Gå til innhold

På'an igjen!


Gjest Krusmynte
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 878
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

Takk for det, Bolledama! Kjekt å ha deg tilbake på forumet. :)

 

Dagens innveiing viste 84,7, 300 gram ned fra sist. Jeg er ikke så opptatt av å gå ned lengre siden 85 er målet mitt. Leker litt med tanken på å gå ned litt mer (vi snakker bare 2 kg) slik at 85 blir maksvekten, men har ikke helt bestemt meg. Så inntil videre er jeg fornøyd der jeg er.

 

Og så må jeg tilstå at jeg har nå endelig laget meg tråd i Hold Vekten forumet. Kommer nok til å oppdatere den litt mer jevnlig, men stikk gjerne innom på besøk og selv klarer jeg nok ikke å holde meg unna mange av dere her inne så lenge jeg føler at jeg har noe å bidra med. Om enn bare pisspreik... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med villelille. Du betyr SÅÅ MYE for så mange her inne, så vi setter STOOR pris på at du vil fortsette å stikke innom til oss. :)/>/> :)/>/> :)/>/>

 

Jeg har også stor forståelse for at du følte for å flytte over til "hold vekten". Det er jo der inne du vil finne støtte, motivasjon og forståelse i din situasjon. Her inne er vi flere som har en lang vei å gå, og det er ikke så mye oppbacking du får fra oss..

Men skravle og oppdatere kan vi gjøre. :P

 

:)/>/> :)/>/> :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...