Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helga mi var ikkje bra sånn sett heller, med tanke på trim. Men kosa meg masse da, med familien og i bursdag og sånt :)/> Og gikk no ned masse likevel!

Gratulerer med DET vekttapet!! Du er rå!!! Jeg må bar einnrømme at jeg huger etter sukker... gi meg ett spark bak er du snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med DET vekttapet!! Du er rå!!! Jeg må bar einnrømme at jeg huger etter sukker... gi meg ett spark bak er du snill!

 

Å huff, det er trasig å ha lyst på sukker heile tida! Har egentlig ingen gode råd. Men drikk mye vann eller spis noe anna når du blir sugen på noe søtt. Man er ofte sultne når man blir hungrige på noe godt. Eller finn på noe når du kjenner suget. Men det er jo travelt å tenke på kor lyst du har på det mens du driver med det du driver med ;) Ikkje ha noe søtt i hus!! Huff, det er vanskelig... Men dess flere dager du klarer deg uten, dess lettere blir det!

 

PS. Her får du et realt spark bak, og dette er deg: "Auuuuuu, okeeeeiiiii!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff, det er trasig å ha lyst på sukker heile tida! Har egentlig ingen gode råd. Men drikk mye vann eller spis noe anna når du blir sugen på noe søtt. Man er ofte sultne når man blir hungrige på noe godt. Eller finn på noe når du kjenner suget. Men det er jo travelt å tenke på kor lyst du har på det mens du driver med det du driver med ;)/> Ikkje ha noe søtt i hus!! Huff, det er vanskelig... Men dess flere dager du klarer deg uten, dess lettere blir det!

 

PS. Her får du et realt spark bak, og dette er deg: "Auuuuuu, okeeeeiiiii!"

Auuu, takk den trengte jeg!!! Akkurat nå er jeg ikke flink, er skikkelig søtsugen, men flink til å gå! Spiser lite og ofte, og i dag har jeg kjøpt nugatti max, kanskje jeg blir fornøyd med det som pålegg på knekkebrødet??! jeg håper det!!

 

ha en flott dag og fin helg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuu, takk den trengte jeg!!! Akkurat nå er jeg ikke flink, er skikkelig søtsugen, men flink til å gå! Spiser lite og ofte, og i dag har jeg kjøpt nugatti max, kanskje jeg blir fornøyd med det som pålegg på knekkebrødet??! jeg håper det!!

 

ha en flott dag og fin helg!!! :)/>

 

Bra du er flink å gå! Nugatti max ja?! Det ender med at du står oppi boksen og spiser ut av den med skei, slik som eg har gjort når det ikkje har vert noe anna i hus! :P Derfor har eg ikkje engang sånt her heime ;) Men jentungen er jo så heldig å få ha nugatti på skiva på lørdager, så av og til må eg bite i det sure eplet og kjøpe inn til ho. Og sida ho kun får det en dag i veka, varer jo en boks ganske lenge. Og da er det ikkje enkelt for mora alltid... :blink: Håper eg ikkje ga deg "tips" no, at du kan spise ut av boksen..... :P

 

Ha ei fin helg du også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er flink å gå! Nugatti max ja?! Det ender med at du står oppi boksen og spiser ut av den med skei, slik som eg har gjort når det ikkje har vert noe anna i hus! :P/> Derfor har eg ikkje engang sånt her heime ;)/> Men jentungen er jo så heldig å få ha nugatti på skiva på lørdager, så av og til må eg bite i det sure eplet og kjøpe inn til ho. Og sida ho kun får det en dag i veka, varer jo en boks ganske lenge. Og da er det ikkje enkelt for mora alltid... :blink:/> Håper eg ikkje ga deg "tips" no, at du kan spise ut av boksen..... :P/>

 

Ha ei fin helg du også :D/>

Jeg skal ikke spise ut av boksen, kun tynt lag på knekkebrødet!!!! Godt du passer på meg!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på veie- og måledag i morgen onsdag!! Er ikke flink i det hele tatt, veier ikke, teller ikke kalorier... Men jeg spiser lite og ofte! Og bruker ett tynt lag med Nugatti Max. Er ikke så hungry etter andre ting da, så det virker!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 95,1 i dag!! Da er det litt ned... anng cm har jeg minsket 10 cm totalt på 1 mnd!!! Og kun ned 600 gram, men det er jo cm som vises, så jeg er fornøyd!! Håper på litt medgang nå som vil gi nedgang i vekt!!!!!

 

Hvordan går det med deg???? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 95,1 i dag!! Da er det litt ned... anng cm har jeg minsket 10 cm totalt på 1 mnd!!! Og kun ned 600 gram, men det er jo cm som vises, så jeg er fornøyd!! Håper på litt medgang nå som vil gi nedgang i vekt!!!!!

 

Hvordan går det med deg???? B)/>

 

Her går det ærlig talt ikkje så veldig bra! Einaste eg spiser er riskaker, proteinshaker, proteinkaker og forskjellige middager. Alt er jo sunt da, men eg har ikkje fantasi, så er veldig lite varierende. Også blir eg så fort lei av det eg spiser. Eg trener mindre også.... men det er fordi eg er så trøtt og sliten heile tida.... Men det skal jo ikkje vere noe unnskyldning for å ikkje trene! Men det er så et ork! Det var veldig plutselig, at eg fikk dette "stoppet". Det skulle ikkje komme, ikkje enda! Ikkje før jul, når eg vil gå ned masse, så eg slipper å se høge tall igjen etter jul. Men så er tante rød sein, så eg begynner å lure på om det er derfor eg er så trøtt...? :blink: Eg satser på at det ikkje er noen eg kjenner fra heimbygda her innpå GR, dei veit iallfall ikkje kem eg er i tilfelle, så her kan eg no fortelle det. Er kjedlig å ikkje ha noen å sei det til...;) Kun samboeren min som veit at perioden er litt sein. Men samtidig så har jo det vert litt uregelmessig siden eg fødte i vår, så kan hende den kjem. Men skummelt/spennende likevel! ;)

 

Meeeen, eg trenger mat-tips iallfall, om du har noen ;) og eg trenger kanskje litt tid på å finne treningsmotivasjonen min igjen... Men eg elsker jo å trene når eg først er igang!! Hmmmppf, ikkje enkelt....

 

Grattis med nedgang på vekta og minsking på cm! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag; 94,8 kg!! Litt ned! Har ikke vært flink til å veie og telle, må skjerpe meg!!! Travle tider, ikke vært inne her på lenge... Og for en nyhet Nyaco! Gratulerer!!!!!!

 

94,8!! Grattis! :D Ja. dette går nedover, så flott!

 

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

94,8!! Grattis! :D/> Ja. dette går nedover, så flott!

 

Tusen takk! :)/>

Tusen takk! veide meg i dag, 94,3 så håper jeg kan få litt nedgang nå før jul. hade jo ett mål om å klare 93 tallet før jul, og det er fremdeles en mulighet!!! Ha en flott helg folkens!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere! :)

 

Jeg ser dere har kommet langt i vektnedgangen. Dere har vært kjempeflinke, og dere kan allerede gi dere selv en stor klapp på skulderen for innsatsen. :) Vel og merke ikke lene seg for mye tilbake sånn at man ikke går opp igjen i vekt. Stå på!! Gjør dere som dere har gjort hittil, er dere i mål fortere enn dere aner. Husk å ikke forvent så mye vektnedgang hver eneste uke. Noen ganger går det ikke akkurat den veien man vil. Husk også å ikke gi opp. Når dere har kommet så langt, kan dere virkelig klare resten!

 

Jeg lurte på om dere hadde laget dere et eget belønningssystem? Det er noe som i alle fall motiverer meg veldig. Hvert 5 kg kan jeg kjøpe meg noe jeg har lyst på, men jeg unngår å la det inneholde mat. Det er i alle fall et tips fra meg om dere ikke har det.

 

Jeg for min del har bestillt meg ny mobiltelefon siden jeg endelig er under 90 kg. Gikk på vekten i dag, og den viste 88,7 kg. Superfornøyd med at det går nedover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere! :)/>

 

Jeg ser dere har kommet langt i vektnedgangen. Dere har vært kjempeflinke, og dere kan allerede gi dere selv en stor klapp på skulderen for innsatsen. :)/> Vel og merke ikke lene seg for mye tilbake sånn at man ikke går opp igjen i vekt. Stå på!! Gjør dere som dere har gjort hittil, er dere i mål fortere enn dere aner. Husk å ikke forvent så mye vektnedgang hver eneste uke. Noen ganger går det ikke akkurat den veien man vil. Husk også å ikke gi opp. Når dere har kommet så langt, kan dere virkelig klare resten!

 

Jeg lurte på om dere hadde laget dere et eget belønningssystem? Det er noe som i alle fall motiverer meg veldig. Hvert 5 kg kan jeg kjøpe meg noe jeg har lyst på, men jeg unngår å la det inneholde mat. Det er i alle fall et tips fra meg om dere ikke har det.

 

Jeg for min del har bestillt meg ny mobiltelefon siden jeg endelig er under 90 kg. Gikk på vekten i dag, og den viste 88,7 kg. Superfornøyd med at det går nedover. :)/>

Hei på deg Enitra! Så flott at du stakk innom! Jeg gir ikke opp, men noen ganger tar ting fryktelig lang tid... motivasjonen svikter litt, for man møter hele tiden utfordringer.. Og sånn skal det være! Livet går sin gang, og jeg prøver å holde følge, med alt!! Hi hi!! Bruker fryktelig lang tid på denne vektnedgangen, men ned det skal jeg!!! Men så flott at du kom innom her, er veldig motiverende for meg!! Du har jo vært råflink!! Anng belønningsssystem så kjøper jeg egentlig det jeg trenger når jeg trenger det... Men hadde en spa-time i vårres en gang.. Men skal tenke på det!!! Gratulerer med veknedgang denne uka også!! Du er flink, stå på videre!!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Enitra! Så flott at du stakk innom! Jeg gir ikke opp, men noen ganger tar ting fryktelig lang tid... motivasjonen svikter litt, for man møter hele tiden utfordringer.. Og sånn skal det være! Livet går sin gang, og jeg prøver å holde følge, med alt!! Hi hi!! Bruker fryktelig lang tid på denne vektnedgangen, men ned det skal jeg!!! Men så flott at du kom innom her, er veldig motiverende for meg!! Du har jo vært råflink!! Anng belønningsssystem så kjøper jeg egentlig det jeg trenger når jeg trenger det... Men hadde en spa-time i vårres en gang.. Men skal tenke på det!!! Gratulerer med veknedgang denne uka også!! Du er flink, stå på videre!!!! B)/>

 

Skjønner godt at noen dager er mindre motiverende enn andre, og sånn er det for meg mange ganger også. Men det viktigste å tenke på de dagene ting butter imot er å stille seg selv noen spørsmål. "Hvorfor gjør jeg dette?", "Hva kommer ut av dette?", "Hvordan kom jeg meg hit?" Bare kontrollere med noen spørsmål til deg selv. Det hjelper meg faktisk til å pushe meg enda mer, særlig når jeg mister motivasjonen midt i treningen.

 

Kjøper forsåvidt ting når jeg trenger det selv, men er det noe jeg egentlig ikke trenger med en gang, og vet det er bare noe jeg har lyst på, pleier jeg å vente til jeg har gått ned 5 og 5 kg. Tusen takk for det. :) Stå på videre du også, dette klarer du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enitra: Angående belønningssystem, så ja, det har eg!! :D Da eg kom på 90 kg, fikk eg meg manikyr og frisørtime. Det var kjekt, for bestevennina mi skulle feire 30-årsdagen sin da! 5 kg senere, 85 kg, kjøpte eg meg nye joggesko og ny pulsklokke. Kvite seff :P 6 kg etter, 79 kg, kjøpte eg meg ny mobil, og det trengtes virkelig, kvit iPhone. Og mitt neste delmål er 74 kg, og da skal eg egentlig få velge meg en ny tattoo tenkte eg, men siden eg no er blitt svanger, så er det kanskje ikkje så lurt å tatovere meg! Så det må vente. Dessuten kan eg ikkje fokusere på vektnedgang no, må heller prøve å vere så frisk og sunn som mulig, og trene så lenge eg klarer, så eg slipper å få på igjen så mange kilo :) Men likevel eg kjenner inni meg at eg vil sååååå gjerne bare nett se 74-tallet før eg blir mer gravid...:P Og i dag tidlig var eg 75 blank! ;) Så får se på mandag om eg er så heldig! Egentlig var mine videre delmål og belønninger: 69 kg - ny garderobe. 65 kg - sydentur (til sommeren). Men det får bli til NESTE sommer igjen da, altså i 2014. For bebisen er forventet å komme i august 2013.. ;)

 

Må få ønske dere en fantastisk herlig fortreffelig god jul!!

 

GOD JUL-KLEM!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enitra: Angående belønningssystem, så ja, det har eg!! :D/> Da eg kom på 90 kg, fikk eg meg manikyr og frisørtime. Det var kjekt, for bestevennina mi skulle feire 30-årsdagen sin da! 5 kg senere, 85 kg, kjøpte eg meg nye joggesko og ny pulsklokke. Kvite seff :P/> 6 kg etter, 79 kg, kjøpte eg meg ny mobil, og det trengtes virkelig, kvit iPhone. Og mitt neste delmål er 74 kg, og da skal eg egentlig få velge meg en ny tattoo tenkte eg, men siden eg no er blitt svanger, så er det kanskje ikkje så lurt å tatovere meg! Så det må vente. Dessuten kan eg ikkje fokusere på vektnedgang no, må heller prøve å vere så frisk og sunn som mulig, og trene så lenge eg klarer, så eg slipper å få på igjen så mange kilo :)/> Men likevel eg kjenner inni meg at eg vil sååååå gjerne bare nett se 74-tallet før eg blir mer gravid...:P/> Og i dag tidlig var eg 75 blank! ;)/> Så får se på mandag om eg er så heldig! Egentlig var mine videre delmål og belønninger: 69 kg - ny garderobe. 65 kg - sydentur (til sommeren). Men det får bli til NESTE sommer igjen da, altså i 2014. For bebisen er forventet å komme i august 2013.. ;)/>

 

Må få ønske dere en fantastisk herlig fortreffelig god jul!!

 

GOD JUL-KLEM!!! B)/>

Tusen takk, Nyaco!!!! Kos deg du også!! Her er det jul, merker at ned-i-vekt-fokuset er litt borte, men ikke forsvunnet! Skal bort i dag, men skal være forsiktig! Ha en flott dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nytt År, alle sammen!! Nå skal jeg ta meg selv i nakken og fortsette der jeg er og få ned denne vekta! Har selvfølgelig gått opp i jula, men nå er den over og heretter skal vekta nedover! Jeg har sett 96-tallet... og var på 94 før jul, så her er det bare å snu! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Veiedag og måledag i dag, veide 95,4 kg, så har gått opp.. MEN nå er det fullt fokus på vann, regelmessige måltider, frukt og grønt, samt lite og ofte!!! Gleder meg!!!

 

Jeg skal gå så mye jeg kan, selv om helsa svikter meg innimellom.. Tar sikte på minst 10 000 skritt hver dag, og så får jeg heller ta igjen de dagene jeg kan gå. Målet er å registrere alt, iallefall noen dager i uka! Klar, ferdig, gå!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Veiedag og måledag i dag, veide 95,4 kg, så har gått opp.. MEN nå er det fullt fokus på vann, regelmessige måltider, frukt og grønt, samt lite og ofte!!! Gleder meg!!!

 

Jeg skal gå så mye jeg kan, selv om helsa svikter meg innimellom.. Tar sikte på minst 10 000 skritt hver dag, og så får jeg heller ta igjen de dagene jeg kan gå. Målet er å registrere alt, iallefall noen dager i uka! Klar, ferdig, gå!!!! :D/>

 

Hei!

Nytt år nye muligheter.

Registrerer du maten din? Jeg har gått på 3 GR-nettkurs og var veldig flink til å registrere på de første to kursa. Etter 4 mndr ble jeg lei av registrering, men det funker faktisk. I juleuken la jeg på meg 800 gram og så har jeg begynt å registrere igjen og har gått ned i vekt igjen. Veie mat tar forferdelig lang tid men det er verdt det.

Jeg går ikke på kurs nå. Tenkte å prøve meg alene i januar og se hvordan det går. Går det nedover så er det bra men tar det helt av og jeg legger på meg igjen så har jeg bestemt meg for å melde meg på kurs igjen. Da har jeg i hvert fall noen som "våker over meg".

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nytt år nye muligheter.

Registrerer du maten din? Jeg har gått på 3 GR-nettkurs og var veldig flink til å registrere på de første to kursa. Etter 4 mndr ble jeg lei av registrering, men det funker faktisk. I juleuken la jeg på meg 800 gram og så har jeg begynt å registrere igjen og har gått ned i vekt igjen. Veie mat tar forferdelig lang tid men det er verdt det.

Jeg går ikke på kurs nå. Tenkte å prøve meg alene i januar og se hvordan det går. Går det nedover så er det bra men tar det helt av og jeg legger på meg igjen så har jeg bestemt meg for å melde meg på kurs igjen. Da har jeg i hvert fall noen som "våker over meg".

 

Ha en fin dag.

Hei på deg, Tina P!!! flott at du la igjen noen spor etter deg! Akkurat nå registrerer je gikke maten min, men det er det som er målet!! Har gjort det før, og vet det virker, men akkurat nå har det ikke vært rom for det. MEN bare jeg kommer ovenpå litt nå med helsa så er jeg i gang! Jeg spiser lite og ofte, frukt og grønt, beveger meg så mye jeg kan, men målet mitt er å registrere!

 

Hvordan ligger du ann i løypa anng vektnedgang???

 

Ha en fin-fin dag!! Snart helg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden starten i begynnelsen av juni så har jeg tatt av 16,3 kg. Er såå fornøyd med det. Leser litt i innlegga til de "nye" som begynner nå og er veldig glad at jeg begynte før sommeren. Har fremdeles en del igjen. Ligger denne uken på 86,7 og vil ned til under 70 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden starten i begynnelsen av juni så har jeg tatt av 16,3 kg. Er såå fornøyd med det. Leser litt i innlegga til de "nye" som begynner nå og er veldig glad at jeg begynte før sommeren. Har fremdeles en del igjen. Ligger denne uken på 86,7 og vil ned til under 70 kg.

Å så flink du har vært!! Veldig bra! Trener du mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hvordan går det med deg? Jeg var langt ute på glattisen kan man si, men nå er jeg tilbake for fullt. <enda tyngre enn før. 104. Ikke akkurat noe å skryte av, men jeg håper det går bedre denne gang. Vil ikke si at dette er siste gang, selv om jeg burde. Jeg blir så skuffet over meg selv hver eneste gang. Vi snakkes (skrives)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...