Gå til innhold

Challenge: ned 3kg før 1.mars


Gjest Cilen

Anbefalte innlegg

Her er en ny tråd for de som blir med på "Challenge" om å gå ned 3 kg i løpet av februar. er du med, sleng inn en kommentar med startvekta di i løpet av dagen da vel:)

 

Jeg kan registrere/publisere en oversikt over startmålene og nedgangen hver torsdag. Da er det viktig at alle rapporterer ukens vekt og evt nedgang inne på denne tråden, eller sender meg en melding i innboksen innen onsdag kveld. Jeg er sikker på vi klarer dette sammen:)

 

Jeg rapporterer følgende

 

Startdato 1.2

Cilen Startvekt 88.4 kg uke 1: -1,7kg

"40_og_fantastisk_til_sommeren" Startvekt 85,6 kg uke 1:

Snupsipups Startvekt 83.0 kg uke 1: + 1kg

storesøster Startvekt 78.0 kg uke 1:

Komal Startvekt 74.8 kg uke 1: -1,3

HSKK Startvekt 91.8 kg uke 1: -2,4kg

Kirie Startvekt 78,8 kg uke 1: Flodi Startvekt 75.4 kg uke 1: +0,1kg

*plingeling* Startvekt 83.5 kg uke 1:

engeljenta28 Startvekt 71.3 kg uke 1: -0,7kg

Betty Blue Startvekt 83.0 kg uke 1: -1,2kg

Mittår! Startvekt 81,7 kg uke 1:

Tulla77 Startvekt 78.8 kg uke 1: -2,5kg

Rosa

Sunny76 Startvekt 75.5 kg uke 1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Kanskje vi ikke skal sette noen dato i neste tråd, men heller fra uke5 - uke9, slik at vi kan veie oss på de dagene vi har veiedag?? Alle starter med ukas vekt, og så blir det 4 veiinger før neste oppsummering??

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi ikke skal sette noen dato i neste tråd, men heller fra uke5 - uke9, slik at vi kan veie oss på de dagene vi har veiedag?? Alle starter med ukas vekt, og så blir det 4 veiinger før neste oppsummering??

Hva tror dere?

 

Helt i orden, da kan vi si det sånn at jeg lager en oppsummering søndag hver uke med ukas resultater:) Første ukeoppsummering publiseres da 12/2 okei? Så avslutter vi med en oppsummering 4/3 i stedet for 1/3?

 

Så kan vi rapportere her inne any day of the week!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Helt i orden, da kan vi si det sånn at jeg lager en oppsummering søndag hver uke med ukas resultater:) Første ukeoppsummering publiseres da 12/2 okei? Så avslutter vi med en oppsummering 4/3 i stedet for 1/3?

 

Så kan vi rapportere her inne any day of the week!=)

 

 

Hørest ut som en knallgod plan!!

3 kg "bort-vekk-med-seg!!!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne bli med på 3 kg ned i februar :rolleyes: Har gått på Roede aktiv kurs med spinning nå fra 10. januar og gått ned 3,6 kilo på 3 uker; superfornøyd. Vet allikevel av tidligere erfaring at det går tregere med nedgangen etterhvert, så klarer jeg 3 kilo til i februar er jeg godt fornøyd med det ;) Vekta er nå på 75,4, dvs ned på 72,4 i løpet av februar :wub: Rapporterer vekt på onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ bra at så mange er med!!

 

Jeg legger inn startvekten til alle sammen i første innlegget i denne tråden når jeg får den, så vi slipper lete gjennom alle innleggene for å finne startvekten.

 

Jeg kommer til å lage ukesrapporter hver søndag, så send gjerne vekten i innboksen min, eller skriv den på veggen, så "samler jeg opp" og lager en oversikt på søndagene for inneværende uke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var godt i gang før jul og var virkelig motivert for å ta av noen kilo. Men med julens utskeielser og mye sykdom i januar slik at det ikke ble noe trim kom kiloene "snikende" tilbake igjen. Resultat + 4 kg :angry:

Nå har jeg hatt problem med å motivere meg til å komme i gang igjen så kanskje å være med i denne gruppen kan inspirere meg på nytt :rolleyes:

Har veiedag på onsdager og i går viste vekta 83 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var godt i gang før jul og var virkelig motivert for å ta av noen kilo. Men med julens utskeielser og mye sykdom i januar slik at det ikke ble noe trim kom kiloene "snikende" tilbake igjen. Resultat + 4 kg :angry:

Nå har jeg hatt problem med å motivere meg til å komme i gang igjen så kanskje å være med i denne gruppen kan inspirere meg på nytt :rolleyes:

Har veiedag på onsdager og i går viste vekta 83 kg.

 

Du blir skikkelig motivert av å være her inne ja!

Jeg har begynt med trening for bare 2 uker siden, og slik konkurranse motiverer meg alltid :)

Når jeg har lyst på noe usunt,spiser j ikke bare på tanken av å skrive her inne. ( fleste av gangene ) :)

Så det er bare å begynne å trene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Jeg er med!

Skal kjøre Yngvard Andersens to buksestørrelser ned i februar, så det bør utgjøre minst 3 kg ned… Håper igrunn på 4, men vil være med dere på 3kg-prosjektet. Det passer igrunn supert, for mitt neste delmål er 79 kg innen 1.mars, og det er 3 kg til.

 

Jeg rapporterer på søndag morgener. Forrige søndag var jeg 82,3kg, men vekta hadde da stått stille i ei uke, så nå tror jeg at jeg er nærmere 81. Melder nøyaktig startvekt kommende søndag morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...