Gå til innhold

UKENS SLANKER


Samba

Anbefalte innlegg

Jeg blir gjerne med.

 

Ned 0,7 siste uke :rolleyes: . 0,9% - det er vel greit å kåre ukens vinner ut fra % siden vi har så ulik vekt.

 

 

Lykke til alle sammen.

 

 

Hilsen Hilde :)

 

Hei HildeAstrid,

 

Du må oppgi vekt, ikke hvor mye du har gått ned. Resultatene blir regnet ut fra prosentvis nedgang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Her går det helt feil vei, 74,9 kg i dag. Vet at det er mest vann pga reise og mensen, men likevel VELDIG demotiverende... :(

 

Da er vi to Anci, vi briljerer på bunn av lista ;) Jeg er så utrolig flink med mat og trening, men gikk opp 1,1 denne uka. Lurer bare på om jeg får i meg for lite. Så nå skal jeg spise litt mer "vanlig" mat, kutte ut noe av mager/lett mat så får vi se om det gjør utslag :) Vi får bare støtte hverandre så godt vi kan. Vi skal klare det... Lykke til videre :rolleyes:

 

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Hei HildeAstrid,

 

Du må oppgi vekt, ikke hvor mye du har gått ned. Resultatene blir regnet ut fra prosentvis nedgang. :)

 

 

Min vekt forrige uke 78,8 kg. Vekt denne uke 78,1 kg.

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to Anci, vi briljerer på bunn av lista ;) Jeg er så utrolig flink med mat og trening, men gikk opp 1,1 denne uka. Lurer bare på om jeg får i meg for lite. Så nå skal jeg spise litt mer "vanlig" mat, kutte ut noe av mager/lett mat så får vi se om det gjør utslag :) Vi får bare støtte hverandre så godt vi kan. Vi skal klare det... Lykke til videre :rolleyes:

 

Heidi

 

Ja, vi får bare huske at det har ikke så mye å si om man går opp en uke, så lenge trenden går nedover! Klart vi klarer det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 4 kilo denne uken - men det var første uke - OG KJEMPEGØY!

 

Fra 87,7 til 83,7 kg.

Håper jeg klarer 1,5 i løpet av denne:-)

 

Hva har du gjort som har klart hele 4 kg på en uke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, er visst ikke tirsdag som er beste veiedag for meg (80,2 i går) men er nå engang den jeg går etter:

80,6 i dag, dvs 0,1kg opp.

 

Ferie med forhåpentligvis bikinimulighet til lørdag - spent på hva en ukes hotellopphold gjør med resultatet neste tirsdag.

;)

God tur på ferie!

Håper du koser deg litt på tur også da - livet er så innmari kort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur på ferie!

Håper du koser deg litt på tur også da - livet er så innmari kort...

 

Takk for det, Nanangel :)

Jeg koser meg hver dag, så ingen fare, hehe!

Holder et lite, men vaktsomt øye med vekta, sånn at ikke kosen får tatt overhånd, men inntil da er det praktisk talt stabilisering, ikke nedgang som er drivkraften. MEN, jeg har store planer om å komme sterkere tilbake snart, og da har jeg tenkt å være en god kandidat til tittelen Ukens Slanker :)

Kjekt å ha en motivasjonsfaktor her selv om jeg ikke er i konkurransemodus akkurat nå (først litt ferie :))

Flott nedgang på deg, spennende å følge deg videre!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja...

Jeg ble så glad da jeg vant ukens slanker i forrige uke, men så kom den skikkelige nedturen...

jeg gikk ned 0! :blink:

Denne uken ble det 0 gram, og jeg som har vært så flink. Jeg har lyst til å grine, og spise som en gal, men jeg skal ikke gjøre det... Men tanken på den lille suppen jeg spiste på fødselsdagen min, mens alle de andre spiste kaker og god mat :angry: :angry:

 

Lykke til alle andre, jeg er faktisk skikkelig lei meg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...