Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har veiing på kurset i morgen, usikker på om jeg skal veie meg pga føler meg så oppblåst pga fått mensen men jeg får se hva jeg gjør

 

Jeg hadde mensen i forrige uke og da gikk jeg bare ned 200 gram. Men tror jeg fikk igjen for det den uka her :) Mensen betyr jo fort en kilo eller to opp det, hvertfall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig tilbake :)

 

Må si at jeg er storfornøy så langt. -1,5 kg sist uke og tilsammen 4,6kg i løpet av 3 uker *jippi*

 

Håper det fortsetter slik litt til selv om jeg jo vet at det etterhvert kommer til å stoppe opp litt...

 

 

Kjempe resultat!!! Da er det bare å kjøre på videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relizme hvordan har det gått i dag?!!

Jeg gruer meg litt til i morgen selv..., føler ikke at jeg har vært så flink som jeg burde denne uken. har bare så vidt over 7 TP denne uken, og var ute med mannen i går siden vi hadde barnefri.. Angste litt men håper på det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye spenning så ble det 100 gram ned, og premenstruell og oppblåst, så er jeg sjeleglad!

 

Det er litt deilig å vite at man faktisk kan leve godt, å skjeie litt ut, uten å gå opp:)

 

Håper alle har hatt en fin helg og er klar for en ny uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye spenning så ble det 100 gram ned, og premenstruell og oppblåst, så er jeg sjeleglad!

 

Det er litt deilig å vite at man faktisk kan leve godt, å skjeie litt ut, uten å gå opp:)

 

Håper alle har hatt en fin helg og er klar for en ny uke!

Så bra!!:D hos meg gikk det ikke veldig bra,opp 1 kg,men kan takke meg selv,spist masse usunt,og vært syk!en ordentlig dritt uke:P hehe..men i dag er jeg på fresh start igjen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!:D hos meg gikk det ikke veldig bra,opp 1 kg,men kan takke meg selv,spist masse usunt,og vært syk!en ordentlig dritt uke:P hehe..men i dag er jeg på fresh start igjen!:D

 

 

Jeg syns det er kjempebra at du tar en fresh restart!! Det er sånt som avgjør at man klarer det i det lange løpet.. at en ikke gir seg når man møter en motbakke/dritt uke, men fortsetter å peise på!!! Flink er du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempebra at du tar en fresh restart!! Det er sånt som avgjør at man klarer det i det lange løpet.. at en ikke gir seg når man møter en motbakke/dritt uke, men fortsetter å peise på!!! Flink er du :D

hehe:D ja sant det! Og takk!;) nå har jeg trent 3 dager på rad,og kosten er på topp igjen!:D så i morgen blirre å shoppe litt og ta en litt fri dag, så erre trening på fredag og lørdag også!:D

 

åssen har uka gått for reste nå deg så langt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh og Æsj.. Denne uken har ikke gått som planlagt.. Influensa og mensen, tett og sur... har bare fått gått to dager denne uken, for har ikke hatt ork til mere.. Og som syk jeg er har jeg spist honnicorn til kvelds..TRE dager på rad. :(

 

Håper heftig på å våkne i morgen frisk som en fisk, og med masse pågangsmot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh og Æsj.. Denne uken har ikke gått som planlagt.. Influensa og mensen, tett og sur... har bare fått gått to dager denne uken, for har ikke hatt ork til mere.. Og som syk jeg er har jeg spist honnicorn til kvelds..TRE dager på rad. :(

 

Håper heftig på å våkne i morgen frisk som en fisk, og med masse pågangsmot!

 

æsj da! så kjedelig! den sykdommen kunne vi klart oss uten asså!;)

Men neste uke erre full fres igjen? vis formen er bedre da vel og merke! må ha masse god bedring! Bruk helga på å bli frisk;) GO HELG TIL DEG OG ALLE !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj da! så kjedelig! den sykdommen kunne vi klart oss uten asså!;)

Men neste uke erre full fres igjen? vis formen er bedre da vel og merke! må ha masse god bedring! Bruk helga på å bli frisk;) GO HELG TIL DEG OG ALLE !:D

 

Jupp! Teit sykdom altså!! men på bedringens vei nå, heldigvis... Har klart å klokke inn på 7.6 TP denne uken, så da gikk det ikke helt i dass i allefall :P

 

Hvordan gikk det på vekten i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne være din slankevenn - forhåpentligvis din slanke venn etterhvert:-)

Jeg skal gå ned 25 kilo i alt, hvorav 4 er unnagjort, jeg er 44 år, bor i Asker og er lei av å se ut som en hval:-)

Passer jeg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne være din slankevenn - forhåpentligvis din slanke venn etterhvert:-)

Jeg skal gå ned 25 kilo i alt, hvorav 4 er unnagjort, jeg er 44 år, bor i Asker og er lei av å se ut som en hval:-)

Passer jeg inn?

 

Jeg syns det høres ut som om du passer perfekt inn:) Her er alle velkomne!

 

Hvilken veiedag har du?

 

Jeg har veiedag i dag (altså mandager), og vekta viste ned 400 gram fra forrige uke, og jeg er ganske fornøyd med det med tanke på at influensaen har herjet og at jeg ikke har fulgt opplegget optimalt.. Så juhu for 400 gram:)

 

Har sett litt på vekthistorikken min i dag også å funnet ut at, stabilt lavere i vekt en der jeg ligger nå, har jeg ikke vært siden før jeg fikk kyssesyken da jeg var 16.... Så disse kiloene som er til overs nå har hatt god tid til å feste seg, så jeg regner egentlig med at det kommer til å gå sakte men sikkert fra nå av, og at jeg ikke kan forvente de store minus tallene.

 

Men jeg har tenkt på det og funnet ut at det går helt fint! Om det tar meg ett helt år å gå ned ti kilo så går det helt fint :D Jeg skal jo være der resten av livet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres ut som om du passer perfekt inn:) Her er alle velkomne!

 

Hvilken veiedag har du?

 

Jeg har veiedag i dag (altså mandager), og vekta viste ned 400 gram fra forrige uke, og jeg er ganske fornøyd med det med tanke på at influensaen har herjet og at jeg ikke har fulgt opplegget optimalt.. Så juhu for 400 gram:)

 

Har sett litt på vekthistorikken min i dag også å funnet ut at, stabilt lavere i vekt en der jeg ligger nå, har jeg ikke vært siden før jeg fikk kyssesyken da jeg var 16.... Så disse kiloene som er til overs nå har hatt god tid til å feste seg, så jeg regner egentlig med at det kommer til å gå sakte men sikkert fra nå av, og at jeg ikke kan forvente de store minus tallene.

 

Men jeg har tenkt på det og funnet ut at det går helt fint! Om det tar meg ett helt år å gå ned ti kilo så går det helt fint :D Jeg skal jo være der resten av livet :D

 

 

Takk, og så flott at jeg får være med her!

Jeg har veiedag mandager, og siden jeg ikke spiste noe særlig i løpet av hele uken, gikk jeg ned helt ekstreme 4 kilo! Men det var en pangstart, og ikke noe som kommer til å vedvare, hehe.

Allikevel håper jeg på å gå ned mellom 1 og 1,5 hver uke - men det er langt lerret og bleke, og jeg gleder meg til å ikke vralte bortover, men heller småhoppe "ler".

Du er heldig som "bare" skal gå ned 10 kilo. Jeg vet at det sikkert er de siste 10 jeg kommer til å slite mest med, men da ser man ikke så ille ut lenger, i det minste:-)

For et par år siden bestemte jeg meg for å begynne å slanke meg, men jeg kom liksom ikke inn i det, og det resulterte i at jeg la på meg ca. en kilo per måned i snitt i stedet - helt til jeg gikk på vekten nå nylig - OG FIKK SJOKK.

Men...

Nå er det det engang slik realiteten er, og jeg må ta tak i dette på alvor. For helsen, kroppen, utseendet og selvbildet.

Jeg tror ikke livet blir fantastisk dersom jeg går ned mine overflødige kilo,- men det blir lettere...

Så! Lykke til!

:) :) :)

 

Lykke til, til både deg og meg - vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er som du sier de siste ti kiloene som henger i. Nå har jeg brukt ca ett halvt år på de første 15 kiloene, og med tanke på at jeg ikke har verdens raskeste forbrenning er jeg godt fornøyd med det. Men jeg regner som sagt med ar de siste ti kiloene kommer til å ta meg ett år, men det går helt fint B) så lenge de holder seg borte også :P

 

Gratulerer med pangstart i allefall! Det er jo kjempekjekt med litt motivasjonsboost i begynnelsen:)

 

Jeg gleder meg og til å hoppe bortover gaten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Kan jeg spørre dere alle om et råd? håper noen vil svare meg selv om dette blir teit og jeg skjemmes.

 

jeg har sid 2008 gått ned fra 98 kg til nå 70,6. gikk opp 20 kg i 2007 pga antidepressiver. gikk opp bare vann.

 

har hatt foreldre som klaget på vekta mi i 5 år så flyttetb til vestfold for å komme meg unna.

Psyken er fremdeles ikke på topp og i 2010 ble jeg kjent med verdens beste fyr.

 

det var noe mellom oss en stund, vi var ikke et par, men nesten, men så ødela jeg alt pga psyken min.

 

Vi var til barcelona sammen for 1 år siden og den turen var både opp og ned.

jeg visste jeg sku få penger til å dra på tur i julegave av foreldra mine julen som var nå, men han var usikekr på om det var lurt å dra på tur sammen.

 

for 2 uker siden ringte hna og sa at han måtte bestille fly og hotell pga han skulle på kurs til london i slutten av februar og han sa: du skal vel være med du og?

 

jeg ble helt paff da, men saken er den at nå har vi bestilt tur, han drar mandag 27 februar pga kurset som da varer til fredag. jeg drar torsdagen og får da halve torsdag , halve fredag, hele lørdag med han før vi drar hjem søndag.

 

han skrev på facebook i går på chatten at han føler det som naturlig å bo på samme rom sammen så har ingenting med at det er billigere å ha et rom.

 

men jeg kjenner jeg er nervøs, jeg blir bare me rog mer glad i han for hver dag som går og i morgen får han 10 hvite roser på døren fra meg pga ha blir 35 i morgen, fredag skal jeg invitere han med ut på middag. han får bursdagsgave av meg i london som er et album med alt vi har opplevd sammen.

 

men jeg føler han skjemmes over hvordan jeg ser ut, han er slank og verdens nydeligste i mine øyne.

 

jeg skrev på chatten til han i går at han ikek måtte bekymre seg for at jeg er syk og da skrev han: selvfølgelig er jeg det søta:)

 

jeg startet på kurs 11 januar, første uken gikk jeg ned bare 200 gram, men kursveilederen sa at det var nok pga kroppen måtte venne seg til mat for jeg spiste nesten ingenting før jeg startet på kurset.

 

andre uken gikk jeg ned 900 gram, 3 uken gikk jeg ned 500 gram, 4 uken 700 gram.

 

men ikke fått trent den tiden jeg har gått på kurs nå pga mye som har skjedd i livet mitt så ikke hatt energi, men er aktiv hver dag pga praksis i barnehage.

 

jeg er så redd jeg har gått opp når jeg skal på kurs i morgen. ikke skeiet ut noe siste uken, men selvsagt ingen trening pga influensa.

 

skjemmes sånn over meg selv, føler meg tafatt.

 

er så nervøs for londonturen, redd jeg bare ødelegger alt.

 

dette ble et teit innlegg, men håper noen kanskje har noen synspunkter til meg, jeg vurderer å ikek dra på kurset i morgen, mangler liksom 2,6 kg før 29 februar som er siste kurskveld og jeg vil så gjerne klare det for da hadde jeg tilsammen gått ned 30 kg til turen 1-4 mars

 

ønsker alle en herlig valentins dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre dere alle om et råd? håper noen vil svare meg selv om dette blir teit og jeg skjemmes.

 

jeg har sid 2008 gått ned fra 98 kg til nå 70,6. gikk opp 20 kg i 2007 pga antidepressiver. gikk opp bare vann.

 

har hatt foreldre som klaget på vekta mi i 5 år så flyttetb til vestfold for å komme meg unna.

Psyken er fremdeles ikke på topp og i 2010 ble jeg kjent med verdens beste fyr.

 

det var noe mellom oss en stund, vi var ikke et par, men nesten, men så ødela jeg alt pga psyken min.

 

Vi var til barcelona sammen for 1 år siden og den turen var både opp og ned.

jeg visste jeg sku få penger til å dra på tur i julegave av foreldra mine julen som var nå, men han var usikekr på om det var lurt å dra på tur sammen.

 

for 2 uker siden ringte hna og sa at han måtte bestille fly og hotell pga han skulle på kurs til london i slutten av februar og han sa: du skal vel være med du og?

 

jeg ble helt paff da, men saken er den at nå har vi bestilt tur, han drar mandag 27 februar pga kurset som da varer til fredag. jeg drar torsdagen og får da halve torsdag , halve fredag, hele lørdag med han før vi drar hjem søndag.

 

han skrev på facebook i går på chatten at han føler det som naturlig å bo på samme rom sammen så har ingenting med at det er billigere å ha et rom.

 

men jeg kjenner jeg er nervøs, jeg blir bare me rog mer glad i han for hver dag som går og i morgen får han 10 hvite roser på døren fra meg pga ha blir 35 i morgen, fredag skal jeg invitere han med ut på middag. han får bursdagsgave av meg i london som er et album med alt vi har opplevd sammen.

 

men jeg føler han skjemmes over hvordan jeg ser ut, han er slank og verdens nydeligste i mine øyne.

 

jeg skrev på chatten til han i går at han ikek måtte bekymre seg for at jeg er syk og da skrev han: selvfølgelig er jeg det søta:)

 

jeg startet på kurs 11 januar, første uken gikk jeg ned bare 200 gram, men kursveilederen sa at det var nok pga kroppen måtte venne seg til mat for jeg spiste nesten ingenting før jeg startet på kurset.

 

andre uken gikk jeg ned 900 gram, 3 uken gikk jeg ned 500 gram, 4 uken 700 gram.

 

men ikke fått trent den tiden jeg har gått på kurs nå pga mye som har skjedd i livet mitt så ikke hatt energi, men er aktiv hver dag pga praksis i barnehage.

 

jeg er så redd jeg har gått opp når jeg skal på kurs i morgen. ikke skeiet ut noe siste uken, men selvsagt ingen trening pga influensa.

 

skjemmes sånn over meg selv, føler meg tafatt.

 

er så nervøs for londonturen, redd jeg bare ødelegger alt.

 

dette ble et teit innlegg, men håper noen kanskje har noen synspunkter til meg, jeg vurderer å ikek dra på kurset i morgen, mangler liksom 2,6 kg før 29 februar som er siste kurskveld og jeg vil så gjerne klare det for da hadde jeg tilsammen gått ned 30 kg til turen 1-4 mars

 

ønsker alle en herlig valentins dag:)

 

Hei!

Skulle så gjerne bare gitt deg en klem....

Husk å puste...

Og at du er en flott jente...

Du er ikke tafatt, eller teit, eller dum eller andre superlativer som gir deg en dårlig følelse...

 

 

KLem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre dere alle om et råd? håper noen vil svare meg selv om dette blir teit og jeg skjemmes.

 

jeg har sid 2008 gått ned fra 98 kg til nå 70,6. gikk opp 20 kg i 2007 pga antidepressiver. gikk opp bare vann.

 

har hatt foreldre som klaget på vekta mi i 5 år så flyttetb til vestfold for å komme meg unna.

Psyken er fremdeles ikke på topp og i 2010 ble jeg kjent med verdens beste fyr.

 

det var noe mellom oss en stund, vi var ikke et par, men nesten, men så ødela jeg alt pga psyken min.

 

Vi var til barcelona sammen for 1 år siden og den turen var både opp og ned.

jeg visste jeg sku få penger til å dra på tur i julegave av foreldra mine julen som var nå, men han var usikekr på om det var lurt å dra på tur sammen.

 

for 2 uker siden ringte hna og sa at han måtte bestille fly og hotell pga han skulle på kurs til london i slutten av februar og han sa: du skal vel være med du og?

 

jeg ble helt paff da, men saken er den at nå har vi bestilt tur, han drar mandag 27 februar pga kurset som da varer til fredag. jeg drar torsdagen og får da halve torsdag , halve fredag, hele lørdag med han før vi drar hjem søndag.

 

han skrev på facebook i går på chatten at han føler det som naturlig å bo på samme rom sammen så har ingenting med at det er billigere å ha et rom.

 

men jeg kjenner jeg er nervøs, jeg blir bare me rog mer glad i han for hver dag som går og i morgen får han 10 hvite roser på døren fra meg pga ha blir 35 i morgen, fredag skal jeg invitere han med ut på middag. han får bursdagsgave av meg i london som er et album med alt vi har opplevd sammen.

 

men jeg føler han skjemmes over hvordan jeg ser ut, han er slank og verdens nydeligste i mine øyne.

 

jeg skrev på chatten til han i går at han ikek måtte bekymre seg for at jeg er syk og da skrev han: selvfølgelig er jeg det søta:)

 

jeg startet på kurs 11 januar, første uken gikk jeg ned bare 200 gram, men kursveilederen sa at det var nok pga kroppen måtte venne seg til mat for jeg spiste nesten ingenting før jeg startet på kurset.

 

andre uken gikk jeg ned 900 gram, 3 uken gikk jeg ned 500 gram, 4 uken 700 gram.

 

men ikke fått trent den tiden jeg har gått på kurs nå pga mye som har skjedd i livet mitt så ikke hatt energi, men er aktiv hver dag pga praksis i barnehage.

 

jeg er så redd jeg har gått opp når jeg skal på kurs i morgen. ikke skeiet ut noe siste uken, men selvsagt ingen trening pga influensa.

 

skjemmes sånn over meg selv, føler meg tafatt.

 

er så nervøs for londonturen, redd jeg bare ødelegger alt.

 

dette ble et teit innlegg, men håper noen kanskje har noen synspunkter til meg, jeg vurderer å ikek dra på kurset i morgen, mangler liksom 2,6 kg før 29 februar som er siste kurskveld og jeg vil så gjerne klare det for da hadde jeg tilsammen gått ned 30 kg til turen 1-4 mars

 

ønsker alle en herlig valentins dag:)

 

Synes du er flink jeg!!:D Tross alt 30 kg av snart!;)

Dra på kurs,du kan jo bli overrasket over resultatet? STÅ PÅ!! Og du er ikke teit,sikkert deilig få skrevet det ned? :) Høres ut som dere har det godt sammen!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

vi har det koselig sammen, men han vil ikke mer enn vennskap og det gjør vondt.

 

jeg dro på kurset i dag, hadde bare gått ned 300 gram, har liksom 2,3 kg å klare til 29 februar men det kan jeg vel se langt etter, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har det koselig sammen, men han vil ikke mer enn vennskap og det gjør vondt.

 

jeg dro på kurset i dag, hadde bare gått ned 300 gram, har liksom 2,3 kg å klare til 29 februar men det kan jeg vel se langt etter, huff

 

å ja! Det var jo kjedelig:( skjønner det er vondt og lite morro..

Bra du gikk på kurs! alt ned er BRA!<3

 

Detta klarer du vettu!Heier på deg! Stå på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på søndag Relizme, gadd vekta å samarbeide?

 

:) God onsdag alle!

 

Næææh gikk ikke så alt for bra,trent 5 ganger sist uke,og spist sunt og variert,men ned 200 g bare,så endte med å trøkke kake og iverse på morsdags søndagen da! jaja.. Ble så irritert og frustrert at jeg rett å slett gå litt F! så lite igjen for så mye innsats følte jeg! MEN denna uka er jeg pån igjen med nytt pågangsmot! Trent både mandag og i dag,og trening i morgen og lørdag også! Så får vi håpe på litt ned da også:) Mensen er på plass,så har egentlig ikke store forhåpninger:S men men! åssen har det gått med deg å vekta da missoki? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh gikk ikke så alt for bra,trent 5 ganger sist uke,og spist sunt og variert,men ned 200 g bare,så endte med å trøkke kake og iverse på morsdags søndagen da! jaja.. Ble så irritert og frustrert at jeg rett å slett gå litt F! så lite igjen for så mye innsats følte jeg! MEN denna uka er jeg pån igjen med nytt pågangsmot! Trent både mandag og i dag,og trening i morgen og lørdag også! Så får vi håpe på litt ned da også:) Mensen er på plass,så har egentlig ikke store forhåpninger:S men men! åssen har det gått med deg å vekta da missoki? :D

 

 

Det bruker å løsne med mensen, så kombinert med trening å sånt så får vi krysse fingrene for deg på søndag! :D Å inneimellom frustrasjons trøkke i seg får heller gå, jeg tenker at det er bedre å tilte helt en gang en å la det gli ut over lengre tid..

 

Joda hadde gått ned hele 400 gram på mandag, å jeg er godt fornøyd med det.

Har vært å lest i gamle dagbøker og funnet ut at det er 10 år siden jeg var stabilt lettere en det jeg er nå, så regner med at de neste 10 kiloene ikke kommer til å gå så lett av som de første 15.. Men det trenger ikke å gå raskt, så lenge det går riktig vei:)

 

Har vært flink denne uka så langt å gått hjem tre dager av fire og fått gjort styrke også, så har allerede 7 TP, JIPPI!

 

Håper uka går bra for alle B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho!!:D i dag er jeg strålende fornøyd!!!! 2,1 kg ned og sola stråler!:D hehe.. Kunne jo ikke fått en finere fastelavens søndag!:D

 

Håper vekta har vært snill mot dere andre også! eller kommer til å være det for de av dere som har veie dag i uka!:)

 

 

Søndags klem!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...