Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg pøser på med vann jeg og flyr jo på do i ett kjør og da. Men tror kroppen trenger det, jeg kutta litt ned en periode og da gikk det tregere..

 

Men man kan jo teste ut å se hvordan det fungerer for en selv :)

 

I dag ble det tur på 3 timer og 5,1 TP :D Sliten men fornøyd!

 

Min telledings er fra www.tickerfactory.com Balo

 

God kveld alle :lol:

 

5.1 TP på en tur er jo innmari bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært morsomt ;) Kansje jeg må skaffe meg det. Noen du anbefaller mer enn andre?

 

Er morro med spark :D anbefalles ;)

 

Jeg bruker Polar klokke RS300x!:) kjempe fornøyd,enkel og bruke og funker kjempe bra!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiing igjen idag og jeg må si at jeg er ekstrem overrasket at man kan ned i vekt av å spise såååå mye. Klart det ble ikke noe godteri og eller ikke noe særlig småspising fra kjøleskapet, men -2,6 kg hadde jeg aldri trodde :) Dette var gøy. Håper at det fortsetter å gå rette veien - selv om det nok blir en del mindre neste gang ifølge kurslederen :)

 

Gratulerer!:D det er jo kjempe bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere flinke til å drikke vann??

Jeg er det, men sliter sånn med at jeg må tisse så ofte. Er så irriterende! Vild et stabilisere seg tror dere???

 

Jeg drikker haue vis med vann,flyr på do hele tia;) hehe..

MEn nå er jeg kjempe glad i vann,så går å drikker på flaska mi på jobb,og hjemme hele tia:) Liker å få rensa ordentlig gjennom;) hehe..

Noe annet jeg synes der kjempe godt er farris,eller bobblevann,men en liten dæsh med fun saft!:D *NAM* Så går det mye i te også! Så har nok nok og mer en det jeg tenger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Hei på dere:) ja jeg var på veiing på kurset onsdag og bare gått ned 0,2 så veldig skuffet, men hun spurte hvordan jeg hadde spist da før jeg i det hele tatt startet på kurset og noen dager har jeg gått uten mat, og noen ganger bare et måltid om dagen . altså dette var før jul og før den tid.

Hun sa at da var det ikke rart jeg ikke hadde gått ned mer pga kroppen trenger venne seg til mer mat.

 

men jeg har kuttet ut brus så nå får jeg ikke noe væske i meg om dagen. må begynne å få i meg vann, så får kjøpe funlight saft å bruke tror jeg. Er det salt i funlight og som i farris og lettbrus?

 

Ellers fikk jeg meg en stor knekk i går. var på skolen i forhold til at jeg har permisjon pga en lærer ødela praksisen min for 2 gang så jeg mangler en praksis og 4 eksamener og 2 mappeoppgaver før jeg er ferdig førskolelærer, men han jeg snakket med kjenner meg veldig godt og han sa: er det verd det å gå på en skikkelig smell om du ikke klarer det eller kan du bli lykkelig som assistent i barnehagen. Men jeg føler det som et nederlag om jeg ikke fullfører.

 

føler alle kommer til å se ned på meg om jeg ikke fullfører, men viktigste for meg er å jobbe i barnehage og å få formidlet noe av det jeg kan både til barn og de ansatte, ikke å være en leder som kanskje nesten ikke har tid til barna. Har en venninne som er pedagogisk leder nå og hun sier dte er så tøft så hun vurderer å søke jobb som assistent når hun er ferdig med vikariatet sitt.

 

Nå er jeg bare redd dette skal ta all fokuset mitt slik at jeg ikke klarer gå ned i vekt til neste onsdag. huff, noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:) ja jeg var på veiing på kurset onsdag og bare gått ned 0,2 så veldig skuffet, men hun spurte hvordan jeg hadde spist da før jeg i det hele tatt startet på kurset og noen dager har jeg gått uten mat, og noen ganger bare et måltid om dagen . altså dette var før jul og før den tid.

Hun sa at da var det ikke rart jeg ikke hadde gått ned mer pga kroppen trenger venne seg til mer mat.

 

men jeg har kuttet ut brus så nå får jeg ikke noe væske i meg om dagen. må begynne å få i meg vann, så får kjøpe funlight saft å bruke tror jeg. Er det salt i funlight og som i farris og lettbrus?

 

Ellers fikk jeg meg en stor knekk i går. var på skolen i forhold til at jeg har permisjon pga en lærer ødela praksisen min for 2 gang så jeg mangler en praksis og 4 eksamener og 2 mappeoppgaver før jeg er ferdig førskolelærer, men han jeg snakket med kjenner meg veldig godt og han sa: er det verd det å gå på en skikkelig smell om du ikke klarer det eller kan du bli lykkelig som assistent i barnehagen. Men jeg føler det som et nederlag om jeg ikke fullfører.

 

føler alle kommer til å se ned på meg om jeg ikke fullfører, men viktigste for meg er å jobbe i barnehage og å få formidlet noe av det jeg kan både til barn og de ansatte, ikke å være en leder som kanskje nesten ikke har tid til barna. Har en venninne som er pedagogisk leder nå og hun sier dte er så tøft så hun vurderer å søke jobb som assistent når hun er ferdig med vikariatet sitt.

 

Nå er jeg bare redd dette skal ta all fokuset mitt slik at jeg ikke klarer gå ned i vekt til neste onsdag. huff, noen råd?

 

Tips/råd: fokuser på deg selv og det som gjør deg lykkelig. Har store deler av livet mitt sliti med dette selv men innså tilslutt at mine egne ideer om andres forventning til meg var overvurdert, lærte meg også å si nei etter å ha lest i en studie om sosial omgangskrets at noe slikt som 90 % av din omgangskrets vil like deg uansett hvordan du oppfører deg, mens da ca 10% aldri kommer til å gjøre det uansett hvor mye du prøver på det, så nå blåser jeg i de 10% :D

( Men det er jo klart at er man en fullstendig skitstøvel så blir nok selve omgangskretsen mindre :lol: )

 

At forbrenningen din bruker litt tid på å tilpasse seg normalt kosthold og fornuftig næringsintervall er ikke noe rart, så keep at it!

 

Kjøp deg en fin drikkeflaske som du har med deg over alt, ha den fylt med vann hele tiden og kom i vane med å drikke vann. Det blir fort rutine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Tusen takk Missoki:) det der hjalp veldig.

nå har jeg vært på Tabata trening på spenst og sto og skalv etterpå. klarte ikke holde ut i 30 minutter, men ble ihvertfall 20 min, siste del ble for hardt for ryggen min. guud som jeg gleder meg til å nå målet mitt så jeg kan få brystreduksjon og kan trene det jeg vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD HELG ALLE SAMMEN :D

 

GO HELG!!:D

 

Nå er jeg klar for fest i morgen! OG skal ordentlig kose meg!:)

nå har jeg ikke drikki alkohol på snart 2 månder,så nå skal jeg faktisk DRIKKE!;) hehe

 

Må ikke glemme å kose seg også oppi alt styret.gårsdagen og dagen i dag har vært sån midt på tre i matveien,men fikk meg en god ski tur sammen med kjæresten min på ca 7 km!:) 10 TP så langt! :)

 

Tar veiinga i morra,ettersom jeg veit jeg skal drekka i morra og kose meg litt ekstremt mye:)

 

Skjerpings til mandan igjen!

 

Håper alle får en strålende helg og koser seg gløgg i hjel!:D

post-34910-0-81959000-1327099090_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GO HELG!!:D

 

Nå er jeg klar for fest i morgen! OG skal ordentlig kose meg!:)

nå har jeg ikke drikki alkohol på snart 2 månder,så nå skal jeg faktisk DRIKKE!;) hehe

 

Må ikke glemme å kose seg også oppi alt styret.gårsdagen og dagen i dag har vært sån midt på tre i matveien,men fikk meg en god ski tur sammen med kjæresten min på ca 7 km!:) 10 TP så langt! :)

 

Tar veiinga i morra,ettersom jeg veit jeg skal drekka i morra og kose meg litt ekstremt mye:)

 

Skjerpings til mandan igjen!

 

Håper alle får en strålende helg og koser seg gløgg i hjel!:D

 

Kos deg masse det fortjener du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse det fortjener du ;)

 

Takk!:) Tok som sakt veiinga i dag,var en liten meg helt grei nedgang:) fra 97 blank til 96,6! Alt som er ned er jeg fornøyd med:) hehe..Men morro å se hvor mye i cm man har tatt av!

 

Mål

Endring i midjemål siden

01.01.12

-12,0 cm

 

Fra 113,0 cm til 101,0 cm

Endring i totalmål siden

01.01.12

-31,0 cm

 

Fra 606,0 cm til 575,0 cm

 

Teller jo det også!:) hehe.. Happy face! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!:) Tok som sakt veiinga i dag,var en liten meg helt grei nedgang:) fra 97 blank til 96,6! Alt som er ned er jeg fornøyd med:) hehe..Men morro å se hvor mye i cm man har tatt av!

 

Mål

Endring i midjemål siden

01.01.12

-12,0 cm

 

Fra 113,0 cm til 101,0 cm

Endring i totalmål siden

01.01.12

-31,0 cm

 

Fra 606,0 cm til 575,0 cm

 

Teller jo det også!:) hehe.. Happy face! <3

 

Gratulerer med nedgang i både cm og gram!

 

Og kos deg masse på fest :lol: Jeg gå til butikken å kjøpe lørdagssnop nå!

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!:) Tok som sakt veiinga i dag,var en liten meg helt grei nedgang:) fra 97 blank til 96,6! Alt som er ned er jeg fornøyd med:) hehe..Men morro å se hvor mye i cm man har tatt av!

 

Mål

Endring i midjemål siden

01.01.12

-12,0 cm

 

Fra 113,0 cm til 101,0 cm

Endring i totalmål siden

01.01.12

-31,0 cm

 

Fra 606,0 cm til 575,0 cm

 

Teller jo det også!:) hehe.. Happy face! <3

 

Så morro:) der ser man grunnen til at man skal måle seg i tillegg til og veie seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang i både cm og gram!

 

Og kos deg masse på fest :lol: Jeg gå til butikken å kjøpe lørdagssnop nå!

Hurra!

 

Takk!:) Det skal jeg! hihi;) Hurra for snoop!;) Må kose deg masse du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro:) der ser man grunnen til at man skal måle seg i tillegg til og veie seg;)

 

JA! helt klart!;)

jeg har alltid bare gått etter vekta før,men nå ser jeg jo at cm er jo like så viktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stuggu!

 

Blei jommenmeg en gåtur i dag og, (takk til den som oppfant brodder!)

2 timer og 3,1 TP, totalt 12,2 TP denne uken :lol:

Spent på morgendagen både i forhold til resultater men mest i forhold til at i morgen begynner hverdagen for meg...omgomg..

 

Med foreldrepermisjon og bekkenløsningsykemelding har jeg jo nesten vært hjemme i et og et halvt år nå. I morgen begynner jeg med videreutdanning og skole 5 dager i uken, og jeg er superspent! Både på skolen men også å klare den nye livsstilen i en mer hektisk hverdag en det jeg har vært vant til det siste halve året. Har for eksempel aldri før spist frokost før jobb, det må jeg begynne med nå om jeg skal fortsette å gå ned! :unsure:

 

Menmen en dag av gangen, starter med friskt mot i morgen! :D

 

Håper helgen har vært knall for alle og at alle er klar for en ny uke:)

 

Å javisst er cm superviktig så nå at jeg har gått ned over 100 cm på disse 6 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dere alle er super flinke og sterke som klarer dette :D

 

Jeg trur kansje jeg bare skal sette en strek over alt som har vært hittil i år og starte helt på nytt :wacko:

 

Jeg har heldigvis ikke gått opp alt jeg har gått ned, men det går jo heller ikke nedover noe særlig for jeg er absolutt ikke flink nok med maten desverre :angry:

 

Trur jeg skal ta den uka som kommer nå uten veiing og ta ett røsk i mine tanker om detta. Også kommer jeg pluttselig tilbake igjen ;)

 

Nå til uka venter to håndball treninger og en kamp så det blir jo en bra trenings uke oxo håpe at jeg klarer mat opplegget litt bedre ;)

 

Jeg kommer nok til og være aktiv her for det er noe som jeg syns er motiverende ;)

Stå på jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry jenter, jeg falt litt av lasset denne uka. Har hatt sjuk mann og sjukt barn, i tillegg til at vi har hatt 40-års lag for mannen min i dag. Mye forberedelser i tillegg til at jeg har vært sykepleier for begge mine kjære hele uka.... Kommer sterkere tilbake som motivator til uka :) Jeg lover!

 

Hva meg angår har kosten vært bra helt til helga kom. Lørdagen ble semi-usunn, dagen i dag med 40-års lag har vært helt krise. Herregud jeg har spist altfor mye!!!!

 

Prøver å tenke at det ikke er ofte man feirer runde tall, men jeg MÅ lære meg å omgås fristelser uten og ta helt av assa... :blink:

Man KAN bare ta ET kakestykke lissom - man trenger ikke tre... :(

Føler meg som en flodhest for øyeblikket. Og merker for alvor hvor tung og lei man blir i kroppen av sukker. Har flere av dere andre merket hvor mye lettere man blir både i kroppen og til sinns av å spise sunt??

 

Gleder meg faktisk til å følge menyen i morra... Bare mett og stinn nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig jenter, man har lov til å ha en dårlig uke eller en dårlig helg så lenge man setter strek å starter med ny giv!!! B)

 

Å javisst merker jeg det i kroppen når jeg putter i meg sukker og for mye fint hvetemel!! Blir jo slapp og dask som en potetsekk i flere timer etterpå :o Men alikevel så gleder jeg meg til lørdagskveld å smågodt som en unge hele uka :blink: forstå seg på hjernen min den som kan!

 

Blir gøy med håndball til uka da Balo! (spilte en gang i min pure ungdom selv) Men det er som du sier at kostholdet må med. Gikk på et GR kurs for ti år siden etter at jeg hadde gått opp mye i forbindelse med kyssesyken, hadde jo ikke energi til å trene i det heletatt da men klarte alikevel å gå ned ti kilo bare ved å veie mat å spise til faste tider. Kalori is key!

 

Og Maylah, ikke ta det så tungt med 40 årslaget. Det kommer automatisk når man har kommet seg ordentlig inn i vanen å holde seg til 1 stk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 nye gram ned og jeg smiler som en sol :D Første dag med skole og 2 trimpoeng på å gå hjem, jeg har som mål å klare å gå hjem hver dag! (nå er det sagt..)

 

Så bra:) flink du er;) en god start er en god fortsettelse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!:)

 

Prøver meg på meny 3 jeg da,ettersom jeg selv føler at jeg har ett mer middels aktivitets nivå enn lavt,og har ca 10 vis ikke mer trim poeng per uke,så får vi se om det gjør susen på veiinga til søndag:) Kan hende at 1600 var litt lite,nå prøver jeg meg på sån rundt 1700-1900!:)

 

Litt små skeptisk,men må nesten bare teste ut å se hva som gir resultater.. Jeg merker jo selv at jeg ikke har ett lavt aktivitets nivå igjennom dagen,og trener så å si 4-6 noen ganger 6 ganger uka:) jaja.. Tvi tvi!!

 

Åssen meny går dere på!:)?

 

Grattis med 800 g ned Missoki:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...