Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

Håper alle har hatt en flott dag!!:D

 

Det har jeg,selv om å få i seg hele middagen i dag funka dårlig:P men men!:) Nå er jeg klar for å dra på trening!:D hipp og hopp det er topp!:D Mye energi om dagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fju nå er jeg helt utslitt! Vi har vært i 1 årsdag i dag men åtte unger i flere timer og jeg må si at jeg syns jeg var flink! Spiste masse frukt og styrte unna kakene og snopet! Spiste riktig nok 3 hjemmelagede ostehorn men det var spredt utover 5 timer, så litt som lunsj og litt som mellom?? Ja :lol:

Men nå holder jeg på å sovne her jeg sitter men kan jo ikke legge meg enda for da får jeg jo ikke spist kveldsmat!! :o

 

Hvordan gikk det med vekta i dag Maylah? Blir det fortsatt meny 3?

 

Du må prøve å lage ting med spinat Balo det er kjempegodt og sunt! Bare vær litt raus med krydder, eller så kan det fort lukte litt fjøs ;)

 

 

Er enig med alle att det er gøy å gå inn å se att man har fått svar, da kan man liksom ikke helt skulke ut heller, for da har man jo forpliktelser :)

 

I morgen blir det slacking og husarbeid her, men på torsdag blir det en såklat langtur med vogn. Ca 1.5 mil

 

Jupp jupp

 

God kveld i stuen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld folkens!

 

Vekta på kurset viste 0,8 kilo ned og jeg er strålende fornøyd med det. Allikevel mente kursleder at jeg burde bytte til meny 2, og det synes jeg er helt ok siden jeg har hatt problemer med å spise nok på meny 3. Men skal spise bittelitt ekstra og ble anbefalt 1700 kalorier pga ammingen.

 

Kanskje litt rart å være så opptatt av amming når datteren min har bikket året, men jeg brenner veldig for langtidsamming og har stor tro på at det er veldig bra for de små... :)

 

Og apropos små.... Når jeg kom hjem ble jeg møtt av ei febervarm og trist lita jente som trengte mammaen sin, og som etter en liten stund sovnet tett inntil meg :) DET er koselig det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det ikke vært mye data tid. Først jobb, middag, trening og så litt mat før dusj og senga.

Men måtte alikevel innom her og se før jeg sovner;)

I morgen er det veie dag igjen:S

Gratulerer med gode resultater i dag Maylah:D

Men nå er det natta for meg, får skrive litt mer her i morgen;)

Natti natt alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det ikke vært mye data tid. Først jobb, middag, trening og så litt mat før dusj og senga.

Men måtte alikevel innom her og se før jeg sovner;)

 

 

Så flink du har vært! Spent på om jeg klarer å fortsette med trening når jeg har begynt å jobbe igjen og dagene går i ett.

 

Endte på 11,5 trimpoeng i uka som gikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til på Maylah og Balo med nedgang! Alt i minus er pluss sier jeg :lol:

 

Amming er kos det, skulle ønske minien min ville hatt lenger, han sa selv stopp når han var 9 mnd <_< Da var han lei.

 

Noen uker går man mere ned en andre, hadde selv en periode hvor jeg lå klink stille i 3 uker, DET var frustrerende. Også kjenner jeg at jeg må jobbe litt med mine egne innstillinger. Snakket med en for litt siden som har slanket seg kortere en meg og gått ned 20 kg og jeg ble sjalu! :angry: Så ble jeg sint på meg selv, for jeg unner jo faktisk andre å gå ned også, skulle bare ønske det ikke var så tungt for meg liksom!!

Men har jo gått ned 480 gran i snitt hver uke, og det er jo en sunn vektnedgang, å jeg vil jo at dette skal bli varig og for alltid slik at jeg slipper å gjøre det igjen så da får det heller ta litt tid og jeg får se positivt på det:D

 

Jeg syns og det skal bli spennende med treningen når hverdagen begynner, har tenkt å bruke beina i stede for bilen og satse på at det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men har jo gått ned 480 gran i snitt hver uke, og det er jo en sunn vektnedgang, å jeg vil jo at dette skal bli varig og for alltid slik at jeg slipper å gjøre det igjen så da får det heller ta litt tid og jeg får se positivt på det:D

 

Ca en halv kilo i uka er flott vektnedgang synes jeg :) Ikke noen fordel å suse ned i vekt heller... Jeg tenker at om man går sakte ned så er oddsen for at man blir der større :)

 

Amming til 9 mnd er veldig bra det :D

 

Igår kjøpte jeg meg en bitteliten konfekteske hos Interflora (av alle steder... var der for å kjøpe blomster til noen og så den tilfeldig....) som jeg skal kose meg med på lørdag. Den inneholdt 50 gram nydelige små praliner, og jeg tenkte at den kanskje tilfredsstilte godtesuget litt mer enn annen sjokolade. Fikk tips på en slankeblogg om å nyte eksklusiv sjokolade i små mengder i stedet for svære plater med vanlig... hihi

post-35163-0-70891500-1326881134_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca en halv kilo i uka er flott vektnedgang synes jeg :) Ikke noen fordel å suse ned i vekt heller... Jeg tenker at om man går sakte ned så er oddsen for at man blir der større :)

 

Amming til 9 mnd er veldig bra det :D

 

Igår kjøpte jeg meg en bitteliten konfekteske hos Interflora (av alle steder... var der for å kjøpe blomster til noen og så den tilfeldig....) som jeg skal kose meg med på lørdag. Den inneholdt 50 gram nydelige små praliner, og jeg tenkte at den kanskje tilfredsstilte godtesuget litt mer enn annen sjokolade. Fikk tips på en slankeblogg om å nyte eksklusiv sjokolade i små mengder i stedet for svære plater med vanlig... hihi

 

Sikkert kjempelurt å ha noe litt mer eksklusivt, de bitene må man jo kose seg med og ikke bare gafle i seg :lol: Min store svakhet er smågodt, da spesielt sånne jordbær med sukker på *sikkle* Men i motsettning til å spise de flere dager i uka, så sparer jeg nå opp til lørdagen, da har jeg 100 gram som jeg kan nyte :) nom! Gleder meg til lørdag jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det soffan resten av kvelden :)

I dag tok jeg fram sparken og dro på trenings tur. Det var egentlig veldig ålreit, det var noe annet og du kommer deg litt fortere og lenger avgårde enn når du går ;)

Men når jeg skulle legge inn så sto det jo ikke sparktur der :P

 

Jeg lurer veldig på hvor dere har finni dissa "figurene" dere har nederst på siden deres som viser vekt og div..????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca en halv kilo i uka er flott vektnedgang synes jeg :) Ikke noen fordel å suse ned i vekt heller... Jeg tenker at om man går sakte ned så er oddsen for at man blir der større :)

 

Amming til 9 mnd er veldig bra det :D

 

Igår kjøpte jeg meg en bitteliten konfekteske hos Interflora (av alle steder... var der for å kjøpe blomster til noen og så den tilfeldig....) som jeg skal kose meg med på lørdag. Den inneholdt 50 gram nydelige små praliner, og jeg tenkte at den kanskje tilfredsstilte godtesuget litt mer enn annen sjokolade. Fikk tips på en slankeblogg om å nyte eksklusiv sjokolade i små mengder i stedet for svære plater med vanlig... hihi

 

Detta syns jeg hørtes veldig lurt ut ;)

en for min del må jeg holde meg til veldig mørk sjokolade (70-80%)skal jeg spise det for ellers så sprekker jeg :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld folkens!

 

Vekta på kurset viste 0,8 kilo ned og jeg er strålende fornøyd med det. Allikevel mente kursleder at jeg burde bytte til meny 2, og det synes jeg er helt ok siden jeg har hatt problemer med å spise nok på meny 3. Men skal spise bittelitt ekstra og ble anbefalt 1700 kalorier pga ammingen.

 

Kanskje litt rart å være så opptatt av amming når datteren min har bikket året, men jeg brenner veldig for langtidsamming og har stor tro på at det er veldig bra for de små... :)

 

Og apropos små.... Når jeg kom hjem ble jeg møtt av ei febervarm og trist lita jente som trengte mammaen sin, og som etter en liten stund sovnet tett inntil meg :) DET er koselig det!!

Så bra! det bør du være fornøyd med ja;)

Aww,noe av det beste jeg veit på jobb er når barna sovner i armene mine!:) Den nærheten er så herlig!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det ikke vært mye data tid. Først jobb, middag, trening og så litt mat før dusj og senga.

Men måtte alikevel innom her og se før jeg sovner;)

I morgen er det veie dag igjen:S

Gratulerer med gode resultater i dag Maylah:D

Men nå er det natta for meg, får skrive litt mer her i morgen;)

Natti natt alle sammen:D

 

Krysser fingra for deg i morgen!:)

 

Natta!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingra for deg i morgen!:)

 

Natta!:D

 

He he detta skreiv jeg i går ;)

Det gikk ikke akkurat så bra med vekta i dag :wacko:

-0,1 :P Det er jo minus, men kunne godt vært litt mer syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det soffan resten av kvelden :)

I dag tok jeg fram sparken og dro på trenings tur. Det var egentlig veldig ålreit, det var noe annet og du kommer deg litt fortere og lenger avgårde enn når du går ;)

Men når jeg skulle legge inn så sto det jo ikke sparktur der :P

 

Jeg lurer veldig på hvor dere har finni dissa "figurene" dere har nederst på siden deres som viser vekt og div..????

 

http://lilyslim.com er min fra!:)

 

åååh jeg savner å bruke spark! har jeg ikke gjort siden jeg var liten!

Må ha puls klokke,så får du ført inn kcal forbrent!:D Jeg har alltid på det når jeg trener,hjelper mot motivasjon!:)

 

Pulsklokke,+ sån fotsensor som viser hvor langt du har gått,sykkla,jogga osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he detta skreiv jeg i går ;)

Det gikk ikke akkurat så bra med vekta i dag :wacko:

-0,1 :P Det er jo minus, men kunne godt vært litt mer syns jeg...

hehe,så det nå;p går litt i surr her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://lilyslim.com er min fra!:)

 

åååh jeg savner å bruke spark! har jeg ikke gjort siden jeg var liten!

Må ha puls klokke,så får du ført inn kcal forbrent!:D Jeg har alltid på det når jeg trener,hjelper mot motivasjon!:)

 

Pulsklokke,+ sån fotsensor som viser hvor langt du har gått,sykkla,jogga osv:)

 

Ja det hadde vært morsomt ;) Kansje jeg må skaffe meg det. Noen du anbefaller mer enn andre?

 

Er morro med spark :D anbefalles ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere flinke til å drikke vann??

Jeg er det, men sliter sånn med at jeg må tisse så ofte. Er så irriterende! Vild et stabilisere seg tror dere???

 

jo mer jeg drikker jo oftere flyr jeg på do.

Jeg drikker nok alt for lite vann, men om jeg drikker for mye på kvelden må jeg opp i løpet av natta :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker anbefalt mengde 2 liter. Men det må jeg tvinge i meg, for jeg er ikke tørst... I tillegg på en vanlig dag; en liten kopp kaffe om morgenen, to glass melk, et glass juice og en stor kopp te på kvelden... Vet at kaffe og te ikke erstatter vann - men kanskje jeg kan kutte en halv liter vann? Hva tror dere? Melka og juicen er 4,5 dl....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker anbefalt mengde 2 liter. Men det må jeg tvinge i meg, for jeg er ikke tørst... I tillegg på en vanlig dag; en liten kopp kaffe om morgenen, to glass melk, et glass juice og en stor kopp te på kvelden... Vet at kaffe og te ikke erstatter vann - men kanskje jeg kan kutte en halv liter vann? Hva tror dere? Melka og juicen er 4,5 dl....

 

Jeg trur kansje du kan bruke teen som vann mengde, men litt mer usikker med kaffen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiing igjen idag og jeg må si at jeg er ekstrem overrasket at man kan ned i vekt av å spise såååå mye. Klart det ble ikke noe godteri og eller ikke noe særlig småspising fra kjøleskapet, men -2,6 kg hadde jeg aldri trodde :) Dette var gøy. Håper at det fortsetter å gå rette veien - selv om det nok blir en del mindre neste gang ifølge kurslederen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiing igjen idag og jeg må si at jeg er ekstrem overrasket at man kan ned i vekt av å spise såååå mye. Klart det ble ikke noe godteri og eller ikke noe særlig småspising fra kjøleskapet, men -2,6 kg hadde jeg aldri trodde :) Dette var gøy. Håper at det fortsetter å gå rette veien - selv om det nok blir en del mindre neste gang ifølge kurslederen :)

 

Gratulerer masse:) så utrolig morro og deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker anbefalt mengde 2 liter. Men det må jeg tvinge i meg, for jeg er ikke tørst... I tillegg på en vanlig dag; en liten kopp kaffe om morgenen, to glass melk, et glass juice og en stor kopp te på kvelden... Vet at kaffe og te ikke erstatter vann - men kanskje jeg kan kutte en halv liter vann? Hva tror dere? Melka og juicen er 4,5 dl....

Jeg pøser på med vann jeg og flyr jo på do i ett kjør og da. Men tror kroppen trenger det, jeg kutta litt ned en periode og da gikk det tregere..

 

Men man kan jo teste ut å se hvordan det fungerer for en selv :)

 

I dag ble det tur på 3 timer og 5,1 TP :D Sliten men fornøyd!

 

Min telledings er fra www.tickerfactory.com Balo

 

God kveld alle :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...