Gå til innhold

Challenge: ned 3kg før 1.mars


Gjest Cilen

Anbefalte innlegg

Det er ihvertfall ned da Mittår:) jeg har vært flink denne uken, men er så fysisk sliten at jeg holdt på å svime av fredag da jeg var hos han jeg skal reise til london med 1 mars.

 

og nå ligger jeg rett ut med feber, men i morgen er det praksis igjen i barnehagen, frisørtime, så trening og tirsdag er det zumba. er livredd for å veie meg onsdag, livredd for å ha gått opp. huff

 

Ja, det er sant, englejenta! Ned er ned! :)

 

Kan det være feberen som var på vei da du holdt på å svime av?

Ser det er mange folk i de ulike trådene her, som er blitt syke etter tunge tider med mye trening. Husk på, alle sammen, at kroppen trenger hvile innimellom, for å være sterk nok mot sykdom. Lettere å bli syk om en kjører seg for hardt.

 

Englejenta, -jeg håper du tar treninga rolig til du får tid til å bli frisk igjen. God bedring! Håper det slipper taket raskt.

 

Prøv å ikke være bekymra for viinga. Se heller om du klarer finne kampviljen om det skulle vise seg at du har gått opp. Det kan motivere for videre innsats dersom du ikke blir for lei deg, men mer kamplysten. Jeg har merket det har hjulpet meg å tenke sånn. På veiinger der jeg ikke har gått ned, har jeg sett rødt og tenkt at nå skal jeg i hvert fall vise at jeg får det til!!! Husk også at mer trening gir mer muskelmasse, og dermed kan du ha tatt av fettmasse selv om vekta ikke viser nedgang.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Gjest engeljenta28

tusen takk mitt år:) problemet er at jeg har fått trent 2 ganger på 1 mnd pga mye stress og styr i barnehagen, mye skolestyr osv. og jeg har en så stor drøm om å gå ned siste 2,6 kg til 29 februar som er siste kurskvelden på det første kurset jeg skal gå på.

 

jeg reiser til london 1-4 mars og har så lyst å kjøpe meg noe fint der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ble det 16 km på skia idag,gitt; superfornøyd med det :rolleyes: Har ikke blitt noe trening siden onsdag så det var på tide. Har ellers samme problem som flere her når det gjelder matinntaket. Går veldig greit i uka, men er en større utfordring i helga når det blir besøk og god mat :mellow: :mellow: Men om en strammer inn igjen ganske raskt går vekta tilbake igjen så da får en i det minste gjøre det. Vekta hadde selvfølgelig gått raskere ned om en hadde stått over disse utskeielsene, men dette er vel en livsstilsendring en skal kunne leve med over tid, så da må opplegget være akkurat det;levelig :rolleyes: Må prøve å få inn trening i morgen også dersom vekta skal ned til tirsdag og veiing igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart mine 3 kg før 1.mars! :) Ned 1,3 kg denne uken. Vekten stoppet på 88,1 kg. Vekten forrige uke var 89,4 kg. Det vil si at jeg har gått ned 3,7 kg siden vi begynte for 2 uker siden.

 

Startvekt: 91,8 kg

Uke 1: 2,4 kg

Uke 2: 1,3 kg

Totalt: 3,7 kg

Vekt nå: 88,1 kg

 

 

Men jeg er fortsatt med videre frem til 1.mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart mine 3 kg før 1.mars! :) Ned 1,3 kg denne uken. Vekten stoppet på 88,1 kg. Vekten forrige uke var 89,4 kg. Det vil si at jeg har gått ned 3,7 kg siden vi begynte for 2 uker siden.

 

 

Gratulerer såååå mye HSSK !!

Men HVORDAN klarer du det ? hva gjør du ? mye trening eller en spesiell diett ?

Uansett hva du gjør, flink har du vært :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye HSSK !!

Men HVORDAN klarer du det ? hva gjør du ? mye trening eller en spesiell diett ?

Uansett hva du gjør, flink har du vært :D

 

Er vel resultat av mye trening, ja :P Synes det er SÅ moro å trene, så da trener jeg ofte og mye :) Takk for kompliment! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Har vært en hektisk uke med mye overtid og glemte helt at jeg skulle registrere inn vektresultatet mitt i går. Det var forresten ikke mye å juble for heller ;) Vekta stanset på det samme som forrige onsdag, altså ikke opp noe men heller ikke noen nedgang. Ikke kjempefornøyd akkurat, men får vel trøste meg med at det i vertfall ikke var opp :P Så her står altså vekta fortsatt på 81,8 kg: Men jeg ser jo på forumet at mange av dere har hatt en flott nedgang - gratulerer alle flinke damer :D .

Jeg vet ikke hvorfor det ikke ble noen nedgang i mitt tilfelle for jeg synes selv at jeg har vært flink med mat og i tillegg har det blitt litt trim. Men jeg satser på at reultatet er bedre neste uke. Har ennå mulighet for å nå målet på minus 3 kg innen 1. mars :rolleyes:

 

Ha en flott uke videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Vet ikke om jeg kan si at "dette går veien" med tanke på 3 kilo ned før uke 9 er ferdig, men jeg kryper nedover. 2 uker med sjukdom, antibiotika og dårlig form hjelpeer ikke på. Minstemann har vært koka forskjøla denne uka, og gjett hvem som er blitt smitta?? :angry:

Sår hals, snørr og tette bihuler. Nok nå, synest jeg....

 

Men uansett pokker, det går nedover og jeg har klart mitt første delmål som jeg satte ved oppstart, under 85 kg!!

 

Uke 6: 85,3kg, -0,3kg

Uke 7: 84,9kg, -0,4kg

 

Mål, uke9: 82,6kg

 

Altså 2,3 kg igjen... ;)

 

Det er vel bare å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det nok "falt ut" et innlegg fra meg ser jeg :unsure: :unsure: Var på kurskveld og veiing igjen tirsdag; ytterligere 0,2 kg opp :angry: Dvs + 0,3 kg siste to uker. Ligger nå på 75,7 kg.

Har fått til mye trening siste uka. Ca 45 km på ski i tillegg til spinninga. Kursleder lurte på om jeg kanskje har fått for lite mat i forhold til trening slik at kroppen tror det har blitt skikkelig krisetider. Har ikke vært flink nok til å registrere alt matinntak, så kan ikke med sikkerhet si at det er grunnen. Må skjerpe inn registreringa skjønner jeg :mellow:

Gratulerer til alle med fin nedgang, også heier jeg videre på oss som har gått opp denne uka :D Løsner vel snart igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeendelig var det grunn til å juble igjen!!!!!!!!!!! Det har vært skikkelig seigpining i laaaang tid å komme seg gjennom og nedunder platået jeg stoppet opp på! Men på veinga i dag var jeg endelig nede i 81,0! (Ned 0,6kg)

I går morges, lørdag, viste vekta for første gang under 81, da var den 80,8kg, (ned 0,8kg), så hadde jeg kjørt like beinharde lørdager som jeg har gjort denne perioden, hadde jeg vært under 81 i dag også. Men det ble litt utskeielser, så jeg er knallfornøyd med 81,0!!!!!!!!

 

I dag valgte jeg å joine familien med fastelavnsbolle. Ville klart å motstå, men ville ikke markere så tydelig for ungene at jeg ikke skal ha... Så jeg håper jeg ikke fyker for mye opp igjen...

 

Nå er det på an igjen med ny uke. Det blir to knallharde uker om jeg skal klare mitt delmål 2 som er 79 kg innen 1. mars! Eller rettere sagt: 78,7kg innen 4. mars, dersom jeg følger målet mitt om 3 kg ned i denne tråden). Mye trening, ingen godteri og sunn og begrenset middag, så skal jeg klare det. Resten går av seg selv.

 

Mest spent på uke 9, da skal vi bort på vinterferie, og mine rutiner og trening er ute av kontroll...

 

I can do it, I can do it, I CAN DO IT!!!!!!!!!!!!!

 

God uke til dere, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny vekt 71,9 kg :)

gått ned 1,1 kg og er kjempeglad for det .

 

La igjen en beskjed på bloggen til Cilen,men har ikke hørt noe fra henne enda.

 

Men fortsett jenter,så klarer vi det sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vektnedgang Mittår og komal :) Jeg er litt spent på mitt veieresultat onsdag for jeg hadde en skikkelig sprekk i helga :( Men gjort er gjort - nå er det bare å glemme det og satse på en uke med fokus på riktig mat og å gjennomføre trimmen. Har akkurat kommet hjem fra treningsstudioet og nå er det klart for middag som blir laks og brokkoligrateng i dag.Er glad for at jeg har mulighet for å trene innendørs for ute er det ikke akkurat fristende. Gleder meg til det blir mer vårlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg.. Trøbler litt med nett, tid, og helse, men skal få laget en oversikt :)

 

Har vært tut og kjør den siste tiden og har knapt tid til noe:) beklager! Lover Å komme sterkere tilbake i morgen:):):):)

 

Vekta holder seg! Fornøyd med det! Men begynner på nytt igjen fra nuh:) gleder meg til å lese meg opp på hvordan det gr med dere :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det dårlige tider. ingen forandring. har snik veid meg en del den siste uka og en dag er det opp 1,5 kg og neste dage er det ned 0,5.

 

treningen har gått greit men tror det er med maten jeg gjør feil.

 

full sjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 1,2 kg denne uken.

 

Startvekt: 91,8 kg

Uke 1: - 2,4 kg

Uke 2: - 1,3 kg

Uke 3: - 1,2 kg

Totalt: 4,9 kg

 

Vekt nå: 86,9 kg

 

Målet mitt er 100g til neste uke, så har jeg klart 5 kg til 1.mars! 2 kg mer enn hva som var målet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 1,2 kg denne uken.

 

Startvekt: 91,8 kg

Uke 1: - 2,4 kg

Uke 2: - 1,3 kg

Uke 3: - 1,2 kg

Totalt: 4,9 kg

 

Vekt nå: 86,9 kg

 

Målet mitt er 100g til neste uke, så har jeg klart 5 kg til 1.mars! 2 kg mer enn hva som var målet! :D

Heldige deg !!

Gratulerer sååååå mye !!!!

Er glad på dine vegne :)

Bare jeg kunne være så flink. Men er fortsatt fornøyd hvis jeg går ned 1 kg i uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et kjempeflott resultat HSKK - skal si du har fått en vektnedgang som motiverer :D

 

Her er det ikke særlig resultat denne uka heller (som forventet :wub: ) Har ikke vært helt motivert og har lett for å kose meg litt for mye i helga. Men det ble så vidt nedgang da, minus 200 gram! Bedre enn oppgang men det spøker for å greie målet med minus 3 kg til 1. mars. Spesielt med tanke på at jeg skal tilbringe 2 dager på hotell til uka :wacko: . Men jeg får evt bruke litt lenger tid på vektreduksjonen da ........

 

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

Har gått ned 1,0 kg denne uka. Så da har jeg klart å gå ned 3,9 kg siden vi begynte på denne tråden. Har klart challenge om å gå ned 3 kg.

Klapper på skulderen :D Fornøyd med det ja :)

 

Fortsett med nedgangen dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, komal! Kjempebra! Du har vært flink! *klapp på skulderen* :D

 

Vi må snart lage en ny tråd. Skal vi prøve oss på 3,5 kg i mars eller blir det litt i overkant? 3 kg er kanskje nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, komal! Kjempebra! Du har vært flink! *klapp på skulderen* :D

 

Vi må snart lage en ny tråd. Skal vi prøve oss på 3,5 kg i mars eller blir det litt i overkant? 3 kg er kanskje nok.

Takk for komplementet HSKK :)

Jeg synes vi absolutt bør prøve oss på 3,5 kg . Jeg vet DU kommer til å klare det. Men alle andre kan jo også prøve. Da har ihvertfall jeg noe å kjempe for :)

Trene mere og spise enda bedre :) så hvem lager denne nye tråden da ?

For neste gang jeg veier meg blir det i mars. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...