Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

ADVARSEL!

 

Klage innlegg!

 

Nå er det snart tid for trening og jeg har IKKE lyst! er så lite motivert at jeg veit ikke hva=/ Men veit så godt at jeg kommer til å sinna på meg selv vis jeg ikke drar...fysh og æsj..en ordentlig møkka dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ADVARSEL!

 

Klage innlegg!

 

Nå er det snart tid for trening og jeg har IKKE lyst! er så lite motivert at jeg veit ikke hva=/ Men veit så godt at jeg kommer til å sinna på meg selv vis jeg ikke drar...fysh og æsj..en ordentlig møkka dag!

 

ADVARSEL!!!!

Klage innlegg 2!!

 

Æsje dag er trøtt og sliten etter lite søvn og tidlig opp og hjernefokus to dager på rad!!! Blei frosenpizza til middag og jeg gikk ikke hjem!!!

 

Jeg har vært slem...

SUTRING SLUTTER HER!

 

Håper du dro på trening Relizme, viss du gjorde det var du flink :D

Viss ikke så får du en ny dag med ny mulighet i morgen, det vet jeg i allefall at jeg får!!! :lol:

 

 

Var det ikke noen som hadde veiing i dag??

 

Jeg har forresten meny 1, hadde ett veldig stillesittende liv før, og mener å huske å ha lest ett sted eller noe at kroppen bruker en stund på å tillpasse forbrenningen sin når man endrer det. Så det blei 1 når jeg startet og har bare fortsatt med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL!!!!

Klage innlegg 2!!

 

Æsje dag er trøtt og sliten etter lite søvn og tidlig opp og hjernefokus to dager på rad!!! Blei frosenpizza til middag og jeg gikk ikke hjem!!!

 

Jeg har vært slem...

SUTRING SLUTTER HER!

 

Håper du dro på trening Relizme, viss du gjorde det var du flink :D

Viss ikke så får du en ny dag med ny mulighet i morgen, det vet jeg i allefall at jeg får!!! :lol:

 

 

Var det ikke noen som hadde veiing i dag??

 

Jeg har forresten meny 1, hadde ett veldig stillesittende liv før, og mener å huske å ha lest ett sted eller noe at kroppen bruker en stund på å tillpasse forbrenningen sin når man endrer det. Så det blei 1 når jeg startet og har bare fortsatt med det:)

 

Bra det ikke bare var meg som har hatt en æsjette dag i dag;) hehe..Dro på trening,og angrer ikke nå!:) Var deilig å få bevegd seg litt,og det er det som regel alltid:)

 

Ja oki! hvor mye kcal er det på meny 1? 1300? da trur jeg at jeg hadde sulta i hjel:p hehe.. og 1600 blir sån nesten passe.men trur at meny 3 passer bra for meg akkuratt nå hverfall,det jeg regna ut med kalkulatorn hverfall:) men det får veiinga vise på søndag!:)

 

 

Nå skal det bli godt med tidlig vakt i morra,opp 5 da,men det gjør ikke no når jeg er ferdig kl 14!!:D Sier alltid til meg selv at jeg skal sove når jeg kommer hjem,men ender ALLTID med å gjøre noe annet,rydde,vakse osv:p uff.. jaja!:D Får komme meg i dusjen og under dyna jeg nå! Så håper jeg at resten av dere har hatt en litt bedre dag en meg og missoki!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke bare var meg som har hatt en æsjette dag i dag;) hehe..Dro på trening,og angrer ikke nå!:) Var deilig å få bevegd seg litt,og det er det som regel alltid:)

 

Ja oki! hvor mye kcal er det på meny 1? 1300? da trur jeg at jeg hadde sulta i hjel:p hehe.. og 1600 blir sån nesten passe.men trur at meny 3 passer bra for meg akkuratt nå hverfall,det jeg regna ut med kalkulatorn hverfall:) men det får veiinga vise på søndag!:)

 

 

Nå skal det bli godt med tidlig vakt i morra,opp 5 da,men det gjør ikke no når jeg er ferdig kl 14!!:D Sier alltid til meg selv at jeg skal sove når jeg kommer hjem,men ender ALLTID med å gjøre noe annet,rydde,vakse osv:p uff.. jaja!:D Får komme meg i dusjen og under dyna jeg nå! Så håper jeg at resten av dere har hatt en litt bedre dag en meg og missoki!:)

 

Kjempebra at du trente!! :lol:

Har nettopp gått hjem så er i rute igjen sjøl!

 

Hvordan går uken så langt for Maylah og Balo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Nå er jeg drittlei av å ha sjuk mann sullende hjemme!!!!! GAAAAH!

 

Sånn.

 

Bare 200 gram ned uka som var, men ikke så rart etter en stille uke som hjemmeværende sykepleier for mann og barn, og så MEGA-utskeielseshelga med 40-års lag.... Ja ja. Jeg gikk hvertfall ikke opp! Men jeg målte midjen min også og der har jeg gått ned 6 cm siden nyttår, og totalt har jeg gått ned 4 kilo siden nyttårsaften, så jeg er egentlig strålende fornøyd jeg assa :)

 

Hvordan er denne uka for dere? Jeg har spist bra og fulgt treningen min så langt :) Jeg har spinningøkta med Grete Roede på tirsdager, i tillegg til mitt eget lille treningsprogram med 20 min styrketrening på matta her hjemme (med min lille 1-åring som ivrig støttespiller) og 15 min sykling mellom 19 og 23 km/t. Det kjører jeg man, ons og fre. Merker jeg er i bedre form og det er en god følelse! Skal jaggu ikke så mye til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Hei på dere:) jeg hadde veiing på kurset i går og vekta viste ned 0,9 så jeg er egentlig veldig fornøyd. viktigste er at vekta går nedover og ikke oppover kjenner jeg:)

 

Synes dere er kjempeflinke jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt nedover er bra må være mottoet:) Har gått hjem tre av fire dager og er veldig fornøyd med meg selv der:)

Håper gubben blir frisk snart da Maylah, men du er nå så flink å står på uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser dere andre jenter? Noen gode middagsforslag å dele?

Her går det stort sett i brød eller knekkebrød til frokost og lunsj. Har så langt brukt mest Grete Roede oppskrifter til middag. Ofte speltlomper med pålegg til kveldsmat. Frukt eller knekkebrød til mellommåltider. De knekkebrød sandwichene til Wasa er gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:) nå har det tatt en helomvending for min del. Jeg starter vist på easy life kurs til tirsdag:D gleder meg masse, men litt flaut og fortelle det på ett Grete Roede forum:S

Men da vet dere hva som skjer;) men kommer til og være her på forumet litt oxo for er så mange som er flinke til og motivere her;)

 

Masse lykke til alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!:D

 

Jeg skal til sverige i morgen,noen tips på lavkalori mat jeg kan handle inn? :)

 

Vet at svenskene har flere typer cottage cheese med smak.

Ellers vet jeg ikke helt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser dere andre jenter? Noen gode middagsforslag å dele?

Her går det stort sett i brød eller knekkebrød til frokost og lunsj. Har så langt brukt mest Grete Roede oppskrifter til middag. Ofte speltlomper med pålegg til kveldsmat. Frukt eller knekkebrød til mellommåltider. De knekkebrød sandwichene til Wasa er gode :)

 

jeg spiser ikke kjøtt, så hos oss går det jo masse i fisk. Eksempel, laksefilet som jeg bare baker med litt salt og pepper i ovnen, så lager jeg en mos bestående av to brokkolier og 4 små poteter, kutter de opp i passe biter, koker møre i vann med en buljongterning, heller av vannet og moser med en ss vita hjertego lettmargarin. (dette blir mye mos da, holder til to voksne og et barn og litt til lunsj) Det smaker veldig godt og er sunt siden den er mest brokkoli:)

 

Eller Karri torsk. Torskefilet som trekkes (jeg bruker sånn blokk) så deler jeg opp en aubergine, en Squash, en stor gul løk og 2 små fedd hvitløk. Steker det i mørt med litt sunn olje, tilsetter den kokte fisken, grønnsakene og en passe mengde kokt fulkorns pasta i en kjele. Heller på passe mengde cream fresh light og smakker til med karri(ganske mye) salt og pepper.

 

Namme namm. Den torsken spiser t.o.m gubben og han liker ikke torsk:D

 

Jeg spiser også et beger dobbel 0 fra Youplait og fem valnøtter til mellommåltider, da får jeg både litt meieriprod. og sunt fett til hjertet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:) nå har det tatt en helomvending for min del. Jeg starter vist på easy life kurs til tirsdag:D gleder meg masse, men litt flaut og fortelle det på ett Grete Roede forum:S

Men da vet dere hva som skjer;) men kommer til og være her på forumet litt oxo for er så mange som er flinke til og motivere her;)

 

Masse lykke til alle sammen:D

 

Ikke vær flau, man har jo samme mål og det gjøres på en sunn måte, så du må bare komme innom for å få ros og backing!!

 

Masse lykke til på tirsdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!:D

 

Jeg skal til sverige i morgen,noen tips på lavkalori mat jeg kan handle inn? :)

 

 

Sikkert for sent nå men frosen fisk og grønnsaker!

 

Håper det var kos med søta bror, og masse lykke til i morgen på vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på "date" med en venninne å skikkelig kose meg! Så jeg har ikke all verdens ambisjoner for mandagen med tanke på hvordan jeg startet denne uken å kommer til å avslutte den.. Men kose meg skal jeg :lol: Så lenge det er sjeldent så får det heller gå bra.

 

Håper alle har en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600g ned!:) woho! Det er bedre enn ingenting!:) så fornøyd med det!:)

 

 

Gratulerer med nedgang, 600 er jo supert!!!

 

(Krysser fingrene for at jeg ikke har gått opp i morgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Da var omgangsyken kommet i hus her hos meg!:( så nå blirre dårlig med trening og ordentlig kosthold! Klarer jo så vidt å holde maten nede! Detta passa veldig dårlig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!:) åssen gikk det i dag missoki? :)

 

Knis, jeg har skrevet over ditt orginale innlegg:) 300 gram i minus, og kokfornøy!

 

Å Fysj med gangssyke, ikke gøy! Du får ha god bedring og hold motet oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis, jeg har skrevet over ditt orginale innlegg:) 300 gram i minus, og kokfornøy!

 

Å Fysj med gangssyke, ikke gøy! Du får ha god bedring og hold motet oppe!

 

Hehe,så bra! Grattis!:D

 

Takk,skal prøve,men merker motivasjonen er på bånn om dagen! Så hjalp med støttende ord;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Minus 2 kilo denne uka, dvs totalt 5 kilo siden nyttår, 3 av dem på Grete Roede, og 7 cm ned rundt midjen, hvorav 5 på Grete Roede. Veldig fornøyd! :lol:

 

Men i dag ble jeg jaggu så sliten etter spinninga på kurset at jeg begynte å grine i bilen... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Minus 2 kilo denne uka, dvs totalt 5 kilo siden nyttår, 3 av dem på Grete Roede, og 7 cm ned rundt midjen, hvorav 5 på Grete Roede. Veldig fornøyd! :lol:

 

Men i dag ble jeg jaggu så sliten etter spinninga på kurset at jeg begynte å grine i bilen... :huh:

 

 

Hurra!! Grattis med fiin nedgang!!

 

Jaja en skvett må noen ganger til, så lenge det hjelper så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...