Gå til innhold

Noen som slår følge på veien ned 15 kg ?


Gjest kråka

Anbefalte innlegg

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar
Gjest labbis

Nok en tung periode for undertegnede....

Jeg mister motivasjonen når jeg klarer å gå ned litt jeg, for da blir jeg liksom litt fornøyd, og tenker at "dette kan jeg tydeligvis få til, så jeg tåler litt is og sjokolade". Og så stopper selvfølgelig nedgangen, eller enda verre, jeg går litt opp igjen. De siste dagene har det blitt aaaaltfor mye is.

 

Usj. Men jeg er i det minste i gang med trening, det er jo en forbedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin20

Jeg løper stort sett inne på mølle. Men nå når det er så fint vær så tenkte jeg å prøve meg ute, da må jeg jo i det minste gå hjem i gjen når jeg er sliten :)

Når jeg skal begynne med intervaller, holder det med 2 min tempo ig 1 min rolig i begynnelsen? Og hvor lenge bør man holde på?

Intervall med 2 min og ett min pause er veldig bra! Er mange teorier om hva som er best, korte eller lange, tror det viktigste er å trene variert:) Når du løpet intervaller holder det med 20-30 min, jo kortere intervaller og kortere pauser, jo kortere bør økta være! Pulsen din skal ligge på mellom 85-95% av makspuls... Ikke alltid jeg kommer opp i 85% på første intervallen:)

Håper dette var til hjelp! Jeg var veldig negativ til intervaller i starten, føltes som jeg skulle dø, men det varer bare i 30 min, og man forbrenner veldig mange kcal... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin20

Torsdag var min veiedag, 300 g opp, men hadde regnet med det etter 2 spisedager uka som gikk:) gir meg ikke:). Har økt med 5 kg til 75 kg markløft denne uka, så nå er jeg ikke langt unna å løfte mer enn egen kroppsvekt! Jeg jubler for den fremGangen og tar ikke veltøkningen så tungt:) nå er det pinse, sommeren har kommet og vil ønske alle en fin helg og pinse! Husk solkrem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og ned 600g. Må si meg fornøyd med det ettersom jeg har vært syk store deler av uka, samt at jeg har spist litt for mye. Dette var også den første uka uten å registrere alt jeg spiser og det skal jeg fortsette med fremover. Synes registreringen tar så lang tid og jeg begynner å få en filing på hvor mye jeg kan spise etter flere uker med registrering.

 

Stå på damer, dere er flinke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lexie_82

1 kg opp på en uke... Skjønner ikke det, har trent HVER dag... har riktignok økt fra 1300 til 1600 kcal, men det er pga all treningen.

Jaja, må bare prøve å ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labbis

Ingen endring her. Var redd jeg skulle ha gått opp, så det er i grunnen ok. Men nå har jeg blitt ordentlig forkjøla, så får nok ikke trent de nærmeste dagene. Kjedelige greier altså.

 

Får håpe at det blir litt mindre is på meg nå som varmen skal avta.. :-)

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin20

Lexie_82: tenk hvor flink du har vært til nå, en uke med dårlig resultat skal ikke ødlegge den fine utviklingen og motivasjonen du har! For alt du veit kan økningen skyldes mer vann i kroppen( ikke unaturlig hvis du har perioden eller drakk mye pga varmen)...

Synes du er flink jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lexie_82

Takk for det Elin :) Må jo bare fortsette nå som jeg er så godt i gang. Sliter voldsomt med kcal inntaket for tiden, raser fort opp i 1800. Så om jeg fortsetter treningen og kommer meg ned i 1300 igjen så har jeg troen på at vekten skal snu og gå nedover igjen :)

I dag starter jeg på Nivå 2 av 30 days shred. Føler faktisk at det har noe for seg allerede etter 10 dager.. så er veldig spent på om det er noen synlige resultater etter 30 dager. Glemte å ta før bilder, men jeg måler jo cm hver 4 uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin20

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg har klart det, men har faktisk gått ned 1,5 kg på dagens veiing. 6 kg ned på 2 mnd:)

 

I tilegg maxet jeg i markløft i dag med 80 kg og to repsx2. herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lexie_82

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg har klart det, men har faktisk gått ned 1,5 kg på dagens veiing. 6 kg ned på 2 mnd:)

 

I tilegg maxet jeg i markløft i dag med 80 kg og to repsx2. herlig.

Du er super flink :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin20

Du er super flink :D:D:D

Lexie_82: tusen takk. skjønte virkelig ikke noe i dag. Min pt måtte ha meg to ganger opp på vekta da han trodde det var feil.

 

nå er det helg og min kosedag i morgen og kosen min blir sushi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Kan jeg blir med dere? Det ble så lite folk igjen på 10 kilo ned til sommeren som jeg var på. Kjedelig å drive på forum alene.

 

Jeg er på vei ned, har drevet i 7 uker, gått ned 6.6 kilo. Vet ikke helt hvor langt jeg skal ned, har satt opp at jeg skal ned 15 kilo, men vi får se. Mulig 15 er for mye. Jeg liker å trene, har vært instruktør på senter, og skal nok tilbake i den jobben til høsten, etter å hatt pause ett halvår. Jeg møtte veggen før jul sist år. Fikk treningsforbud, spiste og sov og la på meg greit. Nå er jeg i form igjen, men prøver å lytte litt mer til kroppen enn før. Så når kroppen er sliten, trener jeg ikke. :) Denne uka venter jeg ikke nedgang, jeg skal på sommerfest på treningssenteret på lørdag, og har ikke tenkt å slanke meg der. Samt at jeg har vært stressa med eksamen for elevene mine, og derfor ikke har fått trent så mye som vanligvis. Og en viktig lærdom for meg ble, jeg spiser når jeg er stressa!

 

Ha en fin dag og helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin20

Kan jeg blir med dere? Det ble så lite folk igjen på 10 kilo ned til sommeren som jeg var på. Kjedelig å drive på forum alene.

 

Jeg er på vei ned, har drevet i 7 uker, gått ned 6.6 kilo. Vet ikke helt hvor langt jeg skal ned, har satt opp at jeg skal ned 15 kilo, men vi får se. Mulig 15 er for mye. Jeg liker å trene, har vært instruktør på senter, og skal nok tilbake i den jobben til høsten, etter å hatt pause ett halvår. Jeg møtte veggen før jul sist år. Fikk treningsforbud, spiste og sov og la på meg greit. Nå er jeg i form igjen, men prøver å lytte litt mer til kroppen enn før. Så når kroppen er sliten, trener jeg ikke. :) Denne uka venter jeg ikke nedgang, jeg skal på sommerfest på treningssenteret på lørdag, og har ikke tenkt å slanke meg der. Samt at jeg har vært stressa med eksamen for elevene mine, og derfor ikke har fått trent så mye som vanligvis. Og en viktig lærdom for meg ble, jeg spiser når jeg er stressa!

 

Ha en fin dag og helg. :)

Velkommen med i klubben:) hva var din startvekt?

Blir spennende å følge deg på veien mot målet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madamene

Hei hei jenter...

 

Selv med kort uke er det utrolig godt med helg, det har vært en god uke, men kjenner at jeg er sliten i kveld. Har fått til endel trening denne uken, både sykkeltur og joggetur. Pluss at vi har jobbet endel med fysisk tungt arbeid denne uken, så vi får håpe på resultater på vekta på søndag :D

 

Ønsker dere alle en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin20

Hei hei jenter...

 

Selv med kort uke er det utrolig godt med helg, det har vært en god uke, men kjenner at jeg er sliten i kveld. Har fått til endel trening denne uken, både sykkeltur og joggetur. Pluss at vi har jobbet endel med fysisk tungt arbeid denne uken, så vi får håpe på resultater på vekta på søndag :D

 

Ønsker dere alle en god helg!

Spent på veieresultatet ditt i dag jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labbis

Ja, da var det veiedag igjen for meg...ned 400 gram. Veldig fornøyd, målet er jo 500 g pr uke, men jeg har vært sylte forkjøla hele uka, så har ikke fått trent en eneste gang. Håper jeg snart blir bedre, så jeg kommer i gang med løping igjen. Sitter visst godt, denne forkjølelsen.

 

Hvordan går det med dere andre da?

 

Jeg prøvde forresten å måle midjen, men synes det er vanskelig jeg. Hadde gått ned noen cm der og, men er redd jeg måler forskjellig sted hver gang. Jaja.

 

Ellers starter jeg på ny frisk denne uka med å notere ned inntak igjen, følte det skled litt ut nårjeg ikke gjorde det. Og nok en gang blir jeg sjokkert og nesten litt flau over hvor mye utslag en kafetur med ei venninne gjør...hehe. Men nå er dagens kafetur plottet inn, og jeg kommer meg innenfor mine 1600, så satser på at det går fint.

 

Ha en god uke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labbis

Ja, da var det veiedag igjen for meg...ned 400 gram. Veldig fornøyd, målet er jo 500 g pr uke, men jeg har vært sylte forkjøla hele uka, så har ikke fått trent en eneste gang. Håper jeg snart blir bedre, så jeg kommer i gang med løping igjen. Sitter visst godt, denne forkjølelsen.

 

Hvordan går det med dere andre da?

 

Jeg prøvde forresten å måle midjen, men synes det er vanskelig jeg. Hadde gått ned noen cm der og, men er redd jeg måler forskjellig sted hver gang. Jaja.

 

Ellers starter jeg på ny frisk denne uka med å notere ned inntak igjen, følte det skled litt ut nårjeg ikke gjorde det. Og nok en gang blir jeg sjokkert og nesten litt flau over hvor mye utslag en kafetur med ei venninne gjør...hehe. Men nå er dagens kafetur plottet inn, og jeg kommer meg innenfor mine 1600, så satser på at det går fint.

 

Ha en god uke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Ingen nedgang denne uka, men det var som venta.Jeg har stresse herfra til evigheten, (elevene min har hatt eksamen, samt at jeg har vært sensor og ansvarlig for eksamen i fylket), og jeg var på fest lørdag, og ga totalt blaffen i kcal, samt at det ble lite trening sist uke. Og verre ser det ut til å bli. Jeg har en skulder som er ute av drift, skikkelig (stressrelatert tipper jeg). Skal til legen klokka 13 idag, håper jeg får noe så jeg får slappa av og sovet litt. Men nå er det full skjerpings i matveien igjen i alle fall. Usikker på om jeg skal trene, men det vet vel legen, var på trening mandag, og det ble ganske mye verre. Jeg som alltid tror alt kan fikses med å trene litt mer.

 

Ang meg, startvekt var den 79,3. Om jeg står stille nå går det fint. Jeg vet hvorfor. Stress funker ikke for meg. :D

 

Så det. Stå på videre damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lexie_82

Hmmm jeg står bom fast... verken opp eller ned på vekta. Kjenner det er bra frustrerende, og vanskelig å finne motivasjon...

Tar en tur på trening nå og får ut litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Stand by uke tre. Veier nøyaktig det samme som for to uker siden, så det er jo fint. Ellers så gikk jeg sammen mange cm sist uke uten at vekta gikk ned. Skulderen er bedre, men jeg må nok fortsatt vente noen dager før jeg kan trene som vanlig igjen. Går på kortisontabletter, og har en følelse av å ha vann i kroppen, men jeg kan jo ta feil.

 

Fin slankeuke til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...