Gå til innhold

Noen som slår følge på veien ned 15 kg ?


Gjest kråka
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest AryaStark

Ned 1 kg den siste uka :-) Trodde ikke det var mulig da jeg sprakk totalt på godterifronten. Ble vel oppveid av at jeg endelig har hatt en bra uke når det kommer til trim. Har begynt å sykle til jobb så tilsammen får jeg 1,5t på sykkelen hver dag.

 

Du må ikke undervurdere hverdagsaktiviteten. Og halvannen time hver dag er mye. Selv merker jeg godt i perioder når jeg ikke går til jobb, og her er det snakk om bare halvanennen km gange. :)Gratulerer med fin nedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lexie_82

Omsider har det snudd og vekten peker nedover igjen. Ned 0,5 denne uken.

Kanskje jeg når 75 kg innen ferien i slutten av august allikevel :)

 

Prøver å fokusere mest på cm og ikke tallet på vekten, men det ligger liksom i psyken dette med kg... Merker at jo mer styrke jeg trener jo saktere går vekten ned, men cm raser av, og det er gøy at det merkes på klærne i alle fall :)

 

Ha en super uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAgen har kommet og jeg skal veies. Dette har vært en litt rar uke, jeg var på fylla på lørdag deluxe. var fyllesyk søndag så jeg fikk ikke trent. Alt i alt har jeg fått i meg mer kcal enn jeg pleier og hatt kun 4 treningsøkter.

 

Likevel viste vekta ned 600 g i dag. det er jeg jo veldig fornøyd med:)

 

Jeg går nå ned til å trene 1 gang i uka med pt i steden for 2, litt for å spare penger og litt for å teste ut opplegget enda litt mer på egenhånd:)

 

I morgen er det sommerfest på jobben og igjen er utfordringen å ikke spise for mye.

 

God helg jenter og lykke til med kostholdet.

 

elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lexie_82

Mista motivasjonen! Og er sulten. Veldig skummel kombinasjon. Prøver å komme meg på rett spor igjen i morgen.

Hei.

Hvordan går det i dag? Har motivasjonen dukket opp igjen? Jeg opplever og at den stikker av og gjemmer seg i perioder... Når dette skjer pleier jeg å gå litt tilbake i tid og reflektere over hva jeg har oppnådd til nå :)

For meg hjelper det og å lese om trening og finne nye sunne oppskrifter.

Et tips når sulten gnager (og man jo innerst inne vet at det ikke er sult, man er bare fysen) så hjelper det å gjøre noe. Ta f. eks en tur ut, trenger ikke gå langt, bare det å være i bevegelse og tenke på noe annet hjelper :)

Jeg har vasket vinduer på merkelige tider av døgnet, hehe. Bare kreativiteten som stopper deg fra å finne på noe for å fjerne fokuset :)

I dag er det mandag, ny uke og nye muligheter. Håper du får en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Hei.

Hvordan går det i dag? Har motivasjonen dukket opp igjen? Jeg opplever og at den stikker av og gjemmer seg i perioder... Når dette skjer pleier jeg å gå litt tilbake i tid og reflektere over hva jeg har oppnådd til nå :)

For meg hjelper det og å lese om trening og finne nye sunne oppskrifter.

Et tips når sulten gnager (og man jo innerst inne vet at det ikke er sult, man er bare fysen) så hjelper det å gjøre noe. Ta f. eks en tur ut, trenger ikke gå langt, bare det å være i bevegelse og tenke på noe annet hjelper :)

Jeg har vasket vinduer på merkelige tider av døgnet, hehe. Bare kreativiteten som stopper deg fra å finne på noe for å fjerne fokuset :)

I dag er det mandag, ny uke og nye muligheter. Håper du får en fin dag :D

 

Joda, tilbake i jobb igjen, så dagene går av seg selv.. Jeg så på masse klipp fra the biggest looser i går kveld og spiste kveldsmat uten å ta helt av. Så har jeg vært streng med meg selv i dag. Jeg har vært på trening, det kjentes ikke bra i skulderen, men jeg får vente til i morgen og kjenne hvordan det blir da.

 

Veiing i morgen tidlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

En kilo ned sist uke. Endelig etter tre uker stillstand. Og i følge tickeren min er jeg veldig halvveis. Nå er jeg usikker på om jeg skal helt ned til 64 kilo, eller om jeg gir meg før, men det vil tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang til dere begge:) flink er dere:)

 

I går hadde jeg min første vekttreningsøkt alene, kjørte litt lettere vekter, men flere sett. Og fy søren jeg kjente jeg var støl før langturen min dag. Skulle egentlig løpe 14 km i dag, men det ble bare 9, beina var stive som stokker.

Er veldig spent på veiingen min på torsdag, ser ut som fyllekula på fredag ikke gir store effekten på vektnedgangen. Kan se ut som jeg havner på en kilo, kanskje mer.

 

Denne uka har vært litt rar, har hatt redusert matlyst så har redusert litt på mellommåltidene mine. Vet ikke om det er fordi det er varmt eller bare at kroppen ikke trenger mer.

 

Har klart å rive opp en stor vannblemme på foten når ejg løp i dag, så er litt bekymret for intervalløkta mi i morra;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, så feil kan man ta ! Det ble ingen kilo ned i dag, ikke i nærheten en gang! 200 g med i dag! Har selv svarene på hvorfor, spiste kjempe masse middag i går! Så forhåpentligvis jevner det seg ut neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

:unsure: Jaja. opp 200 gram. Har hatt besøk av mamma, gjentatte avslutning er på jobb, og mat på restaurant. Så egentlig er jeg på ingen måte misfornøyd, særlig ettersom jeg har krympet både i lår og midje. Blir fortsatt lite trening, var og fikk enda en kortisonsprøyte, og konidsjonstrening fungerer ikke. Men jeg gjør noen styrkeøvelser hver dag og rocker med rockeringen min daglig.

 

Nå reiser jeg på ferie, uten ambisjoner om å gå ned i vekt. Målet er å ikke gå opp...

 

Fortsett det gode arbeidet alle sammen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og ny veiing. Har kvittet meg med ytterligere 600 g, da har jeg tatt 8 kg på 12 uker:) ny vekt 76! At denne uka ikke trent optimalt, men spist optimalt, utrolig hvor mye maten har å si! Gleder meg til helg og kos med smågodt:) prøve å begrense det litt:)

Ny rekord på markløft i dag 90 kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin20

Veiedag i dag og ny vekt viste 74,9, endelig under 75 kg og 1,1 kg ned denne uka, veldig fornøyd med det:)

I dag har jeg vært å trent med min pt og etterpå var jeg ute på en 2 timer lang gåtur, det bør faktisk 1 mil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin20

Har alle tatt ferie eller?

Jeg stopper ikke å logge av den grunn:)

I går var jeg ute på laaaang tur, det ble 16 km på en snitthastighet på 9,35 km i timen, meget godt fornøyd med det. Halvmaraton på under 2 timer og 15 min kan se ut å være innen rekkevidde:)

 

I dag skal jeg pumpe jern med en god venninne, det blir koselig, ikke ofte jeg har selskap når jeg trener annet enn når jeg er med min pt:)

 

Sommerværet utblir forresten her i Drammen, kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei jenter,

Da er sommeren over og hverdagen kaller. Hvordan har det gÅtt med dere i sommer? Og hva er status nå?

 

Selv har jeg hatt 3 uker pause fra opplegget og dt har gått fint, opp 400 g i ferien. Veier nå 74,6 kg, altså 400 g unna å ha gått ned 10 kg:)

Da gjenstår de 5-10 siste kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så bra du er her fortsatt :-) selv har jeg vært litt fraværende og umotivert, men nå er det på tide å ta tak igjen.

 

Jeg ser at jeg for 2 mnd siden rapporterte at jeg var på 73,3 kg...vel, i dag tidlig var jeg 73, så jeg får begynne der jeg slapp. Jeg slang meg med i en sånn "ned 3 kg innen 1.september"-gruppe, og oppga startvekten min som 71,1. Herlighet, for en optimist....den vekten hadde jeg jo etteer en uke med penicillin og kraftig halsbetennelse, der jeg hadde tre-fire dager hvor jeg knapt fikk i meg næring...så der har jeg bare gått opp, hehe, mens alle de andre går ned. Æsj.

 

Men nå har jeg meldt meg inn på et treningssenter, og kommet litt i gang der. Siste uke fikk jeg ikke trent fordi vi har hatt folk boende, men denne uken var jeg klar for å komme i gang...skulle ha veiledningstime nå i dag og greier. Men nå har jeg blitt kraftig forkjølet IGJEN, så jeg måtte flytte timen. Dobbelæsj. Hoster endel, og har hodet fullt av snørr, så er ikke noe vits i å prøve å trene. Men på den lyse siden, kanskje snørret og alle bakteriene veier de 2 kg jeg har gått opp fra mitt letteste?! Jaaaa!!

 

Har vært endel syk i det siste, veldig frustrerende. Men nå har småtten begynt i barnehage, så det er bare å stålsette seg for en hanglende høst. Målet om -15 kg tenker jeg kanskje er realistisk rundt nyttår...? Har jo foreløpig tatt 5 kg til sammen, men har tro på at om jeg skjerper meg, så skal det gå. Mitt problem har jo vært at jeg er flink en stund, og så føler jeg at det går så bra at jeg slapper av, og da går jeg opp igjen. Men nå MÅ jeg jo ha lært snart.

 

Ok, det var en rapport fra meg. Jeg er klar til å fortsette, Elin, heia oss! Og du er jo kjempeflink son har gått ned 10 kg!!

 

Er det flere som henger med fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...