Gå til innhold

10 kg ned til sommerferien :) oppstart 10.04


Gjest Slnakeguri
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Slnakeguri

Heisann :)

 

I morgen er dagen hvor jeg starter veien mot et lettere liv :)

Vil helst ned 13 kg, men har satt meg mål på 10 kg ned til 19.06 :) reiser da til Middelhavet på ferie, og akter å se brukbar ut i bikini denne ferien :)

Jeg er snart 32 år, gift og har to små på 1 og 3 år :)

 

Håper noen henger seg på denne tråden for å oppmuntre hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Florence1

Heisann :)

 

I morgen er dagen hvor jeg starter veien mot et lettere liv :)

Vil helst ned 13 kg, men har satt meg mål på 10 kg ned til 19.06 :) reiser da til Middelhavet på ferie, og akter å se brukbar ut i bikini denne ferien :)

Jeg er snart 32 år, gift og har to små på 1 og 3 år :)

 

Håper noen henger seg på denne tråden for å oppmuntre hverandre :)

 

Lykke til med starten til et lettere liv :)

Jeg har enda 12 kg før jeg når mitt mål, er godt i gang på GR kurs standard. Hadde tenkt å klare det på egen hånd etter kurset slutt, ser derfor nytte verdien med å være her inne å utveksle erfaringer og ikke minst for å motivere hverandre mot et letter liv :lol: Har gått ned 2,1 kg hittil på kurset og ned 15 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

I morgen er dagen hvor jeg starter veien mot et lettere liv :)

Vil helst ned 13 kg, men har satt meg mål på 10 kg ned til 19.06 :) reiser da til Middelhavet på ferie, og akter å se brukbar ut i bikini denne ferien :)

Jeg er snart 32 år, gift og har to små på 1 og 3 år :)

 

Håper noen henger seg på denne tråden for å oppmuntre hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :) Vil også ned 10 kg til sommeren,skal gifte meg da :)Begynner også i morra..

 

Dette er mine mål:

 

10/4-12 :74.5

17/4-12:73,5

24/4-12:72.5

1/5-12:71.5

8/5-12:70.5

15/5-12:69.5

22/5-12:68.5

29/5:12:67.5

5/6-12:66.5

12/6-12 ;)65.5

19/6-12 64.5 :)

 

Dette er det jeg håper på og så er det et hold vekten kurs for å på de nye vanene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

I morgen er dagen hvor jeg starter veien mot et lettere liv :)

Vil helst ned 13 kg, men har satt meg mål på 10 kg ned til 19.06 :) reiser da til Middelhavet på ferie, og akter å se brukbar ut i bikini denne ferien :)

Jeg er snart 32 år, gift og har to små på 1 og 3 år :)

 

Håper noen henger seg på denne tråden for å oppmuntre hverandre :)

Hei,jeg blir med!!!! Er etter påsken opp noen ekstra kilo i tillegg til de som jeg hadde som mål å bli kvitt fra før. Satser på 10kg fram til sommern,fornøyd om jeg har klart det innen august, for jeg har aldri kommet med ned veldig fort tidligere. Skriver inn startvekta imorgen etter veiing,så tar jeg tirsdag som veiedag. Enn dere,hvilken dag har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

Så bra dere er med :) greit å ha noen å rapportere til :)

Jeg begynner veiing og måling i morgen :)

Har startet bra i påsken når det gjelder mosjon, hatt flere lengre turer :) har gått 6.5 km nå i kveld :)

Da er det bare å starte å registrere all mat fra og med i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med!!!

 

Jeg vil ned 7-8 kg. Har gått på kurs på GR flere runder. Tok siste kg i fjor vår/sommer.

Men i stedet for å gå på hold vekta kurs som jeg hadde planlagt gikk jeg opp endel av de kg jeg hadde gått ned. Dette er ikke enkelt.

 

Har startet med å registrere maten min igjen. Det må til. Tenkte ikke på å veie meg i dag, så det får jeg gjøre i morgen. Veier meg mandags morgen.

Og siden jeg har fri i dag tar jeg på meg ski om et par timer og går en tur!!!!!

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentahans

Jeg vil også være med!!!

 

Jeg vil ned 7-8 kg. Har gått på kurs på GR flere runder. Tok siste kg i fjor vår/sommer.

Men i stedet for å gå på hold vekta kurs som jeg hadde planlagt gikk jeg opp endel av de kg jeg hadde gått ned. Dette er ikke enkelt.

 

Har startet med å registrere maten min igjen. Det må til. Tenkte ikke på å veie meg i dag, så det får jeg gjøre i morgen. Veier meg mandags morgen.

Og siden jeg har fri i dag tar jeg på meg ski om et par timer og går en tur!!!!!

 

Lykke til alle sammen :)

 

 

 

Jeg hiver meg med jeg også..har 15 kilo jeg vil ned men starter med ti i første omgang:)

begynner på grete roede kurs i dag så nå håper jeg virkelig jeg kan klare dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg også være med?

Jeg har omtrent 18 kg jeg vil bli kvitt! (160 cm og 78 kg)

 

Til sommeren fyller jeg 30 år og da vil jeg gjerne kunne være på stranden i bikini og gå i sommerkjole som er litt mindre enn str telt!

Jeg er mamma til 3 barn (6, 7 og 9 år) og alle kiloene etter svangerskapene sitter ennå :angry:

 

Jeg har ikke satt opp noen konkrete delmål, jeg har prøvd så mange ganger og ikke fått det til, så jeg vet ikke helt hvor lang tid og hvor mye, men jeg jubler for hver eneste kilo!

 

Når det gjelder trening så kommer jeg til å gå endel turer også skal jeg forsøke å gjøre styrkeøvelser hjemme.

Treningssenter har vi ikke økonomi til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

jeg hiver meg på her, ser at mange får mye motivasjon av å delta på ett forum. Er 39 år, gift, mor til 3 barn.

Jeg har aldri prøvd dette før, hverken GR-kurs eller forum så det blir spennende. Starter på kurs om en uke, men forbereder meg ved å lese litt på forumet her.

 

Skal gå ned 10-12 kg, gleder og gruer meg kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også gjerne være med :)

Mor til tre, men er nok litt eldre enn dere andre. Rundet 44 tidligere i år :o Håper ikke det gjør noe :)

Vil gjerne gå ned 10 kg til sommeren, og setter meg 1 august som mål.

Jeg setter også veiedag tirsdag, så blir det spennende å se hva vekta viser framover -kribler i magen-

 

vekt i dag: 74,4

delmål: 15 mai - 71

delmål: 12 juni - 68

1. august: 64,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

jeg vil også gjerne være med :)

Mor til tre, men er nok litt eldre enn dere andre. Rundet 44 tidligere i år :o Håper ikke det gjør noe :)

Vil gjerne gå ned 10 kg til sommeren, og setter meg 1 august som mål.

Jeg setter også veiedag tirsdag, så blir det spennende å se hva vekta viser framover -kribler i magen-

 

vekt i dag: 74,4

delmål: 15 mai - 71

delmål: 12 juni - 68

1. august: 64,4

 

At alderen er ulik, gjør ingenting :) vi har samme utfordringer uansett :) bare hyggelig om du er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alderen er ulik, gjør ingenting :) vi har samme utfordringer uansett :) bare hyggelig om du er med :)

Hei,da var jeg på vekta imorges....77,9 :angry: men vet at d tallet skal jeg allllldri se igjen på vekta! Nå er det bare å hive seg rundt og skrive matdagbok+trimme, det eneste som funker for meg ihvertfall :)

 

Startvekt:77,9kg <_<

Ønskevekt:68,0kg

1.delmål er 1.mai: 75kg

2.delmål er 1.juni: 72kg

3.delmål er 1.juli: 70kg

Hovedmål SKAL bli nådd 1.august: 68kg!! :D

 

Er det noen somm tar på seg å skrive en oppsamling av alle resultater for jeg kan ikke så mye med hvordan man fikser det lett???

HAdde vært kult om alle står på ei felles liste og mer oversiktlig eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florence1

Ja, da det veiing i dag. Var så spent på grunn av påska og masse god mat. Hadde gått ned 1,1 kg :lol::lol::lol: super fornøyd med det! Har 2 veiinge igjen på GR kurset, satse på 5kg klistremerket.

 

Ble mange etterhvert på denne tråden :rolleyes: kjempe bra! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag er snart over for min del.

Har vært flink med både vann og mat i dag! Har spist ca 1300 kcal i dag og skal spise litt kveldsmat sammen med ungene snart.

 

Også har jeg vært flink til å ikke drikke pepsi max, bare to små glass og det synes jeg var bra gjort! Litt hodepine utover dagen, sikkert max-abstinenser... :)

 

Også har jeg gått en halvtimes tur i rask gange i øs-pøs regn.

 

Hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også bli med? Er visst i ferd med å bli en evig slanker.... Veide før påske det samme som for nøyaktig ett år siden til tross for kaloritelling og uendelig mange treningstimer. (deltar i noen andre tråder her, men de dør sakte men sikkert ut ser det it til.....) Målet mitt er å gå ned til ca. 68 kg, helst før sommeren.

 

I påsken har jeg prestert å gå OPP 2 kg. , riktignok har jeg spist litt sjokolade hver dag (men ikke mengder) men har laget omtrent all mat og spist i kontrollerte porsjoner, kun tre glass vin, og masse aktivitet, arggghhhhh!

 

Har i dag tatt en beslutning om å forsøke meg på meny 3, siden jeg tilsynelatende ikke går ned på meny 2.......Dagens grusomme tall er 84,5 fysj og fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

I morgen er dagen hvor jeg starter veien mot et lettere liv :)

Vil helst ned 13 kg, men har satt meg mål på 10 kg ned til 19.06 :) reiser da til Middelhavet på ferie, og akter å se brukbar ut i bikini denne ferien :)

Jeg er snart 32 år, gift og har to små på 1 og 3 år :)

 

Håper noen henger seg på denne tråden for å oppmuntre hverandre :)

 

Hei.

Så fint å lese at det er andre i samme situasjon som meg. Jeg ønsker også å gå ned 10 kg frem til sommeren, har 29.06. som frist - da skal vi på ferie. Er 32 år, gift og to små på 1 og 3. Skal feire 5 års bryllupsdag 30.06, så ønsker å ha matchvekt fra bryllupet da :-) (69.0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg vil ogsa henge meg pa her. Er veldig lenge siden jeg var pa et kurs her inne, men na er det pa tide a hive seg pa. Er litt usikker pa hvor vi gar inn a registrerer maten. Har begynt i ny jobb og det gar utover matvanene mine. Tror nok at jeg har gatt opp en del etter pasken ogsa. Men na er jeg gira, det er jo snart sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Her vil jeg også gjerne være med :) Tror 10 kg er litt for optimistisk, men man skal jo tenke positivt, ikke sant?!

 

Begynte på GR-standard i går, og der viste vekta 79,1 (med klær, middag og mye drikke innabords).

 

Litt om meg: 38 år, mamma til 2 og gift med 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på gk noen uker nå, gikk ned to kg første to uker også gikk jeg så mye som 1 kg opp etter en litt sløv tredje uke. Det tok motivasjonen helt..noe påsken bar preg av. Har ikke deltatt på forumet før nå så kanskje det hjelper :). Satset fullt fra i går igjen og hadde en bra dag;)). 10 kilo til sommeren høres fryktelig mye ut..., men tenk så gøy det hadde vært! Jeg er med å prøver! Jah! Jeg er forresten 36 og mamma til en treåring.

 

Veier nå 82.1 på hjemmevekta. Veiedag på tirsdager;)). Go girls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...