn startvekten din, som skal være fra tirsdag 11. oktober.[/quote']

 

Kjempe flott. Gleder meg til å komme skikkelig i gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...