Gå til innhold

Challenge: ned 3kg før 1.mars


Gjest Cilen

Anbefalte innlegg

En litt for "festlig" helg gjør tirsdagens veiing temmelig spennende nå,tror jeg :unsure: Fløtegratinerte poteter,pizza, vin og diverse :angry: Stram linje de neste to dager :o Skal ikke gjenta seg på leeenge :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Endelig føler jeg at jeg har kommet inn på riktig spor igjen! Har fra i dag begynt å føre dagbok over hva jeg spiser slik at jeg ser at jeg spiser nok. Har en tendens til å spise litt for lite og det er heller ikke særlig lurt. I tillegg har jeg kommet i gang med treningen igjen så da håper jeg det gir resultater på onsdag :)

 

 

 

Startvekt 01.02.12: 83 kg

Vekt 08.02.12:

Vekt 15.02.12:

Vekt 22.02.12:

Vekt 29.02.12:

1. delmål: 80 kg

2. delmål: 77 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte resultater! :D Det var mange som stod stille (eller gikk opp i vekt) i forrige uke. Kjekt å se at det løsner for dere.

 

Skal vi registrere den nye vekten her, Cilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg tenkte det skriver man enten vekten sin her eller sender meg det i innboksen, så lager jeg oppsummering hver søndag, med første oppsummering denne uken.. :) oki?

Greit for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine resultater her denne uka; det er supert :rolleyes: Jeg har vært på kurskveld og veiing i kveld :unsure: Som forventet ble det litt oppgang; kun 100 gram riktignok, men....Vekta er da på 75,5 kg. Har nå ihvertfall strammet inn på maten igjen, og både gått ei drøy mil på ski og 40 min spinning på kurs idag, så da håper jeg å være på gli igjen neste uke :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått veid meg, og vekta har gått opp en hel kilo :( Dvs vekt 84,0 kg, og 4 kg igjen til målet. :angry: Skjønner ikke helt hvorfor det endte sånn... Det ble jo noen rolige dager i begynnelsen av forrige uke da jeg var hjemme med minstegutten som var syk, og da ble det nok litt mer enn 1600 kcal også. Men spiste da ikke så mye at vekta burde ha gått opp. Dessuten har jeg vært råflink i dagene etterpå. Ja, ja ikke alt man skal forstå her i verden. Gratulerer til alle dere som har gått ned i vekt iallefall, dere gir god inspirasjon til å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra - minus 1,2 kg denne uka :D Er kjempefornøyd med nedgangen ettersom jeg endelig kom i gang igjen etter 2 mnd opphold. Og nå er det bare knappe 3 kg igjen av de 4 som kom da jeg mistet "fokuset" på et sundt kosthold og trim! Merker at det var godt å komme i gang med litt fysiske utskeielser igjen og kjenner at det er enkelte muskler som har vært lite brukt en periode :P

Så nå er det "full skjerpings" frem til påske!

 

 

PS! Kan noen fortelle meg hvordan dere får til å overføre vektresultat og delmål i alle innleggene som dere skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, JAJAJAJAJAJAJJA!! 86,7KG, dvs NEDNEDNED:)

Er så hæppi.. Glemte veie meg i går for jeg var jo småsyk, men i dag husket jeg!

 

Woohoooo:) Hjalp å øke antall kalorier gitt:)

 

Engeljenta28: Bytt fokus, ned er ned, så nå er det bare å klappe deg selv på skuldra og fortsette på samme bra måte=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Så flinke dere er, jenter! Mange fantastiske resultater! Og noen som står fast, akkurat som meg... Krysser fingre for oss! Jeg har gått litt opp (!) siden veiingen på søndag :angry: men mulig jeg spiser for lite! Det kan i hvert fall ikke være mangel på trening.

 

SKAL gå i minus på søndag! SKAL SKAL SKAL!

 

Muligens på tide å skifte batteri i badevekta mi, også. Den løper litt løpsk. Gikk oppå tre ganger i dag, i løpet av et halvminutt og tok av og la på meg hele og halve kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Jeg vet virkelig ikke, i barnehagen i dag stod det 3 store potetgullskåler på pauserommet og jeg satt der med 3 andre i dag.

 

vips så var hånda oppe i den ene skåla og nå kjenner jeg at jeg er så uggen, ikke spist godteri eller noe slikt på 1 mnd og merket at det ikke var bra for kroppen og en av de ansatte sa i dag: Du må ikke ødelegge alt nå da, du har jo jobbet så hardt.

 

da kjente jeg at jeg var på gråten, hva er det jeg utsetter meg for? vil jeg virkelig ødelegge så mye for meg selv? nei absolutt ikke.

 

lørdag og søndag og mandga og tirsdag blir det trening, nå er det nok!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet virkelig ikke, i barnehagen i dag stod det 3 store potetgullskåler på pauserommet og jeg satt der med 3 andre i dag.

 

vips så var hånda oppe i den ene skåla og nå kjenner jeg at jeg er så uggen, ikke spist godteri eller noe slikt på 1 mnd og merket at det ikke var bra for kroppen og en av de ansatte sa i dag: Du må ikke ødelegge alt nå da, du har jo jobbet så hardt.

 

da kjente jeg at jeg var på gråten, hva er det jeg utsetter meg for? vil jeg virkelig ødelegge så mye for meg selv? nei absolutt ikke.

 

lørdag og søndag og mandga og tirsdag blir det trening, nå er det nok!!!!!!!

 

Slapp av, du ødelegger ikke noe av å spise litt chips i ny og ned:) spist er spist og gjort er gjort, nytter ikke dvele med det.. Det kommer nye sjanser til å ta riktige valg allerede i morgen:) se på deg selv og alt du har greid.. So what om du bruker litt lengre tid på å nå målet ditt.. Jeg synes du må få

Mer tro på deg selv og prøve å ikke vinkle alt negativt.. Du har jo vært superduperflink jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Her har det blitt 0,3kg ned, landet på 85,3kg

 

Jeg har ikke trent denne uka. 2-3 dager med feber, dårlig form og fikk antibiotikakur i går.......

 

Håper halsvondter, feber og urinveisinfeksjonen slipper taket, så jeg kan gi jernet igjen fram til neste veiing.

 

Har flytta veiedag til fredager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... 0,1 ned her! :( Har vært superflink i uken, både med mat og trening. Men denne gangen er det helgen som har ødelagt for meg. Både fredag og lørdag var jeg bedt i to ulike jentekvelder, der det var vertinnene som stod for menyvalg og innkjøp av div fristelser.

 

Syns det blir veldig feil å sitte i et besøk og ikke spise det som serveres. Dette skal jo være en livsstilsomlegging, og ikke en slankekur, så jeg må ta slike begivenheter med i betraktningen. De vil komme. Men forsyne meg med måte. Det uheldige var at begge disse kveldene kom på samme helg.

 

Sosialt sett veldig fornøyd med helgen, så jeg velger å ikke være så misfornøyd med vektresultatet. Tror jeg ville hatt et bedre resultat på vekta i dag, ellers. Så helgas utskeielser viser i grunn at jeg har vært flink som ikke har gått opp! B)

 

Bedre lykke neste uke. Målet er fortsatt innen rekkevidde. :)

 

Mao er dagens vekt 81,6 Det glemte jeg få med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Det er ihvertfall ned da Mittår:) jeg har vært flink denne uken, men er så fysisk sliten at jeg holdt på å svime av fredag da jeg var hos han jeg skal reise til london med 1 mars.

 

og nå ligger jeg rett ut med feber, men i morgen er det praksis igjen i barnehagen, frisørtime, så trening og tirsdag er det zumba. er livredd for å veie meg onsdag, livredd for å ha gått opp. huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...