Gå til innhold

Noen flere som skal ned ti kilo og som har veiedag på mandager?


Gjest CFi
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Movistar

Ja det var deilig å se at det faktisk virker viss en bare er streng nok, gleder meg også til neste mandag, håper å være like flink som deg då :D

 

Ja men så var det jo mye vannvekt også da =) Fremover satser jeg på 0,7 kg per uke, men jeg vet jeg må være streng for å klare det.

 

Kjempe bra jobba!!!:)))

Jeg gikk ned 6hg, og er egentlig fornøyd. Nå gjelder det bare å fortsette:D

 

0,6 kg er perfekt nedgang egentlig. Alt mellom 0,5 og 1 kg er en suksess - alt over er uansett bare vann =)

 

 

Jeg gikk på vekta i dag tidlig. En nedgang på 0,8 kg. Jeg er sånn både og om resultatet. Men hadde gått ned 7,5 cm. Jeg veide meg på lørdag fordi jeg ikke klarte å vente, da hadde jeg gått ned 1,3 kg. Men jeg spiste alt for mye på lørdag og søndag. Så det fikk jeg svi for i dag. Så neste helg blir det kun en kose seg kveld.Det er ikke verdt en halv kilo å spise litt ekstra - iallefall ikke så tidlig i prosjektet. At man sprekker innimellom må man vel tåle, men ikke første helga. Så neste helg blir det mindre mat og sunnere mat.

 

Men jeg har tenkt at klare jeg i gjennomsnitt 0,5 kg per uke, for det trur je er realistisk, så er jeg jo innenfor det. Håper på mer nedgang til neste mandag :)

 

Det behøver jo ikke være for mye kos som "stjal" de 0,5 kg. Vekten (i hvertfall min) flakser hit og dit i løpet av uken. F.eks. så veide jeg 76,7 kg kl. 5.40 i morges og 77,2 to timer etterpå (uten å innta noe, bare sov litt lengre).

0,5 kg i uken er overkommelig. Jeg er fornøyd med det selv, men satser på at med litt ekstra å jobbe for så blir jeg mer motivert.

 

Så flinke dere er:) her var det 8,5 cm ned.. Jeg har ikke fått vært på vekta enda for batteriene kommer ikke før i morgen, men må jo være en grei start å miste såpass med cm på en uke:):):)

 

I dag skal jeg på zumba og svette litt.. Blir morro:) sist uke prøvde jeg zumba for første gang, haha det MÅ ha vært et syn for makan til liten rytmesans og koordinering er det lenge siden jeg har sett.. Men fy så morro da:) gleder meg til i kveld!! Øvelse gjør vel mester så om litt har jeg vel lært meg det:)

 

Hadde kake på jobb i to-pausen, greide ikke motså, men tok bare en minibit:) STOLT! Neste gang klarer jeg å ikke røre:)

 

ZUMBA! Jeg har prøvd det en gang. Minst effektive treningen jeg noen gang har vært på (for jeg eier ikke koordinasjon), men skal begynne å gå på det i år - for makan så godt humør man blir! Vi er en gjeng med seriøse-over-achievers som studerer sammen, så vi trenger å le litt av oss selv og hverandre.

 

-8,5 cm på en uke er veldig bra. Jeg registrerte mine første kroppsmål her på GR i dag - det er vel en funksjon som forsvinner etter hvert så jeg får bruke den mens jeg kan.

 

KAKE!!! FY!!! ;) (imponerende at du klarte bare en bit. Jeg må bare la være å spise jeg. en liten bit går ikke - et lite stykke går, men det er jo plutselig en hel lunsj!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsraport fra meg : Jeg har gått ned 0,7 kilo denne uka og er strålende fornøyd. Veier nå 65,4 kilo, men det mest gledelige for meg var at midjemålet hadde minket med hele 3 cm. Har prøvd og vært svært streng med meg selv hele uka og gått 10 000 skritt per dag. Men på søndag raknet det litt, da vi var på juletrefest. Spiste da to kakestykker ( Sjokoladeboller ) og samvittigheten ble svart. Denne uken har jeg bestemt meg for å ha fisk 3 dager til middag og unne meg noe hyggelig på lørdag for fymerkene mine. Ser at det går bra med flere av dere her ine. Stå på jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Fin rapport matglad1 =) 0,7 kg er kjempebra!

 

 

Nå begynner utfordringene mine å line seg opp her altså.

 

Bursdagsfest på fredag hos en god venninne - hun lager alltid masse kjempegodt (focaccia, aioli, brownies) etc som hun pakker på oss. Selv spiser hun vel nesten ingenting :angry: hun gikk ned 25 kg selv for noen år siden, og er fortsatt like slank, men hun skal vel passe på at vi andre er rund og god i kantene :lol:

 

Så ble det snakk om at vi jentene skal ut og spise middag. Kanskje neste uke... usj. Syns det er vanskelig å spise på resturant. Spesielt når jeg teller kalorier! Vi spiser sjelden usunt. Jentene er alle sunne og slanke, det er bare jeg som er overvektig. Men sunn er jeg jo.

 

Ikke orker jeg å fortelle noen at jeg slanker meg heller. Nr. 1 fordi jeg har sagt det flere ganger før, uten resultat, nr. 2 fordi da begynner de jo seff å se etter og oppmuntre meg, og da vet jeg jo ikke om de er ærlige med komplimentene sine eller om de bare er søte. :huh:

 

Jaja.

 

Har vært på diverse 10-kronersmarkeder i dag. Fylt opp skapene med tørrvarer OG noe snacks. Jeg skal jo spise vanlig etterhvert, skal ikke være like streng når delmål 2 er nådd. Akkurat nå unner jeg meg hverken sjokolade, chips, kakebit, sukkerfri brus, saft eller noe. Det går helt fint nå - har ikke lyst på en smule av det jeg har kjøpt i dag. Jeg er vant med å ha snop i hus og det frister veldig sjelden fordi jeg er velsignet med en lav apetitt på slikt. Men jeg har gjemt det for sambo. Han tåler ikke ha noe godt i huset - da eter han det opp.

 

Han var forresten på leit etter snacksen mens jeg var i dusjen i sted :lol: Men han fant det ikke. Hoho... han vet jo ikke hva han leter etter heller :blink: han fant en eldgammel pose med rester av saltchips som han prøvde seg på, men den ligger slapt på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammantilLea

Fin rapport matglad1 =) 0,7 kg er kjempebra!

 

 

Nå begynner utfordringene mine å line seg opp her altså.

 

Bursdagsfest på fredag hos en god venninne - hun lager alltid masse kjempegodt (focaccia, aioli, brownies) etc som hun pakker på oss. Selv spiser hun vel nesten ingenting :angry: hun gikk ned 25 kg selv for noen år siden, og er fortsatt like slank, men hun skal vel passe på at vi andre er rund og god i kantene :lol:

 

Så ble det snakk om at vi jentene skal ut og spise middag. Kanskje neste uke... usj. Syns det er vanskelig å spise på resturant. Spesielt når jeg teller kalorier! Vi spiser sjelden usunt. Jentene er alle sunne og slanke, det er bare jeg som er overvektig. Men sunn er jeg jo.

 

Ikke orker jeg å fortelle noen at jeg slanker meg heller. Nr. 1 fordi jeg har sagt det flere ganger før, uten resultat, nr. 2 fordi da begynner de jo seff å se etter og oppmuntre meg, og da vet jeg jo ikke om de er ærlige med komplimentene sine eller om de bare er søte. :huh:

 

Jaja.

 

Har vært på diverse 10-kronersmarkeder i dag. Fylt opp skapene med tørrvarer OG noe snacks. Jeg skal jo spise vanlig etterhvert, skal ikke være like streng når delmål 2 er nådd. Akkurat nå unner jeg meg hverken sjokolade, chips, kakebit, sukkerfri brus, saft eller noe. Det går helt fint nå - har ikke lyst på en smule av det jeg har kjøpt i dag. Jeg er vant med å ha snop i hus og det frister veldig sjelden fordi jeg er velsignet med en lav apetitt på slikt. Men jeg har gjemt det for sambo. Han tåler ikke ha noe godt i huset - da eter han det opp.

 

Han var forresten på leit etter snacksen mens jeg var i dusjen i sted :lol: Men han fant det ikke. Hoho... han vet jo ikke hva han leter etter heller :blink: han fant en eldgammel pose med rester av saltchips som han prøvde seg på, men den ligger slapt på gulvet.

 

 

Litt "slemt" av ho venninna å stelle til masse god mat for å frisste andre å ikke spise selv :P mitt råd til deg er å spise før du går i selskap, da er det ikke så lett å la seg frisste, men du kan jo unne deg en liten smakebit ihvertfall. :) (men det er kansje lettere sagt enn gjort)

Heldig du er som kan ha masse snacks i hus, det kan ihvrtfall ikke jeg enda, er så hoga på noe søtt at jeg måtte bare gå å legge meg den ene kvelden, prøvde å spise noen gullerøtter, men hjalp ikke så mye :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammantilLea

Da har jeg nettopp kommet hjem fra ei deilig treningsøkt :) Gikk i rask gange med nivå 11 på oppoverbakke i 20 min (tredemølle), ganske god å svett bare av det, å så hadde jeg 40 min med styrke :) ER SÅ GODT Å VÆRE IGANG IGJEN :D

 

 

måtte det bare fortsette :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Litt "slemt" av ho venninna å stelle til masse god mat for å frisste andre å ikke spise selv :P mitt råd til deg er å spise før du går i selskap, da er det ikke så lett å la seg frisste, men du kan jo unne deg en liten smakebit ihvertfall. :) (men det er kansje lettere sagt enn gjort)

Heldig du er som kan ha masse snacks i hus, det kan ihvrtfall ikke jeg enda, er så hoga på noe søtt at jeg måtte bare gå å legge meg den ene kvelden, prøvde å spise noen gullerøtter, men hjalp ikke så mye :P

 

Jeg klarer faktisk å stå i mot det meste uten å føle at det er kjipt, men har hun focaccia og aioli dør jeg. Da kan jeg ikke bare spise LITT - MASSE! Vi jentene har en oppskrift på aioli som er så sinnsykt god. Men den lages på 2 dl olje, så jeg kan ikke lage den hjemme for da spiser jeg ALT. Gjerne på en dag. Alene, for sambo syns ikke det er noe godt :blink:

 

Tror jeg spiste meg mett på snop når jeg var liten. Vi reiste mye da, og pga litt trøbbel med pappa så lot mamma meg kjøpe så mye snop jeg bare ville når vi var ute og reiste. Kjøpte flere kilo. Jeg spiste til jeg spydde. Når jeg ble litt eldre, tenåring, mistet jeg helt interessen for snop. Siden da har jeg spist veldig lite av slikt.

 

Men god mat - det er jeg glad i. Feit mat med masse karbs er det beste! Sånn ble jeg tjukk. Så slikt kan jeg IKKE ha mye av i hus. Har en pakke med toro szechuan i skapet. Har hatt lyst på å spise den til middag hver dag. Men den er FULL i sukker. Så kanskje til helgen, siden jeg ikke skal spise snop.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

på tide å bumpe denne opp. Den holdt på å komme på side 2!

 

I morgen skal jeg på bursdagsfest! Tunga beint i munnen. Fikk beskjed om å komme sulten :huh: Ikke tale om at jeg kommer sulten til denne jenta. Hun sparer ikke på noe. Men så spiser hun heller ikke selv. :lol:

 

Jeg vil bli slank! Det skal jammen meg bli deilig å nå 2. delmål 74,5 kg. 2,7 kg igjen fra mandagsvekten (77,2) - det skal jeg klare! Da er jeg der jeg sluttet sist - var så fornøyd B) Men denne gangen skal jeg klare å komme meg godt ned på 60-tallet.

 

Har gått til og fra skolen hver dag denne uken, men i morgen har jeg skolefri. "sanket" inn 1,9 TP hver dag, så jeg er over minstemålet på 7 TP per uke.

 

Så lenge jeg holder meg på meny 1 så holder det med disse turene. Er et sted mellom meny 1 og 2 for øyeblikket.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide å bumpe denne opp. Den holdt på å komme på side 2!

 

I morgen skal jeg på bursdagsfest! Tunga beint i munnen. Fikk beskjed om å komme sulten :huh: Ikke tale om at jeg kommer sulten til denne jenta. Hun sparer ikke på noe. Men så spiser hun heller ikke selv. :lol:

 

Jeg vil bli slank! Det skal jammen meg bli deilig å nå 2. delmål 74,5 kg. 2,7 kg igjen fra mandagsvekten (77,2) - det skal jeg klare! Da er jeg der jeg sluttet sist - var så fornøyd B) Men denne gangen skal jeg klare å komme meg godt ned på 60-tallet.

 

Har gått til og fra skolen hver dag denne uken, men i morgen har jeg skolefri. "sanket" inn 1,9 TP hver dag, så jeg er over minstemålet på 7 TP per uke.

 

Så lenge jeg holder meg på meny 1 så holder det med disse turene. Er et sted mellom meny 1 og 2 for øyeblikket.

 

 

Lurt av deg og ikke gå sulten i selskapet. Da lar man seg lettere friste. Nei, du må bare bite tenna sammen forestille deg hvor hyggelig det kommer til å bli når du er ferdig med slankekuren og kan stabilisere vekta på ditt mål. 1,9 TP er veldig bra, satser også på å klare det hver dag. Uansett lykke til i selskapet i morgen. Gleder meg til å høre hvordan det gikk.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammantilLea

på tide å bumpe denne opp. Den holdt på å komme på side 2!

 

I morgen skal jeg på bursdagsfest! Tunga beint i munnen. Fikk beskjed om å komme sulten :huh: Ikke tale om at jeg kommer sulten til denne jenta. Hun sparer ikke på noe. Men så spiser hun heller ikke selv. :lol:

 

Jeg vil bli slank! Det skal jammen meg bli deilig å nå 2. delmål 74,5 kg. 2,7 kg igjen fra mandagsvekten (77,2) - det skal jeg klare! Da er jeg der jeg sluttet sist - var så fornøyd B) Men denne gangen skal jeg klare å komme meg godt ned på 60-tallet.

 

Har gått til og fra skolen hver dag denne uken, men i morgen har jeg skolefri. "sanket" inn 1,9 TP hver dag, så jeg er over minstemålet på 7 TP per uke.

 

Så lenge jeg holder meg på meny 1 så holder det med disse turene. Er et sted mellom meny 1 og 2 for øyeblikket.

 

Så flink du er som går til og fra skolen, jeg må også få begynnt å loffe tur igjen, det er så godt med frisk luft samtidig som en forbrenner litt også;) Etter at jeg begynte på treningssenteret så har det blitt lite tid til turer, noe hunden ikke er så veldig fornøyd med stakkars :P

Bare spis litt før du går i selskap imorgen, så går nok det kjempe fint :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært en 'like'-knapp her, for her er dett mange som er flinke. Jeg er godt igang med kostkontroll, har byttet ut øl og vin med te i hyggelig selskap, men treningen er ikke helt i rute. Men skal på zumba i kveld, så da er jeg igang igjen - heia til oss alle!

 

Enig med deg om at det burde ha vært en "like" - knapp her !!! Jeg leser alle innleggene her og jeg må si jeg er imponert over insattsviljen og treningsgløden. Stå på jenter. :D Gleder meg til å se hvor flinke vi har vært på mandag !

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Lurt av deg og ikke gå sulten i selskapet. Da lar man seg lettere friste. Nei, du må bare bite tenna sammen forestille deg hvor hyggelig det kommer til å bli når du er ferdig med slankekuren og kan stabilisere vekta på ditt mål. 1,9 TP er veldig bra, satser også på å klare det hver dag. Uansett lykke til i selskapet i morgen. Gleder meg til å høre hvordan det gikk.

 

Ja, det er jo enda en motivasjon til å la være å stappe i seg god og feit mat. Rapportere og fortelle om de fæle utskeielsene! :blink: Men det skal ikke bli noen utskeielser!

 

Håper hun har grønnsaker og dip. (Men ikke aioli som dip!) For det kan jeg snackse på :D

 

Har jo lagt helt unna sukkerfri saft og brus denne perioden også. Må lempe på krava i morgen - sukkerfri brus er selvfølgelig ok i hyggelig lag!

 

Får se på bilder fra sydenturen 2007 for motivasjon. Høhø. Da var jeg skikkelig klumpete!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Enig med deg om at det burde ha vært en "like" - knapp her !!! Jeg leser alle innleggene her og jeg må si jeg er imponert over insattsviljen og treningsgløden. Stå på jenter. :D Gleder meg til å se hvor flinke vi har vært på mandag !

 

Er ikke det en slags "like" / "dislike" knapp nederst til høyre ved hvert innlegg, da? :huh:

  • Bra innlegg! 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Hei jenter! Jeg slenger meg veldig gjerne på denne tråden også! Nå har jeg lest hele og blir motivert av dere. Jeg har en egen tråd med inspirerende damer (kjekt å treffe på noen av dere her, også!), men liker å besøke flere tråder. Det er til uvurderlig motivasjon å stikke innom forumet her på GR.

 

Kort om meg selv: 37 år 1,76 høy og startvekt på 85kg. Skal ned til øvre del av 60-tallet innen sommeren. (For flere detaljer om meg er du velkommen innom tråden min, En lettere vår!

 

Jeg har veiedag søndag, men det er jo bare 1 dag før dere, så kan godt rapportere dagen derpå her hos dere. Har valgt søndag som veiedag fordi det tvinger meg til å være flink i helgene... :mellow:

 

Ser det er flere av dere som nevner dere er glad i sjokolade og sliter litt med den. Det problemet har jeg også. Kunne sikkert klart en 200g melkesjokolade på kvelden fordi jeg "fortjener" noe godt... etter en stresset dag... Men så oppdaget jeg Xocai helsesjokolade!!! Har smakt og liker! Små biter proppfulle av antioksidanter, laget av kaldpresset kakao (dermed beholdt næringsstoffer som forsvinner i varmebehandling), og søtsmaken kommer fra blåbær- og acaibærpulver. En slik liten bit tyr jeg til når søtsuget kommer, og så er det over. Det gjør også at jeg klarer gå forbi de fristende sjokoladehyllene på butikken, fordi jeg vet at jeg har disse bitene hjemme. De er veldig dyre, men de kan abonneres på, og om en verver nye abonnenter, kan man få dem billigere, noen spiser dem dermed gratis. Jeg har planer om å investere i dem siden jeg ser hvor veldig det hjelper meg i kampen mot annet godteri. Her er link hvis dere vil lese mer: http://www.helsesjokolade.net/

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Ja, det er jo enda en motivasjon til å la være å stappe i seg god og feit mat. Rapportere og fortelle om de fæle utskeielsene! :blink: Men det skal ikke bli noen utskeielser!

 

Håper hun har grønnsaker og dip. (Men ikke aioli som dip!) For det kan jeg snackse på :D

 

Har jo lagt helt unna sukkerfri saft og brus denne perioden også. Må lempe på krava i morgen - sukkerfri brus er selvfølgelig ok i hyggelig lag!

 

Får se på bilder fra sydenturen 2007 for motivasjon. Høhø. Da var jeg skikkelig klumpete!

 

 

IKKE NOE BRA DAG! bare 1100 kcal og 4 "N" i matdagboken og karakter 0,7... huffda.

 

Festen gikk bra. Utfordringene startet allerede hjemme hos mamma, hun har toblerone i sånne søte enkeltpakninger på bordet. Men det gikk bra, bestod med glans. Så var det festen. Spiste masse kylling før jeg gikk så jeg var ikke sulten. Tok en bit focaccia - den var ikke særlig god - alt for lite salt, prøvde meg på dip'ene, men de var grusomme (supert!), spiste to stk små dadler (1/4 daddel i hver) med bacon rundt - de var knallgode, men forsvant superraskt sånn at det ble med de to. Ett stk brent mandel. Sa nei til MASSE. Dunger med sjokolade, varm sjokoladekake med vaniljeis, alkoholfritt øl osv osv. Ble ikke noe spm heldigvis. Masse snakk om studiene, om min forlovelse og om den nyannonserte graviditeten til en av venninnene mine.

 

Suksess på festen, men jeg burde jo spist mer på forhånd. Rakk rett og slett ikke å spise i dag. Sto opp sent, men spiste havregrøt til frokost - og det er jo bra! Så rett på ikea - måtte si nei takk til middag der (besta insisterte flere ganger på å kjøpe middag, hun er slett ikke enig i at jeg skal slanke meg). Var forberedt og hadde med meg en pose snack-a-jack i vesken. Ikke sunt, men way way better than raspeballer eller kjøttboller i fløtesaus. Sent hjemme, hev innpå 1/2 grillet kylling (uten skinn) med kesam og så rett på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gruer jeg meg til veiing på mandag. Dette har ikke vært noen god uke. Har hatt hodepine hver dag og ingen energi. Var ute å gikk på onsdagen, ellers har jeg ikke trent :( Er lenge siden jeg ikke har trent i det hele tatt i løpet av en uke. I tillegg hadde jeg jentetreff denne uka, da ble et litt ekstra. Spiste pai, men med masse salat til. Og til dessert hadde jeg fruktsalat og vaniljeis. Jeg spiste litt is. Orke ikke si at jeg slanker meg, igjen... Har sagt det før og uten å fått resultater, så vil jeg holde det for meg selv, iallefall inntil jeg har kommet skikkelig inn i det og jeg har fått litt resultater.

 

I går var jeg på kini og spiste litt M, og en kakao etterpå... Men i dag blir det sunn middag. Har fryseren full av scampi, så det blir muligens paella. Fant en oppskrift, og den hadde bare 122 kcal i 100 gram ferdig paella. Det var ikke ille!

 

Håper virkelig jeg har gått ned litt når jeg skal veie meg på mandag, blir utrolig trist om jeg har gått opp!!

 

Ser at, ikke bare her men andre tråder også, at mange lurer på om man kan drikke pepsi max / cola zero. Hvis man registrerer dette så kommer det opp som Ja mat. Jeg drikker en del av det. Drikker hverken kaffe eller te. Og noe drikke med smak må jeg ha på kvelden. På jobb drikker jeg vann. Jeg gikk også p GR kurs for en del år siden. Fikk da beskjed om at jeg bare kunne drikke pepsi max. ER selvsagt ikke bra å drikke 1,5 liter m dagen. Men jeg tar meg en 2-3 glass på kvelden. Det har jeg gjort før når jeg har klart å gå ned 10 kg også. Noen mener at sånn brud stopper vektnedgang. I 4 måneder kuttet jeg helt ut, og drakk i stedet vann og farris. Det ga absolutt ingen forskjell på slankinga. Men jeg tror folk har forskjellig oppfatning om dette :)

 

Hvis jeg finner igjen skismøringen så vurderer jeg en tur ut på ski i dag. Fint vær!

 

En god helg til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med veiing i morgen.. Jeg veide meg på onsdag og da viste vekta heftige 91,3 kg.. Har vært flink å trene, men matmessig kunne jeg vært flinkere... Mennene i morgen tidlig får vi se hva resultatet blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Veiing i morgen! Kjenner jeg kvir meg. Har ikke kontrollveiet meg siden torsdag :blink: (veier meg vanligvis hver dag) og da hadde jeg 500 gram igjen for å nå det som er målet mitt for i morgen. Skummelt...

 

Men bare jeg ser 76-tallet skal jeg klare å komme meg igjennom enda en kjipers uke uten kosemerker ;) trener meg på selvdisiplin!

 

ANGÅENDE lightbrus etc.: jeg har hele livet vært plaget av atopisk eksem på diverse plasser på kroppen. Når jeg var liten var armene verst, i voksne år er hendene og ryggen verst rammet. Jeg har ca. ikke rørt slik "gift" siden tidlig i høst. Trappet kraftig ned, og har kanskje tatt et par glass siden begynnelsen av november. Og gjett hva? Eksemen min er nesten helt forsvunnet! Kan ikke tenke på noe annet som har ført til dette - det er den eneste virkelige forandringen jeg har innført siden i sommer, da jeg var plaget med stygge sår på overarmene. Og det er jo om vinteren det pleier å være verst...

 

Bare et tankekors om dere er av den allergiske typen... Jeg har sikkert drukket slik brus nesten daglig siden tenårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Rappoooort!

 

Dagens vekt er: 76,5! Det er -0,7 siden sist mandag! Juhu! Målet om 100 g om dagen holder når man kniper på alt! :lol:

 

Kroppsmål rekker jeg ikke så tidlig på morran. Målte i går morges, rapporterer i ettermiddag =)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt: 89,5!! Må si meg fornøyd med det! -1.8 kg på 6 dager!!! Mye vann sikkert men godt likevel! Greit å ha klart å kave meg ned fra det grusomme 9-tallet:):)

 

Nå skal jeg avgårde og få kosteådgiving og litt trening før det er jobb fra 11-19 i dag:)

Titter nok innom forumet i løpet av dagen likevel, er jo så kjekt å få motivasjon:):)

 

Ha en fin dag:)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...