Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

10, ja - det er jo kjempebra!!!

Selv sitter jeg med litt dårlig samvittighet etter å ha gått "litt" over på antall kosemerker denne uka.... Gikk på en sjokoladesmell i dag gitt..... 14 kosemerker i sjokolade ble jo så liiiite :unsure:

 

hehe,dissa kosemerkene er jo til å brukes!:D men ja,er ikke mye man får i seg på de mekene gitt! :) Må ikke ha dårlig samvittighet,tenk heller spist er spist og gjort er gjort! også løper du en tur:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:wacko:

 

Jeg har veie dag på onsdager.

Jeg spiller håndball og det har jeg gjort siden jeg var 9 år gammel, men hadde opphold nesten en sesong på grunn av blodpropp. Det hemmer meg litt den dag i dag ute iterrenget, men det går greit.

Flytta til Valdres for tre år siden og Håndball miljøet her er ikke det samme som det var i Tønsberg så blir desverre ikke like mye og god trening som det var, men når man er trener har man en fordel i forhold til øvelses valg :P Ellers blir det gå turer og jogge.

 

Jeg har ikke fulgt noe meny enda for har mer eller mindre vært dårlig siden jeg startet opp etter nyttår så har ikke fått så god start :wacko:

 

Har akkurat vært i bursdagselskap :wacko: Uka som kommer blir det mye trening ;)

 

Morro med en tråd det er mye aktivitet på :D Det liker jeg :D

jeg var også syk når jeg startet opp,så da er vi to!

 

Jeg har også spilt håndaball i mange år,7-15 år eller no:) Var jo så morro,er nesten så man lurer på hvorfor man har sluttet!

Hvorfor flyttet du til valdres da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også syk når jeg startet opp,så da er vi to!

 

Jeg har også spilt håndaball i mange år,7-15 år eller no:) Var jo så morro,er nesten så man lurer på hvorfor man har sluttet!

Hvorfor flyttet du til valdres da?:)

 

Jeg fant meg en kar oppi her;) kjøpte hus og flytta sammen for ca tre år siden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff å huff,vekta sto stille den! så da ligger jeg forsatt på 97!

Men sies det ikke at muskler veier mer en fett? :) hehe..

Så har jeg den røde uka også,så får håpe det er årsaken,for har ikke spist noe usunt,og trent 5 dager enna uka:p merker jeg blir litt små skuffa,men får bite tenna sammen og fortsette,detta er jo så standar sånt som skjer,man har vært kjempe flink,og håper på bra resultat også står det stille.da mange gir seg,og der er feilen!!:) jeg har i alle fall ikke gått opp!:) *tenke posetivt*

 

Er en standar her i huset at tante rød betyr ca 1 kg i pluss, så hadde ikke tatt det så tungt så lenge den står stille:) Som jeg sier til meg selv; denne prosessen er ikke en sprint, det er et maraton.

 

Og ser du de to ukene under ett så er jo snittet fortsatt høyt!

 

Blei 10 TP denne uken og det syns jeg egentlig er ganske bra når været er som det er..

 

Grugleder meg til i morgen og håper veldig på å se 84ettellerannet og ikke 85....

 

Kosemerker er til for å brukes!! Og går man litt over på lørdagen men styrer unna resten av uka så syns jeg det er helt ok:) Ta lørdagen tilbake! er mitt motto (etter altfor mange år men lørdag 5 dager i uka..)

 

Ha en flott avrunding på uken alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) jeg har lagt ut noen før og etterbilder under gruppen: vi som skal ned 10-20 kilo, gjerne ta en titt om dere vil:)

 

Har skryti på bildene:)

 

Sykt deilig når man ser det sånn selv også at det er skjedd en forandring, det er ikke alltid like lett å se i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en standar her i huset at tante rød betyr ca 1 kg i pluss, så hadde ikke tatt det så tungt så lenge den står stille:) Som jeg sier til meg selv; denne prosessen er ikke en sprint, det er et maraton.

 

Og ser du de to ukene under ett så er jo snittet fortsatt høyt!

 

Blei 10 TP denne uken og det syns jeg egentlig er ganske bra når været er som det er..

 

Grugleder meg til i morgen og håper veldig på å se 84ettellerannet og ikke 85....

 

Kosemerker er til for å brukes!! Og går man litt over på lørdagen men styrer unna resten av uka så syns jeg det er helt ok:) Ta lørdagen tilbake! er mitt motto (etter altfor mange år men lørdag 5 dager i uka..)

 

Ha en flott avrunding på uken alle sammen!

Ja sant så sant!:) Krysser fingra for deg i morgen!:) hehe..

Kan jo ikke forvente fulltreff hver veiedag heller.

Er så støl at jeg krøkker meg rundt her,klarer så vidt å sette meg ned:P så gruer meg til trening imorgen! Skal på opplæring som vert på friskis og svettis,så det blit spennedne!!:P Blir nok lenge til neste gang jeg trener 3 timer i strekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) jeg har lagt ut noen før og etterbilder under gruppen: vi som skal ned 10-20 kilo, gjerne ta en titt om dere vil:)

 

 

Du har vært super flink :)

Det du har fått til er ikke lett, det krever stor styrke og klare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!:D hehe,har en ex der fra hehe.. Koselig sted da!:)

 

 

Hvor i Valdres var han fra? om jeg kan spørre?

Jeg trives veldig godt her, men er langt hjem til mamma, brodern og mine herlige tanteunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant så sant!:) Krysser fingra for deg i morgen!:) hehe..

Kan jo ikke forvente fulltreff hver veiedag heller.

Er så støl at jeg krøkker meg rundt her,klarer så vidt å sette meg ned:P så gruer meg til trening imorgen! Skal på opplæring som vert på friskis og svettis,så det blit spennedne!!:P Blir nok lenge til neste gang jeg trener 3 timer i strekk!

 

Dere er så flinke til og trene og stå på alle sammen :D

Te uka håper jeg at jeg kommer godt i gang med trening oxo. Må bare true meg ut og håpe jeg kommer fort inn i vaner og rutiner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke til og trene og stå på alle sammen :D

Te uka håper jeg at jeg kommer godt i gang med trening oxo. Må bare true meg ut og håpe jeg kommer fort inn i vaner og rutiner ;)

:D Heier på deg!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Valdres var han fra? om jeg kan spørre?

Jeg trives veldig godt her, men er langt hjem til mamma, brodern og mine herlige tanteunger.

 

hehe,det husker jeg ikke,men foreldra hans bodde så å si i sentrum,bare litt oppover;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi!!!!

 

84.8 ned 0,8 siden sist mandag :D Kjempefornøyd og neste delmål er 80kg!

 

I dag blir det en mil med vogna på slep, møkkaværet gjør bare at jeg må gå raskere så det er vel bra? :blink:

 

Spennedne med friskis og svettis vert da Relizme!! Blir sikkert gøy :)

 

Jeg heier på deg og trening Balo, dette er uka å begynne :D

 

God start på uken alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi!!!!

 

84.8 ned 0,8 siden sist mandag :D Kjempefornøyd og neste delmål er 80kg!

 

I dag blir det en mil med vogna på slep, møkkaværet gjør bare at jeg må gå raskere så det er vel bra? :blink:

 

Spennedne med friskis og svettis vert da Relizme!! Blir sikkert gøy :)

 

Jeg heier på deg og trening Balo, dette er uka å begynne :D

 

God start på uken alle!

 

Kjempe morro med vekta di:) Gratulerer masse:) Du er flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var arbeids dagen ferdig, treninga er unnagjort da gjennstår middag, få julepynten ned i boden og vaske huset ;)

 

Ha en strålende ettermiddag alle sammen :D

 

 

Herre min hatt! Skal si du er effektiv på en mandag:) Og hurra på trening! Har du funnet deg en meny å følge enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt! Skal si du er effektiv på en mandag:) Og hurra på trening! Har du funnet deg en meny å følge enda?

 

det er utrolig deilim med tidligvakt :) da er jeg ferdig kl. 14 :D

Meny 2 er min meny, men den blir nok fulgt sånn ca ;)

Godt og komme i gang med litt trening og i morgen er det håndball trening igjen så da er jeg i gang :)

 

Veldig god hjelp og motivasjon i folk her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi!!!!

 

84.8 ned 0,8 siden sist mandag :D Kjempefornøyd og neste delmål er 80kg!

 

I dag blir det en mil med vogna på slep, møkkaværet gjør bare at jeg må gå raskere så det er vel bra? :blink:

 

Spennedne med friskis og svettis vert da Relizme!! Blir sikkert gøy :)

 

Jeg heier på deg og trening Balo, dette er uka å begynne :D

 

God start på uken alle!

 

Så BRA!:D Ja det var kjempe koselig å ha litt ansvar;) hehe..og nå MÅ jeg på trening! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er utrolig deilim med tidligvakt :) da er jeg ferdig kl. 14 :D

Meny 2 er min meny, men den blir nok fulgt sånn ca ;)

Godt og komme i gang med litt trening og i morgen er det håndball trening igjen så da er jeg i gang :)

 

Veldig god hjelp og motivasjon i folk her inne :D

 

Så bra du synes det Balo!:D

Synes jeg også! Spent på å komme inn å titte,og se om det er nye kommentarer;) OG det er det!

 

Fikk en fin start på uka i dag jeg også,trent 1 time = 2,5 timpoeng! Så da er det bare å stå på resten av uka folkens!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra er det kursdag igjen for meg! Spent på vekta - og ikke minst første spinning-økt på Aktiv-kurset.... Skrekkblandet fryd... :o

 

Sliter litt med å skille alle nickene deres jeg, kanskje vi skal prøve å lage en oversikt? :)

*surrehue*

 

Forløpig går jeg på meny 3 og er spent på om jeg burde bytte til meny 2... Vekta i morgen vil vise....

 

P.S. Lagde spinatpaien fra oppskriftsheftet i dag - anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du synes det Balo!:D

Synes jeg også! Spent på å komme inn å titte,og se om det er nye kommentarer;) OG det er det!

 

Fikk en fin start på uka i dag jeg også,trent 1 time = 2,5 timpoeng! Så da er det bare å stå på resten av uka folkens!:D

 

ja det er spennende og logge seg inn og se ;)

Så du likte og være instruktør :D

 

Får håpe resten av uka blir like bra for oss begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra er det kursdag igjen for meg! Spent på vekta - og ikke minst første spinning-økt på Aktiv-kurset.... Skrekkblandet fryd... :o

 

Sliter litt med å skille alle nickene deres jeg, kanskje vi skal prøve å lage en oversikt? :)

*surrehue*

 

Forløpig går jeg på meny 3 og er spent på om jeg burde bytte til meny 2... Vekta i morgen vil vise....

 

P.S. Lagde spinatpaien fra oppskriftsheftet i dag - anbefales!

 

Masse lykke til i morgen :)

Jeg klarte aldri og vente til kursdagen med og veie meg jeg når jeg gikk på kurs :P

Både gikk og går nok alt for mye opp på den vekta, men er bare onsdager jeg registrerer tallet som dukker opp ;)

 

Har aldri turt prøve meg på noe som har med spinat og gjøre, men kansje jeg må det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra er det kursdag igjen for meg! Spent på vekta - og ikke minst første spinning-økt på Aktiv-kurset.... Skrekkblandet fryd... :o

 

Sliter litt med å skille alle nickene deres jeg, kanskje vi skal prøve å lage en oversikt? :)

*surrehue*

 

Forløpig går jeg på meny 3 og er spent på om jeg burde bytte til meny 2... Vekta i morgen vil vise....

 

P.S. Lagde spinatpaien fra oppskriftsheftet i dag - anbefales!

Lykke til i morgen!:D krysser fingre og tær for at det går rette veien!:D Spinat pai hørtes døds godt ut *sikle* hehe..

 

enig,sliter med å få helt med meg hvem som er hvem;) osv..

Har du no forslag på åssen oversikt du syntes hadde funka da? :)

 

Relizme er MEG! :D 24 år,fra Drammen,jobber i barnehage,og som vert på friskis og svettis ved sidenav? No sånt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...