Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! :) Jeg er i jente på 24 år som skal ned en del kg for å si det mildt!:) Er godt i gang og har fulgt grete rodes kost plan og trenings plan i 2 uker nå på søndag!:) Første uka gikk jeg ned 3 kg,og håper vekta er snill denna uka også!

 

Jeg synes det hadde vært koselig vis nettopp DU ville vært med på min ferd,og delt motivasjon,råd,og erfaringer! :) Er alltid godt med en å snakke med,motivasjons venn,eller i det hele tatt en venn er jo supert! Merker jeg trenger noen å snakke med som er i så å si samma båt som meg.

 

Jeg veier nå 97kg,og skal ned til 75! Delmålet nå i førsteomgang er 90,så 85 osv!:) Tar det i små puljer så det er oppnårlig!:)

 

Haddde vært koselig på svar! Enten her eller på melding:)

synes noen ganger det tar så lang tid mellom svar fra folk,så vis du er bruker av msn så si ifra så kan vi jo addes der? :)

 

PS: har hatt ett sånt emne ute før også,men alltid så dårlig respons,mange innom å titter men sjelden svar:( hehe.. Så prøver igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Trenger også en motivasjonsvenn :)

Selv om veier en del mer enn det du gjør (108 kg) har vi jo egentlig samme mål om å gå ned over 20 kg.

 

Har begynt på kurs sist ondsdag og må si at jeg sliter litt med å spise så mye som jeg skal - spesielt til middag er det jo utolig mye.

 

Men skal stå på og gjøre mitt beste. Blir spennende å se hva vekta viser på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med her som heiagjeng og tar gjerne imot litt motivasjon selv også! Skal ned en del jeg også, veide 109,5 til nyttår, 106 i dag :) Det går rette veien! Har satt meg et veldig forsiktig mål på vekt under 95 til nyttår, fordi jeg er så redd for å skuffe meg selv med og ikke klare målet mitt... Men har jo et håp om å gå ned mer enn det.

Ellers bor jeg i Østfold, hvor i verden er dere? :)

 

Også er jeg mamma til ei skjønn lita jente på 14 mnd, som jeg ammer enda - derfor vil jeg også gå sakte ned i vekt pga ammingen. Har ikke lyst til å slutte riktig enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Trenger også en motivasjonsvenn :)

Selv om veier en del mer enn det du gjør (108 kg) har vi jo egentlig samme mål om å gå ned over 20 kg.

 

Har begynt på kurs sist ondsdag og må si at jeg sliter litt med å spise så mye som jeg skal - spesielt til middag er det jo utolig mye.

 

Men skal stå på og gjøre mitt beste. Blir spennende å se hva vekta viser på onsdag :)

 

Så koselig!!:D

jeg har selv veit 118 før på det meste,der jeg gikk ned til 82,så gikk jeg opp igjen til 103,og nå er jeg på vei ned igjen!!:) hehe,så veit åssen du har det:)

 

Jeg selv går ikke på kurs,følger bare kalori inntaker og trim poeng,ser ut til å funke så langt:) Håper vekta di viser snille tall til onsdag da! Jeg selv har satt veie dag på søndager (slemt) men med hensikt!:) må jeg passe på i helgen også;) hehe..

 

Enig i det du sier ang hvor mye mat man skal ha,jeg har ett helt fat foran meg hver dag til middag;) men går jo greit vis man har litt kjøtt,fisk,osv,og MASSE MASSE grønnsaker!:) jeg er helt besatt av brokkoli,og blomkål,gullerøtter osv;) Knasker det rått om jeg må:P hehe.. Tenkte i starten at detta er vel ALT for mye mat,men sitter her 3 kg lettere så må jo værre no rett i det også;)

 

Er det no spesielt du liker å trene osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med her som heiagjeng og tar gjerne imot litt motivasjon selv også! Skal ned en del jeg også, veide 109,5 til nyttår, 106 i dag :) Det går rette veien! Har satt meg et veldig forsiktig mål på vekt under 95 til nyttår, fordi jeg er så redd for å skuffe meg selv med og ikke klare målet mitt... Men har jo et håp om å gå ned mer enn det.

Ellers bor jeg i Østfold, hvor i verden er dere? :)

 

Også er jeg mamma til ei skjønn lita jente på 14 mnd, som jeg ammer enda - derfor vil jeg også gå sakte ned i vekt pga ammingen. Har ikke lyst til å slutte riktig enda ;)

Så bra at det går rette veien!:)

jeg bor i Drammen!:) sikkert ikke dumt å ta forsikte mål,delmål er supert! vis jeg skulle gått hver dag og tenkt at jeg SKAL ned til 75 innen sommern,hadde garantert motivasjonen blitt borte etter en kort stund!;) Baby steps right? hehe..

 

Skjønner godt du ikke vil gi opp ammingen helt ennå;) jeg har ikke barn,men jobber i barnehage da:) Ikke det samma,men ELSKER BARN!:)

 

Hvem meny er det du går på og hva trener du ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går rette veien!:)

jeg bor i Drammen!:) sikkert ikke dumt å ta forsikte mål,delmål er supert! vis jeg skulle gått hver dag og tenkt at jeg SKAL ned til 75 innen sommern,hadde garantert motivasjonen blitt borte etter en kort stund!;) Baby steps right? hehe..

 

Skjønner godt du ikke vil gi opp ammingen helt ennå;) jeg har ikke barn,men jobber i barnehage da:) Ikke det samma,men ELSKER BARN!:)

 

Hvem meny er det du går på og hva trener du ? :)

 

Nettopp det du sier der jeg også er redd for; hvis jeg fokuserer veldig på ALLE kiloene blir jeg bare deppa.

 

Jeg vippa mellom meny 2 og 3, og da valgte jeg 3 pga amminga. Spiser ca 1900 kalorier om dagen. Har satt meg som mål å få 10 trimpoeng i uka, og går på et Roede Aktiv kurs der jeg får 3 poeng for spinning :) Har vært flink denne uka; trent styrke en gang og skal ha en økt til her hjemme på søndag. Syklet hver dag på trimsykkelen som står midt i stua for at det skal være lett å bruke den. Utrolig hvor fort hverdagstrimmen går mens man ser på Hotel Cæsar :lol:

 

Ellers har jeg gjort noe jeg selv synes var lurt. Flaut, men lurt.

Jeg fikk mannen min til å ta bilder av i bare undertøy i alle vinkler. Det var IKKE et pent syn for og si det slik. Trenger bare å titte på et av bildene så forsvinner søthungeren som dugg for sola :lol: hihi Tenker at bildene kan være fin motivasjon i periodene der vekta ikke går mye ned, men der man kanskje kan se forskjell allikevel :)

 

Hva med dere andre? Hva trener dere og hvilke menyer går dere på? Noen flere her med barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det du sier der jeg også er redd for; hvis jeg fokuserer veldig på ALLE kiloene blir jeg bare deppa.

 

Jeg vippa mellom meny 2 og 3, og da valgte jeg 3 pga amminga. Spiser ca 1900 kalorier om dagen. Har satt meg som mål å få 10 trimpoeng i uka, og går på et Roede Aktiv kurs der jeg får 3 poeng for spinning :) Har vært flink denne uka; trent styrke en gang og skal ha en økt til her hjemme på søndag. Syklet hver dag på trimsykkelen som står midt i stua for at det skal være lett å bruke den. Utrolig hvor fort hverdagstrimmen går mens man ser på Hotel Cæsar :lol:

 

Ellers har jeg gjort noe jeg selv synes var lurt. Flaut, men lurt.

Jeg fikk mannen min til å ta bilder av i bare undertøy i alle vinkler. Det var IKKE et pent syn for og si det slik. Trenger bare å titte på et av bildene så forsvinner søthungeren som dugg for sola :lol: hihi Tenker at bildene kan være fin motivasjon i periodene der vekta ikke går mye ned, men der man kanskje kan se forskjell allikevel :)

 

Hva med dere andre? Hva trener dere og hvilke menyer går dere på? Noen flere her med barn?

Jeg går på meny 2!:) Sant så sant,nå om dagen synes jeg treninga bare swisher forbi,``oj er timen ferdig? :o

 

Jeg trener 3-4 ganger i uka på Friskis og svettis + hjemme trening:) Går masse turer,og truker manualer:) Er ekstremt glad i å sykle og jogge,så gleder meg masse til snøen blir borte å jeg kan slenge meg ut i skogen og puste og pese som hval igjen;) hehe..

 

Morro du sier det,for jeg gikk å tenkte på det i stad,at jeg må få samboern min til å ta bilder av meg;) Super go motivasjon å se på før og etter bilder:) Gjort det tidligere også,og skulle ikke alt for mange kg av for å se resultater!:)

 

Gleder meg MASSE til i morgen,da er det åpen dag på friskis og svettis med trening fra 11-16! Da skal a mor få forbrent ett parr kalorier ja;) hehe.. :D Synes det er så deilig å skjenne at kroppen har fått brukt seg ordentlig! Den følelsen av å ta seg en dusj etter en hard trenings økt,på med kosedressen og bare DAFFE!!:D hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jeg er i jente på 24 år som skal ned en del kg for å si det mildt!:) Er godt i gang og har fulgt grete rodes kost plan og trenings plan i 2 uker nå på søndag!:) Første uka gikk jeg ned 3 kg,og håper vekta er snill denna uka også!

 

Jeg synes det hadde vært koselig vis nettopp DU ville vært med på min ferd,og delt motivasjon,råd,og erfaringer! :) Er alltid godt med en å snakke med,motivasjons venn,eller i det hele tatt en venn er jo supert! Merker jeg trenger noen å snakke med som er i så å si samma båt som meg.

 

Jeg veier nå 97kg,og skal ned til 75! Delmålet nå i førsteomgang er 90,så 85 osv!:) Tar det i små puljer så det er oppnårlig!:)

 

Haddde vært koselig på svar! Enten her eller på melding:)

synes noen ganger det tar så lang tid mellom svar fra folk,så vis du er bruker av msn så si ifra så kan vi jo addes der? :)

 

PS: har hatt ett sånt emne ute før også,men alltid så dårlig respons,mange innom å titter men sjelden svar:( hehe.. Så prøver igjen!

 

Hallaisen!

 

Er litt kløne på forum og sånt så bruker vanligvis ikke å skrive noe, men utgangspunkt og målet ditt var så likt mitt at jeg tenkte det kunne være gøy å følge deg og heie deg frem(også fordi jeg snart har holdt på et halvt år og trenger kanskje litt motivasjon sjøl også:) )

 

Jeg er 27 år og startet på 98,8 kg (skrekk og gru!) har endelig mål som 75 (liker litt former) og veier nå 85,6 så har gått ned 13,2 så langt.

 

Har hatt mange delmål på veien 95, 90, 88,8 og nærmer meg veldig neste på 85...

 

Jeg følger ikke noe kurs men lever etter GR og veier meg mandager for att jeg ikke skal svømme i nachos og snop i helgen;)

 

Er ikke så flink til å trene men prøver å gå noen lange turer i uka og så trener jeg styrke og zumba hjemme.

 

Syns noen uker går fint mens andre går veldig treigt. Men sett under alt så går det jo rett vei:)

 

Har grei gubbe, og en sønn på 1 år ( så skjønner deg godt Maylah at du vil passe på litt med ammingen)

 

Blir stas å følges, skal heie på veiingen din i morgen men det går vel fint etter så mye trening i dag!

 

Snakkast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kan jeg være med dere her?

Jeg har oxo min egen tråd, men svar kommer ikke så ofte, så når jeg trenger lese noe for motivasjonen så er det ikke så ofte det er noe nytt og lese :wacko:

 

Jeg er 24 år 177.5 høy og veide 99.5 kg har nå klart gå ned til 97.9 kg uten trening :)

 

Målet mitt er ca 75 kg.

 

Fra mandag SKAL jeg begynne trene igjen uansett hvordan formen er. Har ikke vært helt frisk i det siste og da fikk jeg rett og slett ikke lov og trene av legen :(

 

Jeg skal ikke gå på noe kurs nå, men har ett håp om og klare en del kg selv nå i første omgan ;)

 

Men som nevnt av mange trenger også jeg motivasjon for og få det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen!

 

Er litt kløne på forum og sånt så bruker vanligvis ikke å skrive noe, men utgangspunkt og målet ditt var så likt mitt at jeg tenkte det kunne være gøy å følge deg og heie deg frem(også fordi jeg snart har holdt på et halvt år og trenger kanskje litt motivasjon sjøl også:) )

 

Jeg er 27 år og startet på 98,8 kg (skrekk og gru!) har endelig mål som 75 (liker litt former) og veier nå 85,6 så har gått ned 13,2 så langt.

 

Har hatt mange delmål på veien 95, 90, 88,8 og nærmer meg veldig neste på 85...

 

Jeg følger ikke noe kurs men lever etter GR og veier meg mandager for att jeg ikke skal svømme i nachos og snop i helgen;)

 

Er ikke så flink til å trene men prøver å gå noen lange turer i uka og så trener jeg styrke og zumba hjemme.

 

Syns noen uker går fint mens andre går veldig treigt. Men sett under alt så går det jo rett vei:)

 

Har grei gubbe, og en sønn på 1 år ( så skjønner deg godt Maylah at du vil passe på litt med ammingen)

 

Blir stas å følges, skal heie på veiingen din i morgen men det går vel fint etter så mye trening i dag!

 

Snakkast! :)

 

Så koselig at du også vil være med!!:D Ja da har vi ganske like mål og utgangspungt!:) spent på veiingen i morgen! Skal huske å skrive resultatet i morgen!:) I dag var jeg på friskis og svettis dag,og fikk 8,2 trim poeng kun i dag! så nå har jeg totalt 16 denna uka!:) *stolt* hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kan jeg være med dere her?

Jeg har oxo min egen tråd, men svar kommer ikke så ofte, så når jeg trenger lese noe for motivasjonen så er det ikke så ofte det er noe nytt og lese :wacko:

 

Jeg er 24 år 177.5 høy og veide 99.5 kg har nå klart gå ned til 97.9 kg uten trening :)

 

Målet mitt er ca 75 kg.

 

Fra mandag SKAL jeg begynne trene igjen uansett hvordan formen er. Har ikke vært helt frisk i det siste og da fikk jeg rett og slett ikke lov og trene av legen :(

 

Jeg skal ikke gå på noe kurs nå, men har ett håp om og klare en del kg selv nå i første omgan ;)

 

Men som nevnt av mange trenger også jeg motivasjon for og få det til ;)

 

 

Hei:)

så klart du kan være med her:) jo fler jo bedre!:) Motivasjon skal du FÅ!:) hehe.. Når har du veie dag? Hva liker du å trene? og hvem meny går du på? :)

 

Jeg går hverfall på meny 2-3 og har veie dag på søndager:) Så i morgen kommer ukens resultat krysser fingra for at det er ett posetivt utfall:)

 

 

Har på følelsen at dette emne kan bli en bra start på mange flotte motivajons tips osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Heisann:) jeg vil også være med, jeg er ei jente på 28, har praksis i barnehage frem til februar nå, har permisjon fra førskolelærerutdanningen pga en ....... lærer.

 

jeg startet på kurs forrige onsdag og da viste vekten 72,9. har siden 2007 gått ned fra 98 kg, men skal ned rundt 15-16 kg til.

 

jeg følger meny 2 da og i morgen blir det indoor walking i 45 min og yogatime etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) jeg vil også være med, jeg er ei jente på 28, har praksis i barnehage frem til februar nå, har permisjon fra førskolelærerutdanningen pga en ....... lærer.

 

jeg startet på kurs forrige onsdag og da viste vekten 72,9. har siden 2007 gått ned fra 98 kg, men skal ned rundt 15-16 kg til.

 

jeg følger meny 2 da og i morgen blir det indoor walking i 45 min og yogatime etterpå:)

 

Hei og velkommen!:D

Så koselig med flere som jobber i barnehage,trives du?

Du har jo gått ned en del før du da! Det er jo BRA! hørtes ikke dumt ut med litt yoga og indoor walking. Tenkte meg en tur ut å gå tur i morgen jeg,har ikke fått gått no tur på evigheter! Håper snøen blir borte snart,vil jogge og sykle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

heisann:) jeg trives kjempebra, fikk praksis i barnehage i 3 mnd gjennom jobbsøkerkurset jeg var på i oktober. snart ferdig med utdanningen min, kunne vært ferdig sommeren 2011 men hadde en lærer som ødela praksisen min og hun ødela den for 2.gang nå i oktober som var.

 

Så derfor ble dte da permisjon, kjenner dte blir tungt å skulle ta opp 4 eksamener og en praksis nå fra mars, men men håper alt ordner seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) jeg trives kjempebra, fikk praksis i barnehage i 3 mnd gjennom jobbsøkerkurset jeg var på i oktober. snart ferdig med utdanningen min, kunne vært ferdig sommeren 2011 men hadde en lærer som ødela praksisen min og hun ødela den for 2.gang nå i oktober som var.

 

Så derfor ble dte da permisjon, kjenner dte blir tungt å skulle ta opp 4 eksamener og en praksis nå fra mars, men men håper alt ordner seg

 

Så bra!:) digger barn,gjør værdagen så mye lysere! særlig når man ikke har barn selv.

Så kjedelig! så trist at en lærer skal ha mulighet til ødlegge for deg:( da har du nok å ta deg til ja! uff.. det må være utrolig surt å vite at du kunne vært ferdig utdanne vis det ikke hadde vært for den læreren :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woho!

10 blank på kostholds scoren i dag! Første gang,har liggi på sån 7-8 men endelig fikk jeg 10:D *fornøyd* B) hehe.. Håper å høre fra dere andre åssen veiinga osv går i løpet av uka når dere ha har veie dag!:) gru gleder meg til å veie meg i morgen! Krysser fingra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woho!

10 blank på kostholds scoren i dag! Første gang,har liggi på sån 7-8 men endelig fikk jeg 10:D *fornøyd* B) hehe.. Håper å høre fra dere andre åssen veiinga osv går i løpet av uka når dere ha har veie dag!:) gru gleder meg til å veie meg i morgen! Krysser fingra!

 

10, ja - det er jo kjempebra!!!

Selv sitter jeg med litt dårlig samvittighet etter å ha gått "litt" over på antall kosemerker denne uka.... Gikk på en sjokoladesmell i dag gitt..... 14 kosemerker i sjokolade ble jo så liiiite :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wacko:

Hei:)

så klart du kan være med her:) jo fler jo bedre!:) Motivasjon skal du FÅ!:) hehe.. Når har du veie dag? Hva liker du å trene? og hvem meny går du på? :)

 

Jeg går hverfall på meny 2-3 og har veie dag på søndager:) Så i morgen kommer ukens resultat krysser fingra for at det er ett posetivt utfall:)

 

 

Har på følelsen at dette emne kan bli en bra start på mange flotte motivajons tips osv:)

 

Jeg har veie dag på onsdager.

Jeg spiller håndball og det har jeg gjort siden jeg var 9 år gammel, men hadde opphold nesten en sesong på grunn av blodpropp. Det hemmer meg litt den dag i dag ute iterrenget, men det går greit.

Flytta til Valdres for tre år siden og Håndball miljøet her er ikke det samme som det var i Tønsberg så blir desverre ikke like mye og god trening som det var, men når man er trener har man en fordel i forhold til øvelses valg :P Ellers blir det gå turer og jogge.

 

 

 

Jeg har ikke fulgt noe meny enda for har mer eller mindre vært dårlig siden jeg startet opp etter nyttår så har ikke fått så god start :wacko:

 

Har akkurat vært i bursdagselskap :wacko: Uka som kommer blir det mye trening ;)

 

Morro med en tråd det er mye aktivitet på :D Det liker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!:) digger barn,gjør værdagen så mye lysere! særlig når man ikke har barn selv.

Så kjedelig! så trist at en lærer skal ha mulighet til ødlegge for deg:( da har du nok å ta deg til ja! uff.. det må være utrolig surt å vite at du kunne vært ferdig utdanne vis det ikke hadde vært for den læreren :/

 

 

Jeg er utdanna førskolelærer og har nå jobbet i 2 1/2 år etter jeg var ferdig utdanna. Jeg syns også det er veldig korselig med barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) jeg vil også være med, jeg er ei jente på 28, har praksis i barnehage frem til februar nå, har permisjon fra førskolelærerutdanningen pga en ....... lærer.

 

jeg startet på kurs forrige onsdag og da viste vekten 72,9. har siden 2007 gått ned fra 98 kg, men skal ned rundt 15-16 kg til.

 

jeg følger meny 2 da og i morgen blir det indoor walking i 45 min og yogatime etterpå:)

 

Huff det er MANGE lærere som ikke skulle vært det desverre :angry:

Har hatt noen fæle lærere opp igjennom skolen, men ikke så ille. Var ei som ødela for meg på en muntlig eksamen som jeg måtte ta opp igjen og da fikk jeg en annen lærer så gikk det heldigvis bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen!:D

Så koselig med flere som jobber i barnehage,trives du?

Du har jo gått ned en del før du da! Det er jo BRA! hørtes ikke dumt ut med litt yoga og indoor walking. Tenkte meg en tur ut å gå tur i morgen jeg,har ikke fått gått no tur på evigheter! Håper snøen blir borte snart,vil jogge og sykle!

 

(http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=3697)

Disse funker fint ute på is og snø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Jeg skal på møte til uken med studiekoordinatoren på skolen, han hadde jeg også som pedagogikklærer på 1.året. så han vet så å si alt om meg, men jeg er stygt redd for at jeg må ha hun læreren når jeg skal ta opp praksisen for 3.gang.

 

han sa jeg måtte komme på skolen nå til uken så vi får finne ut hva slags muligheter jeg har, jeg gruer meg noe helt forferdelig, huff. redd 3 år blir helt forgjeves.

 

har ikke skeiet ut i helga, men blitt for lite mat, ligget på 1300 fredag og i går pga sovnet før jeg sku spise siste måltidet, har vært så sliten.

 

Tror dere jeg har ødelagt mye pga det? skal jo ligge på meny 2 egentlig.

jeg bruker spise slik ferdig marinert kyllingsalatkjøtt fra den stolte hane som er slik ferdig greier, men merker det at jeg ikke klarer 100 gram, ble uvel i går da jeg skulle spise 100 gram, så jeg tror jeg kutter ned til 50 gram, tror dere det går bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på møte til uken med studiekoordinatoren på skolen, han hadde jeg også som pedagogikklærer på 1.året. så han vet så å si alt om meg, men jeg er stygt redd for at jeg må ha hun læreren når jeg skal ta opp praksisen for 3.gang.

 

han sa jeg måtte komme på skolen nå til uken så vi får finne ut hva slags muligheter jeg har, jeg gruer meg noe helt forferdelig, huff. redd 3 år blir helt forgjeves.

 

har ikke skeiet ut i helga, men blitt for lite mat, ligget på 1300 fredag og i går pga sovnet før jeg sku spise siste måltidet, har vært så sliten.

 

Tror dere jeg har ødelagt mye pga det? skal jo ligge på meny 2 egentlig.

jeg bruker spise slik ferdig marinert kyllingsalatkjøtt fra den stolte hane som er slik ferdig greier, men merker det at jeg ikke klarer 100 gram, ble uvel i går da jeg skulle spise 100 gram, så jeg tror jeg kutter ned til 50 gram, tror dere det går bra?

 

Masse lykke til med skolen. Krysser alt jeg har for deg;)

Jeg har gått på ett roede kurs for en god stund siden og jeg slet med og spise alt jeg skulle jeg oxo. Men gikk ned alikevel. Hvis det ble alt for lite spiste jeg noen nøtter eller liknende til kvelds. Hvor bra det var vet jeg ikke men :S. Og vi er jo forskjellige så er jo ikke sikkert andre går ned med samme metode.

Nå når jeg ikke går på kurs så har jeg tenkt at Roede er grunnleggende for magen, men med en egen vri i forhold til små ting jeg ikke liker ved det og jeg er heller ikke så nøye med akkurat kalorier. Men så er det noe med det at hadde jeg ikke vært super nøye når jeg gikk på kurs hadde jeg ikke fått til detta nå;)

 

STÅ PÅ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woho!

10 blank på kostholds scoren i dag! Første gang,har liggi på sån 7-8 men endelig fikk jeg 10:D *fornøyd* B) hehe.. Håper å høre fra dere andre åssen veiinga osv går i løpet av uka når dere ha har veie dag!:) gru gleder meg til å veie meg i morgen! Krysser fingra!

 

Uff å huff,vekta sto stille den! så da ligger jeg forsatt på 97!

Men sies det ikke at muskler veier mer en fett? :) hehe..

Så har jeg den røde uka også,så får håpe det er årsaken,for har ikke spist noe usunt,og trent 5 dager enna uka:p merker jeg blir litt små skuffa,men får bite tenna sammen og fortsette,detta er jo så standar sånt som skjer,man har vært kjempe flink,og håper på bra resultat også står det stille.da mange gir seg,og der er feilen!!:) jeg har i alle fall ikke gått opp!:) *tenke posetivt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...