Gå til innhold

Minus 3 kg til 1. august.


Anbefalte innlegg

Gjest Hemulen

Da er jeg tilbake fra ferie og starter jobb imorgen :) Skal bli godt å komme igang igjen. Har ikke vært på vekta enda, men tror nok at jeg ikke klarer disse tre kg til 1. august :( Imorgen er jeg igang igjen med trening og skal gå inn på avtale med meg selv om ikke "godis" på en mnd (snacks og godteri) :)

 

Gratulerer til alle dere som har gått ned - flinke er dere :D Stå på, vi alle skal gjøre vårt beste for å å gå ned med god motiviasjon her inne :)

 

Hilsen Heidi :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Missoki

Hurra! 400 gram ned og vekten viser 74 kg blank denne uken (hermer etter snupsipups) :lol: Kjempeglad, siden jeg har ligget syk hele helgen og bare spist møkkamat. Denne uken skal stå i treningens tegn! Må benytte anledningen når det er ferie. Håper på gode tall for resten og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom så snarest og oppdaterer dere siste her!

 

Og til Niara: Det er ingen faste som lager disse "Ned 3 kilo på 1 måned"-trådene. Det oppsto litt spontant og vi tar det litt etter hvem som gidder å holde orden på alle den spesifikke måneden. He he!

 

Så ja, såklart du kan hive deg med på august-tråden, når den kommer! Alle kan. :) Men vet altså ikke hvem som kommer til å lage den enda.

 

Ok, takk for svar. Da vet jeg det :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! :D Grattis!

 

Her lå jeg stabil alle ukedagene helt frem til helga. Da la jeg på meg 400 gram. Så ukesresultatet blir opp 400 på meg da. Til 63,7 kg. Ja, ja. Det er disse helgene...

 

Ellers har uka vært mye søvnmangel, lite energi og nesten ikke noe trening, så jeg forventet igrunn ikke noen nedgang.

 

Kommende uke blir litt stressete, men må i alle fall prøve å få av disse helge-grammene altså! Det får bli målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 - 72,8 - 72,2 (0 kg)

Margaritha: 80,2 - 81,0 (+0,8 kg)

Sivalur: 81,2 - 81,2 - 81,8 (+0,6)

Jqulin: 63,9 - 63,0 - 62,8 - 62,3 (-1,6 kg)

Stairway: 78,9 - 78,4 - 77,9 - 77,2 (-1,7 kg)

Snupsipups: 76,0 - 75,8 - 74,6 - 74,0 (-2,0 kg)

Slankisn: 69 - 68,8 - 67,8 (-1,2 kg)

Sarah: 75,4 - 74,5 - 73,9 (-1,5 kg)

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 - 71,1 (-0,8 kg)

Glee: 73,0 - 72,1 - 71,8 - 71,2 (-1,8 kg)

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 - 89,5 (+1,0 kg)

eml87: 64,8 - 64,3 - 64,0 (-0,8 kg)

Frk57: 88,1 - 86,6 (-1,5 kg)

Missoki: 75,2 - 74,4 - 74,0 (-1,2 kg)

Lambada: 72,5 - 71,9 (-0,6 kg)

Komal: 70,1 kg

Necesitas: 69 kg

Bijou: 64,8 - 64,1 - 63,3 - 63,7 (-1,1 kg)

 

Ser ut som du har klart mest nedgang i juli hittil, Snupsipups! Hele 2 kilo. Det står det respekt av! Grattis! :)

 

Keep up the good work, folkens!

 

Og når det går opp en uke, ja, så går det sikkert ned igjen neste uke! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke depp, Hemulen! Bare ta tak i det med det samme, så øker du sjansene for å få av den sommerkiloen.

 

Her går det også oppover denne uka. Seigmenn og cola er visst ikke slankemat likevel, gitt... :rolleyes:

 

Men vi får bare ta oss selv i nakkeskinnet. Ingen andre kan gjøre det for oss.

 

Stå på i siste innspurten av juli, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg står i hvert fall på det jeg kan :D Jeg ligger an til nedgang for andre uke på rad (yay!), men det skulle jo bare mangle etter mye reising i juni og første halvdel juli som rett og slett resulterte i oppgang :blink: Motivasjonen har endelig tatt tak i meg nå, og jeg utnytter det så godt jeg kan. Null tull!

 

Jeg kommer tilbake med vekt på fredag. Det blir min siste veiing før ferien, men jeg vurderer faktisk å ta med vekten på tur. Jeg skal to-tre uker på hytta i fjellheimen, og satser på fullt GR-opplegg de dagene vi ikke får besøk eller vi skal feiere bursdager. Får bare håpe det ikke blir aaalt for mange av de kosedagene... For jeg skal ikke opp i ferien!

 

Seigmenn og cola kan sikkert være slankemat det, Bijou.. dersom du ikke spiser noe annet, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Veiedag for meg i dag, og det var skarve 200 g ned. Fra 72.2 til 72.0. Men jeg har vært utrolig motivert de siste to ukene, og til tross for en lei forkjølelse som har betydd null trening, har matinntaket vært under full kontroll.

Så jeg håper det løsner litt før 1. august og at jeg totalt sett ender opp på et noooe bedre resultat for juli!

 

Ellers begynner jeg ferie i dag, og har nå alle planer om å fortsette den gode stimen inn i ferien. Noen sosiale anledninger vet jeg vil medføre kaker, vin og snop, men litt skal jeg kose meg med. Målet er ellers mye trim og vanlige hverdager innimellom besøk og bursdager, og slik sett prøve å komme enda litt lenger ned i løpet av ferien.

 

Ellers da Bijou, har du revet deg løs fra seigmennene? Og heller løpt i armene på sunnere fristelser?;)

 

Glee, veldig imponert over 0.6 på sydenferie! Kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer deg nå, Ninjastar! Og grattis med 200 ned. Alt ned er ned! :)

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 - 72,8 - 72,2 - 72,0 (-0,2 kg)

Margaritha: 80,2 - 81,0 (+0,8 kg)

Sivalur: 81,2 - 81,2 - 81,8 - 82,3 (+1,1)

Jqulin: 63,9 - 63,0 - 62,8 - 62,3 (-1,6 kg)

Stairway: 78,9 - 78,4 - 77,9 - 77,2 (-1,7 kg)

Snupsipups: 76,0 - 75,8 - 74,6 - 74,0 (-2,0 kg)

Slankisn: 69 - 68,8 - 67,8 (-1,2 kg)

Sarah: 75,4 - 74,5 - 73,9 (-1,5 kg)

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 - 71,1 (-0,8 kg)

Glee: 73,0 - 72,1 - 71,8 - 71,2 (-1,8 kg)

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 - 89,5 (+1,0 kg)

eml87: 64,8 - 64,3 - 64,0 (-0,8 kg)

Frk57: 88,1 - 86,6 (-1,5 kg)

Missoki: 75,2 - 74,4 - 74,0 (-1,2 kg)

Lambada: 72,5 - 71,9 (-0,6 kg)

Komal: 70,1 kg

Necesitas: 69 kg

Bijou: 64,8 - 64,1 - 63,3 - 63,7 (-1,1 kg)

 

Her måtte jeg ta en fastedag igår for å få ut alt junket jeg har spist de siste dagene. Fikk tømt magen ordentlig og er nå tilbake på scratch. Men vi får se om det holder helga igjennom da, med svensketur og alt... :unsure: Svensketurer er jo livsfarlig for sånne godtegomper som meg.

 

God ferie til deg, Ninjastar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Hjemme fra ferie og nedslående veiing. 82,3. Enda mer opp. Æsj og uff. Men ikke så veldig overraskende. Har jogget litt, men blitt lite trening i forhold til normalen, og usunt kosthold. Så, nå er det å brette opp ermene og bli streng igjen! Har en kjole jeg skal inn i til sommerfest med jobben i slutten av august, den passer forsåvidt men ser bedre ut om jeg får strammet opp litt. Etterlyser en stor dose motivasjon......

 

Joggeturen venter men solsengen og boka roper innmari høyt akkurat nå..... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Håper joggeturen vant Sivalur, den smaker så mye bedre en solsenga etterpå ;)

Jeg er så stressa at jeg nesten kælver nå, vekta er tom for batteri!!!! Problemet med dette er at jeg ikke får sniikveid sånn som jeg bruker! Jeg er jo avhengig av det! hm.. er dette kanskje bare sunt? På et eller annet tidspunkt må jeg jo begynne å ha såpass kontroll at jeg ikke trenger sniiiikveiingen for å holde seg i ørene :huh: Flere som lider av samme avhengihet?

Håper på å finne batteri et sted i morgen da sånn at jeg får veid meg på mandagen min ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Missoki, skjønner du er avhengig av snikveiing, men tror det stresser deg såpass at det går på psyken, og det kan igjen gå utover vekta. Jeg har vært slik selv, men forsøker nå å ikke fokusere for mye på denne veiingen. Veier meg en dag i uken så får jeg ta oppturer og nedturer derfra :) Så mitt råd er - ikke vær for opphengt i denne vekta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert deg nå, Sivalur!

 

Spørs om det ikke blir en pluss-uke på meg også denne uka, når jeg veier meg imorgen. Hadde den verste smult/fett/godisdagen igår. I tillegg til at jeg satt inaktiv i bil i mange timer. Usj...

 

Men selv om jeg har veiedag inne på min egen tråd imorgen, så tror jeg at jeg venter til onsdag med å oppdatere vekta mi her inne. Siden det er den 1. august som teller her. :rolleyes:

 

Så får jeg et par dager på meg til å prøve å få av disse siste helgegrammene, før oppsummeringa av juli måned.

 

Begynner forresten å jobbe imorgen, etter endt mammapermisjon, så er nok litt mindre på nett her inne fremover. Må få ny hverdag og nye rutiner på plass. Men oppdaterer lista muligens en gang mandag/tirsdag og i alle fall onsdag 1. august, målstreken vår her inne!

 

Lykke til så masse i innspurten, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Da ble det ned 1,8 i juli - dvs. en opp og 0,8 ned fra første registrerte vekt :P Ny vekt nå = 87,7. Målet er nå minus 0,7 på en uke :P

 

Og jeg er klar for en ny mnd med minus 3 kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei dere! Jeg er på ferie i fjellet, og nettet er sørgelig ustabilt. Men løper innom for å rapportere at jeg har sett 71.8 på vekta før juli var omme, og må si meg fornøyd med det! To og en halv uke ferie igjen, og planen er å IKKE gå opp... Jeg blir gjerne med videre på augustutfordring!

 

Ha en toppers uke og stå på videre, alle dere flinke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Fine flotte glemsomme mannen klarte å glemme nye vekten på jobben sin! Jaja, jeg kunne jo ha hentet den selv så kan ikke furte for mye;) så da blir det ingen veiing på meg før uti august. Så får si meg fornøyd med 1,2 kg på denne tråden. Så får jeg heller hive meg med viss det kommer en ny en:) stor ros til Bijou som

har vært flink listefører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Missoki! :)

 

Men skitt og møkk og drit, altså... Her gikk juli omtrent rett vest! <_< Var nede i 63,2 for bare en knapp uke siden, men hva hjelper det når kalenderen viser 1. august og vekta 64,1 kg...? Jeg som hadde håpet på å snart være i mål. Blæh...! Men alt ned er ned, som jeg er så flink til å si til andre. Og jeg får vel være glad for at jeg faktisk gikk ned 700 gram i juli, istedet for opp.

 

Men det betyr i alle fall at jeg er veldig keen på ny tråd jeg også! B)

 

Oversikten for juli-optimistene:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 - 72,8 - 72,2 - 72,0 - 71,8 (-0,4 kg)

Margaritha: 80,2 - 81,0 (+0,8 kg)

Sivalur: 81,2 - 81,2 - 81,8 - 82,3 - 81,4 (+0,2)

Jqulin: 63,9 - 63,0 - 62,8 - 62,3 (-1,6 kg)

Stairway: 78,9 - 78,4 - 77,9 - 77,2 (-1,7 kg)

Snupsipups: 76,0 - 75,8 - 74,6 - 74,0 (-2,0 kg)

Slankisn: 69 - 68,8 - 67,8 (-1,2 kg)

Sarah: 75,4 - 74,5 - 73,9 (-1,5 kg)

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 - 71,1 (-0,8 kg)

Glee: 73,0 - 72,1 - 71,8 - 71,2 (-1,8 kg)

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 - 89,5 - 87,7 (-0,8 kg)

eml87: 64,8 - 64,3 - 64,0 (-0,8 kg)

Frk57: 88,1 - 86,6 (-1,5 kg)

Missoki: 75,2 - 74,4 - 74,0 (-1,2 kg)

Lambada: 72,5 - 71,9 (-0,6 kg)

Komal: 70,1 - 69,1 (-1,0 kg)

Necesitas: 69 kg

Bijou: 64,8 - 64,1 - 63,3 - 63,7 - 64,1 (-0,7 kg)

 

(Tror jeg har fått alle tallene riktig nå, men si ifra hvis jeg har blingsa.)

 

Grattis til alle som gikk ned! *trompetfanfare!* Skikkelig bra jobba! :D:D:D

 

Ses i ny tråd...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innveiing for juli i dag, og vekta viste 81,4. Totalt sett skal vel det bli opp 0.2. Ikke noe annet å gjøre enn å hive seg med på augusttråden gitt. Nesten samme utgangspunkt som sist. Tilbake i jobb så ting burde gå lettere nå, men det tar visst litt tid å omstille seg, har vært helt nedkjørt de siste dagene, og idag er verre enn verst, har absolutt null energi. *sukk*. Får bare drikke vann og spise grønnsaker og håpe energien snart er tilbake.

 

Bra jobba med listeføring Bijou, sees på augusttråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...